Σχολ. Έτος 2015 – 2016

Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων 

23 mar r2

  • «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ: ΒΟΥΛΑ – ΜΕΛΒΟΥΡΝΗ, ΧΤΙΖΟΝΤΑΣ ΓΕΦΥΡΕΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΔΥΟ ΗΠΕΙΡΟΥΣ»  Πολιτιστικό πρόγραμμα (Γαρδίκη Ι., Μεθοδίου Α., Κασκαντάμη Μ.)
  • «ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΗΣ» Πολιτιστικό πρόγραμμα (Καλογερόπουλος Ν., Μεθοδίου Α., Βλάχου Μ.)
  • «ΜΝΗΜΕΙΑ – ΣΥΜΒΟΛΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ» Πολιτιστικό πρόγραμμα (Κασκαντάμη Μ., Τζίτρου Ε.)
  • «ΠΡΑΣΙΝΙΖΩ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑΙΝΩ ΤΟΝ ΚΗΠΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΟΥ» Περιβαλλοντικό πρόγραμμα (Τζίτρου Ε., Γαρδίκη Ι., Καλογερόπουλος Ν.)

—————————

  • Το σχολείο μας συμμετέχει στο πρόγραμμα «Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο: όλοι νοιαζόμαστε, όλοι συμμετέχουμε» που πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Υπεύθυνοι προγράμματος: Αϊδωνά Κ., Κασκαντάμη Μ., Λαμπροπούλου Π., Μποκώρου Ε., Ντόγας Χ., Τζίτρου Ε.
  • Επίσης, το σχολείο μας συμμετέχει στο πρόγραμμα «International Scholl Awards», το οποίο υλοποιείται από το British Council σε συνεργασία με το ΥΠ.Π.Ε.Θ. Συντονίστρια προγράμματος: Μεθοδίου Α. Περισσότερα εδώ.

εικόνα:     https://blogs.sch.gr/1dimskiath/2015/05/31 παρουσίαση-προγραμμάτων-σχολικών-δρ/

♦♦♦

Ακολουθούν αναλυτικά οι δράσεις κάθε προγράμματος, καθώς εκπονούνται σταδιακά κατά την διάρκεια του σχολικού έτους.



«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ: ΒΟΥΛΑ – ΜΕΛΒΟΥΡΝΗ, ΧΤΙΖΟΝΤΑΣ ΓΕΦΥΡΕΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΔΥΟ ΗΠΕΙΡΟΥΣ»

Δείτε αναλυτκά τις δράσεις στο blog του προγράμματος: https://blogs.sch.gr/voulamelbourne


ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΗΣ»  &  

«ΜΝΗΜΕΙΑ – ΣΥΜΒΟΛΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ»

Οι μαθητές που παρακολούθησαν τα δύο αυτά προγράμματα συμμετείχαν στην επιλογή του καλύτερου ευρωπαϊκού προορισμού για το 2016: ψηφίζοντας  Αθήνα!   Πρόκειται για την ψηφοφορία που διοργανώνει 7η συνεχή χρονιά η ευρωπαϊκή οργάνωση European Best Destinatios που εδρεύει στις Βρυξέλλες, και αναπτύχθηκε με στόχο την προώθηση του πολιτισμού και του τουρισμού στην Ευρώπη. 

http://www.europeanbestdestinations.com/best-of-europe/european-best-destinations-2016

Κατά την ολοκλήρωση των δύο προγραμμάτων, οι μαθητές συμμετείχαν σε μια δράση γεμάτη …γεύσεις της Ευρώπης, που ετοίμασαν οι ίδιοι με/ή χωρίς τη βοήθεια των μαμάδων τους! Φαγητά όπως πίτσα από την Ιταλία, παραδοσιακός ελληνικός μουσακάς, χαλούμι από την Κύπρο, αλλαντικά από την Αυστρία, αλλά και γλυκά όπως τσουρέκι με σοκολάτα από τη Ρουμανία, κρέπες από τη Γαλλία, μηλόπιτα από το Λουξεμβούργο, «φτερά αγγέλων» από τη Σλοβενία, γέμισαν το τραπέζι που στήθηκε στην αυλή του σχολείου.

food2  food3——–


«ΠΡΑΣΙΝΙΖΩ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑΙΝΩ ΤΟΝ ΚΗΠΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΟΥ» 

Μεταξύ άλλων, οι μαθητές του προγράμματος έβαψαν τα παγκάκια στο προαύλιο, ομορφαίνοντας το χώρο μας, καθάρισαν τον κήπο με τα βότανα από τα αγριόχορτα, έριξαν λίπασμα και μεταφύτευσαν φυτά!

 

pagakia

garden 2

————————–


Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση