Το eTwinning έργο “Ιf i try i can” σε συνεργασία με σχολεία από την Ιταλία, Πολωνία, Τουρκία και Λιθουανία είναι ένα έργο που αμέσως το βάλαμε στην καρδιά μας.
Πρωταγωνιστές του έργου είναι οι χαρταετοί της φιλίας, όπως τους έχουμε ονομάσει, οι οποίοι μαζί με την βοήθειά μας, ενώνουν τα σχολεία μας και προσπαθούν να μας διδάξουν την φιλία τον αλληλοσεβασμό και την αποδοχή.
Παρακάτω θα δείτε τις δραστηριότητές μας που έλαβαν μέρος έως τώρα, στα πλαίσια αυτού του έργου.
1.Αρχικά κατασκευάσαμε έναν χαρταετό, τον οποίο στολίσαμε με πολλή αγάπη για να τον δείξουμε στους φίλους μας στην πρώτη διαδικτυακή μας συνάντηση.
2.Στη συνέχεια γιορτάσαμε την Παγκόσμια Ημέρα Ανεκτικότητας η οποία ορίστηκε από την Unesco το έτος 1995 και καθιερώθηκε στις 16 Νοεμβρίου. H αποστολή μας ήταν να φτιάξουμε την Πόλη της Aνοχής και τους χαρταετούς φιλίας να πετούν πάνω από αυτήν.
Λόγω της ταυτόχρονης ενασχόλησής μας με τα σχήματα παρατηρήσαμε πίνακες μεγάλων ζωγράφων, όπως του Paul Klee και του Ton Schulten, στους οποίους άρεσε να απεικονίζουν στους πίνακές τους πόλεις , σπίτια και κάστρα με διάφορα σχήματα.
Αφού διακρίναμε και ανακαλύψαμε τα σχήματα μέσα από τις πόλεις τους, επισκεφθήκαμε την σελίδα του eTwinning και θαυμάσαμε τις πόλεις των Λιθουανών φίλων μας με τους όμορφους χαρταετούς. Αμέσως ξεκινήσαμε να χτίζουμε και την δική μας πόλη χρησιμοποιώντας τουβλάκια σε διάφορα σχήματα.
Σειρά είχαν οι χαρταετοί μας τους οποίους ζωγραφίσαμε πολύχρωμους και χαρούμενους για να πετάξουν πάνω από την πόλη μας.
Αφού φωτογραφήσαμε την πόλη μας και αφαιρέσαμε το φόντο χρησιμοποιήσαμε το διαδικτυακό εργαλείο canva,και διαλέξαμε όμορφες κορδέλες για τους χαρταετούς μας. Έπειτα τοποθετήσαμε τους χαρταετούς μας ψηλά στον ουρανό.
Έτσι δημιουργήθηκε η πόλη μας με τους χαρταετούς έτοιμους να πετάξουν για να συναντήσουν τους φίλους μας .
3. Η επόμενη δραστηριότητά μας αφορούσε τον κοινό μας χαρταετό. Ένας χαρταετός χωρισμένος σε 5 μέρη. Ένα μέρος για κάθε χώρα.
Ζωγραφίσαμε τον χαρταετό μας συνεργατικά, χέρι με χέρι κάτω από την μελωδία των “Χαρταετών” του Μίκη Θεοδωράκη.
Όταν όλοι οι φίλοι από τα συνεργαζόμενα σχολεία ζωγράφισαν τα τμήματα που τους αναλογούσαν, τα κομμάτια του χαρταετού ενώθηκαν και δημιουργήθηκε ο κοινός μας χαρταετός.
4. Τέλος όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία σχεδίασαν και πρότειναν το λογότυπο του έργου, το οποίο θα βγει έπειτα από ψηφοφορία.
Η τάξη μας δημιούργησε το λογότυπο ζωγραφίζοντας τις λέξεις του τίτλου του έργου, και στο διαδικτυακό εργαλείο του canva διαλέξαμε το φόντο και τις φιγούρες.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε το λογότυπό μας.
Για να δείτε τα λογότυπα που πρότειναν τα συνεργαζόμενα σχολεία πατήστε εδώ.
Σειρά είχε η ψηφοφορία των λογότυπων από τα οποία αναμένουμε αποτελέσματα όταν ψηφίσουν όλα τα σχολεία.