Μια εξίσωση «αφηγείται» την ιστορία της

Αναδημοσίευση από: Blod

Έχουν οι μαθηματικοί οράματα, όνειρα;
Τι σημαίνει για ένα μαθηματικό να έχει όνειρα  ή κάποιο όραμα;
Τι σημαίνει για την επιστήμη των Μαθηματικών, να έχουν οι μαθηματικοί όνειρα;
Είναι κάποια από τα ερωτήματα που τέθηκαν από τον Barry Mazur, καθηγήτη Μαθηματικών στο Harvard στο βιβλίο Circles Disturbed –The Interplay of Mathematics and Narrative .
Στη διάλεξη με αφορμή το άρθρο του Μazur, γίνεται προσπάθεια να σκιαγραφηθεί «η ιστορία μιας εξίσωσης».
Το  «Liebster Jugendtraum» του Κronecker, είναι το έναυσμα για μια αναδρομή περίπου 500 χρόνων στην Ιστορία των Μαθηματικών.

Σχετικά με Ἰωάννα Ἀλεξοπούλου

«Ἡ ζωὴ εἶναι παράδεισος γιὰ ὅσους ἀγαποῦν πολλά πράγματα μὲ πάθος: τὰ βιβλία, τοὺς ἀνθρώπους, τὰ λουλούδια, τὴ μουσική, τὸ χορό, τὴν τέχνη, τὴν ποίηση, τὴ μάθηση… …ἕνας κατάλογος ἀτελείωτος!» (Leo Buscaglia : «Νὰ ζεῖς, ν’ ἀγαπᾶς καὶ  νὰ μαθαίνεις»)

Vincerò, perderò la mia vita vivrò.Ιo da sola dovrò camminare .

“Ἕνα ψηλὸ παράθυρο εἶναι τὸ τραγούδι. Βλέπει στὸ δρόμο, βλέπει καὶ στὸν οὐρανό. Ἀπ’ αὐτὸ τὸ παράθυρο κοιτᾶμε τὸν κόσμο”. Γ. Ρῖτσος

“Σκεφτόμαστε πολὺ λιγότερο ἀπ΄ὅσα ξέρουμε. Ξέρουμε πολὺ λιγότερα ἀπ΄ὅσο ἀγαπᾶμε. Ἀγαπᾶμε πολὺ λιγότερο ἀπ΄ὅσο μποροῦμε. Καὶ σ΄αὐτὸν ἀκριβῶς τὸ βαθμὸ εἴμαστε πολὺ λιγότεροι ἀπ΄ὅσο εἴμαστε”. Ῥ.Ντ.Λαίνγκ


Περισσότερες πληροφορίες
Κατηγορίες: ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *