Εγγραφές 2023-24

k1

Εγγραφές στα Νηπιαγωγεία

(υπ. αριθ. Φ.6/18466/Δ1 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας)

 για το σχολικό έτος 2023- 2024 θα πραγματοποιηθούν από 

 1 εώς 20 Μαρτίου 2023

Δείτε την εγκύκλιο του Υπουργείου:

Εδώ

Στο νηπιαγωγείο μας εγγράφονται νήπια και πρόνηπια 

που έχουν γεννηθεί το 2018 & το 2019 

και διαμένουν στο Σείσι, Άνω Σείσι, Μίλατο, Βραχάσι και Αγία Βαρβάρα

Συνοπτικά:

  • Λαμβάνοντας υπόψη την περ. α’ της παρ. 4 του άρθρου 6, του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109) όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν. 4777/2021 (Α΄ 25) οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2022-2023 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2023.
  • Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109).
  • Σύμφωνα με το άρθρο 1 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020/8-5-2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.
  • Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
  • Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2022-2023, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α’ 133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2022-23, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2019 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις νηπίων και προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.
  • Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109). Νήπια που δεν έχουν εγγραφεί και φοιτήσει στο νηπιαγωγείο και έχουν συμπληρώσει την ηλικία των 6 ετών (την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής) εγγράφονται στο δημοτικό με απόφαση του οικείου Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, που εκδίδεται ύστερα από σύμφωνη γνώμη του οικείου ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ή του οικείου Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου Νηπιαγωγών, διαφορετικά εγγράφονται στο νηπιαγωγείο, 3 (παρ. 1β του άρθρου 204 του ν. 4610/2019 (Α΄70)). Οι γονείς προσκομίζουν στο σχολείο μόνο αίτηση εγγραφής για το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα,  το τμήμα πρόωρης υποδοχής ή το αναβαθμισμένο πρόγραμμα (για όσους επιθυμούν την εγγραφή του παιδιού τους).
  • Επισημαίνεται ότι κατά την περίοδο των εγγραφών, αποτελεί ευθύνη των Διευθυντών/τριών – Προϊσταμένων των σχολικών μονάδων η μέριμνα για την τήρηση των εκάστοτε απαιτούμενων μέτρων αποφυγής διασποράς του κορωνοϊού όπως αυτά έχουν ανακοινωθεί από το ΥΠΑΙΘ και από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.) 

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

 α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/τρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/τρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

 Στο Νηπιαγωγείο Προσκομίζονται

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

  • α) ΑΙΤΗΣΗ- ΔΗΛΩΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
  • β)➡ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟ/ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ/ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (για όσους επιθυμούν την εγγραφή του παιδιού τους). Αφορά και τις αυτεπάγγελτες επανεγγραφές.
  • γ)➡ Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.)-Συμπληρώνεται και υπογράφεται από Παιδίατρο
  • δ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25). 5 δ) Γνωμάτευση απόΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ. Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.
  • ε) ➡  ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ στην οποία δηλώνει ότι συμφωνεί στην εγγραφή του παιδιού του.
  • στ) Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/τρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας (εαν υπάρχει)
  • ζ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. (εφόσον υπάρχει), σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
  • η) Πιστοποιητικό γέννησης του/της μαθητή/τριας, επίσημα μεταφρασμένο (μόνο για τους αλλοδαπούς μαθητές).

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/τρια – Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767).

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ
ΝΕΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής και στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/ντριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020 σχετική Εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ. Επίσης οι εγγραφές των μαθητών/τριών στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου γίνονται κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στη με αρ. πρωτ. 106012/Δ1/01-09-2022 σχετική Εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών /τριών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής
1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) προνήπια/νήπια.
3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17.30 για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Οδηγίες για γονείς για την υποβολή της Ηλεκτρονικής Αίτησης



Λήψη αρχείου

Για τους μαθητές που θα φοιτήσουν στο Δημοτικό

Δείτε εδώ την εγκύκλιο του Υπουργείου

 

 

SaferInternet4Kids

Το Νηπιαγωγείο Σεισίου στον χάρτη των Υποστηρικτών της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου #SaferInternetDay!

sid1https://saferinternet4kids.gr/sid/sid-2023/xartis-yposthriktwn2023/

 

 ➡  Αναδεικνύουμε τις θετικές χρήσεις της τεχνολογίας και ενώνουμε τις φωνές μας για ένα ασφαλέστερο και ποιοτικότερο διαδίκτυο για εμάς και τα παιδιά μας! #SID2023,  #SaferInternetDay2023

symvoules pinokio

 ➡  Ο ντεντέκτιβ του διαδικτύου μας μαθαίνει πολλά!

