Εγκύκλιος Κοκκύτη

ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟ/Η

Με εκτίμηση

Η Προϊσταμένη

Β.Τσινταράκη



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Οργάνωση τσαντών/lunchbox

Αγαπητοί γονείς καλησπέρα σας, παρακαλούμε πολύ προς διευκόλυνση των εκπαιδευτικών μας, αλλά και των μαθητών/τριών μας προκειμένου σταδιακά να τους/τις βοηθήσουμε να αυτοεξυπηρετούνται κατά την πρωινή προσέλευση και τακτοποίηση των προσωπικών τους ειδών, να ακολουθείτε τις οδηγίες που αφορούν στην οργάνωση των τσαντών, όπως αυτές αναφέρονται στο mail “Καλωσόρισμα”.

Ακολουθούν προς διευκόλυνσή σας:

ΠΡΩΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Κάθε μέρα στο σχολείο τα παιδιά θα πρέπει να έχουν στην TΣΑΝΤΑ τους:
1.        Ένα εύχρηστο παγούρι για νερό, το οποίο να κλείνει καλά.
2.        Ένα ταπεράκι, επίσης εύχρηστο για τα παιδιά, με ένα υγιεινό δεκατιανό (Απαγορεύεται το σταφύλι και το μήλο, λόγω της επικινδυνότητας για πνιγμό!)
3.        Μια μικρή τετράγωνη πετσέτα.

!!! Θυμόμαστε ότι επιλέγουμε τα παραπάνω αντικείμενα, με κριτήριο να μπορούν να τα χειριστούν τα ίδια τα παιδιά.
Όλα τα παραπάνω παρακαλούμε να έχουν γραμμένο το ονοματεπώνυμο του παιδιού. Επιπλέον, μέσα στη σχολική τσάντα πρέπει να υπάρχει μόνιμα ένα πακέτο μωρομάντηλα και μια αλλαξιά ρούχα, ανάλογα με την εποχή. Τέλος, το όνομα του παιδιού να είναι γραμμένο τόσο στην τσάντα όσο και στο πανωφόρι του!

ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Όσοι μαθητές συμμετέχουν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα, θα πρέπει να έχουν σ’ένα ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΤΣΑΝΤΑΚΙ ΦΑΓΗΤΟΥ (Lunchbox):
1.        Ένα επιπλέον σκεύος με το μεσημεριανό φαγητό, το οποίο να ασφαλίζει καλά και μία EΠΙΠΛΕΟΝ μικρή πετσέτα. Το φαγητό των παιδιών του Ολοήμερου, προκειμένου να ζεσταίνεται στο θερμοθάλαμο της σχολικής μας Μονάδας, θα πρέπει να βρίσκεται σε ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ σκεύος με καπάκι (χωρίς πλαστικά στοιχεία!) κατάλληλο για φούρνο μέχρι 75 βαθμούς κελσίου. Το καπάκι ΔΕΝ αφαιρείται κατά το ζέσταμα.
2.        Επίσης, πιρούνι ή κουτάλι και όλα αυτά τοποθετημένα στο ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ τσαντάκι μικρού μεγέθους (Lunch box). Η σαλάτα ή το τυρί, να είναι σε ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ δοχείο από αυτό του φαγητού. Το όνομα του παιδιού παρακαλούμε να είναι γραμμένο παντού – στο τσαντάκι, στο σκεύος, στο καπάκι και στα μαχαιροπίρουνα.

Ελπίζουμε να σας έχουμε αρωγούς στην εκπαιδευτική μας διαδικασία. Θέλουμε να γνωρίζετε ότι οι Εκπαιδευτικοί μας καταβάλλουν καθημερινά κάθε δυνατή προσπάθεια για την εκπαίδευση και ασφάλεια των μαθητών/τριών μας.

Καλό υπόλοιπο Κυριακής!
Με εκτίμηση
Η Προϊσταμένη
Β.Τσινταράκη

Μη λειτουργία Αναβαθμισμένου Προγράμματος

ΑΦΟΡΑ ΟΣΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ!

Αγαπητοί γονείς καλησπέρα σας,

Σας ενημερώνουμε ότι τη Δευτέρα 16/09/2024 και την Τετάρτη 18/09/2024 ΔΕΝ θα λειτουργήσει το Αναβαθμισμένο Τμήμα, λόγω εκπαιδευτικής άδειας της κας Μαλισιόβα Ελευθερίας. Ως εκ τούτου η κα Δράκου Μαρία θα μεταβεί στη θέση της στο Ολοήμερο Τμήμα του 2ου Νηπιαγωγείου Πικερμίου και ΟΛΑ τα παιδιά του Ολοήμερου και Αναβαθμισμένου τμήματος θα αποχωρήσουν στις 16.00.

Για κάθε διευκρίνιση, παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Με εκτίμηση,
Η Προϊσταμένη
Βικτώρια Τσινταράκη

Καλή σχολική χρονιά!

Σήμερα πραγματοποιήθηκε ο Αγιασμός στο Νηπιαγωγείο μας, για τη σχολική χρονιά

2024-2025!

Οι εκπαιδευτικοί των Συστεγαζόμενων Νηπιαγωγείων Πικερμίου σε μια αγαστή συνεργασία, επιμελήθηκαν το χώρο των Νηπιαγωγείων μας, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά.

