Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.

Χωρίς τίτλο

Φόρμα επικοινωνίας -contact form
Αν έχετε κάποια απορία ή θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μου συμπληρώστε τη φόρμα και θα απαντήσω άμεσα

Τα 20 σημεία – «κλειδιά» των αλλαγών στην εκπαίδευση

story2.jpgΑ. Αναβάθμιση του εργασιακού  βίου των εκπαιδευτικών και της αξίας του εκπαιδευτικού έργου.  

1. Καθιερώνεται Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Κατάρτισης ως αναγκαία προϋπόθεση για την είσοδο στην εκπαίδευση.  

 2. Όλοι οι διορισμοί μόνον μέσω ΑΣΕΠ. Οι εκπαιδευτικοί που θα προσλαμβάνονται από το σχολικό έτος 2012 – 2013 σε όλα τα σχολεία και τις δομές εκπαίδευσης θα είναι αποκλειστικά και μόνον επιτυχόντες σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. 

3. Τέλος στα περίπλοκα και αδιαφανή κριτήρια. Οι πίνακες  προϋπηρεσίας κλείνουν οριστικά στις 30.6.2010. Ακολουθεί μεταβατική διετής περίοδος η οποία κατοχυρώνει τα ώριμα δικαιώματα.

Περισσότερα

4ο Σεμινάριο Θεωρίας, Εφαρμογής και Έρευνας

seminar_ereyna.jpg

 4ο Σεμινάριο Θεωρίας, Εφαρμογής και Έρευνας για την εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, Αθήνα, 22 και 23 Μαΐου 2010

Το σεμινάριο αφορά υποψήφιους διδάκτορες, μεταδιδάκτορες ή μεταπτυχιακούς φοιτητές που εκπονούν έρευνα σε θεματικές περιοχές όπως: εξ αποστάσεως εκπαίδευση, μέσα μαζικής ενημέρωσης και εκπαίδευση, αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση, δια βίου μάθηση, εναλλακτικές μορφές εκπαίδευσης ή σχετικά άλλα αντικείμενα, ενημερώστε τους ότι μπορούν να παρακολουθήσουν ελεύθερα το σεμινάριο αυτό χωρίς καμία χρηματική επιβάρυνση. 22 – 23 Μαΐου 2010, στην Αθήνα, στο Κέντρου Λειτουργίας και Διαχείρισης Δικτύου του ΕΚΠΑ (Πανεπιστημιούπολη Ζωγράφου).

Περισσότερα

Κτίσται

Διανύοντας μια περίοδο αποδόμησης σ ε όλα τα επίπεδα διαβάζω με μεγαλύτερο δέος τα λόγια του Καβάφηktistai.jpg.                

Η Πρόοδος οικοδομή είναι μεγάλη — φέρει
καθείς τον λίθον του· ο εις λόγους, βουλάς, ο άλλος
πράξεις — και καθημερινώς την κεφαλήν της αίρει
 υψηλοτέραν. Θύελλα, αιφνίδιός τις σάλος

εάν επέλθη, σωρηδόν οι αγαθοί εργάται
ορμώσι και το φρούδον των υπερασπίζοντ’ έργον.
Φρούδον, διότι καθενός ο βίος δαπανάται
υπέρ μελλούσης γενεάς, κακώσεις, πόνους στέργων,

ίνα η γενεά αυτή γνωρίση ευτυχίαν
άδολον, και μακράν ζωήν, και πλούτον, και σοφίαν
χωρίς ιδρώτα ποταπόν, ή δούλην εργασίαν.

Aλλ’ η μυθώδης γενεά ουδέποτε θα ζήση·
η τελειότης του αυτή το έργον θα κρημνίση
κ’ εκ νέου πας ο μάταιος κόπος αυτών θ’ αρχίση

Καβάφης, Από τα Αποκηρυγμένα, Ίκαρος 1983

Η Τεχνολογία στην υπηρεσία της εκπαίδευσης

ipad Αν πιστεύαμε ότι οι φορητές συσκευές όπως το ipod είναι μόνο για φωτογραφίες μουσική και γενικά διασκέδαση έρχεται η στιγμή να αναθεωρήσουμε καθώς η Apple παρουσίασε πρόσφατα το ipad. Εύχρηστο και εμπλουτισμένο με εφαρμογές όπως  ατζέντα,  κειμενογράφο και πολυμεσικές εφαρμογές, μας δίνει μια εικόνα για το τι ακόμη θα επακουλουθήσει σε νέες δυνατότητες ανάπτυξης  εφαρμογών  αλλά και τι ρόλο θα διαδραματίσει αυτό στην εκπαίδευση. Βιβλία και εργασίες θα είναι όλα διαθέσιμα στον κάθε μαθητή γεγονός που θα μειώσει δραστικά την ανάγκη χρήσης χαρτιού.

Επι πλέον το ipad πιστεύω ότι θα χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο αλληλεπίδρασης μαθητών με το διαδραστικό πίνακα (interactive response)

Στη χώρα μας τέτοιες συσκευές ίσως αργήσουν αρκετά να μπουν στην τάξη λόγω κόστους και σίγουρα θα υπάρξουν και κριτικές για τη χρησιμότητά τους αλλά ευτυχώς όταν διαπιστώνουμε τα ωφέλη αναθεωρούμε. Περισσότερα