Γ ΤΑΞΗ

Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνιών

Γ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Προγραμματισμός Ύλης Γ’ Τάξης :

Κάρτες Επιβράβευσης : Κάρτες Επιβράβευσης

Γνωρίζω και χειρίζομαι τον υπολογιστή (3)

Δραστηριότητα 1ηΤο υλικό μέρος του υπολογιστικού συστήματος

Στόχοι : Να αναγνωρίζουν και να κατονομάζουν τις βασικές μονάδες του υπολογιστικού συστήματος και να περιγράφουν τη λειτουργία τους. ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΑΞΗ Γ-ΥΛΙΚΟ ΜΕΡΟΣ τετράδιο

Δείτε την παρακάτω παρουσίαση

Βήμα 1ο     

Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα και τοποθετείστε τα βασικά μέρη του υπολογιστή στη σωστή θέση. 

 

Βήμα 2odidiktio19

Δραστηριότητα 2η   Επιφάνεια Εργασίας, Φόντο επιφάνειας Εργασίας 

Στόχοι : Να αναγνωρίζουν και να κατονομάζουν τα βασικά μέρη του περιβάλλοντος εργασίας του υπολογιστή, να χειρίζονται τα παράθυρα (κουμπιά, μέγεθος, εναλλαγή παραθύρων), να αλλάζουν γλώσσα πληκτρολογίου και να επεξεργάζονται το ημερολόγιο του. Να επιλέγουν και να αλλάζουν το φόντο της επιφάνειας εργασίας και να επιλέγουν προφύλαξη οθόνης.

ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ Επιφάνεια Εργασίας, ΦΟΝΤΟ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Δραστηριότητα 3ηΕργονομία

Στόχοι : Να γνωρίσουν οι μαθητές τις βασικές αρχές εργονομίας και ασφάλειας κατά τη χρήση των υπολογιστών.

ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΡΓΟΝΟΜΙΑΣ-ΤΕΤΡΑΔΙΟ

Βήμα 1ο

Παρακολουθείστε τα παρακάτω βίντεο

Βήμα 2ο 

Κάντε κλικ στην εικόνα και εφαρμόστε τους παραπάνω κανόνες σωστής στάσης του σώματος

ergonomi1

Βήμα 3ο 

Αν θέλετε μπορείτε να αξιολογήσετε τις γνώσεις σας και στο παρακάτω on-line τεστ αξιολόγησης

ergonomi2

Δραστηριότητα 4η – Μαθαίνω το πληκτρολόγιο (Προαιρετικά)

Στόχοι : Να εξασκηθούν οι μαθητές με τα πλήκτρα του πληκτρολογίου.

Βήμα 1ο

Κάνε κλικ στην εικόνα του πληκτρολογίου και γράψε τις εκφράσεις που σου δίνονται.

PLIKTROLOGIO2

Βήμα 2ο 

Κάνε κλικ στην εικόνα του πληκτρολογίου και βάλε τα πλήκτρα στη σωστή σειρά. Χρησιμοποίησε ως βοήθεια το πληκτρολόγιο που έχει μπροστά σου.

pliktrologio

 

 

 Βήμα 3ο 

Κάνε κλικ στην εικόνα παρακάτω και βρες στο πληκτρολόγιο τα γράμματα, τα σύμβολα και τους αριθμούς που σου ζητά.

PLIKTROLOGIO

 

 

 

Δημιουργώ και εκφράζομαι με τον κειμενογράφο (5)

Δραστηριότητα 1η Αγαπητό μου ημερολόγιο

Στόχοι : Πληκτρολόγηση κειμένου, διαγραφή, κεφαλαία, τονισμός, Αποθήκευση

ΤΕΤΡΑΔΙΟ Οδηγίες για την πληκτρολόγηση για τετράδιο       αποθήκευση αρχείου

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!  Συμβουλευτείτε το φυλλάδιο που σας έχει δοθεί

Βήμα 1ο : Ανοίξτε το αρχείο Αγαπητό μου ημερολόγιο.

Βήμα 2ο : Αποθηκεύστε το αρχείο στο φάκελό σας (Αποθήκευση ως)

Βήμα 3ο : Στην πρώτη παράγραφο  να βάλετε τόνους στις λέξεις που είναι υπογραμμισμένες με κόκκινο.

Βήμα 4ο : Στη δεύτερη παράγραφο γράψτε με κεφαλαίο γράμμα τις λέξεις που είναι υπογραμμισμένες με κόκκινο.

Βήμα 5ο : Στην τρίτη παράγραφο διορθώστε τα ορθογραφικά λάθη που έχουν οι λέξεις. Αν δεν γνωρίζετε, τη σωστή ορθογραφία κάντε δεξί κλικ πάνω στη λέξη και επιλέξτε τη σωστή ορθογραφία.

Βήμα 6ο : Αποθηκεύστε το αρχείο σας (Αποθήκευση)

Δραστηριότητα 2η –Αντιγραφή και επικόλληση

Στόχοι : Αποθήκευση, αντιγραφή και επικόλληση, μορφοποίηση

(πηγή : https://blogs.sch.gr/mltsigka/ )

Βήμα 1ο : Άνοιξε το αρχείο Αντιστοίχισε τα αντικείμενα

Βήμα 2ο : Αποθήκευσε το αρχείο στο φάκελο της τάξης σου (αποθήκευση ως)

Βήμα 3ο : Με την χρήση της Αντιγραφής και επικόλλησης, αντιστοίχισε τις λέξεις ΝΑΙ και ΟΧΙ κάτω από κάθε εικόνα, απαντώντας στην κάθε ερώτηση.

