Η παρούσα δραστηριότητα δημιουργήθηκε κατά την διάρκεια του πρώτου περιορισμού μετακίνησης λόγω κορονοϊού, όταν πειραματιζόμουν με το περιεχόμενο e-me content της ψηφιακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας e-me. Σκοπός του ήταν να συνεχίσει τις δράσεις φιλαναγνωσίας μέσα σε αυτή τη νέα συνθήκη και να διασκεδάσουν τα παιδιά της τάξης μου, παίρνοντας διδάγματα μέσα από μια διαφορετική αλλά ευχάριστη δραστηριότητα.
Ωστόσο, χρησιμοποιήθηκε και φέτος στα πλαίσια της σχολικής αίθουσας εκπληρώνοντας τον ίδιο ακριβώς σκοπό.
- Αρχικά μιλήσαμε λίγο για τον Αίσωπο, ποιος ήταν, πότε έζησε, τι περιεχόμενο και διδάγματα έχουν οι ιστορίες του, ποιοι είναι οι συνήθεις πρωταγωνιστές.
- Εξηγήθηκε ότι, παρόλο που μπορούμε να διαβάσουμε τα κείμενά του, πολλά από αυτά έχουν γίνει κινούμενα σχέδια και μπορούμε να τα παρακολουθήσουμε. Αυτά θα κάναμε κι εμείς με τη βοήθεια του προτζέκτορα που θα προβάλει το βίντεο στον πίνακα.
- Ανέφερα πώς έχω ετοιμάσει ένα ιδιαίτερο βίντεο που πρέπει να είμαστε πολύ συγκεντρωμένοι όταν το παρακολουθούμε γιατί ανά διαστήματα θα σταματάει και θα μας κάνει ερωτήσεις. Τα παιδιά (Γ’ δημ) παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον το βίντεο και έδιναν απαντήσεις στις ερωτήσεις. Ανάλογα με την γνώμη της πλειοψηφίας, κλικάρει ο/η εκπαιδευτικός την απάντηση και ελέγχουμε την ορθότητά της.
- Σαν επέκταση ή/και εμπέδωση των όσων είπαμε, ζητάμε από τους μαθητές να μας φέρουν την επόμενη φορά τον αγαπημένο τους μύθο του Αισώπου γραμμένο συνοπτικά σε ένα φύλλο χαρτί από αυτούς για να το κάνουμε κολάζ-αφίσα στην τάξη μας.
Αν δεν είναι ενεργός ο σύνδεσμος, στο τέλος της δραστηριότητας, για το Φ.Ε.,
μπορείτε να το βρείτε εδώ: Αισώπου Μύθοι
Η εν λόγω δραστηριότητα της e-me: