Παίζω και μαθαίνω το όνομα μου

Σε όλα τα μικρά παιδιά αρέσει να ασχολούνται με το όνομά τους, τη μικρή αυτή λέξη που είναι η ταυτότητα τους από την ώρα που γεννιούνται. Το όνομα τους είναι η πρώτη “λέξη- κλειδί” η οποία αποτελεί κίνητρο για πολλές δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο μέσα από τις οποίες μαθαίνουν να αναγνωρίζουν τόσο το δικό τους όνομα όσο και των φίλων και συμμαθητών τους. Μια καθημερινή τέτοια δραστηριότητα είναι  όταν υπογράφουμε τις εργασίες μας κατά την ολοκλήρωσή τους. Με το όνομά μας παίξαμε πολλά παιχνίδια!

Η εκμάθηση του ονόματος αποτελεί ένα από τα πρώτα και πιο ουσιαστικά βήματα στον γραμματισμό. Λειτουργεί ως γέφυρα για την κατανόηση της σχέσης  γραπτού και προφορικού λόγου. Πειραματίζεται με τις πρώτες γραμμούλες που το απαρτίζουν γι’αυτό και ήταν το επόμενο μας βήμα μετά την ενασχόληση μας με την τελεία και τα είδη των γραμμών.

Με αφορμή το παραπάνω τραγούδι μιλήσαμε για το όνομα μας . Είπαμε από ποιόν το έχουμε πάρει , ποιος είναι ο νονός μας και εξηγήσαμε ότι είναι μοναδικό. Διαβάσαμε και το παραμύθι της Μαριανίνας Κριεζή:

Είμαι ένας βάτραχος μικρούλης ο Εμμανούλ Α. Μπακακούλης

Ξεκινήσαμε από το αρχικό μας το οποίο το φτιάξαμε με  πλαστελίνη, γλωσσοπίεστρα και σύρματα πίπας . Παίξαμε και το αναγνωρίσαμε.

20251006 100959 20251006 101541 1 20251006 101700 20251006 101905 20251006 102029 20251006 103713 20251006 103757 20251006 103810

Έπειτα ανεβάσαμε μανίκια, μπήκαμε στην κουζίνα και φτιάξαμε αλατοζύμαρο. Αφού το μετρήσαμε τα υλικά, τα ανακατέψαμε και τα ζυμώσαμε καλά πήραμε ο καθένας ένα κομμάτι και αποτυπώσαμε το αρχικό μας με διάφορους τρόπους.  Οι δημιουργίες μας ψήθηκαν και φτιάξαμε κονκάρδες.

20251007 092127 20251007 092222 20251007 093109 20251007 093126 20251007 093208 20251007 103034 20251007 103607 20251007 104017 20251007 105813

20251009 101740 120251009 10164820251010 114514IMG 0220b185743913b36f324f839ca56fa9 V

Το αρχικό μας έγινε επίσης καπελάκι.

20251008 115004

Οι δραστηριότητες συνεχίστηκαν με ολόκληρο το όνομα. Αφού το γράψαμε , μετρήσαμε τα γράμματα του, τις συλλαβές του, φτιάξαμε ομάδες με παιδιά που είχαν ίδιο αριθμό γραμμάτων ή συλλαβών στο όνομα τους, ακολούθως συνθέσαμε το όνομα μας με χάντρες και φτιάξαμε βραχιολάκια που θα μας συντροφεύουν στις δραστηριότητες μας.

20251010 105739 20251010 10581720251010 105947

20251008 120329 20251008 120344 20251008 12035220251010 111000 20251010 093553 20251010 093847 20251010 094003 20251010 095056 20251010 095159 20251010 100453 20251010 101804 20251010 104022 20251010 104043 20251010 104056 20251010 111853 20251010 111903 20251010 112039

Με τα ονόματα μας φτιάξαμε συννεφόλεξο και παίξαμε προσπαθώντας να αναγνωρίσουμε το δικό μας.

Untitled1

20251010 113825 20251010 113854 20251010 113917

Από Ζουμπουλή-Ματέλη Μυρσίνη.

Παγκόσμια Ημέρα των Εκπαιδευτικών

OIG4

Δημιουργία εικόνας με ΑΙ

Τα παιδιά ζωγραφίζουν και μιλούν για τις δασκάλες τους:

“Μας  μαθαίνουν πολλά πράγματα και μας διαβάζουν παραμύθια

Ζωγραφίζουμε μαζί και παίζουμε παιχνίδια στην αυλή

Παίζουμε στο υπολογιστή και χορεύουμε.

Μας παίρνουν αγκαλιά…”

IMG E9804 IMG E9803 IMG E9802  IMG E9793

IMG E9801 IMG E9800

IMG E9799 IMG E9798 IMG E9797 IMG E9796IMG E9795IMG E9792

από Δήμου Μαρία

Αγαπώ τα ζώα

Η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων γιορτάστηκε για πρώτη φορά  το 1931 σ’ ένα συνέδριο περιβαλλοντιστών στη Φλωρεντία, ως ένας τρόπος για την ευαισθητοποίηση κοινού και ειδικών για τα υπό εξαφάνιση ζώα. Από τότε, η γιορτή διευρύνθηκε και περιλαμβάνει όλα τα είδη του ζωικού βασιλείου.

Η 4η Οκτωβρίου καθιερώθηκε ως Παγκόσμια Ημέρα Ζώων, επειδή συμπίπτει με τον εορτασμό της μνήμης του Αγίου Φραγκίσκου της Ασίζης, που έχει αναγορευτεί από την Καθολική Εκκλησία ως προστάτης των ζώων και του περιβάλλοντος.

Είναι μια ευκαιρία για να μάθουμε για τα ζώα, πως τα φροντίζουμε και τα βοηθούμε, αλλά πως κάνουν κι εκείνα το ίδιο για εμάς!

Αφορμή στάθηκε ένα βιβλίο μόνο με εικόνες τις οποίες συζητήσαμε και καταλάβαμε τους τρόπους που οι άνθρωποι εκμεταλλεύονται τα ζώα.

Τα παιδιά διηγήθηκαν προσωπικές τους εμπειρίες και ανακαλύψαν γνώσεις και αντιλήψεις για τα ζώα. Προβληματίστηκαν για τον τρόπο ζωής των ζώων, τις συνήθειες τους, τις ανάγκες τους και εκφράζουν τα συναισθήματα τους.  Είπαμε πως πρέπει να συμπεριφέρονται στα ζώα.

Ψήφισαν το αγαπημένο τους ζώο.

20251003 122306 20251003 122541 1

Φτιάξαμε και την κατασκευή μας.

IMG 90ce012d15830fef711aa1f556732af0 V 20251003 110625 20251003 110643 20251003 110657 20251003 110722

από Ζουμπουλή Ματέλη  Μυρσίνη

Διεθνής ημέρα για την Τρίτη ηλικία

 

                         Η 1η Οκτωβρίου έχει καθιερωθεί ως «Διεθνής ημέρα για την Τρίτη ηλικία» .

                  Η ημέρα αυτή είναι αφιερωμένη στους παππούδες και τις γιαγιάδες.

                  Τα τόσο σημαντικά  πρόσωπα στη ζωή των παιδιών, και όχι μόνο!

Στόχος μας ήταν , μιλώντας για τον παππού και τη γιαγιά ,τα παιδιά να αντιληφθούν τη σπουδαιότητα των ατόμων της τρίτης ηλικίας που αξίζουν την αγάπη και τον σεβασμό μας. Οι μικροί μαθητές μοιράστηκαν  όμορφες αναμνήσεις αλλά και δραστηριότητες που κάνουν με τα αγαπημένα αυτά πρόσωπα.

Ο παππούς και η γιαγιά, για όσους τους έχουν, είναι απίστευτη βοήθεια στις μέρες μας! Είναι εκείνοι που θα προσέξουν και θα φροντίσουν τα εγγόνια τους, είναι εκείνοι που θα φτιάξουν φαγητό στα μικρά, εκείνοι που θα παίξουν μαζί τους και θα τα κάνουν να γελάσουν, είναι εκείνοι που θα κάνουν χατίρια αλλά και θα μαλώσουν εκεί που χρειάζεται… Όλα αυτά είπαν τα παιδιά για τους παππούδες και τις γιαγιάδες τους .

Ακούσαμε το παραμύθι

Ετοιμάσαμε όμορφες κάρτες και τον έπαινο καλύτερου παππού και γιαγιάς.

20250930 111720 20250930 111755

Κάναμε ανασύνθεση των λέξεων γιαγιά και παππούς .

20251002 091934 20251002 092117 20251002 092212

από Ζουμπουλή Ματέλη  Μυρσίνη

 

Από την τελεία στη γραμμή

Σε συνέχεια της δράσης μας με το παραμύθι “Η τελεία” γνωρίσαμε τα είδη των γραμμών.

20251002 120627

Ένας μεγάλος μαύρος κύκλος! Με τι μοιάζει; Για να του δώσεις τη σωστή ερμηνεία θέλει πολλή παρατήρηση και φαντασία…

Πολλές μικρές τελείες, στριμωγμένες και ξάφνου μια, μόνο μία κάτι κάνει! Κινείται, προσπαθεί να τεντωθεί και αλλάζει μέγεθος, φορά, κίνηση, σχήμα…

Γίνεται μια γραμμή!

Κι αλλάζει διαρκώς και γνωρίζει καινούργιους κόσμους, ικανότητες, συναισθήματα, διαδρομές…

Ταξιδεύει, γνωρίζει, φοβάται, ανεβαίνει, βρέχεται… αντέχει!

Κι ύστερα συναντά το χρώμα, τον ουρανό, το ουράνιο τόξο και σταματά να νιώθει απέραντη μοναξιά ακόμα κι όταν μείνει μόνη ξανά. Είχε μάθει πια πως όταν ξεκινάς ένα ταξίδι θα πρέπει να φτάσεις στον προορισμό σου. Να περάσει δυσκολίες, να δοκιμάσει, να τραβήξει όσο ποιο μακριά μπορεί… τη γραμμή! ( Απόσπασμα από το βιβλίο το ταξίδι της γραμμής ,Μαρία Δασκαλάκη και Μάνος Ταμιωλακης).

 

Με αφορμή το βιβλίο ξεκίνησε και το δικό μας ταξίδι στις γραμμές. Γραμμές κάθετες (“όρθιες”), οριζόντιες (“ξαπλωτές”), πλάγιες (“που γέρνουν λιγάκι”) τεθλασμένες (“καμπύλες, κυματιστές, ζιγκ ζαγκ”).

Πρώτα με το σώμα μας. Παρακολουθώντας βίντεο όπου η μελωδία οπτικοποιείται με γραμμές ,προσπαθούμε με τα χεράκια μας να τις ακολουθήσουμε. (Έμπνευση από fqr musica). Πολύ παιχνιδιάρικο!!!

20251002 115119 EDIT 20251002 115630 20251002 115640

Και μετά γραμμές σε ζάχαρη..

20250929 120516 20250929 120610 20250929 121053 1 20250929 120655 20250929 120739 20250929 120858

Συνεχίσαμε  κρατώντας ένα σύρμα πίπας στα χεράκια μας και ακολουθήσαμε την πορεία του ταξιδιού της γραμμής του βιβλίου “Το ταξίδι της γραμμής ” ,το συρματάκι μας έγινε…τα πάντα!!!Μεγάλωσε, μίκρυνε, απλώθηκε, έγινε κύμα, ζικ ζακ , σαλιγκάρι….

20250929 112127 20250929 112814 20250929 112834

Και στο τέλος με πλαστελίνη.

20251002 120944 20251002 120754 1 20251002 120850 1 20251002 120944 1 20251002 121008 1 20251002 120651 1

Το ταξίδι συνεχίζεται με τις γραμμές που θα σχηματίσουν τα γράμματα από το όνομα μας 💗

από Ζουμπουλή Ματέλη  Μυρσίνη

Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός – Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2026

header logo 1

Το Νηπιαγωγείο μας όπως και κάθε χρόνο θα πάρει μέρος στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό για την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2026, με θέμα: «Η Τεχνητή Νοημοσύνη στη ζωή μας» που προκηρύσσει το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του ΙΤΕ.

Ο φετινός διαγωνισμός στοχεύει στην καλλιέργεια κριτικής σκέψης γύρω από την Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) και τις επιδράσεις της στη ζωή μας.

Για το Νηπιαγωγείο & Α’, Β’, Γ’ Δημοτικού,  Στόχος είναι  να γνωρίσουν οι μαθητές τί είναι η Τεχνητή Νοημοσύνη και να συνειδητοποιήσουν  ότι η ΤΝ είναι εργαλείο και όχι άνθρωπος ( αποφυγή ανθρωπομορφοποίησης). Υπεύθυνη προγράμματος για την φετινή χρονιά ορίστηκε η Δήμου Μαρία.

istockphoto 1488335095 1024x1024 1

3d Vector Robot chatbot, AI in science and business, Technology and engineering concept. Eps 10 Vector.

από Δήμου Μαρία

7ος Μαραθώνιος Ανάγνωσης: «Γνωρίζουμε την κορυφαία συγγραφέα Αγγελική Δαρλάση και τους ήρωές της»

7os MARATHONIOS ANAGNOSHS NHPIAGOGEIOY 750x350

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει  για έβδομη συνεχή χρονιά στο ετήσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα φιλαναγνωσίας με τη μορφή διαγωνισμού για τα παιδιά του Νηπιαγωγείου, που  διοργανώνουν οι εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ. Ο Μαραθώνιος Ανάγνωσης αποτελεί ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που προάγει τη φιλαναγνωσία και δίνει αφορμή στον/στην εκπαιδευτικό να εργαστεί με την ομάδα του διαθεματικά, ενώ παράλληλα ενθαρρύνει τα παιδιά να ανταλλάξουν σκέψεις και απόψεις, να αναπτύξουν διάλογο και να γίνουν ενεργητικοί αναγνώστες.

Στον φετινό Μαραθώνιο καλούνται οι  μαθητές και οι μαθήτριες να γνωρίσουν τα βιβλία και τους ήρωες της πολυβραβευμένης, υποψήφιας για το Διεθνές Βραβείο Άντερσεν 2024, Αγγελικής Δαρλάση.  Τα βιβλία της, πολλά από τα οποία έχουν βραβευτεί, έχουν αγαπηθεί από μικρά και μεγάλα παιδιά, και θα μπορούσαν να θεωρηθούν σύγχρονα κλασικά. Βιβλία τρυφερά, που μιλούν για διαχρονικές αξίες, για την Ιστορία, για ανθρώπους που έγραψαν τη δική τους ιστορία ή για άλλους που, αν υπήρχαν πραγματικά, θα έγραφαν ιστορία.
 
Στόχοι του προγράμματος

  • Να καλλιεργήσουν τα παιδιά μια φιλική σχέση με τη λογοτεχνία και την ανάγνωση βιβλίων και να γνωρίσουν το έργο της Αγγελικής Δαρλάση.
  • Να μπουν στη θέση των ηρώων, να αφουγκραστούν τα συναισθήματά τους, να ακούσουν τις εμπειρίες τους και να εκφράσουν τα δικά τους συναισθήματα και βιώματα.
  • Να δημιουργούν προσωπικές σχέσεις, να αλληλεπιδρούν θετικά μεταξύ τους και να συνεργάζονται.
  • Να ασκηθούν σε βιωματικές διαδραστικές προφορικές αναδιηγήσεις, αφηγήσεις παραμυθιών και ιστοριών, φανταστικών και πραγματικών.
  • Συμμετέχουμε στον διαγωνισμό φιλαναγνωσίας επιλέγοντας την 2η τριάδα βιβλίων
2η τριάδα
  • Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας με τη βοήθεια της εκπαιδευτικού (υπεύθυνη του προγράμματος για φέτος είναι η Δήμου Μαρία) συμπληρώνουν τα φύλλα δραστηριοτήτων που αντιστοιχούν στα τρία βιβλία που επέλεξαν. Τα φύλλα δραστηριοτήτων έχουν επιμεληθεί οι συγγραφείς μας και νηπιαγωγοί με πολυετή διδακτική εμπειρία Ευθυμία Ανδριώτη, Κωνσταντίνα Αρμενιάκου και Κατερίνα Χριστόγερου.
  • Τα συμπληρωμένα φύλλα δραστηριοτήτων θα συγκεντρωθούν από την υπεύθυνη του προγράμματος και θα πρέπει να σταλούν στις εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ έως τις 31 Μαρτίου 2026. 
     
  • Τα τμήματα τα οποία θα επιστρέψουν τα συμπληρωμένα φύλλα δραστηριοτήτων θα μπουν σε κλήρωση. Η κλήρωση θα αναδείξει δέκα (10) τυχερά τμήματα τα οποία θα κερδίσουν από πέντε (5) βιβλία για τη βιβλιοθήκη της τάξης τους.
     
  • Η κλήρωση θα πραγματοποιηθεί τον Μάιο του 2026. Η ακριβής ημερομηνία θα ανακοινωθεί αργότερα.
     
  • Τα Νηπιαγωγεία που θα συμμετάσχουν θα μπουν σε κλήρωση, ώστε πέντε (5) από αυτά να παραλάβουν τιμής ένεκεν δεκάδες τίτλους βιβλίων για τη βιβλιοθήκη τους. 
  • Όλα τα παιδιά που θα ολοκληρώσουν τον 7ο Μαραθώνιο θα λάβουν ηλεκτρονικά στη διεύθυνση του Νηπιαγωγείου ένα αναμνηστικό συμμετοχής. 

ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΩΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ  ΔΩΡΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ Η ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΓΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ.

Η υπεύθυνη του προγράμματος στα πλαίσια των κοινοτήτων μάθησης, έχει προτείνει, σε σχολεία που συμμετέχουν στον διαγωνισμό, να πάρουν μέρος σε κοινές δράσεις.
Από Δήμου Μαρία

Παγκόσμιας Ημέρας Ζώων 2025

image

Αρκετά παιδιά μας έφεραν φωτογραφίες με τα αγαπημένα τους κατοικίδια και μας μίλησαν για αυτά 

1000002031IMG 9786

Ένα  πόνυ στο ράντζο είναι ένα τέλειο κατοικίδιο και αγαπημένος φίλος, μας είπε η Χ. Ανεβαίνω στην πλάτη του και κάνω βόλτες. Μου αρέσει πολύ να είμαι μαζί του. Εδώ είμαι ντυμένη caow girl, μαζί με τον μπαμπά μου, ο οποίος αγαπά πολύ τα ζώα και έχει κατάστημα με τροφές για ζώα.

KYRIAZHS DHMHTRIOS NHPIAGOGEIO TAXIARCHON CHAIROMAI OTAN EISAI KAI ESY CHAROYMENOS

IMG 9771 1

Ο Δ. μας είπε ότι έχει έναν αστείο σκύλο. Το όνομά του είναι Μούρλας και Μελίνα. Τον είχε πάρει μαζί ταξίδι στα Γιάννενα. Είναι καλός του φίλος. Στα Γιάννενα συνέχεια κυνηγούσε τις πάπιες και τις χήνες στη λίμνη και καμιά φορά έπεφτε μέσα. Ήταν πολύ αστείος. 

POYRSANIDOY IOANNA NHPIAGOGEIO TAXIARCHON MHPOS THES MIA MPOYKIA KAI ESY 1

eikona Viber 2025 10 10 10 29 45 869

Η Ι. έχει μια γάτα και έναν σκύλο. Τα φροντίζει και τα αγαπά πολύ. Είναι πολύ παιχνιδιάρικα.

MOYTSOYGIANNHS GIORGOS NHPIAGOGEIO TAXIARCHON MIA MEGALH FILIAIMG 9772

Ο Γ. έχουν έναν αγαπημένο σκύλο τον Σίμπα. Μαζί με τον αδερφό του περνάνε ωραίες,  αστείες και παιχνιδιάρικες στιγμές  μαζί. Τον φροντίζουν, τον βγάζουν βόλτα και τον προσέχουν πολύ. Είναι μέλος της  οικογένειάς τους.

Στη συνέχεια συζητήσαμε την αφίσα του ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ για τα δικαιώματα των ζώων

PAGOSMIA HMERA ZOON 2025

Στις 4 Οκτωβρίου γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα Ζώων, που είναι αφιερωμένη σε όλα τα πλάσματα που μοιράζονται μαζί μας τον κόσμο. Αξίζει να μαθαίνουμε από παιδιά πως τα ζώα είναι οι αθόρυβοι σύντροφοί μας, που μας διδάσκουν ενσυναίσθηση και μας εμπνέουν να ζούμε με αγάπη και σεβασμό.  Γι’  αυτό είναι  σημαντικό  να τα αγαπάμε και να τα προστατεύουμε.  Αν και δεν έχουν φωνή, έχουν τόσες ιστορίες να μας πουν.

από Δήμου Μαρία

Το σύννεφο έφερε βροχή (1)

PSILH BROCHOYLA FTHINOPORINO POIHMA 2

  • Διδακτικοί στόχοι / επιδιώξεις
    1. Να γνωρίσουν τα παιδιά τι είναι η βροχή και πώς δημιουργείται.
    2. Να αναγνωρίζουν στοιχεία που σχετίζονται με τη βροχή (σύννεφα, σταγόνες, ουράνιο τόξο).
    3. Να αναπτύξουν παρατηρητικότητα, γλώσσα (περιγραφή εικόνων), δημιουργική έκφραση (ζωγραφική, κατασκευή, μουσική, κίνηση), να πειραματιστούν.
    4. Να συνεργαστούν σε ομαδικές δραστηριότητες και να καλλιεργήσουν στάσεις θετικές απέναντι στο φυσικό περιβάλλον.

Χορέψαμε, τραγουδήσαμε και κατασκευάσαμε  τα συννεφάκια που έφεραν βροχή…

IMG 9743 IMG 9744 IMG 9745 IMG 9746 IMG 9747

Την επόμενη μέρα βγήκαμε στην αυλή και παρατηρήσαμε τον ουρανό. Τα συννεφάκια ταξίδευαν πάνω του αλλάζοντας μορφές και σχήματα…

-Κυρία βλέπω μια καρδιά, να τα γυαλιά του Μπάτμαν

-Εγώ ένα δεινόσαυρο, μια συννεφένια μπάλα.

-Να ένα διαστημόπλοιο και ένας συννεφένιος ήλιος…

-Όταν μπήκαμε στην τάξη διαβάσαμε το ποίημα 



Λήψη αρχείου

και ζωγραφήσαμε τα σύννεφα που είδαμε στο ουρανό 

IMG 9787 1 IMG 9788

eikona Viber 2025 10 10 10 29 59 350

Στη συνέχεια ακούσαμε και συζητήσαμε το παραμύθι  : ” Little cloud” του Eric Carle

και φυσικά μιλήσαμε για τον κύκλο του νερού

Και διαβάσαμε “Το Σύννεφο που έβαλε τα κλάματα” της Σοφίας Μαντούβαλου



Λήψη αρχείου

Και τώρα φανταστείτε την πιο παράξενη βροχή … μια βροχή από πινέζες…στην χώρα των μπαλονιών! Σκέτη καταστροφή!!!

Ναι, στη χώρα του Ευγένιου Τριβιζά,  στην Μπαλονοχώρα έβρεξε πινέζες από τα σύννεφα και το μεγάλο πρόβλημα όπως καταλαβαίνετε το είχαν οι κάτοικοί της, τα μπαλόνια.

Αφορμή για παιχνίδι..  γινόμαστε πινέζες και ορμάμε στα μπαλόνια. Πινεζο-βροχή-πινεζο-ψιλάλα, πινεζο-μπόρα και όπως καταλαβαίνετε , κερδίσαμε εμείς!

IMG 9773

IMG 9775 IMG 9774

IMG 9784 IMG 9783 IMG 9782 IMG 9781 IMG 9780 IMG 9779 IMG 9778 IMG 9777 IMG 9776

από Δήμου Μαρία