Την Τετάρτη 18 Ιουνίου 2025, πραγματοποιήθηκε η επιμορφωτική συνάντηση της Συμβούλου Εκπαίδευσης Νηπιαγωγών (ΠΕ60) Ν. Λέσβου, με θέμα: «Απολογισμός Σχολικού Έτους 2024-2025 / Ανάδειξη Καλών Πρακτικών» στην αίθουσα εκδηλώσεων της Γενικής Γραμματείας του Υπουργείου Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής.
Το Νηπιαγωγείο μας διακρίθηκε για το σχέδιο δράσης του και προτάθηκε ως καλή πρακτική για το σχολικό έτος 2024-25. Ευχαριστούμε την κα Σύμβουλο Εκπαίδευσης, για την προβολή της δουλειά μας.
Δε νομίζω ότι υπάρχει πιο δημιουργικός τρόπος από το να δώσουμε στα παιδιά το “άνοιγμα” του νου, ότι περιμένουμε τις ιδέες τους, ότι όχι μόνο τις επικροτούμε αλλά θα κάνουμε το παν ως ομάδα να τις υλοποιήσουμε.
Το φετινό Σχέδιο Δράσης μας ήταν “η αυλή των θαυμάτων”. Κάναμε μια προσπάθεια να βελτιώσουμε την αυλή του σχολείου μας και τα καταφέραμε. Με την εκδρομή μας αυτή αποφασίσαμε να πάρουμε μια γεύση και από την αυλή που μας περιβάλλει. Γιατί το περιβάλλον γύρω μας είναι και αυτό το σπίτι μας και η αυλή μας.
Επισκεφθήκαμε τον υδροβιότοπο της Καλλονής και ανεβήκαμε σε ένα από τα παρατηρητήρια που υπήρχαν. Είδαμε πολλά υδρόβια πουλιά και φλαμίνγκο.
Για περισσότερες πληροφορίες μπες στον παρακάτω σύνδεσμο:
Εκεί κοντά στις αλυκές είδαμε ενα μεγάλο βουνό από φυσικό αλάτι
Η εκδρομή μας ολοκληρώθηκε με την επίσκεψή μας στην Εδέμ του Μπέη. Εκεί είδαμε διάφορα είδη πουλιών και ζώων, παίξαμε πολύ και φάγαμε το μεσημεριανό μας.
Η εκδρομή μας αυτή ήταν ένα ευχάριστο κλείσιμο της σχολικής μας χρονιάς και ένα καλωσόρισμα του καλοκαιριού!
Η φετινή μας γιορτή είχε σχέση με τα δυο εργαστήρια δεξιοτήτων μας , το πρώτο για τα φυτά του τόπου μας, που συνδικάστηκε με αυτό της διατροφής και είχε σαν θέμα του φυτά, λαχανικά, αρωματικά φυτά και βότανα άλλα και εσπεριδοειδή, που όλα μαζί συναντήθηκαν για να κάνουν τον γάμο του Πρίγκιπα Λεμόνη και της όμορφης Κρεμμύδως.
Η γιορτή μας ξεκίνησε παρακινώντας όλους τους καλεσμένους μας να ξαναγίνουν μαζί μας παιδιά!
Μετά τραγουδήσαμε τη “Μυρτιά”, ένα τραγούδι που επιλέξαμε μέσα από άλλα, όταν αναζητούσαμε τραγούδια για τα φυτά στο διαδύκτιο.
και φυσικά χορέψαμε το “Μενεξέ”
Μετά σειρά είχε ο γάμος του Πρίγκιπα Λεμόνη…
και μετά τον γάμο οι καλεσμένοι χορέψαν το “Λεμονάκι μυρωδάτο”
Αποχαιρετίσαμε τη χρονιά που πέρασε και τους μαθητές μας που θα φύγουν για το Δημοτικό Σχολείο με το “Άσπρα καράβια” , με την ευχή
Αγαπημένα μας παιδιά ταξιδέψτε στον κόσμο, με θάρρος επιμονή και επιμονή. Άσπρα καράβια ας είναι τα όνειρα και οι φιλοδοξίες τους, σε θάλασσες γαληνεμένες και ας είναι οι φουρτούνες που θα συναντήσετε από εδώ και μπρος, αποχαιρετώντας τον κόσμο του Νηπιαγωγείου, μικρές και αντιμετωπίσιμες, μέχρι να φτάσετε στο ασφαλές λιμάνι των ονείρων σας.
Με πολλή συγκίνηση ακούσαμε το αποχαιρετιστήριο ποίημα, που απάγγειλε ο μαθητής μας Πασχάλης, το οποίο έγραψε η μαμά του..
“Σχολειό μου αγαπημένο, αντίο τώρα θα σου πω
ανοίγω τα φτερά μου, να πάω στο Δημοτικό.
Ήταν μια υπέροχη χρονιά, που μάθατε να λέω
τραγούδια για τη λευτεριά τον Ρήγα τον Φερραίο.
Ήμουν μελομακάρονο Κόμης τρανός μεγάλος
τις γνώσεις που μου δώσατε δεν θα τις δώσει άλλος!
Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου σε συνεργασία με την ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε., βράβευσε σήμερα τα σχολεία που συμμετείχαν και κληρώθηκαν στον εκπαιδευτικό και περιβαλλοντικό διαγωνισμό με θέμα «ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΤΑΜΕΝΟ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ».
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σήμερα Τετάρτη 11 Ιουνίου 2025 και ώρα 19:30, στο Ανοιχτό Θεατράκι της Μαρίνας Μυτιλήνης. Στην εκδήλωση απονεμήθηκαν τα δώρα στα σχολεία που αναδείχθηκαν νικητές μέσω κλήρωσης που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου. Συγχαρητήρια σε όλα τα σχολεία που συμμετείχαν στο πρόγραμμα και στήριξαν με ενθουσιασμό και συνέπεια τη δράση για ένα καθαρότερο περιβάλλον!
Ο Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου Κωνσταντίνος Μουτζούρης, επισκέφτηκε το Νηπιαγωγείο μας μίλησε με τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς, μοίρασε μπλουζάκια και τσάντες τα οποία χορήγησε η Περιφέρεια και ευχήθηκε καλό καλοκαίρι στους μικρούς μαθητές μας.
Πώς γεννιούνται οι ιδέες; Οι σπουδαίες, οι θαυμάσιες,οι έξυπνες, οι καλές, ακόμα και οι ανόητες ιδέες; Και τι μπορεί να κάνει κανείς με μια ιδέα;Ιδιαίτερα αν αυτή είναι διαφορετική ή τολμηρή;Μήπως να προσποιηθεί ότι δεν είναι δική του; Να την κρύψει; Να την αποφύγει;
Τι μπορείς να κάνεις με μια ιδέα; Μα φυσικά να αλλάξεις τον κόσμο!
του KobiYamada, σε υπέροχη και έξυπνη εικονογράφηση της MaeBeson, αναφέρεται στην ιστορία μιας λαμπρής ιδέας και του παιδιού που της δίνει ζωή. Αυτό το βιβλίο ήταν η αφορμή να μιλήσουμε και να γράψουμε για τις ιδέες μας και η αρχή της γέννησης της εφημερίδας μας.
Όταν κάτι ιδιαίτερο μας ερχόταν στο νου εμείς το γράφαμε στον πίνακα ανακοινώσεων
Είδαμε διάφορες εφημερίδες και καταλάβαμε με τί θέματα ασχολούνται
Η εφημερίδα μας θα είναι έτοιμη μέχρι το τέλος της χρονιάς! Μέχρι τότε μαζεύουμε το υλικό μας…
Ένα μεγάλο πρόβλημα προέκυψε με τις γλάστρες μας τώρα που τα σχολεία θα κλείσουν. Πώς θα ποτίζονται τα φυτά μας;
Με τη μέθοδο της ανεστραμμένης τάξης δόθηκαν πολλές ιδέες…
Η πρόταση για ένα πότισμα με σωλήνες που θα ξεκινούν από το μεγάλο βαρέλι της αυλής και θα καταλήγουν στις γλάστρες, άρεσε πολύ. Μα πώς το νερό θα φτάσει από το μεγάλο βαρέλι μας σε όλες τις γλάστρες; Και θα ποτιστούν όλες το ίδιο; Εδώ η τάξη διχάστηκε. Άλλοι πίστευαν ότι το νερό δεν θα φτάσει στην ίδια ποσότητα παντού. Αυτό έπρεπε να το διαπιστώσουμε… στην τάξη μας ήρθαν τα συγκοινωνούντα δοχεία…
Χρωματίσαμε το νερό για να φαίνεται καλύτερα στους σωλήνες. Τα διαφορετικά μεγέθη και σχήματα των σωλήνων έκαναν τα παιδιά να πιστεύουν πως το νερό αλλού θα πάει λιγότερο και αλλού περισσότερο.
Ρίχνουμε το χρωματισμένο νερό μέσα στους σωλήνες που συνδέονται μεταξύ τους με κοινή βάση.
Μετράμε και παρατηρούμε ότι η στάθμη του νερού είναι στο ίδιο ύψος σε όλους τους σωλήνες, παρόλο που το σχήμα τους είναι διαφορετικό.
Άρα το νερό της βρύσης από το μεγάλο βαρέλι της αυλής θα φτάσει σε όλες τις γλάστρες μας. Η δεξαμενή του νερού και οι σωλήνες που καταλήγουν στις γλάστρες αποτελούν συγκοινωνούντα δοχεία.
Αλλά γιατί αυτό είναι τοποθετημένο στο υψηλότερο σημείο του σχολείου μας; Πήραμε ένα μπουκάλι και πάνω του ανοίξαμε τρεις τρύπες. Η μια κοντά στο στόμιο η άλλη στο μέσον και η τρίτη χαμηλά κοντά στη βάση του. Γεμίσαμε με νερό το μπουκάλι και παρατηρήσαμε τη δύναμη με την οποία έβγαινε το νερό. Ήταν από τη χαμηλότερη τρύπα. Η υψηλότερη τρύπα κάποια στιγμή σταμάτησε να βγάζει νερά, όταν η στάθμη του κατέβηκε κάτω από αυτή. Αν στο σημείο αυτό είχαμε συνδέσει έναν σωλήνα για πότισμα το φυτό μας πολύ γρήγορα θα έμενε χωρίς νερό.΄ Έτσι το βαρέλι μας είναι τοποθετημένο στο ψηλότερο σημείο, γιατί με αυτόν τον τρόπο όλες οι σωλήνες που θα συνδέονται με αυτό και θα είναι χαμηλότερα θα έχουν πάντα νερό…
Μια ευχάριστη έκπληξη περίμενε τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας, όταν οι μαθητές της Α΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Ταξιαρχών, μας έφεραν δωράκια χάρτινα παγωτάκια, που έφτιαξαν με τα χεράκια τους, γεμάτα καραμέλες και σοκολάτες και μας τα χάρισαν. Μας συγκίνησαν βαθιά για την τόσο ωραία χειρονομία τους. Ευχαριστούμε πολύ τα παιδιά και τον δάσκαλό τους!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή