covid19
Ανακοίνωση σχετικά με τις μάσκες
Σας ενημερώνουμε ότι οι μαθητές και οι μαθήτριες θα πρέπει να έχουν καθημερινά μαζί τους εκτός από τη μάσκα που φορούν όταν εισέρχονται στο σχολείο και άλλες 2 τουλάχιστον μάσκες καθώς παρατηρείται το φαινόμενο να χρειάζεται να την αλλάξουν κατά τη διάρκεια της ημέρας. Το σχολείο δεν διαθέτει μάσκες στο μέγεθος των μαθητών.
Ενημέρωση για την Σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση – Τηλεκπαίδευση
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Η Σύγχρονη τηλεκπαίδευση πραγματοποιείται στην πλατφόρμα Sisco Webex Meetings στην οποία ενταχθήκαμε από το Υπουργείο Παιδείας. Οι μαθητές πληκτρολογούν σε έναν browser (πχ. Chrome) το link (διεύθυνση με τη μορφή https://minedu-primary.webex.com/meet/……… ) του εκπαιδευτικού που έχει σταλεί στο μέιλ των γονέων/κηδεμόνων τους και εισέρχονται στην τάξη την ώρα του μαθήματος σύμφωνα με το πρόγραμμα.
ΚΥΑ για την παροχή σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2020-2021
A. Ενημέρωση μαθητών και γονέων/κηδεμόνων μαθητών σχετικά με την προστασία προσωπικών δεδομένων
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ της εγκυκλίου του ΥΠΑΙΘ σχετικά με τη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση για το σχολ.έτος 2020-21:
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ Ή ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
Κατ’ εφαρμογή του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (ΕΕ) 2016/679 («ΓΚΠΔ») και του Ν. 4624/2019, σας ενημερώνουμε σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων στο πλαίσιο της διαδικασίας σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων («ΥΠΑΙΘ»), ως Υπεύθυνο Επεξεργασίας. Τα προσωπικά σας δεδομένα (διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αριθμός τηλεφώνου επικοινωνίας) αποτελούν αντικείμενο επεξεργασίας από το ΥΠΑΙΘ και την εκάστοτε σχολική μονάδα φοίτησης των μαθητών κατ’ εντολή του. Σκοπός της επεξεργασίας είναι η επικοινωνία των εκπαιδευτικών μαζί σας και ο συντονισμός της διαδικασίας της παροχής σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους 2020-2021 και εφόσον παραμένει ο κίνδυνος διασποράς του κορωνοϊού COVID-19. Κατά τη συμμετοχή σας στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση (οι μαθητές/τριες) εισάγετε στην ειδικά παραμετροποιημένη πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης συνεργαζόμενου με το ΥΠΑΙΘ παρόχου υπηρεσιών πληροφορικής και διαδικτυακού χώρου, κατ’ επιλογήν σας, όνομα ή όνομα χρήστη, τα οποία μπορεί να είναι τυχαία- εικονικά, αποκλειστικά προκειμένου να καταστεί τεχνικά δυνατή η σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία μέσω της σχετικής πλατφόρμας τηλεδιασκέψεων. Συστήνεται να συνδέεστε μέσω λογισμικού πλοήγησης (browser) και όχι μέσω εφαρμογής, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι συλλέγονται μόνο τα συγκεκριμένα προσωπικά σας δεδομένα. Κατά τη διάρκεια του διαδικτυακού μαθήματος συλλέγονται μεταδεδομένα, τα οποία παράγονται κατά τη χρήση της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης και είναι απαραίτητα για τη διάγνωση των τεχνικών ζητημάτων που ανακύπτουν και συνακόλουθα την τεχνική υποστήριξη της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης. Tα μεταδεδομένα αυτά περιλαμβάνουν: α) τη διεύθυνση IP, β) το αναγνωριστικό “User Agent”, γ) τον τύπο υλικού, δ) τον τύπο και την έκδοση λειτουργικού συστήματος, ε) την έκδοση διακομιστή-πελάτη, στ) τη διεύθυνση Mac (κατά περίπτωση), ζ) την έκδοση εφαρμογής, η) τις υλοποιηθείσες ενέργειες (είσοδος, έξοδος, κοκ), θ) τις πληροφορίες σύσκεψης: i) τίτλος, ii) ημερομηνία και ώρα, iii) συχνότητα, iv) μέση και πραγματική συχνότητα, v) ποιότητα, vi) ποσότητα, vii) δραστηριότητα δικτύου και viii) συνδεσιμότητα. Νομική βάση της επεξεργασίας είναι η εκπλήρωση καθήκοντος που εκτελείται προς το δημόσιο συμφέρον (άρ. 6 §1 περ. ε΄ ΓΚΠΔ), δηλαδή το δημόσιο αγαθό της παροχής εκπαίδευσης υπό καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, συνδυαστικά με την εκπλήρωση έννομης υποχρέωση του Υπευθύνου Επεξεργασίας (άρ. 6 §1 περ. γ΄ ΓΚΠΔ), η οποία προβλέπεται στο 12 αρ. 63 του Ν. 4686/2020. Ειδικά όσον αφορά στα μεταδεδομένα, χρησιμοποιούνται περαιτέρω για σκοπούς αποκλειστικά ερευνητικούς ή/ και στατιστικούς, αφού προηγουμένως ανωνυμοποιηθούν. Νομική βάση της εν λόγω επεξεργασίας είναι η συμμόρφωση με έννομη υποχρέωση του Υπευθύνου Επεξεργασίας (αρ. 6 παρ. 1 περ. γ ΓΚΠΔ), όπως αυτή τίθεται από τη διάταξη του αρ. 1 πδ 18/2018, δηλαδή η διενέργεια στατιστικών αναλύσεων-ερευνών στο πλαίσιο της αποστολής του να αναπτύσσει και να αναβαθμίζει συνεχώς την παιδεία. Τα προσωπικά δεδομένα που χρησιμοποιούνται για να λειτουργήσει η πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης θα διαγραφούν μετά τη λήξη των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19. Τα προσωπικά σας δεδομένα που είναι ήδη αποθηκευμένα στα συστήματα του ΥΠΑΙΘ λόγω της ιδιότητάς σας ως μαθητών ή γονέων/ κηδεμόνων θα διατηρηθούν όπως ορίζεται στις σχετικές Πολιτικές του ΥΠΑΙΘ. Τα μεταδεδομένα που δημιουργούνται διαγράφονται μετά τη λήξη των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19 κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους 2020-2021. Εφόσον έχετε καταχωρίσει τα πραγματικά σας στοιχεία (διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ονοματεπώνυμο) στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης, έτσι ώστε να μπορείτε να ταυτοποιηθείτε), μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα πρόσβασης, διόρθωσης, διαγραφής, περιορισμού της επεξεργασίας των προσωπικών σας δεδομένων και εναντίωσης στην επεξεργασία αυτών (μόνο όσον αφορά στα μεταδεδομένα) με υποβολή αίτησης στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου dpo@minedu.gov.gr. Σε περίπτωση που θεωρείτε ότι δεν ικανοποιήθηκε κάποιο αίτημά σας, έχετε το δικαίωμα να απευθυνθείτε στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (http://www.dpa.gr), Λ. Κηφισίας αρ. 1-3, ΤΚ 115 23, Αθήνα, τηλ. +30-210 6475600, φαξ +30-210 6475628. Για οποιοδήποτε σχετικό ζήτημα μπορείτε να επικοινωνείτε με τον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων του ΥΠΑΙΘ (ΥΠΔ/DPO) στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: dpo@minedu.gov.gr. Υπενθυμίζεται ότι η καταγραφή της εικόνας ή της ομιλίας άλλου προσώπου κατά τη διάρκεια των δικτυακών μαθημάτων είναι παράνομη και επισύρει αστικές, ποινικές και διοικητικές κυρώσεις.
B. Κανόνες σωστής διαδικτυακής συμπεριφοράς
Πριν από το μάθημα με τηλεδιάσκεψη:
- Προετοιμάζομαι 5 με 10 λεπτά πριν από την ώρα έναρξης του μαθήματος, ελέγχω τι δείχνει η κάμερα πίσω μου, φοράω ακουστικά (αν έχω) και κλείνω την πόρτα για να μην ακούγεται κανένας θόρυβος.
- Μπαίνω στο μάθημα χωρίς καθυστέρηση.
- Περιμένω στο Lobby (χώρος αναμονής) του/της δασκάλου/δασκάλας μου και περιμένω να με βάλει στην “τάξη.
Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης
- Το μικρόφωνό μου παραμένει κλειστό και αν θέλω να πάρω το λόγο σηκώνω “το χεράκι” (που βρίσκεται δίπλα στο όνομα μου στη λίστα των συμμετεχόντων), περιμένω να μου ανοίξει το μικρόφωνο ο εκπαιδευτικός και μιλάω πάντα ευγενικά και με σεβασμό.