  • Δεν έλειψε βέβαια το Photobooth “1η μέρα στο Νηπιαγωγείο», υπό το συντονισμό της κας Σοφίας Πανταζίδου (Εκπαιδευτικός Τμήματος Ένταξης),

IMG 6347

  • τα δωράκια καλωσορίσματος που φέτος είχαν θέμα «Η ομάδα μας πετάει», καθώς ετοιμαζόμαστε να επιβιβαστούμε στο φανταστικό μας αερόστατο, τα οποία επιμελήθηκε όλος ο Σύλλογος Διδασκουσών μας και

IMG 6351 1

  • λίγα μπαλονάκια ως δώρο για τα παιδάκια μας!
  • Τέλος, ο κοινόχρηστος χώρος της σχολικής μας μονάδας γέμισε «Καλωσορίσματα» σε διάφορες γλώσσες (Συντονισμός: Σοφία Πανταζίδου), καθώς φέτος έχουν εγγραφεί στο Νηπιαγωγείο μας παιδιά από διαφορετικά πολιτισμικά πλαίσια.
    IMG 6349

    Όλα κύλησαν υπέροχα με τις ευχές όλων μας, για μια όμορφη και δημιουργική σχολική χρονιά!

Καλωσόρισμα 2024-2025

balloon in sky wide 512

Σας καλωσορίζουμε στο (1ο) Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Πικερμίου και σας ευχόμαστε από καρδιάς Καλή σχολική χρονιά για τα παιδιά μας!

Παρακαλούμε όπως ενημερωθείτε από τα συνημμένα αρχεία.

Στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση.

Με εκτίμηση,
Η Προϊσταμένη του Ολοήμερου Νηπιαγωγείου Πικερμίου
ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΤΣΙΝΤΑΡΑΚΗ



Λήψη αρχείου

Έντυπο Γονικής Συγκατάθεσης

Υπεύθυνη Δήλωση Ομαλής Προσαρμογής

Λίστα Υλικών

Καλό καλοκαίρι!

summer background top view colorfull summer things photo

Η Προϊσταμένη και ο Σύλλογος Διδασκόντων μας πάει Διακοπές!!!

Σας ευχόμαστε από καρδιάς ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Ραντεβού το Σεπτέμβρη στο αγαπημένο μας Νηπιαγωγείο για να συνεχίσουμε τα όσα όμορφα κάνουμε!

STEM στο Νηπιαγωγείο!

To ταξίδι μας στον κόσμο των συναισθημάτων ολοκληρώθηκε με τον προγραμματισμό της Beebot, κλείνοντας με αυτόν τον τρόπο το τελευταίο εργαστήριο δεξιοτήτων «Δημιουργώ και Καινοτομώ». Μέσω της εκπαιδευτικής ρομποτικής τα παιδιά καλλιεργούν την υπολογιστική τους σκέψη,  προγραμματίζοντας  ρομπότ. Επιπλέον, εισάγονται στο κόσμο της εκπαιδευτικής ρομποτικής και του αλγοριθμικού τρόπου σκέψης με τη χρήση του προγραμματιζόμενου παιχνιδιού Bee-bot, και μέσα από μια σειρά δραστηριοτήτων αυξανόμενης δυσκολίας αναπτύσσουν δεξιότητες προσανατολισμού και μέτρησης αποστάσεων. Η υπολογιστική σκέψη αποτελεί μια ικανότητα που επιτρέπει στα παιδιά να οραματίζονται νέες στρατηγικές επίλυσης προβλημάτων, μέσα από υπολογιστικές μεθόδους και διαδικασίες (Wing, 2006).

Δίνεται η δυνατότητα στο παιδί να αναπτύξει:

  • τη δημιουργικότητα
  • τη φαντασία
  • την κριτική του σκέψη
  • την ικανότητα επίλυσης προβλήματος.

Κάθε μαθητής παίζει, ερευνά, σκέφτεται, καταλαβαίνει και ανακαλύπτει γνώσεις μέσα από τον πειραματισμό. Τα παιδιά καλούνται να προσδιορίσουν την κατάλληλη σειρά τοποθέτησης εντολών που απαιτούνται για την υλοποίηση συγκεκριμένων ενεργειών, προκειμένου να ακολουθήσει  το ρομποτάκι συγκεκριμένες διαδρομές  και να φτάσει στο στόχο-τέρμα.

Αρχικά, «έγιναν» τα παιδιά ρομποτάκια, που τα προγραμματίσαμε  να προχωράνε σε τετραγωνισμένο έδαφος, δίνοντας προφορικές οδηγίες (π.χ. πήγαινε δύο βήματα μπροστά, στρίψε δεξιά, πήγαινε τρία βήματα μπροστά, στρίψε αριστερά κ.ά.) προκειμένου να φτάσουν στο τέρμα.

IMG 3288 2

Στη συνέχεια γνωρίσαμε τα κουμπιά προγραμματισμού της «μελισσούλας»,

μέσα από πλαστικοποιημένες κάρτες.

IMG 3808

Προγραμματίσαμε το ρομποτάκι μέσω της διαδικτυακής εφαρμογής, χωρισμένοι σε ζευγάρια.

IMG 3717

Και ακολούθησε ο επιδαπέδιος προγραμματισμός της Bee-bot, τα παιδιά ζωγράφισαν προσωπάκια συναισθημάτων, τα οποία τοποθετήσαμε με συγκεκριμένη σειρά, που επέλεξαν τα παιδιά. Η τοποθέτηση έγινε από τη Νηπιαγωγό με αυξανόμενο βαθμό δυσκολίας.

Απολαύστε μας στο ακόλουθο βίντεο…

Screenshot 2024 06 04 at 3.51.09 PM

Η νηπιαγωγός

Έλενα Καλαμίδα