29.05.2020
Αγαπημένοι μας μαθητές των τάξεων Δ, Ε, ΣΤ την εβδομάδα που έρχεται
θέλουμε να μας φέρετε στο σχολείο τα καθήκοντα που εκτυπώσατε έως τώρα,
συμπληρωμένα και διορθωμένα σύμφωνα με τις οδηγίες. Παρακαλούμε να τα
φέρετε σε ατομικό φάκελο, ο οποίος θα μείνει στο σχολείο μέχρι το τέλος
της σχολικής χρονιάς. Σας ευχαριστούμε και ανυπομονούμε να σας δούμε και
από κοντά!!
κ. Ντόλλυ και κ. Δόμνα.
26.05.2020
Παιδιά για σήμερα έχετε δύο καθήκοντα. Το πρώτο είναι μία μικρή ιστορία. Αφού την ακούσετε, πατάτε μέσα στα τετραγωνάκια και γράφετε τη σωστή λέξη, από αυτές που σας δίνει από πάνω. Για τη δεύτερη άσκηση θα χρειαστεί να διαβάσετε το μικρό κείμενο και να γράψετε τις απαντήσεις σας μέσα στα κουτάκια. Υπάρχει έλεγχος στο τέλος και για τις δύο ασκήσεις.
κ. Ντόλλυ και κ. Δόμνα
http://www.adelescorner.org/listening/personal_id/personal_id.html
http://www.adelescorner.org/reading/ruths_family/ruth.html
22.05.2020
Για σήμερα είπαμε δεν έχει δουλειά, σας στέλνουμε μία ιστορία και ελπίζουμε να σας αρέσει!
κ. Ντόλλυ και κ.Δόμνα
https://safeYouTube.net/w/4xqG
19.05.2020
Αγαπημένοι μας μαθητές, συνεχίζουμε με εξάσκηση για τον
Simple Future. Στο πρώτο link θα βρείτε γραπτές οδηγίες αυτή τη φορά,
παραδείγματα και εξάσκηση (δείχνει τα σωστά και τα λάθος). Στο δεύτερο
θα βρείτε ασκήσεις με διόρθωση. Την Παρασκευή θα έχει ξεκούραση με
παιχνίδι, νομίζουμε σας δυσκολέψαμε αρκετά τον τελευταίο καιρό!! Είναι
ωραίο όμως να μαθαίνει κάποιος και καινούρια πράγματα.
κ. Ντόλλυ και κ.Δόμνα
https://www.english-at-home.com/grammar-how-to-use-will/
https://agendaweb.org/exercises/verbs/future/affirmative-interrogative-will
15.05.2020
Αγαπημένα μας παιδιά, ελπίζουμε να τα πήγατε καλά με το βίντεο.
Σας στέλνουμε ασκήσεις για εξάσκηση. Στο δεύτερο link επιλέξτε στο τέλος την επιλογή mark wrong answers. Αν έχετε κάνει λάθος θα σας δείξειπου είναι και θα μπορέσετε να το διορθώσετε. Στη συνέχεια επιλέξτεreplace wrong by correct answers για να σας δείξει όσα δεν καταφέρατε να βρείτε σωστά, αν υπάρχουν.
κ. Ντόλλυ και κ. Δόμνα
https://agendaweb.org/exercises/verbs/future/will-forms
https://www.ego4u.com/en/cram-up/grammar/future-1-will/exercises
08.05.2020
Παιδιά σας στέλνουμε ένα βίντεο το οποίο θα
παρακολουθήσετε σε δύο δόσεις. Αφορά την χρήση του απλού μέλλοντα –
Simple Future – will = θα. Είναι πολύ επεξηγηματικό και κατανοητό,
βέβαια θα τα πούμε και μαζί στην τάξη, όταν με το καλό επιστρέψουμε. Την
πρώτη φορά θα παρακολουθήσετε από την αρχή ως το σημείο 10.20. Καλό
είναι να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στα παραδείγματα που σας δίνει, αφού
θα σας εξηγεί ταυτόχρονα και για την έκφραση be going to. Παρακολουθήστε
το όσες φορές νομίζετε ότι χρειάζεται.
Την Τρίτη θα παρακολουθήσετε από το σημείο 12.10 ως το τέλος. Πάλι θα
δώσετε προσοχή στη σύγκριση μεταξύ των δύο. Στη συνέχεια θα ακολουθήσουν
ασκήσεις για να τα κατανοήσετε καλύτερα. Προσοχή: δε θα παρακολουθήσετε
το κομμάτι μεταξύ 10.20- 12.10, δεν το χρειαζόμαστε.
Κ. Ντόλλυ και κ. Δόμνα.
https://safeyoutube.net/w/XgoC
05.05.2020
feedback προηγούμενης εβδομάδας
2. She is going to have lunch at a local restaurant, 3. She is
going to buy souvenirs, 4. No, she isn’t. She is going to travel back
home,
5. She is going to meet her cousins, 6. No, she isn’t. She is going to
do water sports.
Παιδιά συνεχίζουμε την εξάσκηση για το be going to. Yπάρχει
διόρθωση σε όλες τις ασκήσεις. Ελπίζουμε να τις βρείτε ενδιαφέρουσες!
κ. Ντόλλυ και κ. Δόμνα
https://agendaweb.org/exercises/verbs/going-to-match
https://agendaweb.org/exercises/verbs/going-to-questions-2
30.04.2020
Αγαπημένα μας παιδιά ας κάνουμε on line practice για την έκφραση be going to. Ακολουθήστε το παρακάτω link, υπάρχει αυτοδιόρθωση
κ. Ντόλλυ και κ. Δόμνα
https://agendaweb.org/exercises/verbs/going-to
28.04.2020
Αγαπημένα μας παιδιά, Χρόνια Πολλά. Κρίμα που ακόμα τα λέμε από το site, μας έχετε λείψει πολύ!
a) Feedback for question words:
- which, 2. how many, 3. why, 4. where, 5. whose, 6. when, 7. which, 8.what, 9. who, 10. where, 11. why, 12.what, 13. where, 14.which, 15. how old.b) Ας θυμηθούμε την έκφραση be going to = πρόκειται να κάνω κάτι και ας κάνουμε το φυλλάδιο.
κ. Ντόλλυ και κ. Δόμνα