Acrostic poems

Στην τρίτη ενότητα του βιβλίου των Αγγλικών της ΣΤ Δημοτικού με τίτλο “Imaginary Creatures” είχαμε την ευκαιρία να έρθουμε σε επαφή με ένα  απλό είδος ποιήματος το “acrostic poem”. Διαβάζοντας την ακροστοιχίδα ποίημα που έδινε το βιβλίο για ένα φανταστικό τερατάκι γνωρίσαμε το νέο για μας ποιητικό αυτό είδος . Μάθαμε  πόσο σημαντική είναι η δύναμη της λέξης σε κάθε ποίημα και πως η ακροστοιχίδα ποίημα αναδεικνύει τη λέξη με τον τρόπο της, τονίζοντας ένα γράμμα της λέξης σε κάθε σειρά. Δημιουργήσαμε με τα παιδιά τις δικές μας ακροστοιχίδες ποιήματα με αγαπημένους ήρωες βιβλίων, ταινιών, αθλητών, εννοιών που μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω.

Acrostic poems -e book

Διαβάσαμε για φανταστικούς ήρωες όπως:

O Polyphemus 

Την Tinkerbell από την Fairyland. 

Ο Sherk, ήρωα από την ομώνυμη ταινία. 

Διαβάσαμε αποσπάσμα από το έργο Midsummer Night Dream του Shakespeare.

 

 

Customs in Greece

Με αφορμή τη σχετική ενότητα του βιβλίου των Αγγλικών της Ε Δημοτικού και στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης που επέβαλε στην εκπαιδευτική κοινότητα ο ιός Covid, προσαρμοστήκαμε στα νέα δεδομένα και δώσαμε ψηφιακή μορφή στις εργασίες μας. Έτσι λοιπόν αφού μελετήσαμε τα έθιμα διαφόρων χωρών που μας έδινε το βιβλίο, δημιουργήσαμε μία συνεργατική παρουσίαση με το εργαλείο google slides και έγραψε ο καθένας ένα δικό του έθιμο σε μία δική του παρουσίαση. Στο τέλος, αφού συγκενρώσαμε όλες τις  παρουσιάσεις  των μαθητών δημιουργήσαμε ένα ηλεκτρονικό Flipbook.

https://online.fliphtml5.com/pmook/lorq/

Moodle

Ξεκινάμε την περιήγηση μας στο περιβάλλον εργασίας Moodle στο πλαίσιο της σχετικής επιμόρφωσης.Ενδιαφέρουσα εμπειρία, απαρχή καινούργιων που θα ακολουθήσουν μέσα από την ομάδα.Καλή συνέχεια σε όλους λοιπόν!

moodle

 

Whoever you are!

Whoever you are!

 

Living in a multicultular society gives rise to questions that focus on positions and attitudes towards the “Other” , identity and alterity. Issues like the right to respect the cultural identity, the limits of tolerance toward others, the relationship between multiculturalism and domination are of great interest. Various forms of alterity and difference are involved in the process of identity formation. School children are at the age of forming their identity. Reading multicultural works affords a great opportunity to engage ourselves in a discussion concerning the “Other” as a reflection of the self and to consider the world with a view to creating greater toleranca and humanity. Contemplating on these issues we read ” Whoever you are” by Mem Fox and discussed about similarities and differences among people of different cultures, promoting acceptance, tolerance and equality issues. Many people may be different than us, live in different places, speak different languages, go to different schools, but despite these differences everyone’s heart is the same and we are part of the same world.Smiles are the same, laughter is the same, pain and tears the same. We used colourful sticky notes to express our thoughts and feelings!

Whoever you are sticky notes 1