Twister

Η ενασχόλησή μας με τα χρώματα (Δείτε ΕΔΩ) μας οδήγησε στο παιχνίδι twister.

Μέσα από αυτό το παιχνίδι τα παιδιά αντιλήφθηκαν βασικές έννοιες προγραμματισμού, όπως ακολουθία εντολώνσυνεργασία ρόλων και εκτέλεση εντολών μέσα από κινητικό παιχνίδι.

Τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν ήταν:

* ‌Ένα μεγάλο επιδαπέδιο ταμπλό/χαλάκι από ύφασμα όπου είχε τρεις παράλληλες σειρές με χρωματιστά σχήματα:

Κόκκινα ορθογώνια  Μπλε κύκλοι  Κίτρινα τετράγωνα    ‌ * Ένα μεγάλο μαλακό/αφρώδες ζάρι με χρωματιστές πλευρές (2 κόκκινες, 2 κιτρινες, 2 μπλε)

* Κάρτες εντολών:

«Δεξί χέρι» – «Αριστερό χέρι»

«Δεξί πόδι» – «Αριστερό πόδι»

Περιγραφή Δραστηριότητας:

Συνέχεια

Ανακαλύπτω τους φίλους της κουκουβάγιας

Η ενασχόλησή μας με τα σχήματα οδήγησε στην παρακάτω δραστηριότητα “Ανακαλύπτω τους φίλους της κουκουβάγιας”

Μ΄ αυτή τη δραστηριότητα συμμετείχαμε στην ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ.

Katagrafh 3

“Η Σοφία η κουκουβάγια μια μέρα είδε κάτι πολύ περίεργο στο δάσος καθώς πετούσε πάνω από τα δέντρα. Παρατήρησε ότι τα πάντα γύρω της είχαν σχήματα!

Έτσι κάλεσε το σκιουράκι και την αλεπουδίτσα και άλλα ζωάκια για να τα ψάξουν.

Ποια άλλα ζωάκια άραγε εκτός από το σκιουράκι και την αλεπουδίτσα βοήθησαν την Σοφία;

Δουλέψαμε το παρακάτω φύλλο το οποίο βρήκαμε στο διαδίκτυο…

facebook 1760699170453 7384907573427821749 1

και το τροποποιήσαμε σύμφωνα με τις ανάγκες μας.

Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή https://www.blockposters.com/    χωρίσαμε την εικόνα σε 4 μέρη για να δημιουργήσουμε αφίσα.

Συνέχεια

ΒΟΗΘΗΣΕ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΙ ΤΗΣ

Στα πλαίσια της εβδομάδας προγραμματισμού (Cοde Week) και με αφορμή τις δραστηριότητες που κάναμε στο Νηπιαγωγείο για την προσαρμογή των πρώτων ημερών χρησιμοποιήσαμε την κουκουβάγια Αθηνά ως την “κούκλα” που μας εντάσσει ομαλά στο Νηπιαγωγείο.

Μία από τις δραστηριότητες που κάναμε ήταν να βοηθήσουμε την Αθηνά να διασχίσει τον λαβύρινθο έτσι ώστε να φτάσει στο κουκουνάρι της, το οποίο ήταν αντικείμενο παρηγοριάς και το είχε μαζί της τις πρώτες μέρες στο Νηπιαγωγείο.

Μ’ αυτή τη δραστηριότητα κωδικοποίησης τα παιδιά αναπτύσσουν την υπολογιστική τους σκέψη.

Katagrafh 2

Katagrafh 1 BOHTHHSE THN ATHHNA NA BREI TO KOYKOYNARI THS page 0001 BOHTHHSE THN ATHHNA NA BREI TO KOYKOYNARI THS Antigrafh page 0001

Συνέχεια

Mουσικοκινητικό πρόγραμμα “O Χορός των Πλανητών”

Στα πλαίσια του 1ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων με τίτλο: “Ταξίδι στο διάστημα”, είχαμε τη χαρά σήμερα να φιλοξενήσουμε την κ. Ματίνα και τον κ. Ανδρέα δηλαδή τις “ Μελωδικές Εξερευνήσεις” όπου μας παρουσίασαν το διαδραστικό μουσικοκινητικό πρόγραμμα ” ο Χορός των Πλανητών”, το οποίο συνδύασε την αρχαία ελληνική μυθολογία με το πλανητικό σύστημα.

Πάντα οι άνθρωποι είχανε στραμμένο το βλέμμα στον ουρανό, παρατηρούσανε τον Ήλιο το φεγγάρι και τ΄ αστέρια. Η κίνηση και τα χαρακτηριστικά των πλανητών τους οδήγησαν στο να τους ονομάσουν με ονόματα αρχαίων Θεών, προσπαθώντας έτσι να κατανοήσουν το σύμπαν.

Με πολύ καλή διάθεση, μουσική και παιχνίδι μπήκαμε στο διαστημόπλοιό μας και ταξιδέψαμε στο διάστημα για να γνωρίσουμε από κοντά όλους τους πλανήτες. Τα μουσικοκινητικά παιχνίδια τους και τα ασυνήθιστα μουσικά όργανα, συνεπήραν τα παιδιά σ αυτό το ταξίδι στο διάστημα.
Μαζί μας σ’ αυτό το ταξίδι ήταν και τα παιδιά από το Νηπιαγωγείο Θεολόγου.

 

 

Ημέρα Υπαίθριας τάξης-Αθλητικές δραστηριότητες

Η Παγκόσμια Ημέρα Υπαίθριας Τάξης είναι  ένα παγκόσμιο κίνημα και εστιάζει στην αναγνώριση της σημασίας του παιχνιδιού και της μάθησης σε εξωτερικούς χώρους.

Σε δύο ημέρες δράσης κάθε χρόνο (Νοέμβριο και Μάιο), οι δάσκαλοι βγάζουν τα παιδιά σε εξωτερικούς χώρους για να παίξουν και να μάθουν. Το 2025 γιορτάστηκε στις 8 Μαΐου (ΕΔΩ) και σήμερα 6 Νοεμβρίου.

Το Νηπιαγωγείο μας γιόρτασε και τις δύο αυτές μέρες πραγματοποιώντας δράσεις στην αυλή.

 Σήμερα λοιπόν 6 Νοεμβρίου κάναμε  γυμναστική με τον κ. Μιχαλάκη Φιλήμονα, προπονητή του Αθλητικού Γυμναστικού Συλλόγου  Αγες Κάμειρος / Ages Kameiros.