Σχολικό λεωφορείο!

ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ!

Score Four! – Παιχνίδι για τα ποσοστά στην ΣΤ΄ τάξη!

Αυγ 201731

Untitled-1

 

Γνωρίστε και παίξτε κι εσείς στην τάξη σας το παιχνίδι μαθηματικών «Score Four»!Στιγμιότυπο οθόνης (10)

Είναι ένα παιχνίδι που βοηθά στην κατανόηση των τεσσάρων διαφορετικών αλλά ίσων μορφών ενός ποσοστού. Τα παιδιά παίζοντας αναγνωρίζουν τιςισάξιες τέσσερις μορφές του ποσοστού και διασκεδάζουν ταυτόχρονα! Προσκαλέστε τα να παίξουν στον ελεύθερο χρόνο της τάξης και να δουν πόσο εύκολα μαθαίνεις διασκεδάζοντας.

 

 

Κατεβάστε το αρχείο word με τις κάρτες του και τις οδηγίες του Score Four εδώ: Score Four – Παιχνίδι Ποσοστών

 

Καλή διασκέδαση!

Επιτρέπεται η προσωπική χρήση για το ψηφιακό υλικό που διατίθεται στο ιστολόγιο αυτό. Δεν επιτρέπεται η δημοσίευσή του σε άλλο έντυπο ή ψηφιακό μέσο με οποιονδήποτε τρόπο ή μορφή αρχείου. Τα κείμενα, οι φωτογραφίες και τα ενσωματωμένα αρχεία στις δημοσιεύσεις του ιστολογίου «Σχολικό Λεωφορείο» είναι πνευματική ιδιοκτησία του blogs.sch.gr/nantiaf/, η οποία προστατεύεται αυτοτελώς, βάσει του Ν.2121/1993 περί πνευματικής ιδιοκτησίας. Επιτρέπεται η αποσπασματική αναδημοσίευση, στην οποία θα πρέπει να αναφέρεται η πηγή (http://blogs.sch.gr/nantiaf/) και να υπάρχει σύνδεσμος παραπομπής στη σχετική ανάρτηση στη σελίδα «Σχολικό Λεωφορείο», από όπου θα μπορεί να γίνεται λήψη του εκάστοτε αρχείου, αν υπάρχει. Προς σεβασμό για την προσπάθειά μου και την πολύωρη δουλειά που κάνω για τη δημιουργία του υλικού του ιστολογίου μου.

Νάντια Φάλκου

3 Σχόλια στο άρθρο

“Score Four! – Παιχνίδι για τα ποσοστά στην ΣΤ΄ τάξη!”

  1. Σεπτέμβριος 1, 2017 στις 12:27       Φάλκου Νάντια Έγραψε:

    Το ανανέωσα το αρχείο, τώρα περιλαμβάνει και τις οδηγίες!


  2. Σεπτέμβριος 1, 2017 στις 08:13       κατερινα μπατζου Έγραψε:

    Δεν μπορώ να βρω τις οδηγίες για το παιχνίδι score four. Πως παίζεται;


Αφήστε μια απάντηση

Πόσο έχουμε σήμερα;

Δεκέμβριος 2017
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Οκτ    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031


Top
...
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων