Δημιουργώ με τον κειμενογράφο
Εισαγωγή : Μια εκπαιδευτική παρουσίαση για το πληκτρολόγιο (από Ν. Γεωργιτζίκη)
1η Ομάδα Ασκήσεων (από Ν. Γεωργιτζίκη)
2η Ομάδα Ασκήσεων-Πληκτρολόγηση
- Πληκτρολόγηση – Σύμβολα:
https://www.liveworksheets.com/cg1318997pg - Πληκτρολόγηση – Λέξεις που σχετίζονται με ένα ταξίδι:
https://www.liveworksheets.com/nf1500072rc - Πληκτρολόγηση – Αινίγματα:
https://www.liveworksheets.com/bp1473864yg - Πληκτρολόγηση – Κανόνες Εργαστηρίου (από Π. Μαρκέλλου)
- Πληκτρολόγηση – Ποίημα του Κωστή Παλαμά “Στον κήπο” (από Π. Μαρκέλλου)
- Ο Γλάρος (Οδυσσέας Ελύτης) – από Ανθολόγιο Γ’ Δημοτικού
- Η Δόνα τερηδόνα (Ευγένιος Τριβιζάς)- από Άνθολόγιο Γ’ Δημοτικού
- Όνομα, Ζώο, Πράγμα… παίζοντας δημιουργούμε μικροιστορίες (Π. Μαρκέλλου)
- Στο πλαίσιο της δραστηριότητας αυτής, οι μαθητές και οι μαθήτριες θα παίξουν το γνωστό παιχνίδι “Όνομα, Ζώο, Πράγμα…” με τις λέξεις που θα βρουν θα δημιουργήσουν μικρές ιστοριούλες για ζώα. Στη συνέχεια θα δημιουργήσουν ζωγραφιες τις οποίες θα ενσωματ΄σουμε σε ένα ομαδοσυνεργατικό βιβλίο μικρό ιστοριών). Βοηθητικό υλικό
- 24 γράμματα … μια ιστορία (Π. Μαρκέλλου)
- Στο πλαίσιο της δραστηριότητας αυτής, οι μαθητές και οι μαθήτριες θα αναζητήσουν 24 λέξεις, μία για κάθε ένα γράμμα του Αλφαβήτου. Στη συνέχεια, καλούνται να δημιουργήσουν μια ιστορία χρησιμοποιώντας όλες τις λέξεις, με την ίδια σειρά.
- Από το όνομά μας φτιάχνουμε μια ιστορία
3η Ομάδα Ασκήσεων-Πληκτρολόγηση στον κειμενογράφο
Ανοίγουμε τα παρακάτω έγγραφα και προσπαθούμε να τα δημιουργήσουμε στο κειμενογράφο του υπολογιστή μας
!!! Ανοίγουμε το αρχείο : Πλήκτρα -Σημεία στίξης.pdf για να θυμηθούμε πως μπαίνουν τα σημεία στίξης, τα κεφαλαία, ο τόνος και τα γράμματα.
Κάνουμε με τη σειρά τις παρακάτω ασκήσεις
- Πληκτρολογούμε το κείμενο : Τόσο Χιόνι δεν Ξανάγινε … και κάνουμε τις μορφοποιήσεις όπως αναφέρονται στην αρχή της σελίδας
- Πληκτρολογούμε το κείμενο : Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου και κάνουμε τις μορφοποιήσεις όπως αναφέρονται στην αρχή της σελίδας
- Φτιάχνουμε τις λίστες του κειμένου : Λίστες
- Φτιάχνουμε τον πίνακα 1 και πίνακα 2 και πίνακας 3
- Φτιάχνουμε σε πίνακα το ημερολόγιο για το μήνα Νοέμβριο όπως εδώ
- Φτιάχνουμε σε πίνακα το πρόγραμμα της εβδομάδας του σχολείου μας Πρόγραμμα Σχολείου
- Φτιάχνουμε το ερωτηματολόγιο για τηνΑνακύκλωσηή τα παιδικά ατυχήματα. Στη συνέχεια θα το μοιράσουμε στην Γ’ Τάξη ή Ε’ Τάξη και θα επεξεργαστούμε τα αποτελέσματα σε κάποιο υπολογιστικό φύλλο με γραφήματα
Αν δεν θυμάστε πως βάζουμε τα κουτάκια στο ερωτηματολόγιο μπορείτε να το θυμηθείτε από το βίντεο εδώ.
4η Ομάδα Ασκήσεων- ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ !!!!
- Ένα Escape Room για το πληκτρολόγιο (από Ν. Γεωργιτζίκη)
- Μαθαίνω το πληκτρολόγιο με την κοκκινοσκουφίτσα (από Ν. Γεωργιτζίκη)
- Παίζω με το πληκτρολόγιο – Λεξηδρομίες (φωτόδεντρο)
- Δημιουργώ τη δική μου ιστορία μέσα από το Comic Creator Playmobil
- Διαβάζουμε ψηφιακά παραμύθια και συζητάμε από τον Μικρό Αναγνώστη