Αγγλικά

29.05.2020

 

Αγαπημένοι μας μαθητές των τάξεων Δ, Ε, ΣΤ την εβδομάδα που έρχεται
θέλουμε να μας φέρετε στο σχολείο τα καθήκοντα που εκτυπώσατε έως τώρα,
συμπληρωμένα και διορθωμένα σύμφωνα με τις οδηγίες. Παρακαλούμε να τα
φέρετε σε ατομικό φάκελο, ο οποίος θα μείνει στο σχολείο μέχρι το τέλος
της σχολικής χρονιάς. Σας ευχαριστούμε και ανυπομονούμε να σας δούμε και
από κοντά!!

 κ. Ντόλλυ και κ. Δόμνα.

 

 

26.05.2020

 

Παιδιά για σήμερα έχετε δύο καθήκοντα. Το πρώτο είναι μία μικρή ιστορία. Αφού την ακούσετε, πατάτε μέσα στα τετραγωνάκια και γράφετε τη σωστή λέξη, από αυτές που σας δίνει από πάνω. Για τη δεύτερη άσκηση θα χρειαστεί να διαβάσετε το μικρό κείμενο και να γράψετε τις απαντήσεις σας μέσα στα κουτάκια. Υπάρχει έλεγχος στο τέλος και για τις δύο ασκήσεις.

κ. Ντόλλυ και κ. Δόμνα

http://www.adelescorner.org/listening/personal_id/personal_id.html

http://www.adelescorner.org/reading/ruths_family/ruth.html

 

22.05.2020

 

Για σήμερα είπαμε δεν έχει δουλειά, σας στέλνουμε μία ιστορία και ελπίζουμε να σας αρέσει!

κ. Ντόλλυ και κ.Δόμνα

https://safeYouTube.net/w/4xqG

 

 

19.05.2020

Αγαπημένοι μας μαθητές, συνεχίζουμε με εξάσκηση για τον
Simple Future. Στο πρώτο link θα βρείτε γραπτές οδηγίες αυτή τη φορά,
παραδείγματα και εξάσκηση (δείχνει τα σωστά και τα λάθος).  Στο δεύτερο
θα βρείτε ασκήσεις με διόρθωση. Την Παρασκευή θα έχει ξεκούραση με
παιχνίδι, νομίζουμε σας δυσκολέψαμε αρκετά τον τελευταίο καιρό!! Είναι
ωραίο όμως να μαθαίνει κάποιος και καινούρια πράγματα.

κ. Ντόλλυ και κ.Δόμνα

https://www.english-at-home.com/grammar-how-to-use-will/

https://agendaweb.org/exercises/verbs/future/affirmative-interrogative-will

 

 

15.05.2020

Αγαπημένα μας παιδιά, ελπίζουμε να τα πήγατε καλά με το βίντεο.
Σας στέλνουμε ασκήσεις για εξάσκηση. Στο δεύτερο link  επιλέξτε στο τέλος την επιλογή mark wrong answers. Αν έχετε κάνει λάθος θα σας δείξειπου είναι και θα μπορέσετε να το διορθώσετε. Στη συνέχεια επιλέξτεreplace wrong by correct answers  για να σας δείξει όσα δεν καταφέρατε να βρείτε σωστά, αν υπάρχουν.

κ. Ντόλλυ και κ. Δόμνα

https://agendaweb.org/exercises/verbs/future/will-forms

https://www.ego4u.com/en/cram-up/grammar/future-1-will/exercises

 

 

 

08.05.2020

Παιδιά σας στέλνουμε ένα βίντεο το οποίο θα
παρακολουθήσετε σε δύο δόσεις. Αφορά την χρήση του απλού μέλλοντα –
Simple Future – will = θα. Είναι πολύ επεξηγηματικό και κατανοητό,
βέβαια θα τα πούμε και μαζί στην τάξη, όταν με το καλό επιστρέψουμε. Την
πρώτη φορά θα παρακολουθήσετε από την αρχή ως το σημείο 10.20. Καλό
είναι να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στα παραδείγματα που σας δίνει, αφού
θα σας εξηγεί ταυτόχρονα και για την έκφραση be going to. Παρακολουθήστε
το όσες φορές νομίζετε ότι χρειάζεται.
Την Τρίτη θα παρακολουθήσετε από το σημείο 12.10 ως το τέλος. Πάλι θα
δώσετε προσοχή στη σύγκριση μεταξύ των δύο. Στη συνέχεια θα ακολουθήσουν
ασκήσεις για να τα κατανοήσετε καλύτερα. Προσοχή: δε θα παρακολουθήσετε
το κομμάτι μεταξύ 10.20- 12.10, δεν το χρειαζόμαστε.
Κ. Ντόλλυ και κ. Δόμνα.

https://safeyoutube.net/w/XgoC

 

 

05.05.2020

feedback προηγούμενης εβδομάδας

2. She is going to have lunch at a local restaurant, 3. She is
going to buy souvenirs, 4. No, she isn’t. She is going to travel back
home,
5. She is going to meet her cousins, 6. No, she isn’t. She is going to
do water sports.

 

Παιδιά συνεχίζουμε την εξάσκηση για το be going to. Yπάρχει
διόρθωση σε όλες τις ασκήσεις. Ελπίζουμε να τις βρείτε ενδιαφέρουσες!
κ. Ντόλλυ και κ. Δόμνα

https://agendaweb.org/exercises/verbs/going-to-match

https://agendaweb.org/exercises/verbs/going-to-questions-2

 

 

30.04.2020

Αγαπημένα μας παιδιά ας κάνουμε on line practice για την έκφραση be going to. Ακολουθήστε το παρακάτω link, υπάρχει αυτοδιόρθωση

κ. Ντόλλυ και κ. Δόμνα

https://agendaweb.org/exercises/verbs/going-to

 

 

28.04.2020

Αγαπημένα μας παιδιά, Χρόνια Πολλά. Κρίμα που ακόμα τα λέμε από το site, μας έχετε λείψει πολύ!

a) Feedback for question words:

  1. which, 2. how many, 3. why, 4. where, 5. whose, 6. when, 7. which, 8.what, 9. who, 10. where, 11. why, 12.what, 13. where, 14.which, 15. how old.b) Ας θυμηθούμε την έκφραση be going to = πρόκειται να κάνω κάτι και ας κάνουμε το φυλλάδιο.

going_to_1_E_class_apr27

κ. Ντόλλυ και κ. Δόμνα

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση