cropped 3 1

Καλωσήρθατε

Άρθρο Μόνιμα στην Πρώτη Σελίδα

Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας.
Επισκεφτείτε τις διάφορες σελίδες για να μάθετε περισσότερα.

 

Καλή σχολική χρονιά!

ΑΓΙΑΣΜΟΣ 2024

 

 

e Twinning “EXPLORING WITH GREETINGS”

 “Exploring with Greetings”

Εκκίνηση του προγράμματος

Σε αυτό το έργο συνεργάστηκαν εκπαιδευτικοί και παιδιά από έξι διαφορετικά έθνη. Η πλειονότητα των εκπαιδευτικών  ήταν νηπιαγωγοί και οι μαθητές μεταξύ τεσσάρων και έξι ετών. Το πρόγραμμα στόχευε στην αλληλεπίδραση παιδιών  από διάφορες πόλεις, χώρες και πολιτισμούς. Το θέμα του προγράμματος ήταν «εξερεύνηση μέσω αποστολής ευχών».

Χαιρετίσματα (ευχές )ανταλλάχτηκαν με ηχητικά ντοκουμέντα, αnimation, με δραστηριότητες καλλιτεχνικού περιεχομένου, οικοδομικό υλικό, ψηφιακά, με τραγούδια, και αυτοσχέδιες  μελωδίες. Το κάθε σχολείο συστήθηκε αρχικά εντοπίζοντας την πόλη του στον παγκόσμιο χάρτη και παρουσιάζοντας το σχολείο και τους μαθητές  με τα χαρακτηριστικά τους.

Δημιουργία λογότυπου και αφίσαςΑφίσα προγράμματος με τα συνεργαζόμενα σχολείαΛογότυπο προγράμματος

 

 

Δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν

  • Τα αγαπημένα μου (My favorites)
  • Ξενάγηση στα αγαπημένα μου μέρη (My favorite places)
  • Χαιρετίσματα μέσω τραγουδιών (Greetings with songs)
  • Ανταπόκριση μέσω ζωγραφικής (Children’s response with drawings)
  • Χαιρετίσματα κατά την διάρκεια της ημέρας (Greetings during the day-audiovisual)
  • Eυχές γενεθλίων (Birthday greetings)
  • Ευχές για την γιορτή της μητέρας και ευχές καλοκαιριού (mother & summer greetings)

Εναλλακτικές δραστηριότητες πρόκλησης με τις σημαίες(challenge activities)

με παζλ , διαδραστικά και με φύλλο εργασίας

 

Κοινά συνεργατικά έργα

  • κοινό τραγούδι χαιρετισμάτων (common greetings song)

  • κοινό λεξικό χαιρετισμάτων (common lexicon)

λήξη προγράμματος – παράδοση πιστοποιητικών στους συμμετέχοντες

 

e Twinning “IT’S ME”

Σχολικό έτος 2023-2024

Το e-Τwinning είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα, που συνδέει σχολεία από διαφορετικές χώρες με σκοπό την ανταλλαγή ιδεών, πρακτικών και πολιτιστικών εμπειριών. Η χρήση του μπορεί να ενισχύσει διαπολιτισμικές επαφές, να προωθήσει τη διαπολιτισμική κατανόηση και να διευκολύνει την ανάπτυξη των παιδιών σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον. Οι μαθητές, επικοινωνούν με μαθητές άλλων χωρών, συνεργάζονται σε δραστηριότητες και κοινά έργα, γνωρίζοντας έτσι διαφορετικούς πολιτισμούς. Η δυνατότητα συμμετοχής σε ευρωπαικά προγράμματα, ενισχύει την εκπαιδευτική διαδικασία και προωθεί τη διαπολιτισμική ευαισθητοποίηση από μικρή ηλικία.

Κατά το τρέχον σχολικό έτος υλοποιήθηκε το παρακάτω πρόγραμμα e Twinning

“IT’S ME” “ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ”.

Ένα πρόγραμμα για την ευημερία στο σχολείο

eTwinning National Quality Label icon

“IT’S ME”

Το It is me είναι ένα πρόγραμμα που χρησιμοποιεί δράμα, orff, γλώσσα και καλλιτεχνικές δραστηριότητες, για να  βοηθήσει τους μαθητές να γνωρίσουν τον εαυτό τους με απώτερο σκοπό την αύξηση της ευημερίας στο σχολείο. Επικεντρώνεται στην επικοινωνία, την αισθητηριακή εμπειρία, τη μουσική, την τελειοποίηση των δεξιοτήτων των χεριών και τις κοινωνικο-συναισθηματικές δραστηριότητες. Είναι σχεδιασμένο για παιδιά προσχολικής ηλικίας και συμπεριλαμβάνει  και παιδιά που βρίσκονται στο φάσμα , παιδιά με νοητική αναπηρία και παιδιά από ειδικό σχολείο.

Οι στόχοι ευημερίας στο νηπιαγωγείο περιλαμβάνουν τη δημιουργία ενός ασφαλούς, υποστηρικτικού και ενθαρρυντικού περιβάλλοντος για τα παιδιά. Όπως, την προώθηση της ψυχοκοινωνικής ευημερίας, της σωματικής υγείας και της ανάπτυξης των δεξιοτήτων τους. Οι εκπαιδευτικοί δημιούργησαν προγράμματα που προάγουν την αυτοεκτίμηση, την αυτοεπίγνωση και την ανάπτυξη της κοινωνικής δεξιότητας των παιδιών. Επιπλέον, η συνεργασία με τους γονείς και η δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με την κοινότητα , θεωρούνται σημαντικά στοιχεία για την επίτευξη των στόχων ευημερίας στο νηπιαγωγείο.

IT’S ME (Poster) από 14ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ

Στο πρόγραμμα συμμετείχαν έξι χώρες: Ελλάδα, Τουρκία, Βουλγαρία, Ιορδανία, Ρουμανία  και Ιταλία και 19 σχολεία.

Partners:

  1. Gözde Kaplan- Mut Karacaoğlan Ortaokulu
  2. Raziye Oğuz – 75. Yıl Anaokulu
  3. Mariana Rozanova – Детска Градина “Мир”, С. Дъбник
  4. Shereen Momani- Alyarmouk Primary Mixed School
  5. Kadriye Aydoğdu- Gülbahçem Anaokulu
  6. Iulıa Olguta Vutıno- Școala Gimnazială Surdila Greci
  7. Naile Akdoğan- Mersin Zeynep Toroğlu Çamlıbel Lions Anaokulu
  8. Saliha Alkan- Ak Ali Küçük Özel Eğitim Uygulama Okulu Iıı. Kademe
  9. Carmen Alexandra Stanciu- Gradinita Cu Program Prelungit Junior
  10. Vıvıana Matacchıera- Istituto Comprensivo Santomasi – Scacchi
  11. Popescu Doina Cristina- Școala Gimnaziala Salcia Tudor
  12. Diana Stănculeasa- Scoala Gimnaziala „Gheorghe Titeica”, Craiova
  13. Tuğba Tok- Barabanlı İlkokulu
  14. Özge Düzenli- Barabanlı İlkokulu
  15. Fatma Ergen- Mut Hatice Ata Tekin Kızılay Anaokulu
  16. Hamide Karamustafa- Детска Градина “Мир”, С. Дъбник
  17. Sevastiani Kalpakidou- 14th Kindergarten Of Alexandroupolis
  18. Filiz Çetin- Mareşal Fevzi Çakmak Yatılı Bölge Ortaokulu
  19. Maria Balaci- Școala Gimnazială Gheorghe Țițeica

Παρακάτω μπορείτε να δείτε το βίντεο γνωριμίας του προγράμματος και κάποιες ενδεικτικές δραστηριότητες.

Λογότυπο

LOGO ITSME

 

Δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν;

  1. WHO AM I ?Ποιος είμαι: Γνωρίζω τον εαυτό μου
  2. LET’S MEET MEΑς γνωρίσουμε “εμένα” μέσα από δραστηριότητες δραματοποίησης
  3. ME IN THE MIRROR”Εγώ στον καθρέφτη”: η αντανάκλαση του εαυτού μου στον καθρέφτη
  4. THOSE WHO MADE ME WHO I AMΤι με έκανε αυτό που είμαι σήμερα
  5. ME FROM PAST TO TODAYΕγώ τότε και τώρα
  6. WELL-BEING PARTY 
    Πάρτι ευημερίας

Ενδεικτικά οι δραστηριότητες παρακάτω:

Εγώ τότε και σήμερα

Η αντανάκλαση του εαυτού μου στον καθρέφτη

Γνωρίζω τον εαυτό μου

Κοινά  έργα (εκπαιδευτικών και μαθητών)

1. Κοινό περιοδικό

Flipbook

2. Κοινό παραμύθι

Πρόσκληση  για πάρτι


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

3. Kοινό ποίημα

POEM ITS ME

 

 

 

 

 

 

 

 

 

λήξη προγράμματος – παράδοση πιστοποιητικών

Exhibition ITS ME 1

Προώθηση φιλαναγνωσίας / Σχολικές δραστηριότητες

Στις σχολικές δραστηριότητες φιλαναγνωσίας στο νηπιαγωγείο περιλαμβάνονται διάφορες δραστηριότητες που προωθούν την ανάπτυξη των παιδιών στον τομέα της γλωσσικής επαφής και της ανάγνωσης. Μερικές δράσεις για σχολικές δραστηριότητες φιλαναγνωσίας που πραγματοποιήθηκαν στο νηπιαγωγείο κατά το σχολικό έτος 2023-2024 είναι:

  1. Αφήγηση παραμυθιών και ιστοριών
  2. Κατασκευή βιβλιοθηκών με παιδικά βιβλία
  3. Ανάγνωση διηγημάτων και ποιημάτων
  4. Δημιουργία και ανάρτηση πινάκων με λέξεις και εικόνες
  5. Παιχνίδια λέξεων και αλφαβήτου
  6. Συμμετοχή σε δράσεις φιλαναγνωσίας
  7. Οργάνωση θεματικών εβδομάδων ανάγνωσης σε συνεργασία με τους γονείς
  8. Δημιουργία ψηφιακής βιβλιοθήκης

ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

Σκανάρετε το Qr code  για να φτάσετε στην ψηφιακή βιβλιοθήκη

qr code ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ

Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Η εισαγωγή μαθητών στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2024-25 αφορά στην εισαγωγική τάξη κάθε βαθμίδας, δηλαδή το προνήπιο, την Α΄ Δημοτικού, την Α΄ Γυμνασίου και την Α΄ Γενικού Λυκείου (σε κάποια Πειραματικά νηπιαγωγεία προσφέρονται και θέσεις νηπίων.) Στα Πειραματικά Σχολεία (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια) η εισαγωγή γίνεται με δημόσια ηλεκτρονική κλήρωση που θα διεξαχθεί την Παρασκευή 17 Μαΐου 2024. Οι γονείς/κηδεμόνες που επιθυμούν τη συμμετοχή του παιδιού τους στην κλήρωση ή την δοκιμασία εισαγωγής, υποβάλλουν ηλεκτρονική αίτηση, από την Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024 έως και την Τετάρτη 17 Απριλίου 2024 και ώρα 23:59 μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr), κατηγορία Εκπαίδευση, υποκατηγορία Εγγραφή σε σχολείο, ενότητα Αίτηση εισαγωγής μαθητών και μαθητριών στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία ή μέσω του συνδέσμου

https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/ps-peis-es

 Στον παραπάνω σύνδεσμο είναι προσβάσιμες επίσης όλες οι απαραίτητες πληροφορίες και το νομικό πλαίσιο που αφορούν στις διαδικασίες εισαγωγής στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία. Πληροφορίες για το Δίκτυο των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων ανά περιφέρεια, τα νέα σχολεία που θα λειτουργήσουν από το σχ. έτος 2024-25, τα απαραίτητα δικαιολογητικά, τις οδηγίες συμπλήρωσης της αίτησης καθώς και απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις υπάρχουν επίσης και στον ιστότοπο της Διοικούσας Επιτροπής Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.)

https://depps.minedu.gov.gr

Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Οι θεματικές των εργαστηρίων επιλέγονται κάθε φορά με βάση το πλαίσιο, τη δυναμική και τα ενδιαφέροντα των μαθητών και στοχεύουν στην καλλιέργεια δεξιοτήτων ζωής(Life Skills), ήπιων δεξιοτήτων(soft skills), δεξιοτήτων τεχνολογίας – επιστήμης και δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.

Σχολικό έτος 2023 –  2024

1η Θεματική: Ζω καλύτερα- Ευ ζην/ Διατροφή και άσκηση

Τίτλος: Οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν το μυστικό για σώμα γερό και μυαλό δυνατό

2η Θεματική: Φροντίζω το περιβάλλον/ Παγκόσμια και πολιτιστική κληρονομιά

Τίτλος: Υπεύθυνα παιδιά – Υπερασπιστές των ζώων

3η Θεματική:Ενδιαφέρομαι και ενεργώ/ Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη

Τίτλος: Έχω και γω  δικαιώματα, είμαι παιδί

4η Θεματική: STE(Α)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική

Τίτλος: Τα ρομπότ στην υπηρεσία της ανακύκλωσης

Σχολικό έτος 2022 – 2023

1η Θεματική : Φροντίζω το περιβάλλον

Τίτλος: “Υγιή παιδιά, υγιής πλανήτης”

2η Θεματική :  Ζω καλύτερα – Ευ ζην και υποενότητα

Τίτλος: “Μες στα σπίτια προσέχω, ατυχήματα μην έχω”

3η Θεματική:  Ενδιαφέρομαι και ενεργώ και

Τίτλος: “Κι αν ήμουν εγώ; “

4η Θεματική: Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

Τίτλος: Η γη…γυρίζει?

Σχολικό έτος 2021-2022

1η Θεματική: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ

Τίτλος: “Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική, είναι απλώς μοναδική!”. Ένα πρόγραμμα για την οικογενειακή πολυμορφία.

2η Θεματική: Φροντίζω το περιβάλλον

Τίτλος: “Ομάδα δράσης των μαθητών για την προστασία των ζώων συντροφιάς”

3η Θεματική: Δημιουργώ και Καινοτομώ

Τίτλος: Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία και υποενότητα «STE(Α)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική»

4η Θεματική: Ζω καλύτερα – Ευ ζην

Τίτλος: “Κυκλοφορώ με ασφάλεια”

Αρχική

29/02/2024

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

 

Οι εγγραφές θα πραγματοποιηθούν

 από 1 έως 20 Μαρτίου 2024

Για το σχολικό έτος 2024-2025 θα γραφτούν οι μαθητές/τριες που έχουν γεννηθεί το 2020 και το 2019

Απαραίτητα βήματα εγγραφής:

  1. Είσοδος στην σελίδα της εφαρμογής

 https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

και επιλογή του Νηπιαγωγείου, στο οποίο ανήκετε σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας σας(συμβουλευτείτε τον παραπάνω χάρτη)

  1. Χρήση κωδικών taxisnet για αυθεντικοποίηση
  2. Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας, όπως: διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και αριθμός κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεστε για την πορεία της αίτησης.
  3. Ανέβασμα αποδεικτικού εγγράφου σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας.
  4. Δήλωση ενδιαφέροντος για φοίτηση στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα (Το ολοήμερο πρόγραμμα θα λειτουργήσει, εφόσον συμπληρωθεί ο καθορισμένος αριθμός των μαθητών).
  5. Συμπλήρωση στοιχείων των συνοδών και παράλληλη επιλογή της δήλωσης: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, θα λάβετε ενημέρωση και οδηγίες στο κινητό.   Μετά την οριστικοποίηση, θα ενημερωθείτε από το σχολείο για την ημέρα και ώρα που θα προσκομίσετε με φυσική παρουσία τα υπόλοιπα δικαιολογητικά, όπως:

α.)ΑΔΥΜ(ατομικό δελτίο υγείας)

β.) Βιβλιάριο υγείας και φωτοαντίγραφο της σελίδας εμβολίων

γ.) Υπεύθυνη δήλωση με την συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα για την εγγραφή στο σχολείο(όχι του γονέα που έκανε την ηλεκτρονική εγγραφή)

δ.) Στην περίπτωση μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες οι γονείς και κηδεμόνες συνυποβάλλουν γνωμάτευση από Κέντρο Εκπαιδευτικής

και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, χωρίς αυτή να αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο.

Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα!

 

Οδηγός για ναυτιλομένους

 

Πρόσκληση ενδιαφέροντος

Ημερομηνίες υποβολής αιτήσεων:

Πέμπτη 26 Οκτωβρίου – Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2023.



Λήψη αρχείου

Ένα τρένο ταξιδεύει

Πρώτες βοήθειες όταν προσέχουμε παιδιά!

Στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης του  14ου Νηπιαγωγείου με θέμα: «Εκπαιδευτικού-άμεσοι διασώστες των μαθητών», οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας συμμετείχαν σε προγράμματα θεωρητικής και πρακτικής εκπαίδευσης πρώτων βοηθειών, προκειμένου να αντιμετωπίζονται ατυχήματα και άλλα θέματα υγείας που προκύπτουν συχνά στο νηπιαγωγείο.

Τι είναι όμως οι πρώτες βοήθειες; Ποιος ο σκοπός τους; Ποιες οι γενικές αρχές των πρώτων βοηθειών; Τι ενέργειες χρειάζεται να κάνει κάποιος για κάθε είδος τραυματισμού ή ασθένειας; Στο εγχειρίδιο του Ινστιτούτου υγείας του παιδιού που ακολουθεί, δίνονται οδηγίες για ενέργειες πρώτων βοηθειών που δεν απαιτούν ιδιαίτερη εκπαίδευση και για ενέργειες που δε θα βλάψουν περισσότερο τη ζωή του παιδιού.  Ο οδηγός είναι  απλός και εύκολος  στην χρήση του, ενώ περιλαμβάνει και εικόνες προκειμένου να είναι δυνατή η εύκολη εφαρμογή από άτομα που δεν έχουν ιατρικές γνώσεις.



Λήψη αρχείου

Κολοκοτρώνης

 

 

Σελίδα 1 από 3

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση