Ο αρχικός μας στόχος, για το μήνα Μάρτιο, ήταν η επίσκεψη σε μια τράπεζα. Όμως, αντί να επισκεφτούμε μια τράπεζα ή ένα χρηματοοικονομικό περιβάλλον, προσαρμόσαμε τη δραστηριότητα στις ανάγκες του σχολείου μας, το οποίο βρίσκεται σε ένα μικρό χωριό, μακριά από τράπεζες και ΑΤΜ. Έτσι, δημιουργήσαμε τη δική μας κατασκευή ενός ΑΤΜ, χρησιμοποιώντας ανακυκλώσιμα υλικά που είχαμε στη διάθεσή μας.
Παρόλο που δεν πήγαμε σε τραπεζικό περιβάλλον, καταφέραμε να επιτύχουμε τους μαθησιακούς στόχους με έναν διαφορετικό και πιο δημιουργικό τρόπο. Μέσα από τη διαδικασία κατασκευής του ΑΤΜ, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν τη λειτουργία των τραπεζικών μηχανημάτων και τη σύνδεση του χρήματος με τις καθημερινές συναλλαγές. Επιπλέον, συμμετείχαν σε δραστηριότητες που ενθάρρυναν τη συνεργασία και την καινοτομία, ενώ οι συζητήσεις γύρω από τα χρήματα, τις συναλλαγές και τις αξίες των νομισμάτων εμπλούτισαν τις γνώσεις τους.
Με αυτόν τον τρόπο, η εμπειρία της δραστηριότητας ενίσχυσε τους μαθησιακούς στόχους, προσφέροντας μια πρακτική και προσαρμοσμένη προσέγγιση στο θέμα.