Scratch-άρουμε και προγραμματίζουμε

Μετά από πολλές ασκήσεις φτάσαμε να δημιουργήσουμε τα δικά μας παιχνίδια.

scratch2 scratch3

Αποφασίσαμε για το σενάριο, ποιες φιγούρες θα χρησιμοποιήσουμε, ποιο θα είναι το υπόβαθρο, πόσοι παίκτες θα παίζουν στο παιχνίδι, αν θα έχουμε χρονόμετρο, αν κάποια φιγούρα θα κρατάει τους πόντους. Όλα αυτά τα κάναμε πράξη μέσα στο προγραμματιστικό περιβάλλον του Scratch.

Έτσι έχουμε εδώ παιχνίδια πινγκ πονγκ, παιχνίδια με ιππότες και δράκους, γάτες και ποντίκια, βατραχάκια και κεραυνοί, σκυλάκια και μπαλίτσες  που κυνηγιούνται, διαστημόπλοια και πλανήτες, ένα πιθηκάκι που κρύβεται, μπαλαρίνες που χορεύουν, λαβύρινθο, ψάρεμα.

Αν θέλετε να παίξετε τα παιχνίδια μας, οδηγηθείτε εδώ.

ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *