Ανακοίνωση

 

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

Την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024 και ώρα 9:00π.μ. θα πραγματοποιηθεί ο καθιερωμένος αγιασμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς, στο προαύλιο του συστεγαζόμενου 11ου ΔΣ Περιστερίου.

Τα νήπια και προνήπια θα προσέλθουν στη σχολική μονάδα, με τη συνοδεία των γονέων και κηδεμόνων.

Μετά το τέλος του αγιασμού θα ακολουθήσει μία σύντομη ενημέρωση των γονέων από τις εκπαιδευτικούς του Νηπιαγωγείου στην τάξη που θα φοιτήσει το κάθε παιδί και στη συνέχεια μαθητές και γονείς θα αποχωρήσουν.

 

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

 

Ο Σύλλογος Διδασκόντων

του 7ου Νηπιαγωγείου Περιστερίου

 

ΑΞΕΧΑΣΤΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ

Το τέλος της σχολικής χρονιάς πλησίαζε και είχε φτάσει η ώρα να επιλέξουμε το θέμα της καλοκαιρινής μας γιορτής…. μία σκέψη…. η πρώτη σκέψη…και φυσικά οι προετοιμασίες ξεκίνησαν πυρετωδώς..

Καλοκαιρινή γιορτή Α’ τμήματος του σχολείου μας….

ΑΞΕΧΑΣΤΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ

αρχείο λήψης

Ένα ονειρεμένο ταξίδι σε αξέχαστες ελληνικές ταινίες  περίμενε τους επισκέπτες  φέτος στην καλοκαιρινή μας γιορτή. Ατάκες που άφησαν εποχή, μουσικές και τραγούδια χαραγμένα στις μνήμες μας… Οι μικροί μας πρωταγωνιστές σε ρόλους μεγάλων ηθοποιών που μέχρι σήμερα μας συντροφεύουν με τις ταινίες τους

Αναπολούμε με όμορφες στιγμές και διασκεδάζουμε με ατάκες που άφησαν ανεξίτηλες εικόνες στη μνήμη μας…

Οι ταινίες επιλέχθηκαν….τα λόγια μοιράστηκαν….οι πρόβες ξεκίνησαν…..

IMG 20240517 122803472 MFNR IMG 20240517 122808910 MFNR IMG 20240522 153154093 MFNR IMG 20240522 153208502 MFNRIMG 20240522 153240479 MFNR IMG 20240522 153223579 MFNR

Όλα έτοιμα….η πρόσκληση στάλθηκε…. τα εισιτήρια κόπηκαν…

ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ 2024

το σκηνικό στήθηκε και η ώρα για τη μεγάλη πρεμιέρα της μουσικοθεατρικής μας παράστασης έφτασε…

Messenger creation 5b413240 53e9 45d1 9dfc b6d252a76a4d

Βουγιουκλάκη, Καρέζη, Λάσκαρη, Βλαχοπούλου, Καραγιάννη, Παπαμιχαήλ, Ηλιόπουλος, Βουτσάς και πολλοί ακόμη αξέχαστοι ηθοποιοί ενσαρκωμένοι απο τους δικούς μας πρωταγωνιστές….

Τους γνωρίσαμε μέσα απο τις ταινίες τους, τους μελετήσαμε και ήρθε η ώρα να τους φέρουμε ξανά στη μνήμη σας με σύμμαχο το μπρίο και τη τσαχπινιά μας!!!

image 1

collage 5collage 1 2

Μία ακόμη μαγική στιγμή μας περίμενε λίγο πριν κλείσει η καλοκαιρινή μας γιορτή…. χρωματιστά μπαλόνια γέμισαν τον ουρανό μας αναμνήσεις και ευχές

image 2 image 1 1 image 2 1

Φυσικά κάθε πρωταγωνιστής μας και κάθε πρωταγωνίστριά μας έλαβε Όσκαρ για την εκπληκτική του ερμηνεία!!

ΤΟ ΟΣΚΑΡ ΑΓΟΡΙ 2

 

Μια γιορτή γεμάτη αναμνήσεις για εμάς τους μεγάλους…

μία σακούλα γεμάτη αναμνήσεις για τους μικρούς μας πρωταγωνιστές!!

image 3 IMG 20240614 075958

 

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ Α’ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

ΟΤΑΝ ΜΕΓΑΛΩΣΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ…

Θεματικός κύκλος
Δημιουργώ και καινοτομώ
Επιμέρους θεματικές ενότητες/ Υποενότητες
«Γνωριμία με τα επαγγέλματα»

Ο δικός μας τίτλος:

«Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω………»

Στόχος του συγκεκριμένου προγράμματος είναι τα παιδιά :

  • να γνωρίσουν σύγχρονα επαγγέλματα αλλά και να έρθουν σε επαφή με επαγγέλματα που χάθηκαν στο πέρασμα των χρόνων.
  • Να προβληματιστούν και να κατανοήσουν τα κριτήρια με βάση τα οποία επιλέγει κάποιος το επάγγελμά του.
  • Να αντιληφθούν τους λόγους που εξαφανίζονται κάποια επαγγέλματα και εμφανίζονται κάποια άλλα καθώς τα χρόνια περνάνε και η τεχνολογία εξελίσσεται
  • Να προβληματιστούν για τις στερεοτυπικές αντιλήψεις που συχνά προβάλλονται και επηρεάζουν την επιλογή του επαγγέλματος.

Εργαστήριο 1 :«ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΠΑΙΔΙΑ;»

Παρακολουθήσαμε το παραμύθι: «Η αλεπού η καπελού» της Τσορώνη- Γεωργιάδη Γιολάντα. «Η Ριγούλα η αλεπουδίτσα θέλει να μάθει να φτιάχνει καπέλα, θέλει να γίνει καπελού».

 

Ο καθένας μπορεί να ονειρεύεται να γίνει ότι επιθυμεί όταν μεγαλώσει, και αν επιμένει στο τέλος θα το καταφέρει!!

DSC 3855 Medium 1024x678 1 Στιγμιότυπο οθόνης 150

Βοηθήσαμε και εμείς τη νέα μας φίλη να γεμίσει το μαγαζί της με περίεργα καπέλα. Ο καθένας μας ζωγράφισε το περίεργο καπέλο που θα βάλει στη βιτρίνα του μαγαζιού της Ριγούλας

collage 3

Με αφορμή την ιστορία της Ριγούλας μιλήσαμε  για το επάγγελμα.

       Τι είναι το επάγγελμα και γιατί πρέπει να το κάνουμε.

«Η Ριγούλα ονειρευόταν να γίνει μια καπελού εσείς τι ονειρεύεστε να γίνετε όταν μεγαλώσετε;»

1712645520468

1712577309494 1712577254047

1715950274265 1715950274286 collage 2

Στη συνέχεια τα παιδιά μας αναφέραν όσα επαγγέλματα γνωρίζουν και  τα καταγράψαμε ώστε στο τέλος του εργαστηρίου να μπορέσουμε να προσθέσουμε τα νέα επαγγέλματα που μάθαμε. 

Δώσαμε στα παιδιά ένα ειδικά διαμορφωμένο φύλλο μας για να το συμπληρώσουν στο σπίτι μαζί με το μπαμπά και τη μαμά. Το θέμα του φύλλο μας ήταν : «Το επάγγελμα του μπαμπά και της μαμάς». Με την επιστροφή των φύλλων στο σχολείο το κάθε παιδί παρουσίασε  το επάγγελμα των  γονιών του.

1715950249576 1715950249584 1715950249592

Εργαστήριο 2 :«Μαθαίνω τα επαγγέλματα του χθες»

«Συνέντευξη με έναν παγωτατζή» ( Βιβλίο Γλώσσας, Β’ τάξη, γ’ τεύχος, σελ. 39-40, με τον τίτλο «Ποιος είναι; Τι κάνει;»)  Διαβάσαμε  το κείμενο «Η συνέντευξη με τον κυρ Παντελή τον παγωτατζή». Στόχος μας ήταν  τα παιδιά να κατανοήσουν πως καθώς ο χρόνος κυλά, πολλές αλλαγές γίνονται στη φύση και στη ζωή. Ακόμη, και οι τέχνες και τα επαγγέλματα του ανθρώπου αλλάζουν. 

1 2

Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε ένα βίντεο με εικόνες από την ιστορία της ύπαρξης των παγωτατζήδων από το χθες στο σήμερα!

Αφού είδαμε εικόνες από τους παγωτατζήδες του χθες προσπαθήσαμε και εμείς αρχικά να κάνουμε τη δική μας σειραθέτηση και στη συνέχεια να ζωγραφίσουμε το δικό μας παγωτατζή να πουλάει παγωτά στη γειτονιά μας!!

1712825291524 1712825291535 1712656802658 1712656802687 1712656802696

Μάθαμε με τα παιδιά το τραγούδι της Σοφίας Παπάζογλου          “Ο παγωτατζής”

collage

Εξηγήσαμε στα παιδιά πως υπήρχαν επαγγέλματα που δεν υπάρχουν πλέον, χάθηκαν με το πέρασμα των χρόνων και τη δουλειά τους κάνουν πλέον οι μηχανές. Παρακολουθήσαμε βίντεο και πλούσιο εποπτικό υλικό με θέμα τα επαγγέλματα που χάθηκαν στο χρόνο.

ΕΠΑΓ1 ΕΠΑΓΓ1 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ πηγή εποπτικού υλικού blog της Τάνιας Μάνεση

Στο τέλος της δραστηριότητας το κάθε παιδί ζωγράφισε το επάγγελμα που θα ήθελε να κάνει αν ζούσε εκείνη την εποχή….

1715950274220 1715950274234 1715950274247

Στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με το παλιό επάγγελμα του νερουλά. Αξιοποιήσαμε διδακτικά το κινέζικο μύθο « Ο νερουλάς και το πιθάρι» και μάθαμε με αυτό τον τρόπο και για ένα ακόμη επάγγελμα του παρελθόντος.

 

Βάλαμε σε σειρά τις εικόνες για να δημιουργήσουμε και εμείς την ιστορία μας.

1713173756571 1713173756590 1713173756611 1713173756633

Στη συνέχεια  ζωγραφίσαμε σε φύλλο χωρισμένο στο 4  τέσσερις διαδοχικές εικόνες της ιστορίας.

1713191627879 1713191627866 1713191627888

Εργαστήριο 3 : «Μαθαίνω τα επαγγέλματα του σήμερα»

Ήρθε η  ώρα να μάθουμε για τα σύγχρονα επαγγέλματα που συναντάμε στην καθημερινότητα μας. Έγινε διδακτική αξιοποίηση του Παραμυθιού «Ωχ χταπόδι λάθος πόδι».

https://www.youtube.com/watch?v=PV9uF7tLEvU&t=150s

 

Σε ομαδικό κολάζ αντιστοιχήσαμε τα πλοκάμια του Γιάννου με τα σωστά επαγγέλματα που ακούσαμε στο παραμύθι.

1715766296708

Στη συνέχεια ψηφίσαμε ποιο από τα επαγγέλματα του Γιάννου θα θέλαμε να κάνουμε, μετρήσαμε τις ψήφους στο κάθε επάγγελμα και ανά ομάδες ζωγραφίσαμε το επάγγελμα που είχαμε ψηφίσει.

1715773891867 1715773891854

Στη συνέχεια με οδηγό το ομαδικό κολάζ μας σε ατομικά φύλλα εργασίας ζωγραφίσαμε σε κάθε πλοκάμι το εργαλείο που χρειάζεται για να μπορεί ο Γιάννος να κάνει τη δουλειά του. 

1715766296649 1715766296665 1715766296681

Μέσα από πλούσιο εποπτικό και οπτικοακουστικό υλικό ήρθαμε σε επαφή με τα περισσότερα από τα σύγχρονα επαγγέλματα.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ 1 Σελίδα 1 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ 1 Σελίδα 2 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ 1 Σελίδα 3 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ 1 Σελίδα 4 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ 1 Σελίδα 5 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ 1 Σελίδα 6

Παρατηρήσαμε ποια από αυτά υπάρχουν στον αρχικό μας πίνακα και όσα λείπουν τα συμπληρώσαμε με άλλο χρώμα μαρκαδόρου για να συγκρίνουμε προϋπάρχουσα και νέα γνώση. Στη συνέχεια δημιουργούμε τη αφίσα μας τα επαγγέλματα του σήμερα.

IMG 5b6a6913fed1f756e05e46ece9fc2ce0 V

Ενώσαμε τον επαγγελματία με το χώρο στον οποίο εργάζεται και τα εργαλεία που χρησιμοποιεί.

IMG 20240517 124121 IMG 20240517 124148 1715950296270 1715950296280

Δημιουργήσαμε μια ομαδική αφίσα με το «ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ». Κάτω από κάθε γράμμα της αλφαβήτας που χρωματίσαμε και κολλήσαμε πάνω στην αφίσα αντιστοιχήσαμε το επάγγελμα που αρχίζει από αυτό το γράμμα.

IMG 20240517 113109

Για να κάνει την δουλειά του σωστά, κάθε επαγγελματίας, χρειάζεται τα κατάλληλα εργαλεία . Σε πίνακες αναφοράς παρατηρήσαμε διάφορους επαγγελματίες και τα εργαλεία που χρησιμοποιεί ο καθένας καθημερινά στη δουλειά του. Σε φύλλο ειδικά διαμορφωμένο το κάθε παιδί επέλεξε το επάγγελμα του θέλει και δημιούργησε το δικό του πίνακα αναφοράς.

collage 1

Παίξαμε παιχνίδια με τα επαγγέλματα (puzzle, memory αντιστοίχισης) καθώς και παντομίμα

Παιχνίδια με επαγγέλματα στο διαδίκτυο

Εργαστήριο 4 : «Μπορείς να γίνεις ότι ονειρεύεσαι»

Εξηγήσαμε στους μαθητές ότι το επάγγελμα του καθενός είναι μοναδικό και χρειάζεται δεξιότητες, ικανότητες και γνώσεις. Δε μπορεί ο καθένας από εμάς να κάνει το επάγγελμα του άλλου. Γι αυτό το λόγο τα επαγγέλματα χωρίζονται σε μεγάλες κατηγορίες σχετικές με το περιεχόμενο εργασίας για παράδειγμα επαγγέλματα σχετικά με την εκπαίδευση, επαγγέλματα σχετικά με τις τέχνες, επαγγέλματα σχετικά με τη φύση κα. Μάθαμε με τη βοήθεια εποπτικού υλικού να κατηγοριοποιούμε και εμείς τα επαγγέλματα, δημιουργώντας τους δικούς μας πίνακες αναφοράς (Τα παιδιά αναγνωρίζουν το επάγγελμα το τοποθετούν στο σωστό πίνακα αναφοράς και εμείς στη συνέχεια καταγράφουμε από κάτω την ονομασία του επαγγέλματος.)

1715950296221 1715950296248

Στη παρακάτω σελίδα υπάρχουν κατηγορίες επαγγελμάτων με τα αντίστοιχα επαγγέλματα που ανήκουν σε αυτές καθώς και τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για το καθένα :

http://edujob.gr/kathgories-epaggelmaton

Παρακολουθήσαμε τη ταινία «Ζωούπολη» στην οποία ερχόμαστε για πρώτη φορά σε επαφή με τα έμφυλα στερεότυπα στα επαγγέλματα. Πρωταγωνίστρια μας ένα μικρό κουνελάκι που θέλει να γίνει αστυνομικός ενώ όλοι τις λένε ότι δε μπορεί. Στο τέλος της ταινίας περνάμε το μήνυμα ότι τελικά αν θέλουμε να γίνουμε κάτι με προσπάθεια και επιμονή θα τα καταφέρουμε. Σε φύλλο εργασίας ζωγραφίσαμε ότι μας έκανε εντύπωση από την ταινία.

1716531072365 1716531072375

Αναφέραμε στα παιδιά διάφορα επαγγέλματα και τα ρωτήσαμε αν το επάγγελμα αυτό κατά τη γνώμη τους το κάνει άντρας ή γυναίκα. Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε βίντεο από συνεντεύξεις ανθρώπων που το επάγγελμά τους στο πέρασμα του χρόνου επηρεάστηκε από τα έμφυλα στερεότυπα της εποχής. (επαγγέλματα μόνο για γυναίκες και επαγγέλματα μόνο για άντρες)

ΕΚΠΟΜΠΗ «ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΑΙ» ΑΠΟ ΤΟ DOT KIDS

https://www.youtube.com/playlist?list=PLuxUMEE5kOWWJ_ypfUkAF5tQGqxbdkuhe

Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε ένα «κοινωνικό πείραμα» του «inspiringthefuture.org», που έγινε σε μια τάξη δημοτικού σχολείου. Τα παιδιά αναλαμβάνουν να ζωγραφίσουν πυροσβέστες, χειρούργους και πιλότους μαχητικών αεροσκαφών. Η συντριπτική πλειοψηφία των παιδιών ζωγραφίζουν άντρες. Η έκπληξη στα πρόσωπά τους, όταν γνωρίζουν εκπροσώπους αυτών των επαγγελμάτων, που τελικά είναι… γυναίκες, λέει πολλά για τα στερεότυπα περί «αντρικών» και «γυναικείων» επαγγελμάτων με τα οποία μεγαλώνουν τα παιδιά σε ολόκληρο τον κόσμο.

 

Τα παιδιά σε φύλλο εργασίας σημείωσαν δίπλα σε διάφορα επαγγέλματα Γ αν το θεωρούν επάγγελμα που γίνεται από γυναίκα και Α αν το θεωρούν επάγγελμα που γίνεται από άνδρα

1716283808440 1716283808461 1716283808471

Σε κολάζ όπου υπάρχει ένας άντρας και μία γυναίκα… καταγράψαμε τις απαντήσεις των παιδιών ως προς τα ποια επαγγέλματα πιστεύουν ότι μπορεί να κάνει ο καθένας.

1716283473052 1716283808423

Εργαστήριο 5 : «Γίνομαι και εγώ επαγγελματίας»

Επικεντρωθήκαμε στο επάγγελμα του κομμωτή/κομμώτριας και μέσα απο  εποπτικό υλικό είδαμε  τα αντικείμενα του κομμωτηρίου αλλά και τι μπορούμε να κάνουμε σε ένα κομμωτήριο.

Στη συνέχεια βάλαμε στη σωστή σειρά εικόνες με τα πράγματα που κάνουμε στο κομμωτήριο.

1716806308949 1716806341208 1716806341216 1716806341223

Γίναμε και εμείς κομμωτές και κομμώτριες 

collage 1 1

Ένα άλλο επάγγελμα με το οποίο ασχοληθήκαμε είναι το επάγγελμα του γιατρού. Ρωτήσαμε τα παιδιά αν γνωρίζουν τι σημαίνει ειδικότητα γιατρού και αφού τους εξηγήσαμε ότι υπάρχουν πολλές ειδικότητες γιατρών ανάλογα με το πρόβλημα υγείας του ασθενή, τους ζητήσαμε να μας αναφέρουν όποιες γνωρίζουν και τις καταγράψαμε.

1716888202430

Κάθε παιδί ζωγράφισε την ειδικότητα του γιατρού που του άρεσε με έναν ασθενή τονίζοντας το σημείο που χρειάζεται την συγκεκριμένη ειδικότητα πχ δόντι για οδοντίατρο, γόνατο για ορθοπεδικό και τους ζητήσαμε να αιτιολογήσουν την απάντηση τους.

collage 2 1

Μάθαμε λέξεις σχετικές με το επάγγελμα του γιατρού και παίξαμε παιχνίδια αντιστοίχισης.

15.ΓΙΑΤΡΟΣ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ 1 ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ 2 ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ 3 ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ 4 ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ 5

Μάθαμε να αναγνωρίζουμε τα εργαλεία που χρειάζεται ένας γιατρός και τη χρήση τους και στη συνέχεια φτιάξαμε το δικό μας καπέλο ιατρού και μπλούζα και το δικό μας βαλιτσάκι με τα απαραίτητα εργαλεία.

image

Δημιουργήσαμε τη γωνιά του ιατρείου. Ζητήσαμε από τα παιδιά να φέρουν άδειες συσκευασίες φαρμάκων από το σπίτι, ιατρικά φυλλάδια και παλιά γυαλιά (χωρίς το τζάμι!). Φτιάξαμε και τη δική μας επιγραφή με τις ώρες εργασίας του ιατρείου και τα τηλέφωνα επικοινωνίας. Στη συνέχεια δραματοποιήσαμε το επάγγελμα του ιατρού.  

collage 4

«Σωστός επαγγελματίας θα γίνω εγώ, αφού τα επαγγέλματα αναγνωρίζω στο λεπτό»

Διδακτική αξιοποίηση του bee bot της τάξης (unplugged), για τη διαμόρφωση διαδρομών σχετικών με τα επαγγέλματα [είτε του χθες, είτε του σήμερα]. Για παράδειγμα,  οδηγήσαμε τη bee bot (Παιδί μελλισούλα) στον σαλεπιτζή, περνώντας μόνο από επαγγέλματα που έχουν χαθεί.

Στη  συνέχεια διαμορφώσαμε ένα πλέγμα και στα τετράγωνα τοποθετήσαμε εικόνες επαγγελμάτων, διαμορφώνοντας κάθε φορά διαδρομές ή σενάρια διαδρομών της επιλογής μας. Για παράδειγμα ερωτήσεις του τύπου θέλω να πάω στο μανάβη αφού πρώτα επισκεφθώ το κρεοπώλη!!

Τα παιδιά καθοδηγούν το παιδί μελισσούλα δίνοντας τις κατάλληλες οδηγίες (προσανατολισμό κινήσεων) 

 

ΜΙΚΡΟΙ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ ΣΕ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ

Σήμερα τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας είχαν τη χαρά να ζήσουν μια ξεχωριστή εμπειρία… Στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων μας και στην ενότητα φροντίζω το περιβάλλον ασχοληθήκαμε με το Δάσος ως πηγή ζωής… Ένα απο τα σημαντικότερα θέματα που μας απασχόλησαν αποτέλεσε η προστασία του Δάσους… και ποιος είναι ο πιο αρμόδιος φορέας για να μας μιλήσει για αυτό απο την Πυροσβεστική Υπηρεσία.

Ετοιμαστήκαμε και ξεκινήσαμε ως δόκιμοι και εμείς πυροσβέστες

image

να επισκεφθούμε το 10ο Πυροσβεστικό Σταθμό Αθηνών

10os ps athinas 1200x675 1

Οι πυροσβέστες πραγματοποίησαν αρχικά μια σύντομη ενημέρωση μέσα στο κτίριο της πυροσβεστικής. Μας μίλησαν για τους τρόπους που λειτουργεί το πυροσβεστικό σώμα και πότε χρειάζεται να επέμβει. Επίσης, έγινε ενημέρωση για τα μέτρα πρόληψης και αντιμετώπισης πυρκαγιών, όπως και για τα νούμερα κλήσης της Πυροσβεστικής (199, 112).

collage

Στη συνέχεια βγήκαμε έξω και μας έδειξαν τον ατομικό εξοπλισμό που χρησιμοποιούν και τον εξοπλισμό του πυροσβεστικού οχήματος. Μας έγινε μια ξενάγηση στο χώρο….

collage 1

collage 3

και έφτασε η ώρα που όλοι ανυπομονούσαμε…

ΦΩΤΙΑ ΦΩΤΙΑ… ΜΙΚΡΟΙ ΔΟΚΙΜΟΙ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ ΟΛΟΙ ΣΕ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ…

collage 2

 

Φυσικά δε πήγαμε με άδεια χέρια… στους αγαπημένους μας πυροσβέστες για την υπέροχη μέρα που μας χάρισαν…. φτιάξαμε το Πυροσβέστη του 7ου Νηπιαγωγείου για να τους βοηθάει στο έργο τους..

image 2image 1

 

Τέλος με την επιστροφή μας στο σχολείο και αφού πετύχαμε στις εξετάσεις μας .. πήραμε το βραβείο επιβράβευσης για τη συμμετοχή μας σε άσκηση πυρασφάλειας….

1717144280481 1717144280488 1717144280472

 

 

ΕΦΤΑΣΕ ΤΟ ΠΑΣΧΑ

Το Χριστιανικό Πάσχα, ή κοινώς Πασχαλιά ή Λαμπρή, και ειδικότερα η Ανάσταση του Χριστού ή απλώς Ανάσταση, είναι η σπουδαιότερη γιορτή του Χριστιανισμού.[6] Εορτάζεται την πρώτη Κυριακή μετά την πρώτη πανσέληνο που ακολουθεί την εαρινή ισημερία. 

Για να δούμε όμως τι γνωρίζουμε για αυτή τη γιορτή!!!

«Τι γιορτάζουμε το Πάσχα;»

«Την άνοιξη»

«Το Χριστούλη»

«Το Χριστό που πέθανε»

Διαβάσαμε  το παραμύθι

«Τα πάθη και η Ανάσταση του Χριστού»

collage 10

και βάλαμε με χρονολογική σειρά τις εικόνες από τα πάθη του Χριστού.

1 1

Δεν τελειώσαμε όμως εδώ, οι μικροί μας καλλιτέχνες ζωγράφισαν εικόνες από τα πάθη του Χριστού και έφτιαξαν ένα βιβλίο με την ιστορία του Πάσχα2 1

 

Η Μεγάλη Εβδομάδα αρχίζει από την Κυριακή των Βαΐων το βράδυ, οπότε τελείται η Ακολουθία του Νυμφίου, δηλαδή του όρθρου της Μεγάλης Δευτέρας, και τελειώνει το Μεγάλο Σάββατο. Είναι αφιερωμένη στα Άγια Πάθη του Ιησού Χριστού. Ονομάζεται Μεγάλη από την ανάμνηση των γεγονότων που διαδραματίζονται καθ’ εκάστη των ημερών αυτής, τα οποία θεωρούνται ιδιαίτερα σημαντικά για τη χριστιανική θρησκεία.

7 2

Οι Εβραίοι φόρεσαν ένα στεφάνι από αγκάθια στο Χριστό και του φόρτωσαν ένα ξύλινο σταυρό. Ξεκίνησαν για το Γολγοθά. Εκεί σταύρωσαν το Χριστό μαζί με δύο ληστές. Του κάρφωσαν τα χέρια και τα πόδια πάνω στο σταυρό.
Η Παναγία και ο Ιωάννης, ο μαθητής του Χριστού, ήταν εκεί και έκλαιγαν. Ο Χριστός πέθανε. Την ίδια ώρα που πέθαινε ο Χριστός έγινε σεισμός.
Κάθε χρόνο, το βράδυ της Μεγάλης Πέμπτης γίνεται αναπαράσταση της Σταύρωσης του Κυρίου.

collage 1 7 1713433267486 1713433267494

Με βάση τα έθιμα της Μεγάλης Εβδομάδας στα ελληνικά σπίτια πλάθουν κουλουράκια ή/και τσουρέκια (τη Μεγάλη Τρίτη ή τη Μεγάλη Πέμπτη), ενώ τη Μεγάλη Πέμπτη βάφουν κόκκινα αυγά. Ζυμώνουν το Λαμπρόψωμο προς τιμήν του Αναστημένου Χριστού σχηματίζοντας με ζυμάρι στην επιφάνειά του τα αρχικά γράμματα του πασχαλινού χαιρετισμού Χριστός Ανέστη βάζοντας στο κέντρο ένα κόκκινο αυγό. Τα λαϊκά έθιμα κατά τον σύγχρονο εορτασμό της Ανάστασης στην Ελλάδα, περιλαμβάνουν το άναμμα λαμπάδων και τη μεταφορά του Αγίου Φωτός στα σπίτια από την τελετουργία της Ανάστασης στις εκκλησίες, δείπνο με κύριο φαγητό τη μαγειρίτσα, το βράδυ της Ανάστασης, το τσούγκρισμα των κόκκινων αυγών στο σπίτι ή έξω από την Εκκλησία, το «φιλί της αγάπης» την ώρα της Ανάστασης, το σούβλισμα του αρνιού κατά την Κυριακή του Πάσχα και άλλες εκδηλώσεις.

Φτιάξαμε πασχαλινές κατασκευές με λαγουδάκια στην ώρα των Αγγλικών και ευχηθήκαμε HAPPY EASTER

 

collage 5 2

Φτιάξαμε και λαγουδάκια για να στολίσουμε τη τάξη μας!!

collage 3 4

14 15 16

Τι ευχές λέω το Πάσχα;

Σχηματίσαμε την έκφραση «Καλό Πάσχα» με κεφαλαία, αλλά και με πεζά γράμματα. Στη συνέχεια γράψαμε την έκφραση «ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ» και ζωγραφίσαμε το πασχαλινό αυγό μας!! 

collage 2 5

Αφού μάθαμε να γράφουμε τις ευχές ήρθε η ώρα για την πασχαλινή μας κάρτα!!

collage 4 3 IMG 20240424 121611 IMG 20240424 121606 IMG 20240424 121603

 

ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ

Το Σάββατο του Λαζάρου  είναι η μέρα πριν την Κυριακή των Βαΐων. Την ημέρα αυτή εορτάζεται η ανάσταση του Λαζάρου από τη Βηθανία, ένα γεγονός το οποίο περιγράφεται στο κατά Ιωάννην Ευαγγέλιον. Το Σάββατο του Λαζάρου και η Κυριακή των Βαΐων έχουν τη μοναδική θέση στο εκκλησιαστικό έτος ως μέρες χαράς ανάμεσα στη Μεγάλη Σαρακοστή και το θρήνο της Μεγάλης Εβδομάδας. 

Ο Λάζαρος ήταν ο αγαπημένος φίλος του Χριστού που ζούσε στην πόλη Βηθανία. Είχε δυο αδερφές τη Μάρθα και τη Μαρία που τον υπεραγαπούσαν. Κάποτε ο Λάζαρος αρρώστησε βαριά και οι αδερφές του έστειλαν μήνυμα στον Ιησού να πάει και να τον κάνει καλά. Ο Ιησούς όμως εσκεμμένα αργοπόρησε να πάει. Πήγε μετά από τέσσερις μέρες που ο Λάζαρος είχε πεθάνει . Ο Χριστός μάλιστα είπε στους μαθητές του «πάμε τώρα να τον ξυπνήσω». Όταν έφθασε στη Βηθανία παρηγόρησε τις αδελφές του Λάζαρου και ζήτησε να δει το τάφο του. Όταν έφθασε εκεί, δάκρυσε και διέταξε να βγάλουν την ταφόπλακα. Τότε ύψωσε τα μάτια του στον ουρανό, ευχαρίστησε τον Θεό και Πατέρα και με μεγάλη φωνή είπε: «Λάζαρε, δεῦρο ἔξω».

Αμέσως βγήκε έξω τυλιγμένος με τα σάβανα ο νεκρός μπροστά στο πλήθος που παρακολουθούσε και ο Ιησούς ζήτησε να του λύσουν τα σάβανα και να πάει σπίτι του.  Αυτό το θαύμα λοιπόν γιορτάζουμε την ημέρα αυτή.

Ο Λάζαρος ήταν 30 χρονών όταν τον ανέστησε ο Χριστός μας και έζησε άλλα 30 χρόνια. Λέγεται μάλιστα ότι μετά που αναστήθηκε δεν ξαναγέλασε παρά μόνο μια φορά.

Η ανάσταση του Λαζαρου 2646849

Στην Ελλάδα, το Σάββατο του Λαζάρου φτιάχνουν ειδικά ψωμάκια που μοιάζουν με σαβανωμένο άνθρωπο και ονομάζονται λαζαράκια, ενώ τα παιδιά τραγουδούν τα λαζαρικά, κάλαντα ειδικά για την ημέρα.

https://www.youtube.com/watch?v=dfcxkBe55V4

Τα λαζαράκια είναι μικρά, αφράτα, ημίγλυκα ψωμάκια που παρασκευάζουν οι χριστιανοί το Σάββατο του Λάζαρου, τη Μεγάλη Εβδομάδα. Έχουν το σχήμα σπαργανωμένου ανθρώπου, όπως παριστάνεται ο Λάζαρος στις εικόνες, και συμβολίζουν την ανάστασή του. Είναι νηστίσιμα, δηλαδή δεν περιέχουν γαλακτοκομικά προϊόντα ή αυγά.

αρχείο λήψης 2

Ένα όμορφο έθιμο το οποίο σήμερα έχει ξεχαστεί ήταν τα «Κάλαντα του Λαζάρου». Τα Κάλαντα αυτά από τόπο σε τόπο είχαν πολλές παραλλαγές. Άλλοτε τα τραγουδούσαν μόνο κορίτσια, οι λεγόμενες «Λαζαρίνες»ντυμένες με παραδοσιακές ενδυμασίες, που έλεγαν τα κάλαντα πηγαίνοντας από σπίτι σε σπίτι κρατώντας καλαθάκια με λουλούδια  και οι άνθρωποι τους έδιναν χρήματα ή διάφορα φαγώσιμα. Άλλοτε πάλι τα τραγουδούσαν παιδιά, κυρίως αγόρια, που την παραμονή της γιορτής έφτιαχναν ένα ομοίωμα του Λάζαρου, το «Λάζαρο» και την ημέρα της γιορτής έβγαιναν στις γειτονιές και τα έλεγαν.

Με τα παιδιά του Α τμήματος του νηπιαγωγείου μας είπαμε λοιπόν να αναβιώσουμε αυτό το έθιμο… λέγοντας τα κάλαντα του Λαζάρου και εμείς…

Μάθαμε τα κάλαντα

1714031322951

ετοιμάσαμε τα καπέλα και  τα λαζαράκια μας …. 

1713772107213 1713772107223 1713772107232

1713524956489

Και ξεκινήσαμε να βγούμε για τη νέα μας περιπέτεια…

collage 1 6

image 5

image 2 1 image 1 4 1714031653410 1714031653420 1714031490905  1714031517027 1714031517033

ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΩΤΟΚΥΚΛΩΣΗ

22 Απριλίου Παγκόσμια Ημέρα Γης

Η Γη είναι το σπίτι μας, οφείλουμε να την προστατέψουμε! 

Η Παγκόσμια Ημέρα της Γης γιορτάζεται κάθε χρόνο από το 1970, στις 22 Απριλίου, με στόχο την ευαισθητοποίηση των μεμονωμένων ανθρώπων, αλλά και των κυβερνήσεων, επιχειρήσεων και οργανισμών, για ένα καθαρό πλανήτη.

planitis gi ekpempei sos

Με αφορμή λοιπόν όσα μάθαμε τη χθεσινή μέρα για τη προσαστία του πλανήτη μας, σήμερα είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε στο χώρο του νηπιαγωγείου τη ΦΩΤΟΚΥΚΛΩΣΗ Α.Ε.

logo fotokiklosi vertical page 0001

Η ΦΩΤΟΚΥΚΛΩΣΗ Α.Ε. είναι αρμόδιος φορέας για την οργάνωση της εναλλακτικής διαχείρισης αποβλήτων όλων των ειδών Ηλεκτρικού & Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού, όπως λευκές συσκευές, οθόνες, προϊόντα τεχνολογίας, λαμπτήρες, φωτιστικά, μικροσυσκευές, φωτοβολταϊκά πλαίσια κλπ., χωρίς καμία εξαίρεση.

Η εκπαιδευτική δράση στοχεύει στην ενίσχυση της περιβαλλοντικής ευαισθησίας των παιδιών και αυριανών πολιτών, και στην εδραίωση της ανακύκλωσης αποβλήτων ως θετικής συμπεριφοράς και πράξης που συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος και της υγείας.

-Τι ανακυκλώνουμε;

-Γιατί ανακυκλώνουμε;

-Πώς ανακυκλώνουμε σωστά;

-Πού μπορούμε να ανακυκλώσουμε;

Μέσα από το βίντεο μας δίνονται απαντήσεις για τα παραπάνω ερωτήματα αλλά πάνω απο όλα ….. ενθαρρύνεται κάθε μικρή πράξη ανακύκλωσης με δημιουργικό όχημα τη «μαγική δύναμη» που κρύβεται μέσα μας και που μπορεί να κάνει την ανακύκλωση-πράξη και τον κόσμο μας καλύτερο.