Βήμα 4ο : Αποθήκευσε τις αλλαγές που έκανες (Αποθήκευση)

Δραστηριότητα 3η – Κανόνες μορφοποίησης κειμένου

Στόχοι : Πληκτρολόγηση, στίξη, μορφοποίηση γραμματοσειράς, μέγεθος και χρώμα γραμμάτων, έντονα, πλάγια, υπογραμμισμένα

ΤΕΤΡΑΔΙΟ  Κανόνες Μορφοποίησης κειμένου στο Microsoft Word για τετράδιο

Βήμα 1ο : Ανοίξτε το Microsoft Word και πληκτρολογήστε το κείμενο που σας έχει δοθεί, ακολουθώντας τους κανόνες μορφοποίησης που είναι γραμμένοι. Πληκτρολόγηση και μορφοποίηση κειμένου γ ΤΆΞΗ

Βήμα 2ο : Αποθήκευσε το αρχείο στο φάκελο της τάξης σου (αποθήκευση ως) 

Δραστηριότητα 4η – Κανόνες μορφοποίησης κειμένου

Στόχοι : Μορφοποίηση γραμματοσειράς, μέγεθος και χρώμα γραμμάτων, έντονα, πλάγια, υπογραμμισμένα

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!  Συμβουλευτείτε το φυλλάδιο που σας έχει δοθεί

Βήμα 1ο : Άνοιξε το αρχείο Ο-Χιονάνθρωπος-και-το-Κορίτσι ΧΩΡΙΣ ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗ

Βήμα 2ο : Μορφοποιείστε το αρχείο σύμφωνα με το αρχείο  6 Ο Χιονάνθρωπος και το Κορίτσι και αποθήκευσε το αρχείο στο φάκελο της τάξης σας (αποθήκευση ως) 

Δραστηριότητα  5ηΦτιάχνοντας κόμικς

Στόχοι : Εξάσκηση των κανόνων πληκτρολόγησης που διδάχθηκαν και σε ένα άλλο πρόγραμμα.

Ανοίξτε το Εκπαιδευτικό Λογισμικό Υπουργείου , και επιλέξτε την Γλώσσα Γ’-Δ’. Επιλέξτε το Εργαστήρι μου και γράψτε το όνομά σας. Διαλέξτε ξανά το εργαστήρι μου και και επιλέξτε την Κόμικς. Φτιάξτε μια δική σας ιστορία με τη μορφή κόμικς. Παρουσιάστε το στην Τάξη σας.

ylikoYpourgeiou

Χριστουγεννιάτικη Δραστηριότητα (1)

Δραστηριότητα 1η – Χριστουγεννιάτικη Κάρτα

Ανοίξτε το Εκπαιδευτικό Λογισμικό Υπουργείου , και επιλέξτε την Γλώσσα Γ’-Δ’. Επιλέξτε το Εργαστήρι μου και γράψτε το όνομά σας. Διαλέξτε ξανά το εργαστήρι μου και και επιλέξτε την Κάρτα. Φτιάξτε μια χριστουγεννιάτικη κάρτα με τις ευχές σας για την οικογένειά σας.

ylikoYpourgeiou

Δραστηριότητα 2η- Παιχνίδια

Δημιουργώ και εκφράζομαι με πολυμέσα και παρουσιάσεις. (3)

Δραστηριότητα 1η – Παρουσίαση για τους θεούς του Ολύμπου

Στόχοι

Επιλέγω διαφάνειες, εισάγω κείμενο και εικόνες, προβάλω την παρουσίασή μου, μορφοποιώ κατάλληλα τις διαφάνειες (διάταξη, πρότυπα σχεδίασης, φόντο), ρυθμίζω την προβολή (εφέ εναλλαγής διαφανειών, συνδυασμοί κίνησης)

ΤΕΤΡΑΔΙΟ   αποθήκευση εικόνας

Βήμα 1ο : Ανοίξτε το αρχείο Οι Δώδεκα Θεοί του Ολύμπου.

Βήμα 2ο : Επιλέξτε το πρότυπο σχεδίασης που σας αρέσει.

Βήμα 3ο : Συμπληρώστε σε κάθε διαφάνεια τα στοιχεία για κάθε θεό,όπως αυτά σας δίνονται στη φωτοτυπία. Οι θεοί του Ολύµπου

Βήμα 4ο : Γιακάθε μιαθεά εισάγετε νέα διαφάνεια, καθώς και την αντίστοιχη εικόνα .1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Βήμα 5ο : Πειραματιστείτε  με την  εναλλαγή των διαφανειών.

Γνωρίζω το Διαδίκτυο – Επικοινωνώ και συνεργάζομαι

Δημιουργώ και εκφράζομαι με την Ζωγραφική 

Μοντελοποιώ με εννοιολογικούς χάρτες

Υλοποιώ σχέδια έρευνας με ΤΠΕ