Το βίντεο είναι ένα κολάζ φωτογραφιών που πάρθηκαν από τον διεθνή διαστημικό σταθμό στις 12 Ιουνίου 2009 και απεικονίζουν την έκρηξη του ηφαιστείου Sarychev στις Κουρίλες νήσους της Ρωσικής Άπω Ανατολής.
Βράβευση Σχολικών Δικτυακών τόπων
Πραγματοποιήθηκε η βράβευση σχολικών δικτυακών τόπων σε παράλληλη εκδήλωση στο πλαίσιο του 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ στην Εκπαίδευση «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη» (ΣΥΡΟΣ, 8-9-10 Μαΐου 2009) Αυτή η εκδήλωση αποτελεί συνέχεια της προσπάθειας που ξεκίνησε με τη βράβευση σχολικών δικτυακών τόπων Δημοτικών Σχολείων στο 4ο Συνέδριο για τις ΤΠΕ-Ε της Σύρου (4-5-6 Μαΐου 2007) και συνεχίστηκε στο 1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας (9-11 Μαΐου 2008) συμπεριλαμβάνοντας και σχολικές ιστοσελίδες της B/θμιας Εκπαίδευσης
Στιγμιότυπα από τη βράβευση τη διαμονή και τη συνάντηση με καλούς φίλους και συνεργάτες
Διαδρομή κειμένου
Σ αυτό το βοήθημα θα δούμε πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε κείμενο (text path) περιμετρικά ενός γραφικού με το Photoshop Cs4
Για να δείτε το βοήθημα στο κανονικό μέγεθος ανοίξτε το σε νέο παράθυρο
Περί νίκης
Ανακοινώθηκαν χθες τα αποτελέσματα 3ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού για τη Βράβευση Σχολικών Δικτυακών Τόπων -2009. Η πρωτιά στην ιστοσελίδα του Σχολείου μου, μου έδωσε διπλή χαρά για το λόγο ότι είμαι και η δημιουργός του δικτυακού τόπου. Θυμήθηκα την πρώτη μου προσπάθεια για σχολική ιστοσελίδα και χαμογέλασα. Μετά από περίπου 14 χρόνια ενασχόλησης είχα καταφέρει κάτι που άξιζε να διακριθεί αλλά ποτέ δεν ήταν αυτός ο στόχος μου . Το λόγο τον κατάλαβα ενθυμούμενη τη μπιρίμπα. Τι σχέση όμως μπορεί να έχει μια ιστοσελίδα με το εν λόγω παιχνίδι ; Είναι πάνω από βέβαιο ότι δεν έχουν καμία σχέση, όμως μέσα από τον τρόπο που έπαιζα κατάλαβα και πως λειτουργώ ως άτομο σε πολλά θέματα.
Τα καλοκαίρια λοιπόν παίζαμε στον Αρμενιστή αυτό το παιχνίδι με τα τραπουλόχαρτα και η μεγαλύτερη έκπληξη για μένα ήταν ότι μέσα από αυτό ανακάλυπτα στοιχεία για το χαρακτήρα και των άλλων και για το δικό μου που δύσκολα θα τα παρατηρούσα μέσα από τις κοινωνικές σχέσεις.
Διαδίκτυο
Ο αντίκτυπος του παγκόσμιου Ιστού ή World Wide Web στη σύγχρονη εποχή και στην διαχείριση της πληροφορίας δεν είναι δύσκολο πια να εκτιμηθεί. Λογαριάστε πόσοι όροι (είτε μεταφρασμένοι ,είτε στην γλώσσα γέννησής τους) έχουν μπει στη καθημερινή μας κουβέντα: Net-surfing, info , Web site, chat room, cyber, browser, online, homepage, HTML @…
Αφού το διαδίκτυο κατόρθωσε μέσα σε μια δεκαετία να τραβήξει τόσο την προσοχή ανθρώπων κάθε ηλικίας και οποιονδήποτε ενδιαφερόντων, ως πιο σημείο μπορεί να αγγίζει τους μαθητές μας, δεδομένου ότι είναι πιο ευάλωτοι στις νέες τάσεις και επιταγές της εποχής τους; Ήδη γίνονται αναφορές στη νεότερη γενιά του τύπου «Generation Dot Com». Έτσι ακόμη και αν θεωρήσουμε ότι το Web δεν έχει σημαντική εκπαιδευτική αξία , εμείς ως εκπαιδευτικοί είναι σημαντικό να εκμεταλλευτούμε τη θετική στάση των μαθητών απέναντι στη χρήση των νέων τεχνολογιών ώστε η γνώση να προκύψει μέσα από ευχάριστες για τους μαθητές διαδικασίες, στις οποίες κάλλιστα μπορούμε να συμπεριλάβουμε την αναζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο και μέσα από τις οποίες μπορούμε να βρούμε ιδέες και τρόπους παρώθησης των μαθητών μας.
Το ευχάριστο είναι ότι σ αυτήν την περίπτωση το διαδίκτυο δεν αποτελεί μόνο βοήθημα για το εκπαιδευτικό μας έργο αλλά σε πολλές περιπτώσεις η αποτελεσματική του χρήση μπορεί να είναι επαναστατική για την μάθηση.