Β’ ΤΑΞΗ

Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνιών

B” Δημοτικού

Προγραμματισμός Ύλης Β’ Τάξη : Προγραμματισμός Ύλης Β ΤΑΞΗ  

Καρτέλες Επιβράβευσης : Κάρτες Επιβράβευσης

Γνωρίζω και Χειρίζομαι τον Υπολογιστή (6 ώρες)

Δραστηριότητα 1

Χρωματίζω τα βασικά μέρη του υπολογιστή και σχεδιάζω τον υπολογιστή του μέλλοντος

ΦΥΛΛΟ-ΕΡΓΑΣΙΑΣ-1-ΤΑΞΗ-Β-ΤΕΤΡΑΔΙΟ

Δραστηριότητα 1 (Προαιρετικά)

 Χρωματίζω, κόβω και κολλάω συνθέτοντας έναν υπολογιστή για κάθε ομάδα.

Φύλλο Εργασίας : ΧΑΡΤΟΚΟΠΤΙΚΗ ΥΛΙΚΟΥ

Δραστηριότητα 2 – Εργονομία 

Κανόνες Εργονομίας :  Εργονομία 2

ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΡΓΟΝΟΜΙΑΣ-ΤΕΤΡΑΔΙΟ

Δραστηριότητα 3- Χειρισμός Παραθύρων

Άνοιγμα – κλείσιμο παραθύρων, Μεγιστοποίηση – Ελαχιστοποίηση, ελληνικά – αγγλικά, κεφαλαία  (επίδειξη). Δραστηριότητα αξιολόγησης:  ΠΑΡΑΘΥΡΑ

Όταν ο υπολογιστής μου δεν λειτουργεί

didiktio24

Δραστηριότητα 4– Χειρισμός ποντικιού 

Επίσκεψη στο εργαστήριο. Άνοιγμα και τερματισμός του Η/Υ. Χειρισμός ποντικιού (κλικ, δεξί κλικ, δυο φορές κλικ)  Εκκίνηση του προγράμματος Sebran (Έγκριση Παιδαγωγικού Ιντστιτούτου). Εκπαιδευτικές δραστηριότητες για την κίνηση του ποντικιού και τη χρήση του πληκτρολογίου.

sebran1

Δραστηριότητα 6 – Χρήση κατάλληλων εκπαιδευτικών λογισμικών

Εξοικείωση στην εκκίνηση/τερματισμό λογισμικού, στον εντοπισμό μορφών παρουσίασης πληροφορίας μέσω υπολογιστή (π.χ. ακρόαση παραμυθιού, κείμενο παραμυθιού, φωτογραφίες, βίντεο), άσκηση στις βασικές λειτουργίες ποντικιού (π.χ. παιγνιώδεις δραστηριότητες αντιστοίχισης, παρατηρητικότητας κ.λπ.). Χρησιμοποιούμε το λογισμικό της Γλώσσας Α’-Β’ δημοτικού (Έγκριση Παιδαγωγικού Ιντστιτούτου). Παρακολουθούμε το παραμύθι με την Κοκκινοσκουφίτσα. Στη συνέχεια με τη βοήθεια του καθηγητή υλοποιούμε τις δραστηριότητες.

logismiko1

Δραστηριότητα 6 – Χρήση κατάλληλων εκπαιδευτικών λογισμικών

Εξοικείωση στην εκκίνηση/τερματισμό λογισμικού, στον εντοπισμό μορφών παρουσίασης πληροφορίας μέσω υπολογιστή (π.χ. ακρόαση παραμυθιού, κείμενο παραμυθιού, φωτογραφίες, βίντεο), άσκηση στις βασικές λειτουργίες ποντικιού (π.χ. παιγνιώδεις δραστηριότητες αντιστοίχισης, παρατηρητικότητας κ.λπ.). Χρησιμοποιούμε το λογισμικό των Μαθηματικών Α’-Β’ δημοτικού (Έγκριση Παιδαγωγικού Ιντστιτούτου). Υλοποιούμε τις δραστηριότητες για τα μαθηματικά Α’ Δημοτικού.

logismiko2

 Δημιουργώ και Εκφράζομαι με τη Ζωγραφική (4 ώρες)

 Δραστηριότητα 1η – Ζωγραφική με το Tuxpaint

Παρουσίαση και εξοικείωση με τα βασικά χαρακτηριστικά του λογισμικού Tuxpaint (Σχεδίαση, Σχήματα, Σφραγίδες, Μαγικά, Σβηστήρα). Αποθήκευση αρχείου

thumb-tuxpaintΘέμα 1ο : Ζωγραφίστε μια φάρμα με ζώα. Γράψτε το όνομά σας.

 

Δραστηριότητα 3η  Ζωγραφική με το Tuxpaint

Θέμα 2ο : Διαβάστε το παρακάτω ποίημα και στην συνέχεια ζωγραφίστε μια σκηνή που φαντάζεστε ότι περιγράφει.

Ο αστροναύτης

Θα γίνω αστροναύτης
σε πύραυλο θα μπω
ταξίδι στο φεγγάρι
θα κάνω αληθινό.

Και στο φεγγάρι
θα δεις να περπατώ
τριγύρω απ’ τους κρατήρες
θα τρέχω να κρυφτώ.

Μπορεί κι εκεί να βρω παιδιά
μπορεί κι αυτό να γίνει
και όλοι να χορέψουμε
κει πάνω στη Σελήνη.

Γιώργος Σακελλαρίδης

Δραστηριότητα 3η – Ζωγραφική με το Tuxpaint

Δημιουργείστε μια ζωγραφιά της δικής σας φαντασίας, γράψτε το όνομά σας και εκτυπώστε την.

Δραστηριότητα 4η – Ζωγραφίζοντας on line

 Βήμα 1ο : Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο και επιλέξε Το εργαστήρι μου. Επιλέξτε Σύνθεση και δημιουργείστε μια ζωγραφιά της δικής σας φαντασίας.

ylikoYpourgeiou

Δραστηριότητα 4η – Ζωγραφίζοντας on line

Δημιουργώ με τον κειμενογράφο (5 ώρες)

(πηγή : https://blogs.sch.gr/mltsigka/

Δραστηριότητα 1η

Βήμα 1ο: Κάντε κλικ στο παρακάτω αρχείο Θα-σαγαπώ-ότι-κι-αν-γίνει-με-λάθη

Βήμα 2ο:  Διορθώστε τα λάθη που έχει το κείμενο. Γράψτε το όνομά σας και εκτυπώστε

Δραστηριότητα 2η

Βήμα 1ο: Κάντε κλικ στο παρακάτω αρχείο  Μεταφορικά-μέσα

Βήμα 2ο:  Γράψτε τα ονόματα των μεταφορικών μέσων που βλέπετε στις τέσσερις πρώτες  εικόνες, και τα υπόλοιπα χρησιμοποιείστε την Αντιγραφή και Επικόλληση.

Δραστηριότητα 3η

Βήμα 1ο: Κάντε κλικ στο παρακάτω αρχείο Η οικογένεια

Βήμα 2ο:  Αφού διαγράφετε τις εικόνες θα πληκτρολογείτε τα ονόματα των αντικειμένων.

Δραστηριότητα 4η

Βήμα 1ο: Κάντε κλικ στο παρακάτω αρχείο 5 Όμοια-αντικείμενα

Βήμα 2ο:  Αποκόψτε και επικολλήστε κάθε όμοια αντικείμενο σε μία γραμμή .

Δραστηριότητα 5η

Βήμα 1ο: Κάντε κλικ στο παρακάτω αρχείο Πληκτρολόγηση- Ο Αρμπέν

Βήμα 2ο:  Γράψτε το κείμενοκαι μορφοποιήστε το σύμφωνα  με τις οδηγίες.

🙂 Χριστουγεννιάτικες Δραστηριότητες 🙂

Χριστουγεννιάτικες Ζωγραφιες

 

Μοντελοποιώ με εννοιολογικούς χάρτες

Δραστηριότητα 1

Θέμα 1ο : Το σχολείο

https://bubbl.us/MzYyNDI1NS8xMDEwNTYxMi9jNmMwM2Q3NjVlZGNiMzlmYThhNDA0NTI1MmZlY2FmOQ==-X?utm_source=shared-link&utm_medium=link&s=10105612

Δραστηριότητα 2

Θέμα 2ο : Πώς μετακινούνται τα ζώα

https://www.mindomo.com/mindmap/02b424e3c1bb48798930985056656b23

Δραστηριότητα 3

Θέμα 3ο : Τι κάνω στον ελεύθερο χρόνο μου

 

Γνωρίζω το Διαδίκτυο – Επικοινωνώ και συνεργάζομαι

 

 

Υλοποιώ σχέδια έρευνας με ΤΠΕ

 

 

 

EXTRAS

 

Γλώσσα και Μαθηματικά B’ Δημοτικού

Πηγή : https://www.stintaxi.com/