(κανάλι ΦΩΤΟΚΥΚΛΩΣΗΣ στο youtube)

Μας έγινε στην αρχή,  από την υπεύθυνη  μια ενημέρωση για τη διαδικασία της Ανακύκλωσης αποβλήτων και πόσο σημαντική είναι αυτή η πράξη για την προστασία  του περιβάλλοντος  και της ανθρώπινης ζωής.

1713860918304

Ενημερωθήκαμε για  ανακυκλώσιμα είδη/προϊόντα,  τα σημεία συλλογής αποβλήτων ηλεκτρικού και ηλεκτρονικού εξοπλισμού, τον τρόπο απόρριψης των ειδών αυτών στους ειδικούς κάδους συλλογής του φορέα, τα στάδια της ανακύκλωσης  αποβλήτων, τους λόγους που δεν πρέπει να πετάμε τις παλιές ή άχρηστες οικιακές συσκευές μαζί με τα λοιπά οικιακά μας απόβλητα, αλλά να τις οδηγήσουμε στην Ανακύκλωση ώστε να ξαναγίνουν χρήσιμα υλικά για τον άνθρωπο.

Είδαμε τους κάδους στους οποίους μπορούμε να κάνουμε φωτοκύκλωση και τι μπορούμε να ανακυκλώνουμε στον καθένα!!

KADOS SYSKEVWN KADOS LAMPTHRWN

Μας δόθηκαν ενημερωτικά φυλλάδια και οδηγίες για να μεταφέρουμε το μήνυμα σε όλους όσους γνωρίζουμε!!

1713860918268

Το σημείο που μας έκανε τρομερή εντύπωση ήταν η ενημέρωση μας οτι αν μαζεύαμε τα καλώδια που δεν χρησιμοποιούμε και απλά πετάμε και δεν ανακυκλώνουμε θα μπορούσαμε να τυλίξουμε το φεγγάρι γύρω γύρω τρεις φορές.

Στο τέλος ζωγραφίσαμε ηλεκτρικές συσκευές που δεν χρησιμοποιούμε πια δίνοντας τους ανθρώπινα χαρακτηριστικά για να μεταφέρουν το μήνυμα της φωτοκύκλωσης!!

collage 9 IMG 20240423 113548 IMG 20240423 113544

Στο τέλος του προγράμματος δόθηκαν στα δύο τμήματα  ημερολόγια φτιαγμένα απο ανακυκλωμένο χαρτί

1713860918277 1713860918286

Ευχαριστούμε θερμά την υπεύθυνη Κυρία Κυριακοπούλου Δήμητρα για την ευκαιρία που μας έδωσε μέσα από ένα τόσο εξαιρετικό πρόγραμμα να μάθουμε οτι όλα γύρω μας ανακυκλώνονται και με αυτό το τρόπο μπορούμε και εμείς να συμβάλλουμε στη προστασία του πλανήτη!

Επίσης σήμερα το Α’ τμήμα του νηπιαγωγείου μας έστειλε τις συμμετοχές του στο διεθνή διαγωνισμό

«Φως: νοιάζομαι, φροντίζω»

Ο διαγωνισμός αφορά στη δημιουργία ζωγραφικών έργων από μαθητές/τριες νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων. Βασικός σκοπός είναι, μέσω της καλλιτεχνικής δημιουργίας, να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές/τριες αναφορικά με το θέμα της φωτορύπανσης και της σωστής χρήσης του φωτός στη ζωή μας. Επίσης, επιδίωξη του διαγωνισμού είναι να αντιληφθούν οι μαθητές/τριες τις προκλήσεις και ευκαιρίες που παρουσιάζει η τεχνολογία του φωτός. Με τον τρόπο αυτό, οι μαθητές/τριες θα έρθουν σε επαφή με την έννοια της αειφορίας αλλά και με τις προκλήσεις της ραγδαίας ανάπτυξης. Θέματα που συνδέονται με τους Παγκόσμιους Στόχους 7 & 9 της Βιώσιμης Ανάπτυξης αφού αναπτύσσουν περιβαλλοντική συνείδηση και, ταυτόχρονα, φέρνουν σε επαφή τους/τις μαθητές/τριες με τη βιομηχανία φωτός και την καινοτομία. Τέλος, η δράση αποβλέπει στον εορτασμό της Διεθνούς Ημέρας Φωτός, όπως έχει οριστεί η 16η Μαΐου από την UNESCO, προκειμένου να ενισχυθεί η ενσυναίσθηση, η κοινωνική αλληλεγγύη, το συναίσθηση ευθύνης, η ευαισθησία, η πρωτοβουλία, η συνεργασία, η αυτομέριμνα.

πηγή: https://pennyslightseminar.com/4th-lighting-competition/

 

 

ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΣΧΑ

Πλησιάζουν οι διακοπές του Πάσχα και οι ετοιμασίες στο νηπιαγωγείο μας έχουν ξεκινήσει….

Ας πάρουμε μια μικρή γεύση απο το τι γίνεται στις τάξεις μας….

Προετοιμασία πασχαλινών κατασκευών στο Β’ τμήμα…

 Φτιάξαμε λαγουδοκουτάκια και αυγοθήκες σε σχήμα κοτούλας 

Και επειδή είμαστε περιβαλλοντικά συνειδητοποιημένοι “ενεργοί πολίτες” τα φτιάξαμε όλα από ανακυκλώσιμα υλικά. Αγαπάμε και προστατεύουμε το περιβάλλον.. σε κάθε μας δράση!!!

  IMG 20240408 132741IMG 20240408 131811 IMG 20240419 164550

IMG 20240419 164608IMG 20240419 164710

Έτοιμα να υποδεχθούν τα πασχαλινά μας αυγουλάκια, αλλά και πολλές ακόμη εκπλήξεις….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΨΕΙΡΩΝ

Η περίοδος του σχολείου είναι γεμάτη από νέες εμπειρίες, φίλους και γνώσεις. Ωστόσο, μια ανησυχία που μπορεί να ανακύψει είναι η πιθανότητα μετάδοσης των ψειρών. Αν και αυτό μπορεί να φαίνεται αναπόφευκτο, υπάρχουν μικρά μυστικά πρόληψης και αντιμετώπισης που μπορούν να κάνουν τη διαφορά. 

Οι ψείρες είναι μικροσκοπικά έντομα που προσκολλώνται στο τριχωτό της κεφαλής και τρέφονται με ανθρώπινο αίμα. Κάθε ψείρα έχει περίπου το μέγεθος ενός κόκκου και μπορεί να είναι δύσκολο να εντοπιστούν. Οι φθείρες συνήθως εξαπλώνονται αμέσως και μπορούν να επιβιώσουν και για σύντομο χρονικό διάστημα στα ρούχα ή σε άλλα προσωπικά αντικείμενα.

Οι ψείρες γεννούν αυγά που ονομάζονται κόνιδες. Είναι πιο συχνά σε μικρά παιδιά που είναι στην προσχολική ηλικία ή στο δημοτικό σχολείο. Τα παιδιά αυτής της ηλικίας συχνά παίζουν μαζί στενά και μπορούν να μοιράζονται βούρτσες, καπέλα και άλλα. Οι ενήλικες που ζουν με τα παιδιά έχουν επίσης υψηλότερο κίνδυνο να κολλήσουν φθείρες.

Οι ψείρες του κεφαλιού μπορεί να είναι λευκές, ή καφέ. Συνήθως φωλιάζουν στο πίσω μέρος του λαιμού ή πίσω από τα αυτιά.

Τα τελευταία χρόνια θεωρείται ότι οι ψείρες είναι τόσο κολλητικές όσο και το κοινό κρυολόγημα αφού σχεδόν το 80 έως 90% των παιδιών κάποια στιγμή θα κολλήσουν.
Επίσης το να κολλήσει ένα παιδί ψείρες δεν έχει καμία σχέση με το αν ένα κεφάλι είναι καθαρό ή βρώμικο αφού οι ψείρες μεταδίδοναι με τη στενή επαφή των μαθητών όταν παίζουν. Οι παιδικοί σταθμοί βέβαια είναι το ιδανικό μέρος!

Πρόληψη

1. Ενημέρωση:

Ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία πρόληψης είναι η ενημέρωση. Ενημερώστε τα παιδιά σχετικά με το τι είναι οι ψείρες, πώς μεταδίδονται και τι μέτρα προφύλαξης πρέπει να λαμβάνουν.

2.Κοινή Χρήση Προσωπικών Αντικειμένων:

Ενισχύστε το μήνυμα της ατομικότητας. Εξηγήστε στα παιδιά ότι δεν πρέπει να μοιράζονται καπέλα, πετσέτες και άλλα προσωπικά αντικείμενα.

3. Επιθεώρηση Κεφαλής:

Κάντε την επιθεώρηση των κεφαλιών μέρος της καθημερινής ρουτίνας. Αναζητήστε την παρουσία των ψειρών και των αυγών τους.

4.Μακριά Μαλλιά:

Τα κοντά μαλλιά δυσκολεύουν τις ψείρες να κολλήσουν. Συνιστάται να κρατάτε τα μαλλιά των παιδιών σε λογικό μήκος για να μειώσετε τον κίνδυνο.

5.Ενημέρωση του Σχολείου:

Αν ανιχνεύσετε ψείρες στο παιδί σας, ενημερώστε το σχολείο ώστε να μπορέσουν να ληφθούν κατάλληλα μέτρα για την προστασία των υπολοίπων μαθητών.

Αντιμετώπιση

1.Χρήση Σαμπουάν κατά των Ψειρών:

Υπάρχουν ειδικά σαμπουάν κατά των ψειρών που μπορούν να βοηθήσουν στην αφαίρεσή τους. Ακολουθήστε προσεκτικά τις οδηγίες του κατασκευαστή.

2. Χειροποίητη Αφαίρεση:

Η αφαίρεση των ψειρών και των αυγών τους με λεπτές χτένες είναι αποτελεσματική, αλλά χρονοβόρα διαδικασία. Αυτή η μέθοδος απαιτεί υπομονή και προσήλωση.

3.Πλύσιμο Ενδυμάτων & Κρεβατιού:

Πλύνετε όλα τα ρούχα, τα σεντόνια και τα πετσέτες σε υψηλή θερμοκρασία για να εξαλείψετε τυχόν ψείρες.

4.Καθαρισμός Περιβάλλοντος:

Καθαρίστε το σπίτι σας προσεκτικά. Σκουπίστε, πλύνετε και απολυμάνετε τα αντικείμενα που είχαν επαφή με το παιδί.

5.Ενημέρωση του Σχολείου:

Ενημερώστε το σχολείο μόλις εκδηλωθούν ψείρες. Αυτό είναι σημαντικό για την πρόληψη της εξάπλωσης.

Ο αγώνας ενάντια στις ψείρες μπορεί να φαίνεται απαιτητικός, αλλά με τη σωστή προσέγγιση μπορεί να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος μετάδοσης και εξάπλωσης. Μέσω της πρόληψης, της ενημέρωσης και της σωστής αντιμετώπισης, μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι οι μικροί μας μαθητές θα απολαμβάνουν μια υγιή και ασφαλή σχολική εμπειρία.

ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΒΑZAAR ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ

Το Πάσχα πλησιάζει και η αναζήτηση λαμπάδας και δώρου έχει ξεκινήσει πυρετωδώς….

Εμείς ετοιμαστήκαμε, στήσαμε το χώρο μας και σας περιμένουμε…. Να βοηθήσουμε σε αυτή την επιλογή με λαμπάδες για όλες τις ηλικίες, πασχαλινά δωράκια….και πολλές εκπλήξεις….

Για ρίξτε μια ματιά…… και μην καθυστερείτε…

ΑΦΙΣΑ

IMG 4157b72a8b4ba22d9ed9adc9959e49b9 V IMG 712392cc38dab03409e7f9bdd271033b V IMG df6bbcca89144124e5aba73b1a621a43 V

 

IMG 4ff8c20240ef339fd1e5889262a1b427 Vcollage 1 5 collage 8 collage 3 3

collage 4 2