Διαφοροποιημένη διδασκαλία με χρήση διαλογικής τεχνητής νοημοσύνης (παρουσίαση εργασίας σε συνέδριο)

Την Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2025, στις 12:00μ στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Κατερίνης, παρουσίασα (διά ζώσης) την εργασία μου με θέμα “Διαφοροποιημένη διδασκαλία με χρήση διαλογικής τεχνητής νοημοσύνης“, στο 2ο Διεθνές Παιδαγωγικό Συνέδριο της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πιερίας “Συμπερίληψη, Ενσυναίσθηση και Καινοτομία: Διαμορφώνοντας την Εκπαίδευση για το Μέλλον”.

DIPEPIEC25 2

Χρήσιμοι σύνδεσμοι (ανοίγουν σε νέα καρτέλα):

Αφίσα συνεδρίου:

DIPEPIEC25 1

Κατηγορίες: Γενικό Λύκειο, Γυμνάσιο, Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, Δημοτικό σχολείο, Δράσεις στη δευτεροβάθμια, Δράσεις στην πρωτοβάθμια, ΕΝΕΕΓΥΛ, ΕΠΑΛ, Επιστημονική ευθύνη Σ.Ε. ΠΕ86, Ερευνητική δραστηριότητα, Πρωτοβάθμια εκπαίδευση, Σύμβουλος Εκπαίδευσης, Συνέδρια, Τεχνητή Νοημοσύνη / Μηχανική Μάθηση | Γράψτε σχόλιο

Σύνδεσμοι και επιμορφωτικό υλικό από τις επιμορφωτικές συναντήσεις εκπαιδευτικών ΠΕ86 των ΔΔΕ και ΔΠΕ Πιερίας και Ανατολικής Θεσσαλονίκης

Σε συνέχεια των επιμορφωτικών συναντήσεων εκπαιδευτικών ΠΕ86 των σχολείων των ΔΔΕ και ΔΠΕ Πιερίας (2/9/2025) και των ΔΔΕ και ΔΠΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης (9/9/2025), που διοργάνωσε ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης Πληροφορικής Φιλιππίδης Σταύρος με θέμα  «Καλές διδακτικές πρακτικές Πληροφορικής», μπορείτε παρακάτω να βρείτε τόσο συνδέσμους με υλικό από την παρουσίαση του ίδιου όσο και τις διαφάνειες (σε μορφή PDF) όσων εισηγητριών/εισηγητών έστειλαν σχετικό σύνδεσμο για να συμπεριληφθεί στην παρούσα ανάρτηση. Όλοι οι σύνδεσμοι παρακάτω ανοίγουν σε ξεχωριστή καρτέλα.

  • Αρχείο παρουσίασης της εισήγησης από τον εκπαιδευτικό ΠΕ86 της ΔΠΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης Αυγουλά Νικόλαο με θέμα: Wedosave:ForgottenBabySyndrome Ρομποτικό σύστημα προστασίας της ζωής.
  • Αρχείο παρουσίασης της εισήγησης από την εκπαιδευτικό ΠΕ86 της ΔΔΕ Πιερίας Δουλιάκα Γεωργία με θέμα: Το Tinkercad στη Β’ Γυμνασίου του ΕΝΕΕΓΥΛ Κατερίνης.
  • Αρχείο παρουσίασης της εισήγησης από τον εκπαιδευτικό ΠΕ86 της ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης Νικολακάκη Γεώργιο με θέμα: Σχεδίαση χωροευαίσθητων (location sensitive) δραστηριοτήτων παιγνιώδους μάθησης.
  • Αρχείο παρουσίασης της εισήγησης από τον εκπαιδευτικό ΠΕ86 της ΔΠΕ Πιερίας Ανδριόπουλο Πολύκαρπο με θέμα: Δημιουργία Ισχυρών Κωδικών Πρόσβασης.
Κατηγορίες: Γενικό Λύκειο, Γυμνάσιο, Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, Δημοτικό σχολείο, Δράσεις στη δευτεροβάθμια, Δράσεις στην πρωτοβάθμια, ΕΝΕΕΓΥΛ, ΕΠΑΛ, Επιστημονική ευθύνη Σ.Ε. ΠΕ86, Πανελλαδικές, Πρωτοβάθμια εκπαίδευση, Σύμβουλος Εκπαίδευσης, Ύλη - Οδηγίες διδασκαλίας | Γράψτε σχόλιο

Πρόσκληση των εκπαιδευτικών Πληροφορικής στο 2ο επιμορφωτικό σεμινάριο 20 ωρών μεικτής επιμόρφωσης με θέμα «Τo LAMS στην Τάξη – Καινοτομία στην Πράξη»

Ο  Σύμβουλος Εκπαίδευσης Πληροφορικής Πιερίας (με αρμοδιότητα στις ΔΔΕ και ΔΠΕ Πιερίας και σε μέρος των ΔΔΕ και ΔΠΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης), Σταύρος Φιλιππίδης, προσκαλεί τις/τους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής (ΠΕ86), που διδάσκουν σε Σχολικές Μονάδες επιστημονικής ευθύνης του, στο βιωματικό εργαστηριακό σεμινάριο μεικτής επιμόρφωσης με θέμα:

«Το LAMS στην Τάξη – Καινοτομία στην πράξη»
Επιμόρφωση για τον Παιδαγωγικό Σχεδιασμό Μαθημάτων Πληροφορικής και την Τεχνολογική  υποστήριξη Ανάπτυξης και Υλοποίησης τους με το LAMS

Ειδικότερα, σας ενημερώνουμε για την πραγματοποίηση προαιρετικού – Εισαγωγικού Βιωματικού Εργαστηριακού Σεμιναρίου, διάρκειας οκτώ (8) εβδομάδων (Οκτώβριος 2025 – Δεκέμβριος 2025), που απευθύνεται σε  Εκπαιδευτικούς Πληροφορικής, οι οποίοι επιθυμούν να επιμορφωθούν στο σχεδιασμό μαθημάτων Πληροφορικής και την ανάπτυξη – υλοποίηση μαθημάτων / σεναρίων μάθησης με την υποστήριξη του Συστήματος Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων LAMS.

Ιστοσελίδα Σεμιναρίου:  https://shorturl.at/Kx7Hg

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί μέσω μεικτής μάθησης με το μοντέλο της Ανεστραμμένης Τάξης και θα έχει διάρκεια 20 ωρών (8 ώρες σύγχρονης και 12 ώρες ασύγχρονης εξ αποστάσεως επιμόρφωσης). Οι σύγχρονες συναντήσεις θα γίνονται ανά εβδομάδα κάθε Πέμπτη (16/10, 30/10, 13/11, 11/12) και ώρες 18:00 – 20:00.  Αρχικά την Πέμπτη 2/10/2024 και ώρες 18:00 – 19:15 γίνει στο https://minedu-secondary.webex.com/join/papadakis μια ενημερωτική – προπαρασκευαστική συνάντηση προετοιμασίας των συμμετεχόντων για ενημέρωση, καθοδήγησης, επεξήγηση της μεθοδολογίας και επίλυσης τεχνικών προβλημάτων.

Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής (Από 15/09/2024 έως 02/10/2025):   https://forms.gle/fZB4T1HKMzkD9uq46

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς ΠΕ86 & ΤΕ01.13 οι οποίοι επιθυμούν να δοκιμάσουν στην τάξη τους καινοτόμες μεθόδους και εργαλεία και να μοιραστούν με συναδέλφους τους σενάρια και φύλλα εργασίας για τη Διδασκαλία της Πληροφορικής σε Δημοτικό, Γυμνάσιο, ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, και ΕΝΕΕΓΥΛ. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να εμπλουτίσουν τα Ευρετήρια Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων (OER) – Σχεδίων Μαθημάτων Πληροφορικής, αξιοποιώντας το Διεθνές Αποθετήριο LAMS και το Ευρετήριο Σεναρίων Πληροφορικής (https://bit.ly/3C1gNuj). Σε περίπτωση κενών θέσεων μπορεί να γίνει δεκτός και μικρός αριθμός συναδέλφων από άλλες ειδικότητες με προτεραιότητα τους Συμβούλους Εκπαίδευσης (ΣΕ) και εκπαιδευτικούς που έχουν μεγάλη εμπειρία με χρήση ΤΠΕ (έχουν ολοκληρώσει, Β2, Β1, Α’ Επίπεδο Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ) από όλες τις άλλες ειδικότητες.

 Σκοπός (Βιωματικού Εργαστηριακού Σεμιναρίου):

α) η εκμάθηση του LAMS για τη βελτίωση της ποιότητας της διδασκαλίας μας ενσωματώνοντας καινοτόμες διδακτικές πρακτικές,  με  το σχεδιασμό – υλοποίηση μαθημάτων σε LAMS, η πιλοτική εφαρμογή τους στην τάξη, η αναπροσαρμογή –  βελτίωση των μαθημάτων  μέσω κατάλληλης υποστήριξης και ανατροφοδότησης και μέσω της ανταλλαγής εμπειριών  και β) η  διαμοίρασή των μαθημάτων  με άδειες CC στο Διεθνές Αποθετήριο του LAMS και σε Ευρετήρια και σε Ευρετήρια (ανά βαθμίδα) Εκπαιδευτικών Πόρων Μαθημάτων Πληροφορικής.

Μεθοδολογία: Το σεμινάριο διοργανώνεται εθελοντικά από έμπειρους και λιγότερους έμπειρους Συμβούλους Εκπαίδευσης και Εκπαιδευτικούς Πληροφορικής ως Επιμορφωτές και Μέντρορες στο LAMS με τη μεθοδολογία της μεικτής μάθησης (Blended Learning) δίνοντας την ευκαιρία μέσω ανοιχτής πρόσκλησης σε μια μεγάλη ομάδα της κοινότητα των εκπαιδευτικών ΠΕ86 να συμμετέχει ενεργά αξιοποιώντας προηγούμενες εμπειρίες και ανάγκες – προσμονές ως ερέθισμα ενεργούς συμμετοχής [πληθοπορισμός (Crowdsourcing) και από τα κάτω προς τα πάνω (bottom-up approach) προσέγγιση – επεξεργασία] για τη βελτίωση  της διδασκαλίας και τη διευκόλυνση των πρακτικών στη τάξη.

Θεματικές ενότητες:

  1. Εισαγωγή στο LAMS – Παρουσίαση περιβάλλοντος LAMS, Αποθετήριο, Ευρετήρια.
  2. LAMS – Εξάσκηση ως συγγραφέας. Περιβάλλον Επόπτη, Σχεδιασμός μαθήματος σε υπόδειγμα .docx αρχείου με προοπτική να υλοποιηθεί σε LAMS. Άλλα εργαλεία στο LAMS (προαιρετικές, υποστηρικτικές, κλάδοι, ομαδοποίηση, πύλες, κτλ.).
  3. Εφαρμογή στην τάξη. Δημιουργία τάξης και εισαγωγή μαθητών. Προσθήκη μαθήματος σε τάξη με μαθητές στο LAMS του ΠΣΔ. Εμβάθυνση στο LAMS. Διαφοροποιημένη διδασκαλία και συνεργατική μάθηση.
  4. Διεθνής κοινότητα – Ανάρτηση μαθήματος στο Διεθνές αποθετήριο. Διαμοίραση σε Ευρετήρια OER – ΣΜ Μαθημάτων.

Το σεμινάριο  συντονίζει ο Δρ. Σπ. Παπαδάκης, Σύμβουλος Εκπαίδευσης (Σ.Ε. ΠΕ86) της ΔΔΕ Αχαΐας.

Επιμορφωτές  – μέντορες * (υπό διαμόρφωση):

  1. Αλεξανδροπούλου Αγγελική, Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Παν/μίου Πατρών (ΠΔΣΠΠ)
  2. Αναστασοπούλου Μαρία, Γυμνάσιο Αξιού, Θεσσαλονίκη
  3. Βερρή Ανδρονίκη, 3ο Πειραματικό ΓΕΛ Κομοτηνής
  4. Δημουλά Δέσποινα, 1ο Πειραματικό ΓΕΛ Λάρισας
  5. Διλάλου Ασπασία, 1ο Γυμνάσιο Αιγίου, Αχαΐας
  6. Καλαϊτζής Χρήστος, ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. Κομοτηνής
  7. Καρρά Κωνσταντίνα, Γυμνάσιο Λύκειο Βούπερταλ, Γερμανία
  8. Λαζαρόπουλος Σπυρίδων,  1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Πύργου, Ηλείας
  9. Μπακόπουλος Νικόλαος, Πρότυπο Γυμνάσιο Πάτρας
  10. Παππάς Δημήτριος, Δ.Σ. Αγνάντερου Καρδίτσας
  11. Παπαδάκης Σπυρίδων, Σύμβουλος Εκπαίδευσης (Σ.Ε.) Πληροφορικής (ΠΕ86) Αχαΐας
  12. Παπαδοπούλου Λεμονιά, Πρότυπο ΕΠΑΛ Κρύας Βρύσης Πέλλας
  13. Ρώσσιου Ελένη, Πειραματικό Σχολείο Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
  14. Σπαθάρη Άννα, Δημοτικό Σχολείο Παληού Καβάλας
  15. Τριανταφύλλου Χρήστος Σύμβουλος Εκπαίδευσης (Σ.Ε.) Πληροφορικής (ΠΕ86) [Έδρα: ΔΔΕ Σερρών]
  16. Χαρίσκου Χρυσάνθη, ΓΕΛ Νιγρίτας Σερρών
  17. Φακιολάκης Γιώργος, Γυμνάσιο Μεταμόρφωσης-Ηρακλείου Αττικής

* Ανάλογα με την εθελοντική προσφορά – διαθεσιμότητα συναδέλφων και τον αριθμό των συμμετεχόντων στο σεμινάριο θα συμπληρωθεί – αναδιαμορφωθεί ο αριθμός των μεντόρων.

Για την επιτυχή ολοκλήρωση του σεμιναρίου και τη χορήγηση (για όσους το επιθυμούν)  βεβαίωσης επιτυχούς συμμετοχής, κάθε επιμορφούμενος/η θα πρέπει:

  1. να είναι παρών/ούσα στις τρεις (3) τουλάχιστον από τις σύγχρονες εξ αποστάσεως συναντήσεις
  2. να ολοκληρώσει επιτυχώς όλα τα ακόλουθα πέντε (5) παραδοτέα του σεμιναρίου
  3. 1o παραδοτέο (1η ενότητα): σύνδεσμος προς μία ακολουθία στη Διεθνή κοινότητα στην οποία οι επιμορφούμενοι έδωσαν ανατροφοδότηση
  4. 2ο παραδοτέο (2η ενότητα): σχέδιο μαθήματος σε κειμενογράφο για ένα μάθημα Πληροφορικής, το οποίο αργότερα θα γίνει ακολουθία σε LAMS.
  5. 3ο παραδοτέο (3η ενότητας):  το φύλλο αναστοχασμού σε κειμενογράφο σχετικά το μάθημα σε LAMS που έτρεξαν οι επιμορφούμενοι στην τάξη με τους μαθητές τους.
  6. 4o παραδοτέο (4η ενότητας)  σύνδεσμος προς τη βελτιωμένη από τους επιμορφούμενους έκδοση  ακολουθίας κατέβασαν από το Διεθνές αποθετήριο ή έφτιαξαν και έτρεξαν με τους μαθητές τουλάχιστον με ένα τμήμα μιας τάξης τους.
  7. 5ο παραδοτέο (μετά το τέλος του σεμιναρίου έως τέλος Δεκεμβρίου 2025): σύνδεσμος προς μία ολοκληρωμένη ακολουθία μαθήματος που έχει αναρτηθεί στη Διεθνή Κοινότητα του LAMS  και στο αντίστοιχο (ανά βαθμίδα)  Ευρετήριο Εκπαιδευτικών Πόρων – Μαθημάτων Πληροφορικής

 Η επιμόρφωση συν-διοργανώνεται από τους Συμβούλους Εκπαίδευσης Πληροφορικής [ΠΕ86] (με έδρα) κ.κ. Αθανασάκου Πηνελόπη (ΔΔΕ Εύβοιας), Αλεξούδα Γεωργία (ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης),  Βραχνό Ευριπίδη (ΔΔΕ Πειραιά), Βολονάκη Παντελή (ΔΔΕ Δωδεκανήσου), Γώγουλο Γεώργιο (ΔΔΕ Χανίων), Διαμαντή Ευστράτιο (ΔΔΕ Α’ Αθήνας), Ευαγγελινό Αιμιλιανό (ΔΔΕ Λέσβου), Ζαχαρή Κωνσταντίνο (ΔΔΕ Μαγνησίας),  Ζάχο Γεώργιο (ΔΔΕ Φθιώτιδας), Κατσαρό Κωνσταντίνο (ΔΔΕ Αιτωλοακαρνανίας), Κοκκόρη Αθηνά (ΔΔΕ Γ’ Αθήνας), Κολεγά Ευαγγελία (ΔΔΕ Δ΄ Αθήνας), Μακράκη Ευαγγελία (ΔΔΕ Δυτικής Αττικής), Μαραγκό Κωνσταντίνο (ΔΔΕ Β’ Αθήνας), Μαστοροδήμο Δημήτριο (ΔΔΕ Β’ Αθήνας), Μπαμπαλώνα Ελένη (ΔΔΕ Ημαθίας), Μπασούνα Αθανάσιο (ΔΔΕ Ιωαννίνων), Μπεγέτη Παναγιώτη (ΔΔΕ Α’ Αθήνας), Παντελοπούλου Σταυρούλα (ΔΔΕ Ανατολικής Αττικής), Παπαβασιλείου Αθανάσιο (ΔΔΕ Κοζάνης), Παπαγεωργίου Κωνσταντίνο (ΔΔΕ Λάρισας), Παπαδάκη Σπυρίδωνα (ΔΔΕ Αχαΐας), Ραφτόπουλο Γεώργιο (ΔΔΕ Ηλείας), Σουβατζόγλου Βασίλειο (ΔΔΕ Αρκαδίας), Συμεωνίδη Συμεών (ΔΔΕ Καβάλας), Τζελέπη Σοφία (ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης), Τριανταφύλλου Χρήστο (ΔΔΕ Σερρών), Φιλιππίδη Σταύρο (ΔΔΕ Πιερίας) και Χερτούρα Κωνσταντίνο (ΔΔΕ Χαλκιδικής).

Η παρακολούθηση της επιμόρφωσης θα γίνει στον σύνδεσμο (είσοδος με τους κωδικούς του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύουhttps://minedu-secondary.webex.com/join/papadakis

Διευκρινίζεται ότι η συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε αυτές τις επιμορφώσεις είναι προαιρετική.

Παρακαλούνται οι Διευθυντές/τριες να ενημερώσουν τους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής.

Κατηγορίες: Γενικό Λύκειο, Γυμνάσιο, Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, Δημοτικό σχολείο, Δράσεις στη δευτεροβάθμια, Δράσεις στην πρωτοβάθμια, Ελεύθερο λογισμικό, ΕΝΕΕΓΥΛ, ΕΠΑΛ, Επιστημονική ευθύνη Σ.Ε. ΠΕ86, Πρωτοβάθμια εκπαίδευση, Σύμβουλος Εκπαίδευσης | Γράψτε σχόλιο

Πραγματοποίηση επιμορφωτικής συνάντησης εκπαιδευτικών ΠΕ86 των ΔΔΕ και ΔΠΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης

1000005604 1

IMG 20250909 111053426 MFNR HDR

Με μεγάλη συμμετοχή εκπαιδευτικών πραγματοποιήθηκε η επιμορφωτική συνάντηση που διοργάνωσε ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης Πληροφορικής Φιλιππίδης Σταύρος, για τις/τους εκπαιδευτικούς ΠΕ86 των σχολείων επιστημονικής του ευθύνης στις ΔΔΕ και ΔΠΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης, την Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2025 στο ΕΠΑΛ Καλαμαριάς από τις 10:00 μέχρι τις 13:00 με θέμα  «Καλές διδακτικές πρακτικές Πληροφορικής».

Πρόγραμμα εισηγήσεων:

  • Εισήγηση από τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Πληροφορικής Φιλιππίδη Σταύρο με θέμα: Καλές διδακτικές πρακτικές στη διδασκαλία της Πληροφορικής στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
  • Εισήγηση από τον εκπαιδευτικό ΠΕ86 της ΔΠΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης Αυγουλά Νικόλαο με θέμα: Wedosave:ForgottenBabySyndrome Ρομποτικό σύστημα προστασίας της ζωής.
  • Εισήγηση από την εκπαιδευτικό ΠΕ86 της ΔΠΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης Θεοδωρίδου Σοφία με θέμα: Η χρήση του λογισμικού Tinkercad για την ανάπτυξη ποικίλων δεξιοτήτων μέσω υλοποίησης project στο μάθημα των ΤΠΕ Δημοτικού.
  • Εισήγηση από τον εκπαιδευτικό ΠΕ86 της ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης Νικολακάκη Γεώργιο με θέμα: Σχεδίαση χωροευαίσθητων (location sensitive) δραστηριοτήτων παιγνιώδους μάθησης.
  • Εισήγηση από την εκπαιδευτικό ΠΕ86 της ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης Τίκβα Χριστίνα με θέμα: Μηχανές που μαθαίνουν και τι μαθαίνουμε εμείς από αυτό.

Θερμές ευχαριστίες στις/στους εισηγήτριες/εισηγητές για τις ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες εισηγήσεις τους.

