
Υπό την προεδρία του Γενικού Γραμματέα του υπ. Παιδείας Β. Κουλαιδή ο οποίος αντικατέστησε στην Επιτροπή την παραιτηθείσα Γ.Γ. Θ Δραγώνα και με την νέα συμμετοχή του καθηγητή Αλ. Δημαρά, η Επιτροπή του υπουργείου εργάζεται «πυρετωδώς», ώστε μέσα στις γιορτές να παραδώσει στην υπουργό Παιδείας το κείμενο της πρότασης, αποκαλύπτει σήμερα το www.likio.gr .
Archive for 13 Δεκεμβρίου, 2010
Likio.gr: Τι συζητά η Επιτροπή του υπ. Παιδείας για τις αλλαγές στο Λύκειο »
by ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΛΙΒΑΡΑΚΗΣ on Δεκ 13, 2010 in Ειδήσεις-Νέα, Εκπαίδευση, Παιδεία, Πολιτική | 0 Comments
ΟΧΙ ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ »
by ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΛΙΒΑΡΑΚΗΣ on Δεκ 13, 2010 in Αθλητισμός, Ειδήσεις-Νέα, Εκπαίδευση, Παιδεία, Πολιτική, Πολιτισμός | 0 Comments
Των μαθητών του Αθλητικού Γυμνασίου Δράμας
Ο σύλλογος των μαθητών του Αθλητικού Γυμνασίου της Δράμας διαμαρτύρεται έντονα για την απαράδεκτη κατάσταση που έχει διαμορφωθεί την φετινή σχολική χρονιά στα Αθλητικά Γυμνάσια της χώρας.
Συγκεκριμένα και ενώ έχουμε φτάσει στον Δεκέμβριο το Γυμνάσιο μας δεν λειτουργεί ως Αθλητικό, γιατί το Υπουργείο Παιδείας δεν έχει ολοκληρώσει τη διαδικασία πρόσληψης γυμναστών.
Έτσι, αν και στο πρόγραμμα σπουδών των Αθλητικών Γυμνασίων προβλέπονται 6 ώρες προπόνησης την εβδομάδα στο άθλημα που κάθε μαθητής/μαθήτρια έχει επιλέξει (π.χ. άρση βαρών, πάλη, ποδόσφαιρο, τοξοβολία, σκοποβολή, χιονοδρομία) μέχρι στιγμής δεν έχει γίνειΟΥΤΕ ΜΙΑ ΩΡΑ προπόνησης.
Με πρόφαση τη δεινή οικονομική κατάσταση το Υπουργείο δεν φροντίζει έστω να καλυφθούν αυτές οι 6 ώρες με γυμναστές που αυτή τη στιγμή έχουν μειωμένο ωράριο.
Σ’ όλη την Ελλάδα έχουν εδώ και καιρό ξεκινήσει διαμαρτυρίες, αποχές, καταλήψεις κτλ. για την οικτρή αυτή κατάσταση.
Οι συνεχείς οχλήσεις στους παράγοντες του Υπουργείου Παιδείας δεν βρήκαν ανταπόκριση.
Εμείς κάναμε μέχρι τώρα υπομονή, η οποία όμως εξαντλήθηκε. Είναι η πρώτη μας κίνηση διαμαρτυρίας, να είστε όμως βέβαιοι ότι θα ακολουθήσουν και άλλες, ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΤΕΡΕΣ.
Αν μέχρι τα Χριστούγεννα δεν έχει γίνει κάτι, εμείς, οι μαθητές του Αθλητικού Γυμνασίου της Δράμας, θα χτυπήσουμε το χέρι μας στην έδρα σας.
Καλούμε τους μαθητές όλου του Νομού να μας συμπαρασταθούν ενεργά.
ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ,ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΥΠΟΤΕΛΕΙΑΣ ΠΡΟΣ δ.ν.τ . ΚΑΙ ε.ε. ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΣΦΥΟΚΑΜΠΤΕΣ ΤΗΣ ΞΕΝΟΔΟΥΛΕΙΑΣ।
διογενης
edugate.gr