Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Δωδεκανήσου διοργανώνουν εκδήλωση διάχυσης καλών πρακτικών για τις δράσεις Ενεργού Πολίτη, την Πέμπτη 18-09-25 και ώρα 17.30 μ.μ.
Οι σχολικές μονάδες που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα, θα παρουσιάσουν τις δράσεις τους, με σκοπό τη γόνιμη ανταλλαγή ιδεών στην κατεύθυνση της οικοδόμησης μιας εκπαιδευτικής κοινότητας με πνεύμα συνεργασίας.
Το πρόγραμμα της εκδήλωσης, η οποία θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά στην αίθουσα:
https://minedu-secondary2.webex.com/meet/moula
έχει ως εξής:
1ο ΕΠΑΛ Κω: Αναβίωση της ιστορίας της τοπικής επιχείρησης Alexander fashion/ Δημιουργία graffiti: μιλάμε στη γλώσσα των νέων για την οδική ασφάλεια.
Γυμνάσιο Λ.Τ. Αγαθονησίου: Συμβάλλουμε στη μείωση των ψηφιακών ανισοτήτων.
Γυμνάσιο Ζηπαρίου: Όταν η γη χορεύει, εμείς μένουμε ασφαλείς: Δράσεις για την αντισεισμική προστασία.
3o ΓΕΛ Ρόδου: Together for a healthy planet.
2ο Πειραματικό γυμνάσιο Ρόδου: To ταξίδι της τροφής.
Γυμνάσιο Σύμης: Ενεργοί πολίτες σε αποστολή: ένας βιώσιμος κόσμος με SDGs και ΤΝ.
ΕΠΑΛ ΚΑΛΥΜΝΟΥ: Συμβάλλουμε στη μείωση των ψηφιακών ανισοτήτων.
1ο ΓΕΛ Καλύμνου: Εμείς για το Νησί μας: Ενεργοί Πολίτες του Σήμερα, Υπεύθυνοι Πολίτες του Αύριο.
Γυμνάσιο Λ/Τ Κάσου: Το σχολείο της Κάσου στον ωκεανό.
ΠΕΠΑΛ Ρόδου: Εξερευνητές της Τοπικής Ιστορίας, ξεκινώντας από τη γειτονιά μας. Η περιοχή των Αγίων Αποστολών της Ρόδου από τα μεταπολεμικά χρόνια έως σήμερα.
Ροδίων ΓΕΛ – Γυμνάσιο: Ενεργοί μαθητές σήμερα, υπεύθυνοι πολίτες αύριο.
6ο Γυμνάσιο Ρόδου: Στάσου δίπλα μου!
1ο Γυμνάσιο Καλύμνου: Η ζωή με το νερό (στο μεσογειακό νησί της Καλύμνου)
1ο ΓΕΛ Ρόδου: Βήματα για βιώσιμη ανάπτυξη – καταναλωτικές συνήθειες, περιβαλλοντική συνείδηση και ανακύκλωση.
https://blogs.sch.gr/pepal-rodou/files/2025/09/YPODEIGMA_1A_AITHSH_PS-1.docx
https://blogs.sch.gr/pepal-rodou/files/2025/09/YPODEIGMA_1G_AITHSH_SN.docx
https://blogs.sch.gr/pepal-rodou/files/2025/09/YPODEIGMA_1B_AITHSH_EBP-1.docx
https://blogs.sch.gr/pepal-rodou/files/2025/09/YPODEIGMA_1G_AITHSH_SN-1.docx
τα αιτήματα για παράλληλη στήριξη / στήριξη από ΕΒΠ / στήριξη από Σχολικό νοσηλευτή
Αγιασμός! Χαμόγελα, μαζί με τους/τις εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους φορείς: Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, την οποία εκπροσωπούσε ο κος. Κλωνάρης Μαριος (ΑΜΚΕ)
Καλή σχολική χρονιά σε όλες και όλους με υγεία, δημιουργικότητα και πρόοδο!
Ας είναι αυτή η χρονιά γεμάτη νέες εμπειρίες, γόνιμες συνεργασίες και όμορφες στιγμές που θα θυμόμαστε.
Ξεκινάει η εγγραφή των μαθητών/τριών που έχουν ολοκληρώσει τη Γ Λυκείου ΕΠΑΛ, στις 16/9/25, για το πρόγραμμα Μεταλυκειακο έτος- Τάξη Μαθητείας 2025-2026.
Οι ενδιαφερόμενοι/ες θα πρέπει να προβούν ηλεκτρονική εγγραφή στον παρακάτω σύνδεσμο:
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων αποτελεί θεσμό που ενισχύει τη συνεργασία σχολείου και οικογένειας, συμβάλλοντας ουσιαστικά στη βελτίωση της σχολικής ζωής. Μέσα από τον Σύλλογο δίνεται η δυνατότητα στους γονείς να έχουν ενεργό ρόλο στη διαπαιδαγώγηση και στήριξη των παιδιών τους, να συμμετέχουν σε δράσεις και εκδηλώσεις, αλλά και να διεκδικούν συλλογικά λύσεις σε θέματα που αφορούν την εκπαιδευτική κοινότητα.
Ανακοίνωση
Σας ενημερώνουμε ότι γίνονται ενέργειες για την ίδρυση του νέου Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων στο σχολείο μας. Ήδη έχει υπάρξει επικοινωνία με τη δικηγόρο προκειμένου να ετοιμαστούν τα απαραίτητα έγγραφα που απαιτούνται για την επίσημη σύσταση του Συλλόγου.
Η δημιουργία του Συλλόγου θα αποτελέσει σημαντικό βήμα για την ενίσχυση της συνεργασίας σχολείου – γονέων – μαθητών και θα συμβάλει στην προώθηση των κοινών μας στόχων για μια καλύτερη εκπαιδευτική εμπειρία.
- Ηλεκτρονικές Αιτήσεις -εγγραφές












