Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας.
Επισκεφτείτε τις διάφορες σελίδες για να μάθετε περισσότερα.
Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας.
Επισκεφτείτε τις διάφορες σελίδες για να μάθετε περισσότερα.
“Exploring with Greetings”
Εκκίνηση του προγράμματος
Σε αυτό το έργο συνεργάστηκαν εκπαιδευτικοί και παιδιά από έξι διαφορετικά έθνη. Η πλειονότητα των εκπαιδευτικών ήταν νηπιαγωγοί και οι μαθητές μεταξύ τεσσάρων και έξι ετών. Το πρόγραμμα στόχευε στην αλληλεπίδραση παιδιών από διάφορες πόλεις, χώρες και πολιτισμούς. Το θέμα του προγράμματος ήταν «εξερεύνηση μέσω αποστολής ευχών».
Χαιρετίσματα (ευχές )ανταλλάχτηκαν με ηχητικά ντοκουμέντα, αnimation, με δραστηριότητες καλλιτεχνικού περιεχομένου, οικοδομικό υλικό, ψηφιακά, με τραγούδια, και αυτοσχέδιες μελωδίες. Το κάθε σχολείο συστήθηκε αρχικά εντοπίζοντας την πόλη του στον παγκόσμιο χάρτη και παρουσιάζοντας το σχολείο και τους μαθητές με τα χαρακτηριστικά τους.
Δημιουργία λογότυπου και αφίσας
Δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν
Εναλλακτικές δραστηριότητες πρόκλησης με τις σημαίες(challenge activities)
με παζλ , διαδραστικά και με φύλλο εργασίας
Κοινά συνεργατικά έργα
λήξη προγράμματος – παράδοση πιστοποιητικών στους συμμετέχοντες
Σχολικό έτος 2023-2024
Το e-Τwinning είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα, που συνδέει σχολεία από διαφορετικές χώρες με σκοπό την ανταλλαγή ιδεών, πρακτικών και πολιτιστικών εμπειριών. Η χρήση του μπορεί να ενισχύσει διαπολιτισμικές επαφές, να προωθήσει τη διαπολιτισμική κατανόηση και να διευκολύνει την ανάπτυξη των παιδιών σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον. Οι μαθητές, επικοινωνούν με μαθητές άλλων χωρών, συνεργάζονται σε δραστηριότητες και κοινά έργα, γνωρίζοντας έτσι διαφορετικούς πολιτισμούς. Η δυνατότητα συμμετοχής σε ευρωπαικά προγράμματα, ενισχύει την εκπαιδευτική διαδικασία και προωθεί τη διαπολιτισμική ευαισθητοποίηση από μικρή ηλικία.
Κατά το τρέχον σχολικό έτος υλοποιήθηκε το παρακάτω πρόγραμμα e Twinning
“IT’S ME” “ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ”.
Ένα πρόγραμμα για την ευημερία στο σχολείο
“IT’S ME”
Το It is me είναι ένα πρόγραμμα που χρησιμοποιεί δράμα, orff, γλώσσα και καλλιτεχνικές δραστηριότητες, για να βοηθήσει τους μαθητές να γνωρίσουν τον εαυτό τους με απώτερο σκοπό την αύξηση της ευημερίας στο σχολείο. Επικεντρώνεται στην επικοινωνία, την αισθητηριακή εμπειρία, τη μουσική, την τελειοποίηση των δεξιοτήτων των χεριών και τις κοινωνικο-συναισθηματικές δραστηριότητες. Είναι σχεδιασμένο για παιδιά προσχολικής ηλικίας και συμπεριλαμβάνει και παιδιά που βρίσκονται στο φάσμα , παιδιά με νοητική αναπηρία και παιδιά από ειδικό σχολείο.
Οι στόχοι ευημερίας στο νηπιαγωγείο περιλαμβάνουν τη δημιουργία ενός ασφαλούς, υποστηρικτικού και ενθαρρυντικού περιβάλλοντος για τα παιδιά. Όπως, την προώθηση της ψυχοκοινωνικής ευημερίας, της σωματικής υγείας και της ανάπτυξης των δεξιοτήτων τους. Οι εκπαιδευτικοί δημιούργησαν προγράμματα που προάγουν την αυτοεκτίμηση, την αυτοεπίγνωση και την ανάπτυξη της κοινωνικής δεξιότητας των παιδιών. Επιπλέον, η συνεργασία με τους γονείς και η δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με την κοινότητα , θεωρούνται σημαντικά στοιχεία για την επίτευξη των στόχων ευημερίας στο νηπιαγωγείο.
IT’S ME (Poster) από 14ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ
Στο πρόγραμμα συμμετείχαν έξι χώρες: Ελλάδα, Τουρκία, Βουλγαρία, Ιορδανία, Ρουμανία και Ιταλία και 19 σχολεία.
Partners:
Παρακάτω μπορείτε να δείτε το βίντεο γνωριμίας του προγράμματος και κάποιες ενδεικτικές δραστηριότητες.
Λογότυπο
Δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν;
Ενδεικτικά οι δραστηριότητες παρακάτω:
Εγώ τότε και σήμερα
Η αντανάκλαση του εαυτού μου στον καθρέφτη
Γνωρίζω τον εαυτό μου
Κοινά έργα (εκπαιδευτικών και μαθητών)
1. Κοινό περιοδικό
2. Κοινό παραμύθι
Πρόσκληση για πάρτι
3. Kοινό ποίημα
λήξη προγράμματος – παράδοση πιστοποιητικών
Στις σχολικές δραστηριότητες φιλαναγνωσίας στο νηπιαγωγείο περιλαμβάνονται διάφορες δραστηριότητες που προωθούν την ανάπτυξη των παιδιών στον τομέα της γλωσσικής επαφής και της ανάγνωσης. Μερικές δράσεις για σχολικές δραστηριότητες φιλαναγνωσίας που πραγματοποιήθηκαν στο νηπιαγωγείο κατά το σχολικό έτος 2023-2024 είναι:
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Σκανάρετε το Qr code για να φτάσετε στην ψηφιακή βιβλιοθήκη
Η εισαγωγή μαθητών στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2024-25 αφορά στην εισαγωγική τάξη κάθε βαθμίδας, δηλαδή το προνήπιο, την Α΄ Δημοτικού, την Α΄ Γυμνασίου και την Α΄ Γενικού Λυκείου (σε κάποια Πειραματικά νηπιαγωγεία προσφέρονται και θέσεις νηπίων.) Στα Πειραματικά Σχολεία (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια) η εισαγωγή γίνεται με δημόσια ηλεκτρονική κλήρωση που θα διεξαχθεί την Παρασκευή 17 Μαΐου 2024. Οι γονείς/κηδεμόνες που επιθυμούν τη συμμετοχή του παιδιού τους στην κλήρωση ή την δοκιμασία εισαγωγής, υποβάλλουν ηλεκτρονική αίτηση, από την Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024 έως και την Τετάρτη 17 Απριλίου 2024 και ώρα 23:59 μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr), κατηγορία Εκπαίδευση, υποκατηγορία Εγγραφή σε σχολείο, ενότητα Αίτηση εισαγωγής μαθητών και μαθητριών στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία ή μέσω του συνδέσμου
https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/ps-peis-es
Στον παραπάνω σύνδεσμο είναι προσβάσιμες επίσης όλες οι απαραίτητες πληροφορίες και το νομικό πλαίσιο που αφορούν στις διαδικασίες εισαγωγής στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία. Πληροφορίες για το Δίκτυο των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων ανά περιφέρεια, τα νέα σχολεία που θα λειτουργήσουν από το σχ. έτος 2024-25, τα απαραίτητα δικαιολογητικά, τις οδηγίες συμπλήρωσης της αίτησης καθώς και απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις υπάρχουν επίσης και στον ιστότοπο της Διοικούσας Επιτροπής Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.)
Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Οι θεματικές των εργαστηρίων επιλέγονται κάθε φορά με βάση το πλαίσιο, τη δυναμική και τα ενδιαφέροντα των μαθητών και στοχεύουν στην καλλιέργεια δεξιοτήτων ζωής(Life Skills), ήπιων δεξιοτήτων(soft skills), δεξιοτήτων τεχνολογίας – επιστήμης και δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.
Σχολικό έτος 2023 – 2024
1η Θεματική: Ζω καλύτερα- Ευ ζην/ Διατροφή και άσκηση
Τίτλος: Οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν το μυστικό για σώμα γερό και μυαλό δυνατό
2η Θεματική: Φροντίζω το περιβάλλον/ Παγκόσμια και πολιτιστική κληρονομιά
Τίτλος: Υπεύθυνα παιδιά – Υπερασπιστές των ζώων
3η Θεματική:Ενδιαφέρομαι και ενεργώ/ Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη
Τίτλος: Έχω και γω δικαιώματα, είμαι παιδί
4η Θεματική: STE(Α)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική
Τίτλος: Τα ρομπότ στην υπηρεσία της ανακύκλωσης
Σχολικό έτος 2022 – 2023
1η Θεματική : Φροντίζω το περιβάλλον
Τίτλος: “Υγιή παιδιά, υγιής πλανήτης”
2η Θεματική : Ζω καλύτερα – Ευ ζην και υποενότητα
Τίτλος: “Μες στα σπίτια προσέχω, ατυχήματα μην έχω”
3η Θεματική: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ και
Τίτλος: “Κι αν ήμουν εγώ; “
4η Θεματική: Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία
Τίτλος: Η γη…γυρίζει?
Σχολικό έτος 2021-2022
1η Θεματική: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ
Τίτλος: “Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική, είναι απλώς μοναδική!”. Ένα πρόγραμμα για την οικογενειακή πολυμορφία.
2η Θεματική: Φροντίζω το περιβάλλον
Τίτλος: “Ομάδα δράσης των μαθητών για την προστασία των ζώων συντροφιάς”
3η Θεματική: Δημιουργώ και Καινοτομώ
Τίτλος: Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία και υποενότητα «STE(Α)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική»
4η Θεματική: Ζω καλύτερα – Ευ ζην
Τίτλος: “Κυκλοφορώ με ασφάλεια”
29/02/2024
ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Οι εγγραφές θα πραγματοποιηθούν
από 1 έως 20 Μαρτίου 2024
Για το σχολικό έτος 2024-2025 θα γραφτούν οι μαθητές/τριες που έχουν γεννηθεί το 2020 και το 2019
Απαραίτητα βήματα εγγραφής:
https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
και επιλογή του Νηπιαγωγείου, στο οποίο ανήκετε σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας σας(συμβουλευτείτε τον παραπάνω χάρτη)
Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, θα λάβετε ενημέρωση και οδηγίες στο κινητό. Μετά την οριστικοποίηση, θα ενημερωθείτε από το σχολείο για την ημέρα και ώρα που θα προσκομίσετε με φυσική παρουσία τα υπόλοιπα δικαιολογητικά, όπως:
α.)ΑΔΥΜ(ατομικό δελτίο υγείας)
β.) Βιβλιάριο υγείας και φωτοαντίγραφο της σελίδας εμβολίων
γ.) Υπεύθυνη δήλωση με την συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα για την εγγραφή στο σχολείο(όχι του γονέα που έκανε την ηλεκτρονική εγγραφή)
δ.) Στην περίπτωση μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες οι γονείς και κηδεμόνες συνυποβάλλουν γνωμάτευση από Κέντρο Εκπαιδευτικής
και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, χωρίς αυτή να αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής.
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο.
Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα!
Στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης του 14ου Νηπιαγωγείου με θέμα: «Εκπαιδευτικού-άμεσοι διασώστες των μαθητών», οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας συμμετείχαν σε προγράμματα θεωρητικής και πρακτικής εκπαίδευσης πρώτων βοηθειών, προκειμένου να αντιμετωπίζονται ατυχήματα και άλλα θέματα υγείας που προκύπτουν συχνά στο νηπιαγωγείο.
Τι είναι όμως οι πρώτες βοήθειες; Ποιος ο σκοπός τους; Ποιες οι γενικές αρχές των πρώτων βοηθειών; Τι ενέργειες χρειάζεται να κάνει κάποιος για κάθε είδος τραυματισμού ή ασθένειας; Στο εγχειρίδιο του Ινστιτούτου υγείας του παιδιού που ακολουθεί, δίνονται οδηγίες για ενέργειες πρώτων βοηθειών που δεν απαιτούν ιδιαίτερη εκπαίδευση και για ενέργειες που δε θα βλάψουν περισσότερο τη ζωή του παιδιού. Ο οδηγός είναι απλός και εύκολος στην χρήση του, ενώ περιλαμβάνει και εικόνες προκειμένου να είναι δυνατή η εύκολη εφαρμογή από άτομα που δεν έχουν ιατρικές γνώσεις.
Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén