2022-2023

Δράση του ΓΕΛ Αυλωναρίου με θέμα “Ας ομορφύνουμε το σχολείο μας”
Στο πλαίσιο του «Συλλογικού Προγραμματισμού – Εσωτερική και Εξωτερική Αξιολόγηση του έργου της  σχολικής μονάδας: “Διοικητική λειτουργία” με άξονα “Ηγεσία – Οργάνωση & διοίκηση”», το Γενικό Λύκειο Αυλωναρίου υλοποίησε κατά τη διάρκεια της τρέχουσας σχολικής χρονιάς σχέδιο δράσης με τίτλο “Ας ομορφύνουμε το σχολείο μας”
Όπως συχνά λέγεται, το σχολείο αποτελεί το δεύτερο σπίτι των μαθητών, στο όποιο περνούν μεγάλο μέρος της καθημερινότητάς τους. Δεν αρκεί να είναι απλά και μόνο ο χώρος διεξαγωγής της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Οφείλει και πρέπει να είναι επίσης ένας φιλόξενος και φιλικός χώρος έκφρασης και δημιουργίας, που θα ενισχύει την όρεξη για μάθηση καθιστώντας την παραμονή των μαθητών ευχάριστη και εποικοδομητική. 
Με βάση τα παραπάνω, οργανώθηκε και υλοποιήθηκε προσπάθεια αισθητικής αναβάθμισης και αξιοποίησης διάφορων χώρων του σχολείου. Ταυτόχρονα, αναδείχθηκαν καλλιτεχνικές και δημιουργικές κλίσεις, καλλιεργήθηκαν επικοινωνιακές και συνεργατικές δεξιότητες, ενισχύθηκαν οι διαπροσωπικές σχέσεις τόσο μεταξύ των μαθητών όσο και μεταξύ μαθητών – εκπαιδευτικών.
Ακολουθούν  τα έργα που δημιούργησαν οι μαθητές και οι μαθήτριές μας στο πλαίσιο της συγκεκριμένης δράσης.
thumbnail6

Το τελικό αποτέλεσμα

 

thumbnail4

Το πριν

thumbnail3 1                                thumbnail7

thumbnail                                thumbnail2

thumbnail5                                thumbnail8

 

Σχέδιο Δράσης: «Ζωντανεύοντας τον κόσμο των βιβλίων»

Με δείκτη την εφαρμογή καινοτόμων πρακτικών στη διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση των μαθητών, πραγματοποιήθηκε στο Σχολείο μας Σχέδιο Δράσης με τίτλο «Ζωντανεύοντας τον κόσμο των βιβλίων». Οι μαθητές όλων των τάξεων έχοντας ως εφαλτήριο τα σχολικά τους εγχειρίδια και την προβλεπόμενη ανά τάξη διδακτέα ύλη, προέκτειναν τις γνώσεις τους εμβαθύνοντας στα επιμέρους γνωστικά αντικείμενα και συνδέοντάς τα με την πραγματική ζωή, στο πλαίσιο πάντα της βιωματικής, διαφοροποιημένης και ομαδο-συνεργατικής διδασκαλίας. Επίσης, τους δόθηκε η δυνατότητα να αναπτύξουν ολόπλευρα την προσωπικότητά τους καλλιεργώντας τις κοινωνικές / γνωστικές / ψηφιακές δεξιότητες και τα ταλέντα τους. Τέλος, προσέγγισαν διαθεματικά τις διδακτικές ενότητες και ανέπτυξαν μια σχέση διαλεκτική τόσο μεταξύ τους όσο και με την εποχή – κοινωνία των εκάστοτε αντικειμένων μελέτης (λογοτεχνικών έργων, φιλοσοφικών θεωριών, ιστοριογραφιών κ.τ.λ.). Ακολουθούν ενδεικτικές εργασίες των μαθητών από τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα..

Αφίσες μαθητών με θέμα “Ειρήνη- Πόλεμος”

Τάγματα εργασίας

IMG 20230622 103303IMG 20230622 103352IMG 20230622 103344IMG 20230622 103252

Εικόνες από τη Σμύρνη πριν την καταστροφή της το 1922

 

Εφαρμογή Kahoot

Χρήση της εφαρμογής Kahoot στα πλαίσια της ενδοσχολικής επιμόρφωσης στη Β/θμια Εκπ/ση με συμμετοχή των μαθητών της Α’ Λυκείου στο μάθημα “Εφαρμογές Πληροφορικής”.

IMG 20230504 104432 IMG 938be9f9fb55160641c95c85cd38ed15 V IMG 816284ae419a8e0754040be413ffe874 VIMG 20230504 104445 IMG d303aa322cb76d1722bed3a552b89403 V IMG fcde1aecd135abdb00bb058d04c89270 V

 

Το μιρολόγι της φώκιας

Το τελικό προϊόν της ενδοσχολικής επιμόρφωσης με θέμα “Η ψηφιακή ανάγνωση στη Β/θμια Εκπ/ση”.

 

MasterClass στο ΓΕΛ Αυλωναρίου

Στις 25/4/2023, το ΓΕΛ ΑΥΛΩΝΑΡΙΟΥ σε συνεργασία με το ΓΕΛ Κονιστρών, είχε την τιμή και τη χαρά να φιλοξενήσει την καθηγήτρια Φυσικής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου κ. Κουρκουμέλη Χριστίνα, της οποίας το ερευνητικό πεδίο είναι η πειραματική σωματιδιακή φυσική και τον συνεργάτη της Δρ. Αγγελιδάκη Στυλιανό. Η κ. Κουρκουμέλη, παρουσίασε σε ομάδα μαθητών των δύο σχολείων, τον Μεγάλο Επιταχυντή Αδρονίων (LHC) του CERN, τον ανιχνευτή ATLAS, τα στοιχειώδη σωματίδια με ιδιαίτερη αναφορά στο μποζόνιο Higgs, τους φορείς των δυνάμεων του καθιερωμένου προτύπου και αναφέρθηκε στην ύπαρξη νέων, μακρόβιων σωματιδίων (Long Live Particles), τα οποία διασπώνται σε γνωστά σωματίδια.

Στη συνέχεια, οι μαθητές/μαθήτριες των δύο σχολείων, με την καθοδήγηση του κ. Αγγελιδάκη με ένα καινούργιο εργαλείο στην πλατφόρμα για την επιστήμη πολίτων Zooniverse, παράλληλα με το πρόγραμμα HYPATIA, χρησιμοποίησαν πραγματικά δεδομένα/γεγονότα από τον ανιχνευτή ATLAS, αναγνώρισαν τις υπογραφές γνωστών σωματιδίων (ηλεκτρονίων, μιονίων, φωτονίων) και αναζήτησαν τις υπογραφές μακρόβιων σωματιδίων(Long Live Particles).

Το κλίμα ευχάριστο και ταυτόχρονα καθηλωτικό. Οι μαθητές των δύο σχολείων χάρηκαν ιδιαίτερα τα διαδραστικά εργαλεία που χρησιμοποίησαν και ενθουσιάστηκαν με όσα άκουσαν σχετικά με τα στοιχειώδη σωματίδια.

Ευχαριστούμε θερμά την κ. Κουρκουμέλη και τον συνεργάτη της τον κ. Αγγελιδάκη που έδωσαν την ευκαιρία στους μαθητές μας να γνωρίσουν των θαυμαστό κόσμο των στοιχειωδών σωματιδίων και να αντιληφθούν ότι η Επιστήμη δεν έχει τέλος. Πρόσφατα ανακαλύφθηκε το σωματίδιο Higgs, σήμερα αναζητούμε τα μακρόβια σωματίδια.

Τέλος, ευχαριστώ τους εκπαιδευτικούς κ. Νόβα, κ. Δρακοπούλου του ΓΕΛ Αυλωναρίου, κ. Παπαστάθη και κ. Σκαπέτη του ΓΕΛ Κονιστρών για την άψογη συνεργασία που είχαμε.

IMG 6825 IMG 6826 IMG 6827 IMG 6828 IMG 6829 IMG 6830 IMG 6831 IMG 6832 IMG 6833

 

Συμμετοχή του Γενικού Λυκείου Αυλωναρίου στην 45η Εθνική Συνδιάσκεψη Επιλογής του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Νέων Ελλάδος

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο Νέων Ελλάδας (ΕΚΝΕ) διοργάνωσε  την 45η Εθνική Συνδιάσκεψη Επιλογής (ΕΣΕ) στη Γερμανική Σχολή Αθηνών στο Μαρούσι από τις 7 ως τις 10 Απριλίου. Το Γενικό Λύκειο Αυλωναρίου εκπροσώπησαν η μαθήτρια της Α Λυκείου Σοφία Τζόκα και ο μαθητής της Α Λυκείου  Μιχάλης Σαλής.

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο Νέων είναι ένα peer-to-peer εκπαιδευτικό πρόγραμμα το οποίο φέρνει κοντά χιλιάδες νέους από όλη την Ευρώπη, για να συζητήσουν τα φλέγοντα Ευρωπαϊκά ζητήματα, να αναπτύξουν τις ικανότητές τους, να κατανοήσουν τις αρχές του διαλόγου, της συνεργασίας και του σεβασμού καθώς και να προετοιμαστούν για την ανάληψη των ηνίων του μέλλοντος της Ευρώπης. Οι Εθνικές Συνδιασκέψεις Επιλογής του ΕΚΝΕ αποτελούν προσομοιώσεις των διαδικασιών του ίδιου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και διαρθρώνονται με βάση τους κανόνες του. Γλώσσα εργασίας είναι η Αγγλική.

Στην 45η Συνδιάσκεψη παρευρέθηκαν Λειτουργικά Στελέχη από κάθε γωνιά της γηραιάς ηπείρου αλλά και 120 μαθητές Λυκείων από την Αττική και την ευρύτερη περιοχή της Κεντρικής Ελλάδας.  Οι μαθητές/τριες έγιναν Σύνεδροι του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και αντιμετώπισαν θέματα που απασχολούν αυτόν τον καιρό την Ευρώπη.

Θέμα του συνεδρίου

“Wind of Change – Youth Initiatives in environmental consciousness: Working towards sustainable development of societies” – ‘’(O) Άνεμος (της) Αλλαγής – Νεανικές Πρωτοβουλίες για την Ανάπτυξη Περιβαλλοντικής Συνείδησης: Ενδυναμώνοντας την ενεργό συμμετοχή των νέων στην περιβαλλοντική πολιτική’’

Οι Επιτροπές συζήτησης, προβληματισμού και προτάσεων στις οποίες συμμετείχαν η μαθήτρια και ο μαθητής μας ήταν:

Σοφία Τζόκα: Committee on Regional Development (REGI) Επιτροπή Περιφερειακής Ανάπτυξης.

Μιχάλης Σαλής: Committee on Employment and Social Affairs (EMPL) Επιτροπή Απασχόλησης και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Υπεύθυνη προετοιμασίας και συνοδός ήταν η εκπαιδευτικός Βασιλική Τζανουδάκη, η οποία συμμετείχε στο αντίστοιχο workshop των εκπαιδευτικών.

Εργασίες:

Ημέρα 1 – Χτίσιμο ομάδας

Τα παιδιά συγκεντρώθηκαν σε επιτροπές και έπαιξαν  παιχνίδια θραύσης πάγου και οικοδόμησης ομάδας.

Ημέρα 2 – Τελετή Έναρξης

Κατά τη διάρκεια της Τελετής Έναρξης, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ακούσουν ομιλίες από τον Δημήτριο Παπαδημούλη και Έλενα Κουντουρά.

Ημέρα 2 & 3 – Εργασίες επιτροπών

Κατά τη διάρκεια των δύο ημερών εργασίας των επιτροπών, όλοι οι αντιπρόσωποι εργάστηκαν στις αντίστοιχες επιτροπές τους. Τα ψηφίσματα διαμορφώθηκαν σταδιακά μέσα από ενδιαφέρουσες συζητήσεις και έρευνες. Οι επιτροπές είχαν επίσης την τύχη να επισκεφθούν έναν εμπειρογνώμονα για περαιτέρω διερεύνηση του θέματος.

Ημέρα 4η – Γενική Συνέλευση

Για τη Γενική Συνέλευση, όλες οι επιτροπές συγκεντρώθηκαν για να παρουσιάσουν και να συζητήσουν τα ψηφίσματα που εργάστηκαν τις προηγούμενες ημέρες.

Ημέρα 4η – Τελετή Λήξης

Μετά τη Γενική Συνέλευση, όλοι συγκεντρώθηκαν για τελευταία φορά για την Τελετή Λήξης. Μετά από τις ομιλίες της ηγεσίας, έκλεισε επίσημα το 45ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιλογής της ΕΥΠ Ελλάδας

Athens 23 45th NSC of EYP Greece

Το ΓΕΛ Αυλωναρίου στο 19th International Particle Physics Masterclasses 2023

Ήταν μια υπέροχη εμπειρία για τους 5 μαθητές  του σχολείου μας , η συμμετοχή τους  στο “ 19th International Particle Physics Masterclasses 2023”   που πραγματοποιήθηκε στο ΕΜΠ την Τετάρτη 29/03/2023 .

Ευχαριστούμε τον κ. Τράκα Νικόλαο για την υπέροχη διοργάνωση και παρουσίαση  !

Συμμετείχαν 120 μαθητές  από 24 σχολεία   της Ελλάδας .

Σε άλλες τέσσερις πόλεις της Ευρώπης πραγματοποιήθηκε η ίδια δράση και τα τελικά πειραματικά αποτελέσματα προέκυψαν από τη επεξεργασία όλων των μετρήσεων  .

Συγχαρητήρια στους μαθητές του σχολείου μας !

τρακασ 1   τελος

Περιβαλλοντική εκδρομή του ΓΕΛ Αυλωναρίου στο Καρπενήσι

Το ΓΕΛ Αυλωναρίου το διάστημα 13/03/2023- 15/03/2023 πραγματοποίησε 3ήμερη εκδρομή στο Καρπενήσι στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος με θέμα «Οι δρόμοι του νερού».  Στο πρόγραμμα συμμετείχαν μαθητές και Α’ και Β’ τάξης. Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του προγράμματος διέμειναν στην μαθητική εστία του ΚΠΕ Καρπενησίου.

Πλατεία

Κεντρική πλατεία της πόλης του Καρπενησίου

IMG 7532cfdfe3ac69d76b58a032722af574 V 1  IMG 9222a21da2a818bdcb9e61266dd870de V 1

IMG 2c8f925574fc70dd7a59aebde93a8fdc V

Βόλτα μαθητών στην πόλη του Καρπενησίου

1η ημέρα: Στις εγκαταστάσεις του ΚΠΕ μας ενημέρωσε η Κα Φλώρου Κυριακή για τις περιβαλλοντικές αλλαγές στο Νομό Ευρυτανίας. Μας μίλησε για τη μείωση της χιονόπτωσης  η οποία έχει σαν αποτέλεσμα την μείωση των υπόγειων υδάτων . Ενημερωθήκαμε για τα σημαντικότερα ποτάμια του Νομού, όπως ο Καρπενησιώτης ποταμός, ο Κρικελοπόταμος και ο Τρικεριώτης ο οποίος σχηματίζεται από την ένωση του Καρπενησιώτη με τον Κρικελοπόταμο στα Διπόταμα Προυσού.

