human-error.jpgΔιαβάζω στην Ημερησία: “Στα βήματα του Μπ. Ομπάμα περπατούν με διαφορετικό ρυθμό το καθένα και τα ελληνικά κόμματα και οι Ελληνες πολιτικοί που «φλερτάρουν» έντονα με τους νέους, techno freaks ψηφοφόρους ή τους μυημένους «μεσόκοπους» στο blogging και τα social media (Facebook) εκλογείς. Ορισμένοι μάλιστα έχουν πάρει τόσο σοβαρά τα Νέα Μέσα που διατηρούν blogs, κοινότητες φίλων στο Facebook, ανεβάζουν βίντεο στο YouTube, ενώ οι πιο τολμηροί έχουν δραστηριότητα στο «προχωρημένο» Twitter”.

Στην πραγματικότητα οι περισσότεροι δεν κατανοούν τα νέα μέσα, απλά κάποιοι υποστηρικτές τους έχουν αναλάβει να διασώσουν το προφίλ τους και να “πουλήσουν” την ταυτότητα του τεχνολογικά μυημένου.

Για δοκιμάστε να περάσετε ένα ερώτημά σας σχετικά με ένα θέμα που σας απασχολεί και να δούμε εάν θα λάβετε απάντηση. Γιατί εκεί ακριβώς κρίνεται η διάδραση όχι στο μοίρασμα newsletters με τις εμφανίσεις του κ. βουλευτή…

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων