Πρωτομαγιά
🌸 Πρωτομαγιά στο Νηπιαγωγείο μας
Η Πρωτομαγιά στο νηπιαγωγείο μας ήταν γεμάτη χρώματα, αρώματα και δημιουργία!
Τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τη φύση, μαζεύοντας φυσικά λουλούδια, με τα οποία δημιούργησαν όμορφα καδράκια. Παράλληλα, συνεργάστηκαν σε μια ομαδική κατασκευή, φτιάχνοντας ένα στεφάνι για την πόρτα της τάξης μας, στολισμένο με χαρτονένια λουλούδια.
Η δημιουργικότητα συνεχίστηκε με ζωγραφιές και κατασκευές λουλουδιών, που χρησιμοποιήθηκαν για να διακοσμήσουμε την αυλή του σχολείου μας, δίνοντάς της χαρούμενα χρώματα και ανοιξιάτικη διάθεση.
Με αφορμή την ημέρα, τα παιδιά παρακολούθησαν επίσης εκπαιδευτικό βίντεο για την Εργατική Πρωτομαγιά και συζήτησαν για τα επαγγέλματα. Μοιράστηκαν τις σκέψεις και τα όνειρά τους, απαντώντας στο ερώτημα: «Τι δουλειά θα ήθελα να κάνω όταν μεγαλώσω;»
Ήταν μια όμορφη και δημιουργική εμπειρία που συνδύασε τη φύση, τη συνεργασία και τη φαντασία!
























































