- Προσέχω πώς κάθομαι μπροστά στην κάμερα, δηλαδή δεν σηκώνομαι, δεν χοροπηδάω ή δεν κάνω γκριμάτσες ούτε δείχνω τα παιχνίδια μου ή το κατοικίδιό μου.
- Ποτέ δεν ζητάω ούτε δίνω προσωπικά μου στοιχεία (όπως τηλέφωνο, διευθύνσεις, κωδικούς ή όνομα σε κοινωνικά δίκτυα) γιατί αποτελούν προσωπικά δεδομένα.
- Δεν τραβάω φωτογραφίες ή βίντεο του μαθήματος μέσω τηλεδιάσκεψης γιατί περιέχουν προσωπικά δεδομένα δικά μου και των συμμαθητών μου και οφείλω να τα προστατεύω.
- Σε κάποιες περιπτώσεις που ο εκπαιδευτικός το κρίνει απαραίτητο μπορεί να με “μεταφέρει” για λίγα λεπτά στο Lobby.
Γ.Οδηγίες σύνδεσης μαθητών στην πλατφόρμα Webex – Cisco
Προκειμένου να συνδεθείς στην τηλεδιάσκεψη θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις είτε Η/Υ
(προτείνεται), είτε το κινητό σου τηλέφωνο, είτε το σταθερό σου στην περίπτωση που δεν έχεις ίντερνετ. Σε κάθε περίπτωση καλό είναι να χρησιμοποιήσεις ακουστικά – μικρόφωνο (εφόσον διαθέτεις) για να αποκτήσει η επικοινωνία μορφή διδασκαλίας.
Οδηγίες
Α) Σύνδεση με Η/Y:
1. Πατάω τον σύνδεσμο που μου έχει στείλει ο δάσκαλος/ δασκάλα μου (σας έχει σταλεί μέσω e-class ή email) είναι της μορφής https://minedu-primary.webex.com/meet/………
2. Ο πιο απλός τρόπος ( συστήνεται σε όσους δεν έχουν μεγάλη εξοικείωση με Η/Υ) είναι να συνδεθώ μέσω internet browser (chrome, firefox, …) οπότε πατάω “join from your browser”.
3. Εισάγω το επώνυμό μου (το επώνυμο ΠΛΗΡΕΣ) και το όνομά μου (όνομα, όπως με αποκαλούν συμμαθητές και καθηγητές)
5. Παρακάμπτω την εισαγωγική παρουσίαση (εάν δε θέλω να την παρακολουθήσω τώρα).
6. Ρυθμίζω τα απαραίτητα για ήχο και εικόνα.
7. Κλείνω μικρόφωνο και κάμερα. (Οπωσδήποτε γιατί αλλιώς θα υπάρξει πρόβλημα κατά τις
συνδέσεις)
8. Πατάω Join για να συνδεθώ. Περιμένω στο personal room του εκπαιδευτικού μέχρι να γίνω αποδεκτός/ή.
Β. Σύνδεση με κινητό τηλέφωνο.
1. Εγκαθιστώ την εφαρμογή Cisco Webex Meetings από το google play .
2. Πατάω τον σύνδεσμο που μου έχει στείλει ο δάσκαλος/ δασκάλα μου (σας έχει σταλεί μέσω e-class ή email) είναι της μορφής https://minedu-gov-gr.webex.com/meet/……… (ή τον αντιγράφω στη μπάρα του internet browser)
3. ΔΕΝ πατάω Call (προσοχή μη χρεωθείτε) αλλά Join via intalled app.
Γ. Σύνδεση μέσω τηλεφώνου όταν δεν έχω ίντερνετ
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!
- covid19
- Αγωγή Υγείας
- Αειφόρο σχολείο
- γιορτές
- Δράσεις
- Δραστηριότητες
- Εγγραφές
- εικαστικά
- εκπαιδευτική ρομποτική
- Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
- Επισκέψεις
- Εργαστήριο δεξιοτήτων
- Θέατρο
- Κοινωνική λειτουργός
- Μένουμε σπίτι
- Μουσική
- ολοήμερο
- Ομιλίες
- Προγράμματα
- Σεμινάρια
- Σημαντικές εγκύκλιοι
- Σύλλογος γονέων
- Σχολικά γεύματα
- Σχολικές γιορτές
- Σχολικές παραστάσεις
- Σχολική βιβλιοθήκη
- Σχολική Νοσηλεύτρια
- Σχολικός αθλητισμός
- Σχολικός κανονισμός
- ΤΠΕ
- Υιοθεσία
- Φυσική Αγωγή
- Χωρίς κατηγορία
- Ψυχολόγος
Πρόσφατα σχόλια