Για τη φετινή σχολική χρονιά 2022-23 ξεκινάμε από τον Νοέμβριο το eTwinning Έργο με τίτλο:
“Toyland: a STEAM journey in time”
Θα συνεργαστούμε με 2 σχολεία από το εξωτερικό την Μολδαβία και την Ισπανία, καθώς με 4 σχολεία από την Ελλάδα και συγκεκριμένα από το Ζευγολατιό, το Λουτράκι, την Καρδίτσα και την Αργυρούπολη, ενώ αναμένουμε να μεγαλώσει η όμορφη παρέα μας!
Στη συνέχεια ακολουθεί η περιγραφή του έργου, οι στόχοι του, η διαδικασία που θα δουλέψουμε και τα αναμενόμενα αποτελέσματά του.
About the project:
Our project is focused on toys and their importance for children’s development. In this context, we plan to study toys from past to today through a STEAM approach. We will create our toys from various materials, and with various techniques e.g., recycled materials, 3D modelling and 3D printing, robotic, etc. Partners will collaborate in all stages of the project to ensure that students will learn diverse activities in relation to the common theme.
Συγχαρητήρια παιδιά για τη συμμετοχή σας στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού 2022. Το σχολείο μας πήρε το πιστοποιητικό επιτυχούς συμμετοχής το οποίο μπορείτε να το δείτε παρακάτω. Certificate European Code Week 2022
Συγχαρητήρια παιδιά για τη συμμετοχή σας στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού 2022. Το σχολείο μας πήρε το πιστοποιητικό επιτυχούς συμμετοχής το οποίο μπορείτε να το δείτε παρακάτω. Certificate European Code Week 2022
Ο προγραμματισμός είναι διασκέδαση!!!
Συμμετέχουμε και φέτος στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα του Κώδικα 2022, στο πλαίσιο του μαθήματος της Πληροφορικής, με την Εκδήλωση “Ο προγραμματισμός είναι διασκέδαση!!!“ που θα πραγματοποιηθεί το διάστημα : 10-21 Οκτωβρίου 2022.
Σκοπός της Εκδήλωσής μας είναι όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας (από την Α’ εως και την ΣΤ’ τάξη) να συμμετάσχουν σε μια ποικιλία δραστηριοτήτων δημιουργίας κώδικα, παιχνιδιών και ευχάριστων προκλήσεων, προκειμένου να τους βοηθήσουμε να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους στον προγραμματισμό και να αξιοποιήσουν σωστά τον χρόνο τους στο σχολείο αλλά και στο σπίτι. Με τον τρόπο αυτό, επιτυγχάνεται: (α) η εκμάθηση του προγραμματισμού μέσω εύχρηστων προγραμμάτων (β) η συνεργασία των παιδιών και (γ) η καλύτερη αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου τους. Τα παιδιά έρχονται σε επαφή με τις βασικές αρχές του προγραμματισμού και της υπολογιστικής σκέψης, δημιουργούν απλά προγράμματα, παίζουν παιχνίδια κωδικοποίησης, διερευνούν και λύνουν ενδιαφέρουσες δραστηριότητες στον υπολογιστή αλλά και χωρίς τη χρήση του και τελικά διασκεδάζουν.
Επίσης συμμετέχουμε μαζί με άλλα ελληνικά σχολεία () για να να κερδίσουμε το Πιστοποιητικό Αριστείας της Εβδομάδας Προγραμματισμού!
Οι μαθητές θα συμμετέχουν στις παρακάτω εισαγωγικές δραστηριότητες πειραματιζόμενοι, παίζοντας με τα κατάλληλα διαμορφωμένα παιχνίδια – δραστηριότητες της ημέρας του κώδικα: https://code.org/learn.
Οι μαθητές της A’ και B’ τάξης του 4ου ΔΣ Γλυφάδας εξασκηθήκαν με Παζλ: μεταφορά και απόθεση όπως επίσης με τον προγραμματισμό Λαβυρίνθου: Ακολουθία και τον εντοπισμό σφαλμάτων.
Τάξεις Γ και Δ Δημοτικού Run Macro!
Το “Τρέξε Μάρκο” χρησιμοποιεί μία απλοποιημένη οπτική γλώσσα προγραμματισμού, με την οποία τα παιδιά βοηθούν τον Μάρκο να αντιμετωπίσει μια σειρά από “γρίφους”! Με αυτόν τον τρόπο μαθαίνουν βήμα-βήμα τις τεχνικές και τον τρόπο σκέψης των προγραμματιστών.
Οι μαθητές της Γ’ και Δ’ τάξης του 4ου ΔΣ Γλυφάδας προγραμμάτισαν στο run Marco.
Τάξεις Ε και ΣΤ Δημοτικού Scratch
Σε αυτή τη δραστηριότητα θα δημιουργήσεις ένα κινούμενο μήνυμα ή μια διαδραστική εικόνα, μπορεί να είναι το όνομά σου, ένας χαιρετισμός από τον τόπο σου ή το “code week” με το πρόγραμμα scratch. Θα σχεδιάσεις ή θα εισάγεις κάθε γράμμα και αντικείμενο και στη συνέχεια θα δημιουργήσεις κινήσεις και ενέργειες για αυτό ώστε να κινείται, να περιστρέφεται, να αλλάζει χρώματα, να παίζει ήχους κτλ.
Η δραστηριότητα θα υλοποιηθεί με την εφαρμογή του προγραμματιστικού περιβάλλοντος scratch που μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα scratch.mit.edu .
In this activity students will create an animated message or an interactive image, it could be their name, a greeting from their place or the “code week” message using scratch . They will design or insert each letter and object and then create movements and actions for it to move, rotate, change colors, play sounds
Δημιουργώ και εκφράζομαι με τις ΤΠΕ (κειμενογράφος, παρουσιάσεις, πολυμέσα, animation)
Επικοινωνώ και συνεργάζομαι με τις ΤΠΕ (Πλατφόρμες επικοινωνίας, e-mail, Διαδίκτυο) Διερευνώ, ανακαλύπτω και λύνω προβλήματα με τις ΤΠΕ (Υπολογιστικά φύλλα, προγραμματισμός, Ρομποτική Microbit και Lego Spike )
Οι ΤΠΕ ως κοινωνικό φαινόμενο (Επιπτώσεις της τεχνολογίας στη ζωή μας, ασφάλεια στο Διαδίκτυο κλπ)
Συνεργατικό Project : ” Ο μηχανισμός των Αντικυθήρων έκανε τικ τοκ… ” από το Μουσείο Πληροφορικής στο Μοσχάτο. Ξεναγήσεις σχολείων – Ελληνικό Μουσείο Πληροφορικής (elmp.gr) Ο Μηχανισμός των Αντικυθήρων (Greek – Ελληνικά, 2D) – YouTube Αρχείο:Lego Antikythera Mechanism.webm – Βικιπαίδεια (wikipedia.org)
Χωρισμός σε ομάδες – Πλάνο της τάξης
“Ο μηχανισμός των Αντικυθήρων έκανε τικ τοκ… ”
Ο μηχανισμός των Αντικυθήρων είναι ένας αναλογικός, μηχανικός υπολογιστής και όργανο αστρονομικών παρατηρήσεων και παρουσιάζει ομοιότητες με πολύπλοκο ωρολογιακό μηχανισμό. Ο μηχανισμός έχει αποφασισθεί πως δεν πρέπει να μετακινηθεί εκτός Ελλάδας λόγω της σημασίας και της ευαίσθητης κατάστασής του. Ο μηχανισμός των Αντικυθήρων αποτελείται από 82 θραύσματα εκ των οποίων τα επτά είναι τα μεγαλύτερα.
Δημιουργία καρτών – αποστολή ευχών σε αγαπημένα πρόσωπα (με την online εφαρμογή Toony Tool) και με την ανάρτηση τους στον ψηφιακό πίνακα ανακοινώσεων (padlet).
Διαλέγεις φόντο, συννεφάκια, χαρακτήρες κτλ. και συνθέτεις την κάρτα σου.
Δείτε ένα παράδειγμα που ετοίμασα για εσάς.
Όποιος προλάβει μπορεί να ανεβάσει την κάρτα και τις ευχές του στο Πασχαλινό Padlet(ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων). Στο Padlet πατήστε στο φούξια κυκλάκι με το + κάτω δεξιά, επικολλήστε τον σύνδεσμο της κάρτας σας στο Toony Tool, γράψτε μία ευχή και τα ονόματά σας (χωρίς επίθετο) μαζί με το τμήμα σας. πχ Πόπη & Έφη – ΣΤ.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή