Σχολικό λεωφορείο!

ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ!

Α΄τάξη – Μαθηματικές… Μεταμφιέσεις!

Μαρ 20165

Μεταμφιεζόμαστε σε Δεκάδες και Μονάδες!

 

Ένα παιχνίδι που άρεσε πολύ στα παιδιά και βοήθησε στην κατανόηση δεκάδων – μονάδων και τη δημιουργία20160222_110634 αριθμών διψήφιων. Έφτιαξα για τα «παιδιά – Δεκάδες» από χαρτόνι ένα «κρεμαστό» με δέκα ίσα κουτάκια και για τα «παιδιά – Μονάδες» ένα «κρεμαστό» με ένα κουτάκι μονό. Μετά έφτιαξα κορώνες που έγραφαν Δεκάδα ή Μονάδα αντίστοιχα και στη συνέχεια κάθε παιδί «μεταμφιέστηκε» σε Δεκάδα ή Μονάδα φορώντας τα.

Το παιχν20160222_110611ίδι παίχτηκε από δύο ομάδες. Η ομάδα που έπαιξε πρώτη είχε να «φτιάξει» τέσσερις διψήφιους αριθμούς που φώναζα δυνατά, μέσα σε χρόνο 10 δευτερολέπτων για κάθε αριθμό. Φώναζα έναν διψήφιο αριθμό, και είχαν 10 δευτερόλεπτα να φτιάξουν τον αριθμό, έβγαιναν δηλαδή μερικά βήματα μπροστά όσες Δεκάδες και όσες Μονάδες χρειάζονταν για να φτιάξουν τον αριθμό. Μετά σε άλλα 10 δεύτερα τον επόμενο και ούτω καθεξής. Το ίδιο έκανε και η δεύτερη ομάδα. Νικήτρι20160222_111803α ομάδα ήταν αυτή που έφτιαξε σωστά τους περισσότερους αριθμούς από τους τέσσερις που ακούστηκαν (διαφορετικοί για κάθε ομάδα φυσικά)!

 

Στη φωτογραφία μας βλέπετε την ομάδα που με 3 Δεκάδες και 5 μονάδες έφτιαξαν αμέσως τον αριθμό 35! (πίσω φαίνεται μία δεκάδα που δεν βγήκε μπροστά αφού δε χρειαζόταν…)

20160222_120212

 

 

 

 

 

 

 

Καλή διασκέδαση!

Επιτρέπεται η προσωπική χρήση για το ψηφιακό υλικό που διατίθεται στο ιστολόγιο αυτό. Δεν επιτρέπεται η δημοσίευσή του σε άλλο έντυπο ή ψηφιακό μέσο με οποιονδήποτε τρόπο ή μορφή αρχείου. Τα κείμενα, οι φωτογραφίες και τα ενσωματωμένα αρχεία στις δημοσιεύσεις του ιστολογίου «Σχολικό Λεωφορείο» είναι πνευματική ιδιοκτησία του blogs.sch.gr/nantiaf/, η οποία προστατεύεται αυτοτελώς, βάσει του Ν.2121/1993 περί πνευματικής ιδιοκτησίας. Επιτρέπεται η αποσπασματική αναδημοσίευση, στην οποία θα πρέπει να αναφέρεται η πηγή (http://blogs.sch.gr/nantiaf/) και να υπάρχει σύνδεσμος παραπομπής στη σχετική ανάρτηση στη σελίδα «Σχολικό Λεωφορείο», από όπου θα μπορεί να γίνεται λήψη του εκάστοτε αρχείου, αν υπάρχει. Προς σεβασμό για την προσπάθειά μου και την πολύωρη δουλειά που κάνω για τη δημιουργία του υλικού του ιστολογίου μου.

Νάντια Φάλκου

 

 

 

Σχολιάστε

Πόσο έχουμε σήμερα;

Νοεμβρίου 2017
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Οκτ    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  


Top
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων