ΗΜΕΡΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΎ.

Για την ημέρα των δικαιωμάτων του παιδιού, τα παιδιά, αφού είπαν τα δικαιώματά τους, τα έγραψαν σε διάφορα χαρτάκια , τα οποία κόπηκαν σε σχήμα φύλλου. Και κάπως έτσι ξεκίνησε η ιδέα να δημιουργήσουν ένα δέντρο με δικαιώματα. Το ανιμέσιον που ακολούθησε, συνέβαλαν, όλα τα παιδιά, είτε με το γράψιμο, είτε το κόψιμο, είτε με τη ζωγραφική του δέντρου, είτε με το κινούν το φύλλα είτε με το να πατάτε το κουμπί στο κινητό. Το αποτέλεσμα τα ενθουσίασε.

 

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Τροφή για Δράση»

Πρόγραμμα ενημέρωσης για την υγιεινή διατροφή  και συγκεκριμένα για το νηπιαγωγείο. Ο Οδηγός αυτός φιλοδοξεί να αποτελέσει το βασικό σας βοήθημα για την κατανόηση και υλοποίηση των δράσεων που μπορείτε να εντάξετε στο πλαίσιο του καθημερινού εκπαιδευτικού σας έργου.


lthiyfth

https://www.paxisarkiakaipaiditoolboxes1.gr/if-you-are-a-teacher-kindergarten

 

x5thxki675id hrrt kytexty

 

G3EQT  KHGF   JTRH   HRFE

HTREWH   thyfkthy

Πλατφόρμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών: https://paxisarkiakaipaidiepimorfosi.gr/
Εργαλειοθήκες: https://paxisarkiakaipaidi.gov.gr/ergaleiothikes/
Εργαλειοθήκες για Πρωτοβάθμια: https://www.paxisarkiakaipaiditoolboxes1.gr/

Εργαλειοθήκες για Εφήβους: https://paxisarkiakaipaiditoolboxes2.gr/efoivoi/
Εργαλειοθήκες για ΓΟΝΕΙΣ (Πρωτοβάθμια): https://www.paxisarkiakaipaiditoolboxes1.gr/

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ

Αφού συζητήσαμε , με τα παιδιά, τα δικαιώματά τους, τα ζωγράφισαν και μετά με τη βοήθεια της τεχνολογία έγιναν ένα ηλεκτρονικό βιβλίο

https://www.flipbookpdf.net/web/site/9b2526e765e3700591f6d855dc26f04a03e65ffc202510.pdf.html#page/2

IMG 20251017 144132

Once Upon a Number

Το «Μια φορά κι έναν αριθμό» είναι ένα έργο που συνδέει μαθηματικές ιστορίες με το δράμα και το θέατρο. Μέσα από την ανάγνωση, το παιχνίδι και την παρασταση, τα παιδιά θα εξερευνήσουν βασικές μαθηματικές έννοιες όπως ο αριθμός, το σχήμα, ο χώρος, το μέγεθος, η μέτρηση και τα μοτίβα. Θα εκφράσουν την κατανόησή τους μέσω δημιουργικής δραματοποίησης και θεατρικής παράστασης αλλά και τις κατασκευές. Το έργο ενισχύει τη μαθηματική σκέψη, την ανάπτυξη της γλώσσας, τη δημιουργικότητα και τη διεθνή συνεργασία. Το έργο ενσωματώνει τη λογοτεχνία, τη μουσική, την τέχνη και την κίνηση με μαθηματικές έννοιες με παιχνιδιάρικους και ουσιαστικούς τρόπους. Επιπλέον, προωθεί τη διαπολιτισμική ανταλλαγή και τη συνεργατική μάθηση.

gewqtew

1 Welcome to the Project

Ξεκίνημα με ένα καλωσόρισμα σε όλες τις γλώσσες

Welcome to the Project Once Upon a Number

2 BEFORE WE START…let’s see where we come from / THE LOCATION OF OUR SCHOOL/

Βάλαμε την πινέζα με στο χάρτη, με το σχολείο μας

ges3

 

3 MEET OUR FRIENDS: INTRODUCING OURSELVES

  • TEACHER PRESENTATION

TEACHER PRESENTATION

  • CLASS PRESENTATION

scholeio

  • KINDERGARTEN PRESENTATION

 

  • COUNTRY PRESENTATION

Greece

 

 

 

 

3.1  Contact Introduction

we131

 4. Integration with School Curriculum

 

5. Project Rules

5.1 Parents Consent

6cd19524 d5bb 4465 8668 5a9729a4dd7e 1

 

5.2 Netiquette Guidelines

Η συμβουλή μου για το πρόγραμμα

Katagrafh

6. PROJECT UPDATE – STRUCTURE OF “Once Upon a Number”

 

6.1 Big Ideas Of Early Math

 

6.2  From Story to Stage: Theatre Tools for Little Learners

 

6.3 School Year Schedule

Ανέβασα ημερολόγιο με τις αργίες στη χώρα μας

yjmrte

6.4 Teacher Pre-Survey

Πήρα μέρος στο ερωτηματολόγιο, αφού σκάναρα το qr code

erothmatologio ekpaideytikoy.PNG1

6.5 Web tools & apps

Η πρότασή μου για διαδικτυακή εργαλεία στο πρόγραμμα

y3

6.6 Share Your Ideas

Και φυσικά οι δικές μου προτάσεις… για το πρόγραμμα

y53

6.6.1 MATERIALS DATABASE – Exchange of Experiences

Οι δικές μου προτάσεις για εξερεύνηση στο διαδίκτυο σχετικά με τα μαθηματικά παιχνίδια με μικρά παιδιά

httpshttps  https://www.youtube.com/watch?v=3R9kTjZhJLchttps://www.youtube.com/watch?v=8cR_1Qi-tP4

7.1 October Picture Book

Αυτό ήταν το πρώτο βιβλίο με το οποίο θα ασχοληθούμε στο πρόγραμμα και θα δουλέψουμε τον Οκτώβριο

1o biblio   osaS

7.1.1   he Leaf Thief by Alice Hemming

Κάναμε κατασκευές σε σχέση με το πιο  βιβλίο

collage 6collage 8collage 14collage 16

7.2   November Picture Book

GREGEs

7.2.1

Mouse Shapes by Ellen Stoll Walsh

collage 39 collage 38 collage 37

 

7.3   December Picture Book

ds 1

 

7.3.1   The Sleeping Beauty by The Brothers Grimm

collage 60

8.  LET’S PLAY AND EXPLORE MATH!

8.1   October Picture Book-The Leaf Thief by Alice Hemming

Δημιουργήσαμε με τα παιδιά μαθηματικά παιχνίδια και πήραν μέρος σε αυτά

Αντιστοιχίζοντας το μέγεθος του σκίουρου με το ανάλογο βελανίδια, σε πίνακα αυτοσχέδιο με πλαστικό

antistoichizontas idia megethh

Αντιστοίχηση χρώματος με το σωστό αριθμό

collage 17

Δημιουργήσαμε μεγάλο επιδαπέδιο παιχνίδι που παίχτηκε σε ομάδες

collage 18

‘Εγινε κατάταξη φύλλων ανά μέγεθος

collage 19

Κατάταξη φύλλων ανά χρώμα

collage 20

Ακολούθησαν μοτίβο με φύλλα

collage 21

Παίξανε σοντούκου με φύλλα

collage 23

Σύνολα φύλλων με φύλλα ανά χρώμα

 

collage 24

Πόσα φύλλα και μάζεψε ο σκίουρος

collage 22

8.2  LETS PLAY MATH :  November Picture Book

We find the shapes among the classroom materials Making shapes with rubber bands on the geoboard Matching color shape Kinematic game looking for the 4 basic shapes in the classroom Making puzzles with Mickey Mouse Matching the shapes on the mouse Giving shape to the shapes Identifying and matching the same shapes Using the tangram they make various shapes

 

8.3  December Picture Book-The Sleeping Beauty by The Brothers Grimm

Σειροθέτηση από την πιο μικρή εικόνα στην πιο μικρή και το αντίστροφο

collage 61

Χρονογραμμή του παραμύθιου. Από τη γέννηση έως το ξύπνημά της από τον πρίγκιπα

collage 62

παιχνίδι μνήμης

collage 65

Μικρά πολλά παζλ και επιλογή των σωστών κομματιών για τη δημιουργία τους

IMG 20251205 080252 IMG 20251205 080255 IMG 20251205 082037 IMG 20251205 084932

Τοποθέτηση των εικόνων στη σωστή-λογική σειρά για τη δημιουργία ιστορίας

collage 63

 

 

 

9.1 October Picture Book-The Leaf Thief by Alice Hemming

Δραματοποίηση της ιστορίας του βιβλίου

9.2  November Picture Book

Τα παιδιά έπαιξαν, με την τεχνική του θεάτρου σκιών, το πιο πάνω βιβλίο. Αφού ασχοληθήκαμε με τα σχήματα, δημιουργήσαμε τους ήρωες με αυτά. Στη συνέχεια στο μικρό μας κουκλοθέατρο, βάλαμε ρυζόχαρτο και δημιουργήσαμε το δικό μας θέατρο σκιών

IMG 20251027 090303 IMG 20251027 090444 IMG 20251030 121425 IMG 20251030 121426 IMG 20251030 121508 IMG 20251030 121610 IMG 20251030 121613 IMG 20251030 121622 IMG 20251030 121700 IMG 20251030 121828 IMG 20251030 121847 IMG 20251030 121900 IMG 20251030 121930 IMG 20251030 122443

oe2s

9.3  December Picture Book-The Sleeping Beauty by The Brothers Grimm

Δημιουργία μουσικοκινητικής παράστασης

 

10  STORIES CONNECT US, NUMBERS UNITE US

Civic topic in Picture Books

Capture 3

Συμμετοχή στο book creator με δραστηριότητες παιδιών στη συνοχή της τάξης 

Οκτώβριος

caDF vedsWFW VEWQF32

 

Νοέμβριος

noembrios 1 noembrios 2 noembrios 3

Δεκέμβριος

DEKEMBRIOS 1 DEKEMBRIOS 2 DEKEMBRIOS 3

11. LET’S create and PLAY DIGITAL GAME

11.1 Our Own Digital Games!

Οκτώβριος 

Δημιούργησα δύο ον λάιν παιχνίδια

Νοέμβριος

https://learningapps.org/display?v=pbutct5zt25

  ζωγραφίστε τη διπλανή εικονα όπως σας αρέσει

esosogssea

Δεκέμβριος 

THE PRINCESS AND THE SPINDLE

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3f5caaaef568

Χριστουγεννιάτικο παιχνίδι μνήμης

 

 

11.2 Show how Children are Playing!

Για να δούμε πώς παίζουν τα παιδιά τα διαδικτυακά αυτά παιχνίδια

Οκτώβριος

collage 27

Νοέμβριος

collage 27 1 IMG 20251010 084506 IMG 20251010 085034 IMG 20251010 085037 IMG 20251010 085041 IMG 20251010 085205 IMG 20251010 085211 IMG 20251010 085333

Δεκέμβριος

 

 

 12. INTERNATIONAL COLLABORATIVE ACTIVITIES

 

12.1 Teachers meetings

Πρώτη συνάντηση των εκπαιδευτικών του προγράμματος

collage 7

 

 

12.3 Project Logo and Poster Design Work

Δημιουργήσαμε το Λόγκο , του προγράμματος και  ψηφίσαμε διαδικτυακά

snapedit 17600258339771 Katagrafh 1

Στην τάξη με ον λάιν  ψηφοφορία έγινε η επιλογή logo:

IMG 20251028 WA0008

fdzf
ngfd
All the children together, identified the numbers, put them in order and used their imagination to create the logo. There were various attempts, per group, and we sent the one with the most votes.
kxk

12.4   – Parent Pre-Project Survey

Z Katagrafh 2

 

12.5 – Certificates of joint activities –Evening of Mathematics 2025

12.6 – Certificates of joint activities – CodeWeek4All

Συμμετοχή στην εβδομάδα προγραμματισμού

jh5y4 1

12.7- Students Meetings

13  CELEBRATION OF INTERNATIONAL DAYS

 Συμμετάσχαμε στον κοινό εορτασμό των Διεθνών Ημερών στο πλαίσιο του έργου μας.
Αυτές οι εορτασμοί —πολλές από τους οποίους προωθούνται από τα Ηνωμένα Έθνη και τους οργανισμούς τους— αποτελούν μια ευκαιρία για την ευαισθητοποίηση, την έμπνευση για δράση και την ενίσχυση του αισθήματός μας για την παγκόσμια κοινότητα.
Μέσω αυτών των εορτασμών, στοχεύουμε να αναδείξουμε θέματα που κυμαίνονται από τα θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα και τη βιώσιμη ανάπτυξη έως την υγεία, τον πολιτισμό και την εκπαίδευση , παρακινώντας τα παιδιά, τις οικογένειες και την ευρύτερη κοινότητα να δημιουργήσουν θετική αλλαγή.

13.1 Let’s code together

Εβδομάδα κώδικα για το πρόγραμμα. Τοποθετήσαμε στο πλέγμα ένα φύλλο, ένα πουλί και ένα ποντίκι. Ο σκίουρος ήταν ολοζώντανος και καθοδηγούνταν κάθε φορά για να φτάσει στο φύλλο. Παίχτηκε ανά ομάδες παιδιών

collage 33

  

 

13.1.1  Workshop for children /and parents/

Συνεργαστήκαμε με τους γονείς και δημιούργηκαν ιστορίες με κεντρικο ήρωα το σκίουρο, με αρχή , μέση και τέλος.     IMG 20251017 103850IMG 20251020 085407IMG 20251020 085418

13.2  World Animal Day

Τα αγαπημένα ζωάκια των παιδιών έγιναν μια όμορφη αφίσα για να γιορτάσουμε την ημέρα των ζώων

IMG 20251008 143224

 

13.3   International Children’s Day

Με αυτή τη δραστηριότητα θα παραχθεί ένα συνεργατικό προϊόν, digital artwork, για να εορταστεί η Internation Childrens’ Day στις 20 Νοεμβρίου. Η κάθε συνεργάτης, διαλέγει ένα από τα γράμματα της Παγκόσμιας αυτής ημέρας και με το Phinsh app δημιουργεί ένα όμορφο γράμμα-κολάζ. Με τη δραστηριότητα αυτή θα τονιστεί η ενότητα, η δημιουργικότητα και η χαρά των παιδιών σε όλο τον κόσμο!

Screenshot 2025 10 23 22 41 23 488 com.uniquepixelstudio.phinsh.collagemaker removebg preview

 

13.4.1   Workshop for children /and parents/

Με τη συμμετοχή των γονιών, δημιουργήθηκαν , μαθηματικοί σταθμοί

collage 66       collage 68      collage 71   collage 70    collage 67    collage 69   Μετά την ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων , τα παιδιά πήραν σφραγίδες , για κάθε σταθμό που περνούσαν 

IMG 20251128 092450 IMG 20251128 110147 IMG 20251128 110220 IMG 20251128 110342 IMG 20251128 110443 IMG 20251128 110556 IMG 20251128 110629 IMG 20251128 110706 IMG 20251128 110832 IMG 20251128 111123

13.5  Happy New Year

Σε ομαδικό canvas ανεβάζουμε τις ευχετήριες κάρτες μας για το νέο έτος

bgewqfew

14. DISSEMINATION

 

14.1 School web

14.2 School – Classroom boards

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ

Παναγιώτα Σκουτέρη

ntrwhbre 1 1

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ

Παναγιώτα Σκουτέρη

2 3 4  

 

14.3 Project Promotion Brochure &Educational Events & Conferences

Παναγιώτα Σκουτέρη

Once_Upon_a_Number_Colorful

15.1   Collaborative Digital Artwork-Children’s day

και το παραγόμενο κοινό βίντεο είναι…

 

15.2  Mathematical Story

Μια κοινή συνεργατική ιστορία με κεντρικούς ήρωες αριθμούς, πραγματοποιήθηκε με πολύ κέφι από τα παιδιά, και δημιουργικότητα

Παναγιώτα Σκουτέρη = αριθμός 12

fsgafs

Journey to the land of emotions and feelings

 

Σε αυτό το έργο, τα παιδιά θα ξεκινήσουν ένα «φανταστικό ταξίδι» μέσα από έναν μαγικό κόσμο όπου κάθε «σταθμός» ή «βασίλειο» τα περιμένει με ένα θεμελιώδες συναίσθημα: χαρά, λύπη, φόβο, θυμό, έκπληξη, ντροπή. Κάθε συναίσθημα θα εξερευνηθεί μέσα από δραστηριότητες κατάλληλες για την ηλικία: παιχνίδια ρόλων, θεραπευτικές ιστορίες, σχέδια, πίνακες ζωγραφικής, τραγούδια, χορούς, δημιουργικά εργαστήρια και απλές ψηφιακές δραστηριότητες. Στόχος του έργου είναι η προώθηση της αυτογνωσίας, της αυτοαποδοχής και των υγιών σχέσεων με τους άλλους.

 

  1. WELCOME TO THE PROJECT!Όλες οι συνεργαζόμενες χώρες του προγράμματος παρουσιάζονται και στο λογότυπο του αυτού του έργου

f21

 

 

2.   ABOUT THE PROJECT

 

 

2.1            CODE OF ETHICS

 

2.2            E-SECURITY

collage 48 1

 

 

 

2.3            PARENTAL PERMISSIONS

Πήραμε τις έγγραφες άδειες των γονιών, για τη συμμετοχή του παιδιού τους στο πρόγραμμα

6cd19524 d5bb 4465 8668 5a9729a4dd7e

2.4            LOGO AND POSTER

Το logo φτιαγμένο από τα ίδια τα παιδιά και το  poster από την εκπαιδευτικό

logo poster

 

2.5            CONTACT INFORMATION

Εισάγαμε τα στοιχεία όλα τα συνεργαζόμενα μέλη

psos

2.6            PRESENTATION OF INSTITUTIONS

Μοιραστήκαμε με τους εταίρους μας εικόνες από το σχολείο μας

collage 25

2.8            WORK TASKS

Προτείναμε η δική μας συμβολή στο πρόγραμμα

bes

2.9            LITTLE EXPLORERS OF THE PROJECT

f21 1

 

2.10       TEACHER”S TEAM

Παρουσίασα τον εαυτό μου

os

 

2.11       ACTIVE PARTICIPATION

Δημιουργήσαμε πίνακα όπου αναρτάμε διάφορες εργασίες και άλλες δραστηριότητες του προγράμματος

1 2

 

3.1            INITIAL MEETING WITH THE TEACHER”S TEAM

Συνάντηση γνωριμίας μεταξύ των εκπαιδευτικών του προγράμματος

nrt4s

 

 

3.2            INITIAL MEETING OF THE LITTLE EXPLORERS

Αρχική συνάντηση μεταξύ των μαθητών των σχολείων

collage 32

 

3.3 FINAL MEETING OF THE LITTLE EXPLORERS

 

 

3.3            FINAL MEETING OF THE TEACHER TEAM

 

 

4.   SURVEYS

 

 

4.1            LOGO AND POSTER SURVEYS

4.2            PARENTS QUESTIONNAIRE

ekpaideytikoy 1 ekpaideytikoy 2

 

4.3            THE FINAL QUESTIONNAIRE

 

 

5.   PROJECT DEVELOPMENT

 

 

 

5.1            OCTOBER 2025

Emotions Diary

 

Με τη συνεργασία των γονιών, έγινε καταγραφή μίας εβδομάδας στο σπίτι, των συναισθημάτων του παιδιου τους.
IMG 20251027 183144 1

 

 Emotion Wheel – Day by Day

Δημιουργήσαμε έναν τροχό συναισθημάτων. Ανάλογα με τα συναισθήματα , τα παιδιά πρότιναν και χρώματα, τα οποία νόμιζαν ότι τα αντιπροσώπευαν. Ετσι καθημερινά στην τάξη, το χρησιμοποιούσαμε και βάζαμε , ο καθένας το συναίσθημά του.

IMG 20251010 100505 IMG 20251010 100937 IMG 20251010 101104 IMG 20251010 102446 IMG 20251010 102810 IMG 20251010 103217 \IMG 20251010 102810 1IMG 20251010 103217 1

και μετά κάναμε ηλεκτρονική καταγραφή του συναισθήματος που είχε τους περισσότερους ψήφους, της ημέρας

trashed 1763142390 IMG 20251015 105719 IMG 20251010 104655 IMG 20251010 105301 IMG 20251014 085518

collage 26

Theatre of Emotions – Video Plays

Δείξαμε την ευτυχία μας και ορίσαμε ημέρα “ευτυχίας” και τα παιδιά ντύθηκαν με κάτι κόκκινο επάνω τους. Στο τέλος , όλα μαζί φώναξαν το σύνθημα:                                                                         “Είμαστε διαφορετικοί αλλά νιώθουμε το ίδιο ”

 

 

5.2            NOVEMBER 2025

«Η Υπόθεση του Μυστηριώδους Συναισθήματος» – Παιχνίδι Ταυτοποίησης

Περιγραφή: Τα παιδιά γίνονται «ντετέκτιβ» και λαμβάνουν οπτικά ή ηχητικά στοιχεία για ένα μυστηριώδες συναίσθημα που πρέπει να αναγνωρίσουν.

IMG 20251119 151929

collage 52

Κάθε παιδί περιγράφει το συναίσθημά του για την ημέρα που πέρασε και τη ζωγραφίζει σε ένα χαρτί. Επίσης  εξηγεί σύντομα τι προκάλεσε αυτό το συναίσθημα.

IMG 20251119 151825

 

5.2.1   DIGITAL GAME

 

 

5.3            DECEMBER 2025

 

 

5.4            JANUARY 2026

 

 

5.5            FEBRUARY 2026

 

5.6            CURRICULUM

 

 

5.7            THE FRUIT OF OUR COLLABORATION

 

6.    USE OF TECHNOLOGY

 

 

7.   EVALUATION

 

 

7.1            PARENTS EVALUATION QUESTIONNAIRE

 

 

7.2            LITTLE EXPLORERS EVALUATION QUESTIONNAIRE

 

 

7.3            TEACHER TEAM EVALUATION QUESTIONNAIRE

 

8.   CERTIFICATES

 

 

8.1            LITTLE EXPLORERS CERTIFICATES

 

 

8.2            TEACHER TEAM CERTIFICATES

 

“Little Rights, Big Voices!!” 2025-26

Το έργο eTwinning «Μικρά δικαιώματα, μεγάλες φωνές!» είναι ένα 9μηνο ταξίδι (Σεπτέμβριος έως Μάιος) όπου τα παιδιά νηπιαγωγείου (ηλικίας 4-5 ετών) θα ανακαλύψουν τα δικαιώματα των παιδιών τους με έναν διασκεδαστικό και συναρπαστικό τρόπο. Κάθε μήνα, θα επικεντρωθούμε σε διαφορετικά δικαιώματα, όπως το δικαίωμα στο παιχνίδι, στη μάθηση, στην ασφάλεια και στο να μοιραζόμαστε τις ιδέες μας. Έχουμε σχεδιάσει πολλές δημιουργικές και συνεργατικές δραστηριότητες για να απολαύσουν τα παιδιά με τα σχολεία-εταίρους μας. Θα ζωγραφίσουμε, θα δημιουργήσουμε τέχνη, θα μοιραστούμε ιστορίες και θα έχουμε ακόμη και εικονικές στιγμές «γεια»! Θα γιορτάσουμε επίσης σημαντικές παγκόσμιες ημέρες που σχετίζονται με τα θέματά μας. Πιστεύουμε ότι αυτό το έργο θα βοηθήσει τα παιδιά να κατανοήσουν τα ιδιαίτερα δικαιώματά τους, να μάθουν να σέβονται τους άλλους και να αναπτύξουν σημαντικές δεξιότητες, ενώ παράλληλα θα περνούν υπέροχα μαζί.

htrs

1.1 Let’s meet our team!

 

1.1 Teachers Contact Info

 

1.2 Netiquette and e-Safety

οι κανόνες για την ασφάλεια στο διαδίκτυο αλλά και τη συμπεριφορά όλων των εταίρων τη δημιουργήσαμε όλοι μαζί με τις προτάσεις μας

egh423t32

1.2.1 Parental Permission

Οι γονείς έδωσαν την έγγραφη συγκατάθεσή τους για τη συμμετοχή τους παιδιου τους στο πρόγραμμα

6cd19524 d5bb 4465 8668 5a9729a4dd7e 3

1.3 The teachers

Παρουσίαση του εκπαιδευτικού του τμήματος

mytext

1.4 Student presentation!

Σε κάθε παιδί έγινε περιγραφή του εαυτού τους. Αφού συνεργαστήκαμε με άλλο σχολείο, στείλαμε τις περιγραφές και αυτά μας ζωγράφισαν

 

 

1.5 Digital school presentations

Σε αυτή τη δραστηριότητα, βγάλαμε μία φωτογραφία της αυλής μας και μετά ζωγρφίσαμε ό,τι φαίνονταν . Μετά διαλέξαμε μία φωτογραφία από ένα άλλο σχολείο που είχε επίσης φωτογραφία την αυλή του και ζωγραφίσαμε ό,τι βλεπαμε. Στο τέλος βρήκαμε τα κοινά και μη κοινά στοιχεία.

37th Kindergarten of Thessaloniki Greece

2.1.1  Facebook group

Δημιουργήθηκε Facebook  όπου θα αναρτούσαμε φωτογραφίες από τις δραστηριότητές μας

 

2.1.2 Teacher meetings

1η Διαδικτυακή συνάντηση εκπαιδευτικών

collage 1

 

2.1.3 Stundents’ meetings

 

2.2 Curriculum Integration

 

2.3  Web tools

3 Project Description

3.1  Our Project: Learning About Our Rights!

Διαβάσαμε , ενημερώσαμε, πληροφορήσαμε και παίξαμε για να γνωρίσουμε τα δικαιώματα των παιδιών

4.1  Let’s organise our project per month!!

Εδώ επιλέξαμε σε ποια ομάδα θα είμαστε για να συνεργαστουμε στη δημιουργία δραστηριοτήτων

xtyk7th

5  September-October

5.1 Children’s Rights – Simple Questionnaire

Τα παιδιά απαντούν στο αρχικό ερωτηματολόγιο σχετικά με τις γνώσεις τους πάνω στα δικαιώματά τους.

collage 6 1

 

5.2  Teachers’ questionnaire

Το ερωτηματολόγιο για τον εκπαιδευτικό , απαντήθηκε και αυτό

erothmatologio ekpaideytikoy

5.3 Parent Pre-Implementation Questionnaire

Ερωτηματολόγιο δόθηκε και στους γονείς των παιδιών του σχολείου μας

gosa

5.4 “The Magic Bridge of eTwinning”_ a little story about etwinning!!

a_little_story_about_etwinning_1 (1)

5.5 A letter from a distant friend!!

Και εδώ έρχεται ο πρώτος φίλος μας , ο Θάμπο να μας ρωτήσει αν θέλουμε να πάρουμε μέρος σε όλη αυτή την περιπέτεια εξερεύνησης των δικαιωμάτων

bhresgyre

5.6 Educational material from METADRASI

5.7 Project’s Logo

Το λόγκο του προγράμματος θα δημιουργηθεί συνεργατικά , σχεδιάζοντας κάθε εταίρος από ένα γράμμα του προγράμματος. Εμείς διαλέξαμε το γράμμα Η

IMG 20251001 082532 IMG 20251001 083041 IMG 20251001 083434 IMG 20251001 084235 IMG 20251001 084318 IMG 20251001 085214 IMG 20251001 085353 img20251001 143316731

5.8 The “Rights Suitcase”

Φτιάξαμε τη βαλίτσα που θα χρειαζόμασταν σε αυτή τη δραστηριότητα. Μετά αφού συζητήσαμε με τα παιδιά αποφασίσαμε να διαλέξουμε το δικαίωμα της οικογένειας. Ετσι έβαλαν μέσα:  ένα παιδάκι, μία καρδιά και ένα σπίτι. Το δικαίωμα δηλαδή της αγάπης στην οικογένεια και όλοι μαζί να μένουν σε ένα σπίτι

trashed 1763142289 IMG 20251015 083752 1758123717097 1758123717145 1758123717159 1758123717204 IMG 20250903 130559 IMG 20250905 080304 trashed 1763142289 IMG 20251015 181708

5.9 code week

Από την ιδρύτρια του προγράμματος δημιουργήθηκε η εβδομάδα κώδικα.

 Δικαιώματα στο Δίκτυο 

Περιγραφή: Κατά τη διάρκεια της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κώδικα, τα παιδιά θα εξερευνήσουν τον προγραμματισμό μέσα από διασκεδαστικές δραστηριότητες που συνδέονται με τα δικαιώματα των παιδιών. 

Δραστηριότητα Unplugged: Τα παιδιά ακούν απλές εντολές όπως «εμπρός, πίσω, αριστερά, δεξιά» και κινούνται σε ένα πλέγμα δαπέδου. Στο πλέγμα, υπάρχουν εικόνες με τα δικαιώματα των παιδιών. Όταν φτάνουν σε μια εικόνα, λένε ποιο δικαίωμα δείχνει. 

Δραστηριότητα με το Bee-Bot: Κάρτες με τα δικαιώματα των παιδιών τοποθετούνται σε ένα χαλάκι Bee-Bot. Αφού ακούσουν μια σύντομη περιγραφή, τα παιδιά προγραμματίζουν το Bee-Bot να φτάσει στη σωστή κάρτα. 

 Στόχοι:

 • Να βοηθήσουμε τα παιδιά να κατανοήσουν τα δικαιώματά τους με παιγνιώδη τρόπο. 

• Να εξασκηθούν σε απλές δεξιότητες κωδικοποίησης (αλγόριθμοι, αλληλουχία, εντολές). 

• Να αναπτύξουν την ικανότητα ακρόασης, επίλυσης προβλημάτων και συνεργασίας. 

• Να συνδέσουν τον προγραμματισμό με θέματα της πραγματικής ζωής (δικαιώματα του παιδιού).

Στην αρχή χρησιμοποιήσαμε το μεγάλο χαλάκι. Εκεί τα παιδιά  έπρεπε να φτάσουν στο δικαίωμα που διάλεγαν. Ήταν χωρισμένα σε ομάδες και το ένα οδηγούσε το άλλο

IMG 20251014 121650 IMG 20251014 121705 IMG 20251014 121710 IMG 20251014 121714 IMG 20251014 121719 IMG 20251014 121721 IMG 20251014 121723 IMG 20251014 121912 Antigrafh IMG 20251014 122041 IMG 20251014 122153 IMG 20251014 122416 Antigrafh IMG 20251014 122603 Antigrafh

Μετά έβαλαν τις εικόνες στο χαλάκι της beebot και πάλι χωρισμένα, τα παιδιά σε ομάδες, αφού η εκπαιδευτικός τους διάβαζε από ένα αίνιγμα, αφου το έβρισκαν έπρεπε να φτιάξουν τον κώδικα και να φτάσουν στο σωστό δικαίωμα

IMG 20251014 123703 IMG 20251014 123804 IMG 20251014 124303 IMG 20251014 124320 IMG 20251014 124438 IMG 20251014 124916

 

6 November

Ο Νοέμβριος είναι ο μήνας αφιερωμένος στην οικογένεια.

6.1  A Letter from a far away friend with a Big Heart!!

2o gramma

6.2     One Song,Many Friends!

Ανά ομάδες σχολείων , αποφασίσαμε να τραγουδήσουμε ένα τραγούδι για την οικογένεια: we are a family. Τα συνεργαζόμενα σχολεία ήταν δύο τμηματα από το Βόλο , με τις συνεδέλφους Ρίτσα Σίμου και Χριστίνα Αγγελάκη και τη συνάδελφο από τη Ρουμανία  Gabriela Bosinceanu

collage 53

 

6.3    A family tree

Το οικογενειακό μας δέντρο φτιαγμένο με υλικά της τάξης. Στο τέλος αποφασίστηκε να βάλουμε τα μέλη της οικογένειας μέσα σε παραθυράκια. Στη μέση μπήκαν οι γονείς, στο επάνω μέρος οι γονείς των γονιών και στο κάτω μέρος, φυσικά τα παιδιά.

b4a83f60 7a95 4065 89a5 3020a702fa10 removebg preview

Τα παιδιά πρότειναν να βάλουν το καθένα τα μέλη της δικής τους οικογένειας. Έτσι, δόθηκε στο σπίτι , φύλλο εργασίας όπου το κάθε παιδί θα ζωγράφιζε τα μέλη αυτά. Και αφού τα έφεραν όλα , τα παρουσίασαν , με πολύ χαρά και ενθουσιασμό μέσα στην τάξη, στους φίλους τους.

IMG 20251105 154151 IMG 20251105 154228 IMG 20251105 154307 IMG 20251105 154416 IMG 20251105 154503 IMG 20251105 154533 IMG 20251105 154635

IMG 20251104 155655 IMG 20251104 155707 IMG 20251104 155722 IMG 20251104 155739 IMG 20251104 155754 IMG 20251104 155809 IMG 20251104 155823 IMG 20251104 155839

 

6.4   The Heart that Hugs the Family

Την οικογένειά μας που μας αγαπά και την αγαπάμε , τα παιδιά τη ζωγράφισαν μέσα σε μικρές καρδούλες και μετά τις ενώσαμε σε μία μεγάλη καρδιά. Έτσι ώστε “η αγάπη να αγκαλιάζει όλες τις οικογένειες”, όπως είπαν

IMG 20251104 085451 IMG 20251104 123616 IMG 20251104 123631 IMG 20251104 123637 IMG 20251104 124353 IMG 20251104 124354 IMG 20251104 124503 IMG 20251105 082740 IMG 20251105 082802 IMG 20251105 083200 IMG 20251107 084547 IMG 20251107 084835 IMG 20251107 085512

 

6.5   Let’s Create and Play Together(Games with Our families)

 

6.6   The Children’s Rights Flag

 

Ανά σχολείο, είχαμε να διαλέξουμε ένα δικαίωμα. Τα παιδιά της τάξης μου επέλεξαν τη διατροφή. Είχαμε να ζωγραφίσουμε, μόνο το περίγραμμα , από τα φαγητό που μας αρέσουν. Αφού έγινε αυτό, διαλέξαμε μερικά από αυτά, που ζωγράφισαν  και τα βάλαμε σε ένα άδεια πιάτο. “Κανένας να μην πεινάει” . Με αυτό θα δημιουργήσουμε σημαιάκια με δικαιώματα

collage 49

 

Σε συνεργατικό εργαλείο , βάλαμε τη δική μας συμμετοχή και έτσι δημιουργήθηκαν 7 σημαίες με δικαιώματα από όλα τα σχολεία. Τα παιδιά ζωγράφισαν τα σχέδια όλων των παιδιών και οι σημαίες αναρτήθηκαν σε εμφανή σημείο στην τάξη μας.

collage 55

6.7   Online games

Παίξαμε τα ον λάιν παιχνίδια που είχαν αναρτηθεί στην αντίστοιχη σελίδα

collage 50

 

7 December

7.1  “A letter from a distant friend in a cold land, yet with a warm hug”

hyq34t34

7.2  Collaborative poster: “Healthy Habits”

I jump, run, and climb safely 

collage 58

7.3  “Healthy and Strong: My Right is for Health Care and Safe Food to be Provided!”-A little story about a child with a disability

Σε αυτή τη δραστηριότητα είχαμε να συνεργαστούμε με ένα άλλο σχολείο . Εμείς αναλάβαμε να γράψουμε μια μικρή ιστορία με ένα πρόβλημα , δυσκολία, ενός παιδιού. Το συνεργαζόμενο σχολείο είχε να σκεφτεί να γράψει και να ζωγραφίσει μια λύση

fweqwq1

7.4 Creating and Displaying your own Hygiene Posters in Schools 

Στην αρχή τα παιδιά ζωγράφισαν ό,τι πίστευαν ότι τα βοηθάει στη δημιουργία καλών συνηθειών

collage 59

How To Properly Wash Your Hand Poster Made with PosterMyWall 1 και στη συνέχεια επέλεξαν κάποιες από αυτές για να δημιουργήσουμε την αφίσα μας, την οποία και κολλήσαμε σε διάφορα προσβάσιμα και από τους γονείς σημεία της τάξης μας.

IMG 20251205 074859 IMG 20251205 074836

7.5  ”Our Holiday Recipe Collection: A Collaborative Celebration”

Αυτή είναι η λιχουδιάρικη δραστηριότητα του μήνα . Είχαμε να ανταλλάξουμε συνταγή με ένα σχολείο και να τις πραγματοποιήσουμε στην τάξη.  Η συνταγή που μας έτυχε ήταν: Τραγανά Χριστουγεννιάτικα Μπισκότα. Μμμμ. Έτσι καλέσαμε στο σχολείο μία μαμά για να μας βοηθήσει.

htr54xh

 

7.6  ”From Our Hearts to Theirs: Holiday Wishes for Every Child”

εμείς προτείναμε τη λέξη : Χαμόγελα

chamogela

9. February

10 March

 

 

11 April

12 May

13 Children’s Rights Dictionary

 

 

14 Evaluation of the project

 

15 Dissemination of the project

16 Certificates

 

17 Quality Labes/Awards

 

 

 

 

 

 

 

 

LITTLE WATER GUARDIANS

Το νερό είναι ένα γνωστό γνωστό και αγαπημένο θέμα των παιδιών. Ωστόσο όμως έχει και προβλήματα. Μέσα από αυτό το πρόγραμμα οι μικροί μαθητές , από  όλες τις συνεργαζόμενες χώρες θα προσπαθήσουμε να τους το γνωρίσουμε .hrss

lit 1t 1le 1

water

guardian s

Σύμφωνα με την ιδρύτρια του έργου: Βασιλική Τσολαλή , “Το έργο «ΜΙΚΡΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ» είναι ένα διεπιστημονικό και συνεργατικό πρόγραμμα που απευθύνεται σε παιδιά προσχολικής ηλικίας (ηλικίας 4-6 ετών), με στόχο την καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης μέσω της εξερεύνησης και προστασίας του φυσικού πόρου του νερού. Μέσω βιωματικών, δημιουργικών και συνεργατικών δραστηριοτήτων, οι μικροί μαθητές γίνονται «Φύλακες του Νερού», αναλαμβάνοντας ενεργό ρόλο στην εξερεύνηση, την κατανόηση και την προώθηση καλών πρακτικών που σχετίζονται με την ορθή χρήση, τη σημασία και την προστασία του νερού. Το έργο αξιοποιεί τη φυσική περιέργεια και τη δημιουργικότητα των παιδιών για να προσεγγίσουν επιστημονικά, κοινωνικά και πολιτιστικά ζητήματα μέσω της συνεργασίας με σχολεία από άλλες χώρες. ”

Tο έργο ξεκίνησε βάζοντας , σε αντίστοιχη σελίδα, τα προσωπικά μας στοιχεία , για τη διευκόλυνση της συνεργασίας μεταξύ των συνεργατών. Παρουσιάσαμε τους εαυτούς μας, το σχολείο μας, τη πόλη μας αλλά και τη χώρα μας.

  

 

Τη χώρα μας

 

1.1    OUR PROJECT

Μέσα από αυτή τη σελίδα έγινε γνωστή η δομή του προγράμματος

 

1.2      Project promotion video

https://youtu.be/X4uCEEr8_hw

 

 

 

1.2      Project promotion video

The promotional video for the project was created by Tzolali Vasiliki.

2.1      List of partners

fs2 nxtre x54s

 

2.2      Partner’s holidays

Εδώ έγιναν γνωστές  στους εταίρους οι αργίες του σχολικου μας έτους

hnr4t

 

2.3      Partner’s presentation

ds bds

Το σχολείο μου    tg3es

η πόλη μας

 

 

Η χώρα μας

Panagiota Skouteri 1rst Kindergarten of Gargaliani 1

Τα παιδιά του τμήματός μου

2.4      Partner map

δημιούργησα ένα πάντλετ με χάρτη ώστε όλοι να βάλουν το στίγμα τους σε αυτόν

MAP

 

 

2.5   Say hello!   Activity to celebrate the European Day of Languages

The activity and the word cloud were created by Tzolali Vasiliki

ht343

 

3.1       WhatsApp group

η συμμετοχή μου στην επικοινωνία στο WhatsApp group

Μετάβαση στο padlet.com

3.2         Facebook group

δημιουργήθηκε επίσης σελίδα στο Facebook

 

3.3         Assignment of responsibilities

Εδώ φαίνεται η αρχική συμμετοχή στο πρόγραμμα με δραστηριότητες

bhrestge4sheryh4

nmtnrt ngtrst hgrehfw3eq3yugjmyt

3.4            Create groups

δημιούργησαν διακρατικές συνεργασίες για τις δραστηριότητες κάθε μήνα

kytr6

4.1   Netiquette

Η δική μας πρόταση για την ασφάλεια στο διαδίκτυο. Μια συνεργατική δραστηριότητα με πολλές προτάσεις

gewgae

 

 

4.2    Parental consents

6cd19524 d5bb 4465 8668 5a9729a4dd7e 2

 

Παρακολουθήσαμε σχετικο σεμινάριο από το safet internet4kids. Στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με το θέμα και δημιουργήθηκε και σχετικό φύλλο εργασίας για τα προσωπικά δεδεμένα

collage 48

IMG 20251031 114046 IMG 20251031 113516 9 7

 

 

 

 

OCTOBER

6.1   1st Letter

Διαβάσαμε με μεγάλη περιέργεια του 1ο γράμμα , που μας έστειλε η σταγονίτσα. Και μαζί με αυτό και τις πρώτες “αποστολές” του προγράμματος

IMG 20251009 093659 IMG 20251009 093913

 

6.2            Project mascot

Στην τάξη, αφού εκτυπώσαμε όλες τις μασκότ, έγινε ψηφοφορία από όλα τα παιδιά, για να δούμε ποιο θα επιλέξουν. Αφού επιλέχτηκε από εμάς, την προτίμησή μας τη βάλαμε ον λάιν

 

6.3           Collaborative logo

Το λόγκο του προγράμματος ήταν να ζωγραφίσουν τα παιδιά τους εαυτούς τους σαν προστάτες νερού και μετά χρησιμοποιώντας 4 από αυτές τις ζωγραφιές να τις αναβάσουν μέσα στην προτεινόμενη εφαρμογή. Κάθε εταίρος είχε ένα συγκεκριμένο γράμμα που είχε διαλέξει. Εμείς είχαμε το γράμμα “Τ”

1000004821 removebg preview

 

 

 

 

6.4   Code Week

Μια δραστηριότητα που δημιούργησα εγώ. Στολίσαμε το ρομποτάκι μας με δύο σταγονίτσες και έτοιμη για το ταξίδι της. Αφού έδωσα τις οδηγίες και τις εικονες έπρεπε να οδηγήσουν τη beebot έτσι ώστε να κάνει τον κύκλο του νερού.

 

Και στο τέλος την εμπειρία τους αυτή να τη μεταφέρουν και σε ατομική εργασία

IMG 20251009 114821 IMG 20251009 114917 IMG 20251009 114926 IMG 20251009 123211 IMG 20251009 123222

6.5  Voting for the mascot’s name

Τα παιδιά , αφου συζητήσαμε , ψήφισαν ότι το όνομα που ήθελαν , από αυτά που προτάθηκαν για ψηφοφορία, για τη μασκότ – σταγόνα, ήταν….: Splasy

IMG 20251029 121147 IMG 20251029 121153 1 

 

vbew

 

    7.2.1 Where is water found in our area?

brea    BALTA

 

7.2.2  What do we know about water

Οι δικές μας γνώσεις για το νερό

v bew

 

 

7.2.3  Collective Water Dictionary

Διαλέξαμε την ομίχλη – fog – σα λέξη για να ζωγραφίσουμε

fog

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.1    Students

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18.2    Teachers

 

 

 

 

 

 

20     WEB TOOLS

 

 

ΔΙΑΧΥΣΗ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :”It sounds like…STEM”

Το etwinning πρόγραμμα “It sounds like…STEM” τελείωσε.

Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους αναρτήσαμε στα παράθυρα του σχολείου αφίσα με το qr code από το blog του σχολείου μας, για τη διάδοσή του. Και κατά τη διαδρομή μας για έναν περίπατο κολλήσαμε αφίσες σε διάφορα σημεία της πόλης μας

collage 7

Η γιορτή λήξης της σχολικής μας χρονιάς ήταν αφιερωμένη στη μουσική . Το ίδιο και η πρόσκληση που μοιράστηκε για να παρευρεθούν σε αυτή. Το σήμα με το qr code  έδωσε την ευκαιρία να διαδοθεί το πρόγραμμά μας και πέρα της σχολικής μας μονάδας

Μμcollage 8Γιορτή τέλους, γεμάτη μουσική και ήχους

collage 6

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΜΕΛΙΣΣΩΝ

Μετά την επίσκεψη του μελισσοκόμου στο σχολείο μας, πήραμε πληροφορίες πώς να φτιάξουμε μια κυψέλη. Μας έδωσε λοιπόν πληροφορίες και μας είπε τον τρόπο όπως γίνονταν στα παλιά τα χρόνια. Ένα καλάθι, πηλός – μια κερήθρα και ξυλάκια. Αυτό ήταν. Τη βάλαμε στο κοντινό δάσος ώστε να μαζευτούν ακόμα πιο πολλές μελισσούλες

ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Στο σχολείο μας είχαμε την ευκαιρία να μας επισκεφθεί ένα μελισσοκόμος , φέρνοντας μαζί του και διάφορα σύνεργα της δουλειάς του. Μας μίλησε για τον υπέροχο κόσμο των μελισσών , τα σύνεργα που χρησιμοποιεί, μας έδειξε προϊόντα της μέλισσας και λύσαμε πάρα πολλές απορίες μας