Ε΄τάξη
1ος Κύκλος Δεξιοτήτων “ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ και ΕΝΕΡΓΩ”
Χαιρετίζοντας το νέο μάθημα των δεξιοτήτων στο δημοτικό σχολείο, χαρακτηρίζοντάς το σαν σύγχρονο και αποδοτικό για τα παιδιά και ακολουθώντας τον προγραμματισμό του σχολείου μας, επιλέξαμε από τον 1ο κύκλο «ενδιαφέρομαι και ενεργώ», το ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ!
Ένα ιδιαιτέρου ενδιαφέροντος θέμα, με απώτερο στόχο την ενσυναίσθηση στις διαπροσωπικές σχέσεις των μαθητών. Ακολουθήσαμε την πορεία των εργαστηρίων, υλοποιώντας τα φύλλα εργασίας και στην τελική αποτίμηση του έργου, μείναμε όλοι ικανοποιημένοι, όχι μόνο από την πορεία αλλά και από το τελικό αποτέλεσμα.
H πρακτική εφαρμογή των εργαστηριακών συμπερασμάτων/διδαγμάτων έγινε στο τουρνουά φιλίας και αποδοχής που δημιουργήσαμε και αφού πρώτα όλοι οι μαθητές υπέγραψαν το αθλητικό συμβόλαιο που τους δόθηκε.
2ος Κύκλος Δεξιοτήτων “ΕΥ ΖΗΝ”
Από τον 2ο κύκλο δεξιοτήτων του ΕΥ ΖΗΝ επιλέξαμε ένα πρακτικού ενδιαφέροντος θέμα, το οποίο απασχολεί έντονα την ελληνική κοινωνία, μιας και βρισκόμαστε στις τελευταίες θέσεις της Ε.Ε. σχετικά με την οδική ασφάλεια. Το ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ το δουλέψαμε ακολουθώντας τα εργαστήρια της βιβλιοθήκης δεξιοτήτων αλλά το προχωρήσαμε περισσότερο υλοποιώντας τα ακόλουθα στάδια
Α) Όλα τα παιδιά πήραν μέρος σε γραπτές εξετάσεις γνώσης και κατανόησης των σημάτων κυκλοφορίας του Κ.Ο.Κ. που περιελάμβανε ένα 4σέλιδο με 36 ερωτήσεις παρμένες από το βιβλίο εξετάσεων του Υπ. Συγκοινωνιών.
Β) Ανάλογα με τις σωστές απαντήσεις κάθε παιδί πήρε ένα κατηγοριοποιημένο «δίπλωμα οδήγησης» που εκτυπώσαμε στο σχολείο μας.
Γ) Φέραμε στο σχολείο μας το εγκεκριμένο πρόγραμμα του ΙΟΑΣ Πάνος Μυλωνάς που είναι σχετικό με την οδική ασφάλεια των μαθητών.
3ος Κύκλος Δεξιοτήτων “ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ”
Ο 3ος κύκλος δεξιοτήτων είχε σαν θεματολογία το ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. Από τα υποθέματα επιλέξαμε το ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ.
Τα εργαστήρια αυτά κυριαρχούνταν από βίντεο που υπήρχαν στις βιβλιοθήκες δεξιοτήτων και πραγματικά έδωσαν στα παιδιά οπτικές γωνίες που ήταν άγνωστες ή περιθωριοποιημένες. Η «μάχη» για το κλίμα που αλλάζει είχε σαν βασικό όπλο την ενημέρωση για τις επιπτώσεις των ανθρώπινων δραστηριοτήτων στο κλίμα του πλανήτη.
Όπως κάνουμε πάντα δεν αρκεστήκαμε στη θεωρητική προσέγγιση του θέματος αλλά προχωρήσαμε σε πρακτική και ενεργητική συμμετοχή στη βελτιστοποίηση του μικροκλίματος του σχολείου μας!
Δημιουργήσαμε περιβαλλοντολογικές ομάδες των 4 παιδιών, κάθε παιδί ήρθε με γάντια κηπουρικής, το σχολείο μας πρόσφερε χώμα, λιπάσματα και εργαλεία κήπου και φροντίσαμε τα ήδη υπάρχοντα φυτά του 1ου ορόφου του σχολείου μας!
Στο πρώτο στάδιο καθαρίσαμε τις 40 γλάστρες από τα ζιζάνια και τις τσουκνίδες που είχαν φυτρώσει, μεταφυτεύσαμε αρκετά φυτά σε μεγαλύτερες γλάστρες και επειδή κάποια φυτά είχαν μεγαλώσει πολύ βγάζοντας ρίζες και βλαστούς, από ένα φυτό δημιουργήσαμε δύο νέα, πλουτίζοντας τη φυτική περιουσία του σχολείου μας! Η λίπανση ήταν το τελευταίο στάδιο και μάλλον το πιο ευχάριστο και ξεκούραστο!
- covid19
- Αγωγή Υγείας
- Αειφόρο σχολείο
- γιορτές
- Δράσεις
- Δραστηριότητες
- Εγγραφές
- εικαστικά
- εκπαιδευτική ρομποτική
- Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
- Επισκέψεις
- Εργαστήριο δεξιοτήτων
- Θέατρο
- Κοινωνική λειτουργός
- Μένουμε σπίτι
- Μουσική
- ολοήμερο
- Ομιλίες
- Προγράμματα
- Σεμινάρια
- Σημαντικές εγκύκλιοι
- Σύλλογος γονέων
- Σχολικά γεύματα
- Σχολικές γιορτές
- Σχολικές παραστάσεις
- Σχολική βιβλιοθήκη
- Σχολική Νοσηλεύτρια
- Σχολικός αθλητισμός
- Σχολικός κανονισμός
- ΤΠΕ
- Υιοθεσία
- Φυσική Αγωγή
- Χωρίς κατηγορία
- Ψυχολόγος
Πρόσφατα σχόλια