Κε.Πλη.Νε.Τ.    ν.Καρδίτσας

29ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πληροφορικής

Συγγραφέας: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ στις 17 Οκτωβρίου 2016

Οι εγγραφές ξεκίνησαν στο επίσημο site του διαγωνισμού : www.pdp.gr

Ανακοινώθηκε το πρόβλημα της Α φάσης. Η υποβολή της λύσης του προβλήματος γίνεται μέσω Internet μέχρι 31/1/2017, αφού προηγουμένως ο μαθητής έχει κάνει εγγραφή στο site προκειμένου να αποκτήσει username και password.

Η υπηρεσία μας παρέχει βοήθεια σε όποιον μαθητή θέλει να συμμετέχει.

Για πληροφορίες, καλέστε μας στο 2441080340,5 ή στείλτε μας ένα email στο plinetks@sch.gr

Κατηγορία Διαγωνισμός ΠΔΠ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 29ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πληροφορικής

Επιμορφωτικό πρόγραμμα Python (εξ’ αποστάσεως)

Συγγραφέας: Φώτης Αλεξάκος στις 10 Ιουνίου 2016

Το Εργαστήριο Διανεμημένων Πληροφοριακών Συστημάτων και Εφαρμογών
Πολυμέσων TUC/MUSIC (http://www.music.tuc.gr) που ανήκει στη Σχολή
Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Πολυτεχνείου Κρήτης
(http://www.ece.tuc.gr), διοργανώνει εξ αποστάσεως επιμορφωτικό
πρόγραμμα για τη γλώσσα προγραμματισμού Python
(http://www.music.tuc.gr/projects/py4hs/). Το πρόγραμμα απευθύνεται σε
εκπαιδευτικούς Πληροφορι­κής που διδάσκουν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
και υποστηρίζεται μέσω του προγράμματος CS4HS της Google (http://cs4hs.com).

Οι στόχοι του προγράμματος για τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς κινούνται σε τρεις άξονες και συνοψίζονται ως εξής:

 

  • Να εξοικειωθούν με τα βασικά χαρακτηριστικά της Python, σε βαθμό που να τους επιτρέπει να τη χρησιμοποιούν για την επίλυση προγραμματιστικών προβλημάτων.

  • Να έρθουν σε επαφή με τη χρήση αυτοτελών παραδειγμάτων για τη διδασκαλία του προγραμματισμού και να εφαρμόσουν αυτή τη διδακτική προσέγγιση στην πράξη.

  • Να συνεργαστούν και να αλληλοστηριχθούν, ώστε να δημιουργηθούν τοπικές κοινότητες πρακτικής (communities of practice) που θα συνεχίσουν να υφίστανται και μετά το τέλος του προγράμματος.

 

Το πρόγραμμα θα διαρκέσει 7 μήνες, ξεκινώντας από τον Σεπτέμβριο του 2016, και διαιρείται σε τρεις φάσεις, κατά τις οποίες οι συμμετέχοντες:

 

  • Θα χρησιμοποιήσουν σχετικό εκπαιδευτικό υλικό για να εξοικειωθούν με την Python (Σεπτέμβριος – Νοέμβριος 2016).

  • Θα εφαρμόσουν τη διδακτική προσέγγιση που προτείνεται από το εκπαιδευτικό υλικό, είτε μέσα στη σχολική τάξη είτε ομαδικά, σε απογευματινά code clubs (Δεκέμβριος 2016 – Φεβρουάριος 2017).

  • Θα αξιολογήσουν κριτικά το εκπαιδευτικό υλικό και τη γενικότερη εμπειρία της συμμετοχής τους στο πρόγραμμα (Μάρτιος 2017)

 

Κομβικό σημείο του προγράμματος είναι ότι οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί θα σχηματίσουν ομάδες με βάση τη γεωγραφική τους κατανομή. Έτσι θα διευκολυνθεί η οργάνωση δια ζώσης συναντήσεων μεταξύ των μελών της ίδιας γεωγραφικής ομάδας, η συνεργατική διεξαγωγή δράσεων εφαρμογής του διδακτικού υλικού σε τοπικό επίπεδο και ο σχηματισμός κοινοτήτων.

 

Κάθε μήνα θα διεξάγεται μια σύγχρονη εξ αποστάσεως συνεδρία, στην οποία οι συμμετέχοντες θα παρουσιάζουν, θα αξιολογούν και θα συζητούν τα αποτελέσματα της δουλειάς τους, υποστηριζόμενοι από τους διοργανωτές. Στα διαστήματα μεταξύ των συνεδριών, οι συμμετέχοντες θα κληθούν να μελετήσουν το εκπαιδευτικό υλικό, να το αξιολογήσουν, να αναστοχαστούν πάνω σε διδακτικές πρακτικές, να το τροποποιήσουν για τις ανάγκες τους ή να αναπτύξουν το δικό τους, να επιλύσουν ασκήσεις και να συμμετέχουν ενεργά στην εκπαιδευτική πλατφόρμα του προγράμματος.

 

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση συμμετοχής στη διεύθυνση  http://goo.gl/forms/GWCpNvoJigndKTv72 μέχρι και τις 27 Ιουνίου 2016.  Το κόστος συμμετοχής είναι €60 και η διαδικασία καταβολής του θα ανακοινωθεί στους ενδιαφερόμενους μετά τη συμπλήρωση της αίτησης συμμετοχής.

Μπορείτε να πάρετε αναλυτικότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα στη διεύθυνση www.music.tuc.gr/projects/py4hs. Αν έχετε ερωτήσεις μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους διοργανωτές μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση python@ced.tuc.gr.

Κατηγορία Επιμορφώσεις - Συνέδρια | Με ετικέτα: , , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επιμορφωτικό πρόγραμμα Python (εξ’ αποστάσεως)

Αποτελέσματα Γ φάσης ΠΔΠ 2016

Συγγραφέας: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ στις 19 Μαΐου 2016

Δείτε εδώ τα αποτελέσματα της Γ φάσης του 28ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Πληροφορικής.

Δείτε εδώ τους συμμετέχοντες στο Camp 2016.

Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζεται το πλήθος των μαθητών (Γυμνασίου – Λυκείου) που πέτυχαν στη Γ φάση.

Γ ΦΑΣΗ – ΠΛΗΘΟΣ ΕΠΙΤΥΧΙΩΝ ΑΝΑ ΝΟΜΟ
ΝΟΜΟΣ Πλήθος Μαθητών
ΑΤΤΙΚΗΣ 7
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 6
ΛΑΡΙΣΑΣ 2
ΛΕΣΒΟΥ 1

 

Γ ΦΑΣΗ – ΠΛΗΘΟΣ ΕΠΙΤΥΧΙΩΝ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Πλήθος Μαθητών
ΓΥΜΝΑΣΙΟ 7
ΛΥΚΕΙΟ 9

Κατηγορία Διαγωνισμός ΠΔΠ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αποτελέσματα Γ φάσης ΠΔΠ 2016

Αποτελέσματα Β φάσης ΠΔΠ

Συγγραφέας: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ στις 13 Απριλίου 2016

Τα αποτελέσματα της Β φάσης του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Πληροφορικής έχουν ως εξής :

Μαθητές Γυμνασίου

Μαθητές Λυκείου

Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζεται το πλήθος των μαθητών (Γυμνασίου – Λυκείου) που πέτυχαν στη Β φάση.

Β ΦΑΣΗ – ΠΛΗΘΟΣ ΕΠΙΤΥΧΙΩΝ ΑΝΑ ΝΟΜΟ
Νομός Επιτυχίες
ΑΤΤΙΚΗΣ 55
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 16
ΛΕΣΒΟΥ 11
ΛΑΡΙΣΑΣ 3
ΧΙΟΥ 2
ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ 2
ΑΧΑΙΑΣ 2
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ 1
ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ 1
ΕΥΒΟΙΑΣ 1
ΕΒΡΟΥ 1
ΗΜΑΘΙΑΣ 1

 

Β ΦΑΣΗ – ΠΛΗΘΟΣ ΕΠΙΤΥΧΙΩΝ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Κατηγορία Πλήθος Μαθητών
ΓΥΜΝΑΣΙΟ 37
ΛΥΚΕΙΟ 59

 

Κατηγορία Διαγωνισμός ΠΔΠ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αποτελέσματα Β φάσης ΠΔΠ

Η πρώτη γλώσσα προγραμματισμού για ζωντανά κύτταρα

Συγγραφέας: ΚΕΠΛΗΝΕΤ ν.ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ στις 5 Απριλίου 2016

Αντιγραφή απ’ την εφημερίδα “Το ΒΗΜΑ”.

Στο μέλλον οι έχοντες γνώσεις προγραμματισμού θα μπορούν να “βάζουν ” βακτηρίδια να κάνουν συγκεκριμένες δουλειές.

Κατηγορία Τεχνικά | Με ετικέτα: , , , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η πρώτη γλώσσα προγραμματισμού για ζωντανά κύτταρα

Επιτυχία μαθητών στην Α φάση του ΠΔΠ

Συγγραφέας: ΚΕΠΛΗΝΕΤ ν.ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ στις 9 Φεβρουαρίου 2016

Ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα της Α φάσης του ΠΔΠ.  Δείτε εδώ.

Συγχαίρουμε τους παρακάτω μαθητές σχολείων του νομού μας και τους ευχόμαστε καλή επιτυχία και στη Β φάση.

ΓΛΥΝΑΤΣΗΣ ΣΚΕΥΟΣ,  6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ,  ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΟΦΑΔΩΝ

Κατηγορία Διαγωνισμός ΠΔΠ | Με ετικέτα: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επιτυχία μαθητών στην Α φάση του ΠΔΠ

Παρουσίαση: Διδασκαλία με το App Inventor

Συγγραφέας: ΚΕΠΛΗΝΕΤ ν.ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ στις 12 Οκτωβρίου 2015

Το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Καρδίτσας, χάρη στη συνδρομή των συναδέλφων εκπαιδευτικών Πληροφορικής Αλεξάκου Παναγιώτη και Χαλιμούρδα Κώστα, προτίθεται να διοργανώσει σεμινάριο παρουσίασης του περιβάλλοντος Προγραμματισμού App Inventor που διδάσκεται στα ΕΠΑΛ και στα Γεν. Λύκεια της χώρας.

Χρόνος διεξαγωγής η ερχόμενη Τετάρτη 21/10/2015 και ώρες απόγευμα 17:00 έως 20:30 (ή και αργότερα αν κριθεί αναγκαίο).
Τόπος διεξαγωγής:
4ο ΓΕΛ Καρδίτσας (εργαστήριο Πληρ/κής).
Παρακαλούνται οι κ. Διευθυντές να ενημερώσουν τους καθηγητές Πληροφορικής ανεξαρτήτως της βαθμίδας στην οποία υπηρετούν φέτος.

Κατηγορία Εκπαιδευτικά | Με ετικέτα: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παρουσίαση: Διδασκαλία με το App Inventor

28ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πληροφορικής

Συγγραφέας: ΚΕΠΛΗΝΕΤ ν.ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ στις 8 Οκτωβρίου 2015

Οι εγγραφές ξεκίνησαν στο επίσημο site του διαγωνισμού : www.pdp.gr

Δελτίο Τύπου

Κατηγορία Διαγωνισμός ΠΔΠ | Με ετικέτα: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 28ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πληροφορικής

Εφαρμογή για Android από παιδιά σχολείων της Δ.Δ.Ε. Κέρκυρας

Συγγραφέας: ΚΕΠΛΗΝΕΤ ν.ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ στις 13 Μαΐου 2015

Καινοτόμα εφαρμογή σχολείων της Δ.Δ.Ε. Κέρκυρας βοηθάει παιδιά να καλέσουν σε βοήθεια με τη χρήση του κινητού τους τηλεφώνου. Περισσότερα εδώ.

Κατηγορία Δημιουργίες μαθητών, Εκπαιδευτικά | Με ετικέτα: , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εφαρμογή για Android από παιδιά σχολείων της Δ.Δ.Ε. Κέρκυρας

Επιτυχία μαθητών στη B φάση Πανελλήνιου διαγωνισμού

Συγγραφέας: ΚΕΠΛΗΝΕΤ ν.ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ στις 15 Μαρτίου 2015

Συγχαρητήρια στους μαθητές

  • Σταμούλης Ιωάννης, Β Γυμνασίου (Γυμνάσιο Σοφάδων)
  • Κολώνας Βάϊος, Β Γυμνασίου (3ο Γυμνάσιο Καρδίτσας)

για την επιτυχία τους στην Β φάση του 27ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Πληροφορικής. Δείτε εδώ τα αποτελέσματα της Β φάσης.

Κατηγορία Διαγωνισμός ΠΔΠ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επιτυχία μαθητών στη B φάση Πανελλήνιου διαγωνισμού