Κωδικός Σεμιναρίου: 2013006.
Ημερομηνία και Ώρα Σεμιναρίου: 14/06/2013 – 17:30-19:00.
Αξιολόγηση Διάλεξης
Αφίσα Σεμιναρίου
Διαφάνειες Παρουσίασης
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΜΙΛΗΤΗ – ΔΙΑΛΕΞΗΣ | ||
Ομιλητές: | Τζωρτζάκης Γιάννης | |
Ιδιότητα – Θέση Ομιλητή: | Σχολικός σύμβουλος ΠΕ12, Πολιτικών Μηχανικών, Αρχιτεκτόνων και Τοπογράφων Μηχανικών της Περιφέρειας Κρήτης και Κυκλάδων | |
Τίτλος Διάλεξης: | Ερευνητικές Εργασίες – Τα έξι συν ένα λάθη των διδασκόντων και οι τρόποι για την αντιμετώπισή τους | |
Περίληψη: | “Η εμπλοκή κάθε εκπαιδευτικού με τις Ερευνητικές Εργασίες θα έπρεπε να είναι κάτι ιδιαίτερα ευχάριστο. Σε τελική ανάλυση είναι μία ευκαιρία για να μπορέσει επιτέλους να εφαρμόσει στην πράξη τα όσα επί χρόνια δεν μπορούσε να κάνει μέσα στα μαθήματά του, λόγω της σφιχτής ύλης, των ακατάλληλων αναλυτικών προγραμμάτων, του μειωμένου ενδιαφέροντος των μαθητών, της παπαγαλίας… «Τα πρότζεκτ» όμως αποδείχτηκαν απαιτητικά. Ο εκπαιδευτικός πρέπει να διαβάσει και να καταλάβει οδηγίες και εγκυκλίους. Στη συνέχεια ρωτάει τους άλλους, τους «πιο ειδικούς», ψάχνει στο διαδίκτυο, ξεκινάει και ….κάνει λάθη. Λάθη για τα οποία δεν φταίει ο ίδιος αλλά τον ταλαιπωρούν. Δημιουργεί ομάδες που δεν είναι ισοδύναμες, με μαθητές που δεν συνεργάζονται, που πρέπει να κάνουν έρευνα χωρίς να ξέρουν τι ψάχνουν και πώς να το βρουν, που κάποιοι ενδιαφέρονται και κάποιοι αδιαφορούν και τελικά δεν προλαβαίνουν να ετοιμάσουν τα παραδοτέα τους λόγω απρόοπτων καταλήψεων, εκδρομών κτλ. Αν αυτό το σενάριο φαίνεται σας φαίνεται γνωστό, πιθανά θα θέλετε να συμμετάσχετε στο σεμινάριο και να μάθετε πώς να δημιουργείτε και να συντονίζετε τις ομάδες των μαθητών σας ώστε να συνεργάζονται, πώς να σχεδιάζετε στρατηγικά πραγματοποιήσιμες Ερευνητικές Εργασίες και πως να τις αξιολογείτε δημιουργώντας μαζί με τους μαθητές σας ρουμπρίκες αξιολόγησης. Μπορείτε να δείτε μία προηγούμενη σχετική παρουσίαση στο projectkriti.weebly.com |
|
Σελίδες Ομιλητών Τζωρτζάκης Γιάννης |