Ολοι οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να προσέλθουν στο Λύκειό τους, για να αποκτήσουν προσωπικό κωδικό ασφαλείας (password), από την Τετάρτη 18 Ιουνίου ως και τη Δευτέρα 30 Ιουνίου 2025.
Θέμα Ομίλου: Ένα ταξίδι Δημιουργικότητας και Αυτογνωσίας μέσα από το Θεατρικό Παιχνίδι.
Σχολικό έτος: 2024-25
Σκοπός του ομίλου: Ο στόχος που τέθηκε εξαρχής ήταν μέσα από το θεατρικό παιχνίδι να οδηγηθούν τα παιδιά σε ένα ταξίδι αυτογνωσίας, ενεργής συμμετοχής στην ομάδα, υπευθυνότητας και δημιουργικότητας.
Συμμετοχή: Στον όμιλο συμμετείχαν δύο παιδιά από τη Β’ τάξη του τομέα Οικονομίας, η ΝΕΦΕΛΗ ΜΙΜΗ & ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΑΪΤΗΣ. Η αφοσίωση των παιδιών ήταν αξιέπαινη καθώς οι συναντήσεις του ομίλου πραγματοποιήθηκαν κατά κύρια βάση κάθε Σάββατο και κάποιες Κυριακές στις οποίες συναντήσεις παρουσιάστηκαν ανελλιπώς. Ο νεοσύστατος θεατρικός μας όμιλος είχε επίσης τη χαρά να συνεργαστεί με τον Όμιλο Θεάτρου Επιστήμης του 4ου ΓΕΛ Ρόδου αποδεικνύοντας έμπρακτα το πνεύμα συνεργατικότητας που μόνο μέσα από μία θεατρική ομάδα μπορεί να υπάρξει.
Δραστηριότητες:
- Οι μαθητές κλήθηκαν να δημιουργήσουν μία θεατρική παράσταση με τίτλο “Άνευ….” δραματοποιώντας επιστημονικές έννοιες και γνώσεις από το αναλυτικό πρόγραμμα των μαθημάτων τους αλλά την καθημερινότητά τους.
- Έλαβαν μέρος στη δράση/διαγωνισμό “Μαθαίνοντας Επιστήμη μέσα από το Θέατρο” με βιντεοσκοπημένη παράσταση όπου και απέσπασαν τρία βραβεία: Βραβείο Σκηνοθεσίας, Βραβείο διάδοσης και προώθησης της Δράσης και Βραβείο Καλύτερης Συμμετοχής.
- Ένωσαν τις δυνάμεις και τις κλίσεις τους και δημιούργησαν μία πρωτότυπη θεατρική παράσταση συμμετέχοντας ενεργά σε όλα τα στάδια προετοιμασίας όπως σενάριο, σκηνικά, κοστούμια, μουσική, αφίσα, διάχυση κτλ.
- Παρουσίασαν σκηνές του έργου στην Ημερίδα “Διαθεματικότητα στη Διδασκαλία των Θετικών Επιστημών: Η τέχνη και το θέατρο στην εκπαίδευση” στις 30/11/2024.
- Συμμετείχαν στο φεστιβάλ επιστήμης SciYouth TALKS στις 05/05/2025.
Αποτελέσματα:
- Ερεύνησαν επιστημονικά πεδία με δημιουργικό τρόπο.
- Έθεσαν ερωτήματα και καλλιέργησαν την κριτική σκέψη με αποτέλεσμα πιο ενεργή και ουσιαστική μάθηση.
- Ανέπτυξαν δημιουργικότητα και καλλιέργησαν καλλιτεχνικές δεξιότητες.
- Ενίσχυσαν την αυτοπεποίθηση και την αυτοεκτίμηση τους.
- Η συνύπαρξη και η γόνιμη συνεργασία των δύο σχολείων. Μαθήτριες και μαθητές που συναντήθηκαν για πρώτη φορά δούλεψαν αρμονικά μαζί, έγιναν ομάδα και κατέληξαν φίλοι.
Αποτίμηση: Ο Θεατρικός Όμιλος του σχολείου μας απέδειξε ότι όλα είναι εφικτά όταν υπάρχει διάθεση, συνεργασία και εμπιστοσύνη στον εαυτό μας, στις δυνατότητές μας μα πάνω από όλα στα άτομα με τα οποία συνεργαζόμαστε, στην ομάδα μας. Είναι επομένως ένα επιτυχημένο παράδειγμα βιωματικής μάθησης το οποίο καθώς απαιτεί την ενεργή συμμετοχή των παιδιών, έχει μία άκρως θετική επίδραση τόσο σε γνωστικό όσο και σε ψυχολογικό επίπεδο. Είχαμε πολλούς αρωγούς σε αυτήν την προσπάθειά μας, όπως τη Διεύθυνση του Σχολείου μας, τους γονείς των παιδιών και τον τοπικό τύπο που προέβαλε και έκανε γνωστές τις δράσεις μας, τους οποίους και θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά!
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Φωτεινή Κουτσίδου ΠΕ06
Οι Αριθμοί Μητρώου των μαθητών εμφανίζονται στις βαθμολογίες που σας έχουμε αποστείλει με mail πρόσφατα.
Θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ξεκίνησε η διαδικασία υποβολής θέσεων μαθητείας και για τους φορείς του Ιδιωτικού τομέα για το έτος 2025-2026 και θα ολοκληρωθεί την Κυριακή 31/08/2025 και ώρα 23:59.
Στο ΠΣ Μαθητείας: https://e-mathiteia.minedu.gov.gr/ υπάρχουν όλες οι διαθέσιμες πληροφορίες καθώς και οδηγίες Υποβολής των Θέσεων.