Η Διεύθυνση, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του ΓΕΛ Αυλωναρίου σας εύχονται Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!

tulip 634023 640

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

Ενημέρωση σχετικά με τις απουσίες μαθητών/τριών λόγω COVID-19, για το σχολικό έτος 2023- 2024

Ενημέρωση_για_τις_απουσίες_μαθητών_λόγω_COVID_19

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενημέρωση σχετικά με τις απουσίες μαθητών/τριών λόγω COVID-19, για το σχολικό έτος 2023- 2024

Ενημέρωση για τη λήψη μέτρων προστασίας για τη μείωση μετάδοσης λοιμώξεων του αναπνευστικού

Ενημέρωση για τη λήψη μέτρων προστασίας για τη μείωση μετάδοσης λοιμώξεων του αναπνευστικού

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενημέρωση για τη λήψη μέτρων προστασίας για τη μείωση μετάδοσης λοιμώξεων του αναπνευστικού

Καθορισμός εξεταστέας ύλης για τα μαθήματα των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων Γενικού Λυκείου που εξετάζονται γραπτώς στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις για το σχολικό έτος 2023-2024

Γνωστοποίηση Δημοσίευσης Υπουργικής Απόφασης στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης

ΦΕΚ Β 5162_ΥΛΗ ΓΕΛ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καθορισμός εξεταστέας ύλης για τα μαθήματα των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων Γενικού Λυκείου που εξετάζονται γραπτώς στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις για το σχολικό έτος 2023-2024

Επιτυχόντες Πανελληνίων εξετάσεων 2023

ΤΕΛΕΙΟΦΟΙΤΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΜΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΜΕ 10%

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επιτυχόντες Πανελληνίων εξετάσεων 2023

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ, ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ & ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΕ ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. – Π.ΕΠΑ.Λ.

Από τις 28 Ιουνίου 2023 και ώρα 07:00 έως και τις 07 Ιουλίου 2023 και ώρα 23:59, όσοι/ες επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. -ΕΠΑ.Λ. και ημερήσιων Π.ΕΠΑ.Λ., θα μπορούν να υποβάλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση» για το σχολικό έτος 2023-2024.

Οι αιτήσεις υποβάλλονται μέσω της εφαρμογής «e-εγγραφές», στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr ή μέσω της διαδικτυακής πύλης: https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/eggraphe-ananeose-eggraphes-se-geniko-kai-epaggelmatiko-lukeio συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ, ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ & ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΕ ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. – Π.ΕΠΑ.Λ.

Δράση του ΓΕΛ Αυλωναρίου με θέμα “Ας ομορφύνουμε το σχολείο μας”

Στο πλαίσιο του «Συλλογικού Προγραμματισμού – Εσωτερική και Εξωτερική Αξιολόγηση του έργου της  σχολικής μονάδας: “Διοικητική λειτουργία” με άξονα “Ηγεσία – Οργάνωση & διοίκηση”», το Γενικό Λύκειο Αυλωναρίου υλοποίησε κατά τη διάρκεια της τρέχουσας σχολικής χρονιάς σχέδιο δράσης με τίτλο “Ας ομορφύνουμε το σχολείο μας”
Όπως συχνά λέγεται, το σχολείο αποτελεί το δεύτερο σπίτι των μαθητών, στο όποιο περνούν μεγάλο μέρος της καθημερινότητάς τους. Δεν αρκεί να είναι απλά και μόνο ο χώρος διεξαγωγής της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Οφείλει και πρέπει να είναι επίσης ένας φιλόξενος και φιλικός χώρος έκφρασης και δημιουργίας, που θα ενισχύει την όρεξη για μάθηση καθιστώντας την παραμονή των μαθητών ευχάριστη και εποικοδομητική. 
Με βάση τα παραπάνω, οργανώθηκε και υλοποιήθηκε προσπάθεια αισθητικής αναβάθμισης και αξιοποίησης διάφορων χώρων του σχολείου. Ταυτόχρονα, αναδείχθηκαν καλλιτεχνικές και δημιουργικές κλίσεις, καλλιεργήθηκαν επικοινωνιακές και συνεργατικές δεξιότητες, ενισχύθηκαν οι διαπροσωπικές σχέσεις τόσο μεταξύ των μαθητών όσο και μεταξύ μαθητών – εκπαιδευτικών.
Ακολουθούν  τα έργα που δημιούργησαν οι μαθητές και οι μαθήτριές μας στο πλαίσιο της συγκεκριμένης δράσης.
thumbnail6

Το τελικό αποτέλεσμα

thumbnail4

Το πριν

thumbnail3 1                                thumbnail7

thumbnail                                thumbnail2

thumbnail5                                thumbnail8

 

 

 

 

                                                             
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δράση του ΓΕΛ Αυλωναρίου με θέμα “Ας ομορφύνουμε το σχολείο μας”

Σχέδιο Δράσης: «Ζωντανεύοντας τον κόσμο των βιβλίων»

Με δείκτη την εφαρμογή καινοτόμων πρακτικών στη διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση των μαθητών, πραγματοποιήθηκε στο Σχολείο μας Σχέδιο Δράσης με τίτλο «Ζωντανεύοντας τον κόσμο των βιβλίων». Οι μαθητές όλων των τάξεων έχοντας ως εφαλτήριο τα σχολικά τους εγχειρίδια και την προβλεπόμενη ανά τάξη διδακτέα ύλη, προέκτειναν τις γνώσεις τους εμβαθύνοντας στα επιμέρους γνωστικά αντικείμενα και συνδέοντάς τα με την πραγματική ζωή, στο πλαίσιο πάντα της βιωματικής, διαφοροποιημένης και ομαδο-συνεργατικής διδασκαλίας. Επίσης, τους δόθηκε η δυνατότητα να αναπτύξουν ολόπλευρα την προσωπικότητά τους καλλιεργώντας τις κοινωνικές / γνωστικές / ψηφιακές δεξιότητες και τα ταλέντα τους. Τέλος, προσέγγισαν διαθεματικά τις διδακτικές ενότητες και ανέπτυξαν μια σχέση διαλεκτική τόσο μεταξύ τους όσο και με την εποχή – κοινωνία των εκάστοτε αντικειμένων μελέτης (λογοτεχνικών έργων, φιλοσοφικών θεωριών, ιστοριογραφιών κ.τ.λ.). Ακολουθούν ενδεικτικές εργασίες των μαθητών από τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα.

IMG 20230516 082638

Αφίσες μαθητών με θέμα “Ειρήνη- Πόλεμος”

Συννεφόλεξα

Τάγματα εργασίαςιθδΧεθμ

Εικόνες από τη Σμύρνη

Εικόνες από τη Σμύρνη

Εικόνες από τη Σμύρνη

Εικόνες από τη Σμύρνη

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχέδιο Δράσης: «Ζωντανεύοντας τον κόσμο των βιβλίων»

Εφαρμογή Kahoot

Χρήση της εφαρμογής Kahoot στα πλαίσια της ενδοσχολικής επιμόρφωσης στη Β/θμια Εκπ/ση με συμμετοχή των μαθητών της Α’ Λυκείου στο μάθημα “Εφαρμογές Πληροφορικής”.

IMG fcde1aecd135abdb00bb058d04c89270 V                                 IMG d303aa322cb76d1722bed3a552b89403 V IMG 816284ae419a8e0754040be413ffe874 V IMG 20230504 104445 IMG 938be9f9fb55160641c95c85cd38ed15 VIMG 20230504 104432

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εφαρμογή Kahoot

Το μιρολόγι της φώκιας

Το τελικό προϊόν της ενδοσχολικής επιμόρφωσης με θέμα “Η ψηφιακή ανάγνωση στη Β/θμια Εκπ/ση”.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το μιρολόγι της φώκιας