Στη συνέχεια  επισκεφθήκαμε το Κέντρο Ιστορίας Πολιτισμού Ευρυτανίας. Εκεί εκτός από τα διάφορα εκθέματα είδαμε με ειδικά 3D γυαλιά , βίντεο με τη μάχη του Μάρκου Μπότσαρη στη θέση Κεφαλόβρυσο και με την εκκλησία της Επισκοπής η οποία βρίσκεται στο βυθό της τεχνητής λίμνης των Κρεμαστών. Η λίμνη των Κρεμαστών δημιουργήθηκε για την παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος. Επίσης, είδαμε και αναπαραστάσεις των πιο γνωστών πέτρινων γεφυριών του Νομού.

Κέντρο Ιστορίας Πολιτισμού Ευρυτανίας

Κέντρο Ιστορίας Πολιτισμού Ευρυτανίας

IMG 7532cfdfe3ac69d76b58a032722af574 V

Κέντρο Ιστορίας Πολιτισμού Ευρυτανίας

Αγιογραφίες

Αγιογραφίες που διασώθηκαν από την Εκκλησία της Επισκοπής που βρίσκεται στο βυθό της λίμνης των Κρεμαστών

Γεφύρι 2

Αναπαράσταση παλαιού γεφυριού

Γεφύρι

Αναπαράσταση παλαιού γεφυριού

2η  ημέρα: Το πρωΐ πήγαμε στον Καρπενησιώτη ποταμό. Η ποσότητα  νερού του ποταμού  έχει μειωθεί δραστικά όπως μαρτυρούν οι μπαζωμένες όχθες . Οι μαθητές  μπήκαν στο ποτάμι και με απόχες μάζεψαν βιοδείκτες Οι βιοδείκτες είναι οργανισμοί οι οποίοι δείχνουν πόσο καθαρά είναι τα νερά του ποταμού. Οι βιοδείκτες του Καρπενησιώτη ποταμού  μαρτυρούσαν ότι τα νερά του ποταμού ήταν πολύ καθαρά. Αυτό οφειλόταν στον Βιολογικό καθαρισμό που υπήρχε σε κοντινή απόσταση (ο Καρπενησιώτης είναι ο φυσικός αποδέκτης των  λυμάτων του Καρπενησίου) . Στη συνέχεια περνώντας από ένα παλαιό γεφύρι κάναμε πεζοπορία σε ένα μονοπάτι ανάμεσα στα έλατα. Το μονοπάτι κατέληγε στη θέση Κεφαλόβρυσο όπου υπάρχει το μνημείο του Μάρκου Μπότσαρη ο οποίος έδωσε την τελευταία του μάχη στις 9 Αυγούστου 1823.

Ο επόμενος προορισμός μας  ήταν η Ιερά Μονή Προυσού. Στη διαδρομή κάναμε δύο στάσεις, στη θέση Κλειδί και στα Πατήματα της Παναγίας της Προυσιώτισσας. Στην Ιερά Μονή προσκυνήσαμε τη θαυματουργή εικόνα της Παναγίας, έργο του Ευαγγελιστή Λουκά, η οποία είναι επιχρυσωμένη με αργυροεπίχρυση ένδυση, δώρο του στρατηγού Γεωργίου Καραϊσκάκη που φιλοξενούνταν στη Μονή την περίοδο της επανάστασης του 1821 και μας μίλησαν για την ιστορία της εικόνας και του Μοναστηριού. Επίσης, επισκεφθήκαμε το σκευοφυλάκιο της μονής οπού είδαμε εκκλησιαστικά κειμήλια καθώς και τα όπλα του Γεώργιου Καραϊσκάκη.