Κατηγορίες: Γενικό Λύκειο, Γυμνάσιο, Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, Δημοτικό σχολείο, Δράσεις στη δευτεροβάθμια, Δράσεις στην πρωτοβάθμια, ΕΝΕΕΓΥΛ, ΕΠΑΛ, Επιστημονική ευθύνη Σ.Ε. ΠΕ86, Πανελλαδικές, Πρωτοβάθμια εκπαίδευση, Σύμβουλος Εκπαίδευσης, Ύλη - Οδηγίες διδασκαλίας | Γράψτε σχόλιο

Πρόσκληση εκπαιδευτικών ΠΕ86 των σχολείων επιστημονικής μου ευθύνης στις ΔΔΕ και ΔΠΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης σε επιμορφωτική συνάντηση

Προσοχή: η παρούσα πρόσκληση αφορά μόνο στις/στους εκπαιδευτικούς ΠΕ86 επιστημονικής μου ευθύνης, δηλαδή μόνο τις/τους εκπαιδευτικούς ΠΕ86 των σχολείων που μπορείτε να βρείτε εδώ. Το σχετικό επίσημο έγγραφο έχει ήδη σταλεί στα αντίστοιχα σχολεία (για όσες/όσους είστε στην Πρωτοβάθμια είναι το με αρ. πρωτ. έγγραφο 24737/28-08-2025 της ΔΠΕ Αν. Θεσσαλονίκης, και για όσες/όσους είστε στη Δευτεροβάθμια είναι το με αρ. πρωτ. έγγραφο 24038/01-09-2025 της ΔΔΕ Αν. Θεσσαλονίκης) και πρέπει να έχετε ήδη ενημερωθεί από τα σχολεία και να σας έχει κοινοποιηθεί το έγγραφο. Εάν θέλετε οποιαδήποτε διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε και μαζί μου.

Αγαπητές συναδέλφισσες και αγαπητοί συνάδελφοι εκπαιδευτικοί ΠΕ86,

Καλή σχολική χρονιά!

Σας καλώ την Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2025 στο ΕΠΑΛ Καλαμαριάς από τις 10:00 μέχρι τις 13:00 σε διά ζώσης επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα «Καλές διδακτικές πρακτικές Πληροφορικής». Στη συνάντηση θα συμμετέχουν οι εκπαιδευτικοί ΠΕ86 επιστημονικής μου ευθύνης τόσο της ΔΠΕ όσο και της ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης.

Πρόγραμμα εισηγήσεων:

  • Εισήγηση από τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Πληροφορικής Φιλιππίδη Σταύρο με θέμα: Καλές διδακτικές πρακτικές στη διδασκαλία της Πληροφορικής στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
  • Εισήγηση από τον εκπαιδευτικό ΠΕ86 της ΔΠΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης Αυγουλά Νικόλαο με θέμα: Wedosave:ForgottenBabySyndrome Ρομποτικό σύστημα προστασίας της ζωής.
  • Εισήγηση από την εκπαιδευτικό ΠΕ86 της ΔΠΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης Θεοδωρίδου Σοφία με θέμα: Η χρήση του λογισμικού Tinkercad για την ανάπτυξη ποικίλων δεξιοτήτων μέσω υλοποίησης project στο μάθημα των ΤΠΕ Δημοτικού.
  • Εισήγηση από τον εκπαιδευτικό ΠΕ86 της ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης Νικολακάκη Γεώργιο με θέμα: Σχεδίαση χωροευαίσθητων (location sensitive) δραστηριοτήτων παιγνιώδους μάθησης.
  • Εισήγηση από την εκπαιδευτικό ΠΕ86 της ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης Τίκβα Χριστίνα με θέμα: Μηχανές που μαθαίνουν και τι μαθαίνουμε εμείς από αυτό.

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς,

Σταύρος Φιλιππίδης

Κατηγορίες: Γενικό Λύκειο, Γυμνάσιο, Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, Δημοτικό σχολείο, Δράσεις στη δευτεροβάθμια, Δράσεις στην πρωτοβάθμια, ΕΝΕΕΓΥΛ, ΕΠΑΛ, Επιστημονική ευθύνη Σ.Ε. ΠΕ86, Πανελλαδικές, Πρωτοβάθμια εκπαίδευση, Σύμβουλος Εκπαίδευσης, Ύλη - Οδηγίες διδασκαλίας | Γράψτε σχόλιο