Στην επιστροφή από το Μοναστήρι επισκεφθήκαμε το Μεγάλο Χωριό και περπατήσαμε, μέσα από μονοπάτια, σκαλοπάτια και ξύλινες γέφυρες δίπλα από την πηγή που υπάρχει στο χωριό. Η πηγή ξεκινάει από ψηλά και δημιουργεί στο πέρασμα τής μικρούς καταρράκτες σε μια κατάφυτη περιοχή.

Μαθητές στο ποτάμι

Μαθητές μαζεύουν βιοδείκτες από τον Καρπενησιώτη ποταμό

Γεφύρι ποταμού

Παλαιό γεφύρι στον Καρπενησιώτη ποταμό

IMG 0ec497b0bd7a272d40ed64bcaf6fba23 V

Η πεζοπορία μας στο μονοπάτι

Μνημείο

Μνημείο του Μάρκου Μπόταρη στη θέση Καφαλόβρυσο

IMG 9222a21da2a818bdcb9e61266dd870de V

Θέση Κλειδί

IMG 0ac74b2f1944afefae2fa475f6aa0857 V

Sellfie στη θέση Κλειδί

Πατήματα

Πατήματα Παναγίας Προυσιώτισσας

Μοναστήρι

Ιερά Μονή Προυσού

Πηγή

Πηγή στο Μεγάλο Χωριό

3η ημέρα: Το πρωΐ επισκεφθήκαμε το Μουσείο Βουνού όπου μας μίλησαν για τις δραστηριότητες στο βουνό όπως είναι το σκι στο χιονοδρομικό κέντρο Βελουχίου και την ορειβασία. Επίσης  είδαμε  3D βίντεο από το χιονοδρομικό κέντρο και από το φαράγγι Πάντα Βρέχει. Πριν την αναχώρησή μας επισκεφθήκαμε το Saloon όπου οι μαθητές έκαναν ιππασία και άλλες δραστηριότητες.

Στολή σκι

Μουσείο Βουνού: Εξοπλισμός σκι

Ορειβασία

Μουσείο Βουνού: Εξοπλισμός ορειβασίας

Μαθητές στο Μουσείο Βουνού

Μαθητές στο Μουσείο Βουνού με ειδικά μηχανήματα προσαρμοσμένα στο κεφάλι παρακολουθούν βίντεο από το χιονοδρομικό κέντρο Βελουχίου και από το φαράγγι Πάντα Βρέχει.

Σαλούν2

Άποψη του Σαλούν

image

Άποψη του Σαλούν

Euroscola, 2 Μαρτίου 2023, Στρασβούργο

Μια Ευρώπη ίσων ευκαιριών

 Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο υπερασπίζεται τα δικαιώματα των γυναικών και την ισότητα των φύλων

Ύστερα από την επιτυχημένη συμμετοχή και υψηλή αξιολόγηση στο πρόγραμμα «Σχολεία πρέσβεις του Ε.Κ.»,  το Γενικό Λύκειο Αυλωναρίου αποδέχτηκε με χαρά την πρόσκληση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου να συμμετάσχει στη Euroscola που πραγματοποιήθηκε στις 2 Μαρτίου 2023 στο Στρασβούργο της Γαλλίας.

Δώδεκα μαθητές/τριες του σχολείου μας και δύο εκπαιδευτικοί ταξίδεψαν στο Στρασβούργο μαζί με το 1ο Γενικό Λύκειο Τρίπολης. Τα παιδιά έγιναν ευρωβουλευτές για μια μέρα και είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με  τον αναλυτή Henry Alex Wasung και τον Αντιπρόεδρο του Ε.Κ. Δημήτρη Παπαδημούλη για τα δικαιώματα των γυναικών και την ισότητα των φύλων. Έθεσαν ερωτήσεις, διατύπωσαν τις  απόψεις και τις  προτάσεις τους προφορικά και γραπτά σε ψηφιακό εργαλείο δημοσκόπησης. Επεξεργάστηκαν και ψήφισαν τροπολογίες και το τελικό νομοσχέδιο σε σχετική θεματολογία. Επιπλέον, γνωρίστηκαν με νέους/ες από διάφορες χώρες της Ευρώπης και ήρθαν σε επαφή με τη νοοτροπία και τις ιδέες τους.

Οι εκπαιδευτικοί ξεναγήθηκαν στους χώρους του Ε.Κ. και συμμετείχαν σε δραστηριότητα δικτύωσης μεταξύ τους με τη συμπλήρωση πολυγλωσσικού κουίζ για την ιστορία και  τους θεσμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Μάλιστα, η εκπαιδευτικός του σχολείου μας, Ελένη Κάραλη, σε συνεργασία με τρεις συναδέλφους από άλλες χώρες, διακρίθηκε και βραβεύτηκε με τιμητική πλακέτα στο ημικύκλιο, μετά το πέρας των επίσημων εργασιών της συνεδρίασης.

Την εκδήλωση κάλυψε η δημοσιογράφος του palmos.ev.gr, Πάρη Ντέλκη.

Το ταξίδι περιλάμβανε επίσκεψη στη Φραγκφούρτη, στο Μπάντεν-Μπάντεν και στη Χαϊδελβεργη της Γερμανίας.

GridArt 20230306 223013892          GridArt 20230306 183641119

GridArt 20230306 174016061          GridArt 20230306 171554240

FB IMG 1678122426084         20230302 EP 142639F MCH 0273

Το ΓΕΛ Αυλωναρίου και το 1ο ΓΕΛ Τρίπολης στη EUROSCOLA της 2ης Μαρτίου 2023

Η Ε.Ε. εκπαιδεύει μαθητές, αυριανούς πολίτες μέσω της EUROSCOLA-Στο Στρασβούργο το ΓΕΛ Αυλωναρίου και το 1ο Λύκειο Τρίπολης

Τιμητική η παρουσία του σχολείου μας σήμερα στο Διεθνές Συνέδριο των Ευρωπαίων Δημοσιογράφων

Τιμητική η παρουσία του σχολείου μας σήμερα στο Διεθνές Συνέδριο των Ευρωπαίων Δημοσιογράφων. Ακούστηκε η φωνή μας και αναδείχτηκαν οι δράσεις μας για το πρόγραμμα “Σχολεία- Πρέσβεις του Ε.Κ.” από τις μαθήτριες Κόσσυφα Θεοδώρα, Καρόζη Μαριάντα και την εκπαιδευτικό Τζανουδάκη Βασιλική.

parousiasi

 

Λογοτενικές Διαδρομές

Την Παρασκευή, 11/11/2022, υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας τον συμπατριώτη μας παιδοψυχίατρο, συγγραφέα, διακεκριμένο ποιητή και μεταφραστή,Θανάση Χατζόπουλο. Η αλήθεια είναι ότι πλημμυρίσαμε φως…Ο λόγος του απλός και μεστός κέρδισε τις εντυπώσεις των εκπαιδευτικών και των παιδιών. Συνομίλησε με τους μαθητές και τις μαθήτριες για το ποιητικό και πεζογραφικό του έργο. Με αυτόν τον τρόπο αναπτύχθηκε μια μορφή διαφοροποιημένης διδασκαλίας στην οποία οι μαθητές/τριες συμμετείχαν ενεργά  στη διαδικασία της μάθησης.Επίσης, τα παιδιά αποκόμισαν γνώσεις κι εμπειρίες, διευρύνθηκε η φαντασία τους και τους δόθηκε η ευκαιρία να αντιληφθούν  τον κόσμο υπό διαφορετική οπτική γωνία.Τέλος, εξερεύνησαν τον εαυτό τους και απόλαυσαν το όμορφο κι απέραντο ταξίδι.  Τον ευχαριστούμε πολύ που μας τίμησε.

ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ.jpg