Ντετεκτιβ-για-παιδιά-νηπιαγωγείου-μικρά-δημοτικού

➡  Διαβάζουμε το παραμύθι “Γιαγιά Πρόσεχε στο διαδίκτυο”

 ➡ Συγκεντρώνουμε όλους τους κανόνες ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο και φτιάχνουμε το δικό μας χαρτονιένιο laptop και τους κολλάμε στην οθόνη του! Φτιάχνουμε και μια ομαδική αφίσα για την ημέρα ασφαλούς διαδικτύου ζωγραφίζοντας αυτήν την φορά τους κανόνες που θα την αφήσουμε δίπλα στον υπολογιστή της τάξης έτσι ώστε να ξαναθυμόμαστε τους κανόνες που μάθαμε!

325183744 3323742207840838 2789820447216122189 n 325309434 1219937168957043 1295603163030642380 n 325581543 1122421071781754 6106235348220642613 n 326050054 877873463482090 8813570288272005156 n 326060780 764997158318735 8924264610324412795 n 326373963 1396624930876404 2563764190932138833 n 327120823 706364787850082 7528894830139064250 n 328018243 869937254338321 1799736953892436239 n 328022387 1630917747367641 3336252000737733963 n

Τα πατρόν και τους κανόνες μπορείτε να τους βρείτε εδώ:

Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου-Safer Internet Day

 

 ➡  Ας γνωρίσουμε το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΙΤΕ

Τo Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου ξεκίνησε την λειτουργία του τον Ιούλιο του 2016 υπό την αιγίδα του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας και πιο συγκεκριμένα του Ινστιτούτου Πληροφορικής. Είναι επίσημος εκπρόσωπος στην Ελλάδα των Πανευρωπαϊκών Οργανισμών INSAFE /INHOPE που χαράσσουν την ευρωπαϊκή στρατηγική για ένα ασφαλές και ποιοτικό διαδίκτυο καθώς και ο αναγνωρισμένος εκπρόσωπος της Ελλάδας στο Expert Group on Saf-er Internet for Children της Ευρωπαϊκής Επιτροπής .

Το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου παρέχει ενημέρωση, βοήθεια και υποστήριξη στους μικρούς και μεγάλους χρήστες του διαδικτύου με την ανάπτυξη τριών διακριτών δράσεων:

Μέσω της ιστοσελίδας SaferInternet4Kids.gr μπορεί κανείς να ενημερωθεί και να αντλήσει υλικό σχετικό με την ασφαλή χρήση του Ίντερνετ και τη χρήση των κοινωνικών δικτύων με το οποίο μπορεί με τη σειρά του να ενημερώσει διαδραστικά παιδιά και νέους κάθε ηλικίας. Το ενημερωτικό αυτό por-tal απευθύνεται τόσο σε γονείς και εκπαιδευτικούς όσο και σε εφήβους και παιδιά και περιλαμβάνει κατάλληλο πολυμεσικό υλικό το οποίο είναι εγκεκριμένο από το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Μέσω της συμβουλευτικής γραμμής Βοήθειας Ηelp-line (διαθέσιμη τηλεφωνικά στο 210-6007686 και μέσω του ιστοχώρου www.help-line.gr, εξειδικευμένοι ψυχολόγοι παρέχουν υποστήριξη και συμβουλές για θέματα που σχετίζονται με τη υπερβολική ενασχόληση στο διαδίκτυο, τον διαδικτυακό εκφοβισμό, την έκθεση σε ακατάλληλο περιεχόμενο και άλλους προβληματισμούς σχετικά με τη χρήση του διαδικτύου, του κινητού τηλεφώνου και των διαδικτυακών παιχνιδιών.

Και μέσω της Ανοιχτής Γραμμής Καταγγελιών για το παράνομο περιεχόμενο του διαδικτύου Safe-Line (www.safeline.gr), δέχεται καταγγελίες για παιδική κακοποίηση και παράνομη χρήση του διαδικτύου και συνεργάζεται τόσο με την Ελληνική αστυνομία όσο και με την INTERPOL μέσω του Ευρωπαϊκού οργανισμού INHOPE. H SafeLine είναι δηλαδή ένα κομμάτι ενός μεγάλου παζλ, μιας και η καταπολέμηση του παράνομου περιεχομένου του Ίντερνετ είναι υπόθεση παγκόσμιας κλίμακας και δεν περιορίζεται από εθνικά σύνορα.

ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚO ΚΕΝΤΡO ΑΣΦΑΛOYΣ ΔΙΑΔΙΚΤYOY ΣΕ ΑΡΙΘΜOYΣ

  • 6.000.000 επισκέπτες στο SaferInternet4Kids.gr.
  • 38.000 ακόλουθοι στο Facebook.
  • 14.000 ακόλουθοι στο Twitter.
  • 200+ είδη πολυμεσικού εκπαιδευτικού υλικού.
  • 130+ ενημερωτικές εκδηλώσεις κάθε χρόνο.
  • 3 πανελλήνιες έρευνες για τις διαδικτυακές συνήθειες σε συνολικό δείγμα 30.000+ παιδιών και εφήβων.
  • 5 πανελλήνιοι μαθητικοί διαγωνισμοί.
  • 6 εορτασμοί Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου.
  • 10+ ενημερωτικές καμπάνιες.
  • Ισχυρή παρουσία σε πανευρωπαικά/παγκόσμια συνέδρια για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου.
  • 200 πρεσβευτές σε όλη την Ελλάδα.
  • 22 μαθητές-μέλη του Πάνελ Νέων.

Πιστοποιητικό Υιοθεσίας – Make a Wish

Το Πιστοποιητικό Υιοθεσίας από την Δωρεά μας στο Κάνε μια ευχή Ελλάδος

Ευχαριστούμε τους γονείς και του Εκπαιδευτικούς που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του Νηπιαγωγείου μας!

Τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν έκαναν την ευχή ενός παιδιού με σοβαρή ασθένεια πραγματικότητα!

Ο Χρήστος, 15 ετών, απέκτησε το κλαρίνο που ευχήθηκε!

Είμαστε πολύ χαρούμενοι που μπορέσαμε να βοηθήσουμε!

Ευχόμαστε στο Χρήστο , πολλά μαγικά μουσικά ταξίδια!

οθόνης 555

Αναβάθμιση σχολικής μονάδας-Ευχαριστήρια

Ευχαριστούμε θερμά την Σχολική Επιτροπή του Δήμου Αγίου Νικολάου και την Τεχνική υπηρεσία που ανταποκρίθηκαν στα αιτήματα του σχολείου μας που αφορούσαν την αναβάθμιση της σχολικής μονάδας τόσο σε επίπεδο υλικοτεχνικού εξοπλισμού όσο και σε επίπεδο κτηριακών θεμάτων.

  • Το Νηπιαγωγείο μας εξοπλίστηκε με νέο φωτοτυπικό πολυμηχάνημα έγχρωμης εκτύπωσης που εξυπηρετεί τις απαιτήσεις της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
  • Ξεκίνησε η διαμόρφωση του μπροστινού αύλειου χώρου που για χρόνια έμεινε ανεκμετάλλευτος αφού δεν πληρούσε πολλές από τις προδιαγραφές ασφαλείας και οι μικροί μαθητές αναγκαζόταν να προαυλίζονται σε ένα μικρό περιφραγμένο χώρο στο πίσω μέρος του κτηρίου. Φυσικά υπάρχουν ακόμα αιτήματα για να φτάσει να πάρει η αυλή μας την μορφή που της αρμόζει και γίνονται σημαντικά βήματα για να επιτευχθεί ο τελικός στόχος. Τοποθετήθηκε περίφραξη και κάγκελα αλουμινίου και επιδιορθώθηκε η εξώπορτα της αυλής ώστε να μπορεί να ασφαλίζει τον χώρο.
  • Τέλος τοποθετήθηκαν οι απαραίτητες πινακίδες σήμανσης  έξω από την σχολική μονάδα στο ρεύμα εξόδου και εισόδου που ήταν απαραίτητες ώστε να εξασφαλιστεί η όσο το δυνατόν πια ασφαλή είσοδο και έξοδο των μαθητών και συνοδών τους στο Νηπιαγωγείο

Ακολουθούν ενδεικτικές φωτογραφίες

321060904 3393987224156745 5596270201412961559 n 325604382 708876720942349 8853952931826380445 n

325315405 640787584478056 5112152244841074714 n 325633955 941601893411592 7922229691242699867 n 326165510 464483585725149 2635410508833312766 n325037473 863047254795651 3604591235230582360 n 325682110 2388699897956975 3176513076033314490 n

323527121 5952894714733369 2461591239622739371 n

 

 

Ευχαριστήρια Επιστολή

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους γονείς που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα για προσφορά υλικών αγαθών στο “Χαμόγελο του Παιδιού”.

Ακολουθεί η ευχαριστήρια επιστολή του προς το Νηπιαγωγείο μας 

Επιστολή

 

Σαλιγκάρι

Αποχαιρετούμε το Φθινόπωρο με την ιστορία του Τομ! Ο Τομ είναι ένα σαλιγκάρι!

 ➡  Με αφορμή την βροχή της προηγούμενης μέρας τα παιδιά βρίσκουν σαλιγκάρια στην αυλή του σχολείο! Τα μαζεύουμε και τα παρατηρούμε! Μας κάνει εντύπωση το πιο μεγάλο!

325175052 575051051301116 823026165121154642 n 325524286 573690447937625 5697875274001371455 n 325532821 1183096032598993 1467723119326492944 n 325564543 908469920516609 4722913239060524070 n 325694969 5606739742772323 2876754546392713056 n

 ➡  Ο μικρός μας φίλος έρχεται στην τάξη μας! Τον τοποθετούμε στην παρεούλα μας και τον παρατηρούμε καλύτερα! Διαβάζουμε το παραμύθι  “Ο Τομ  σαλιγκάρι”

 ➡  Ακούμε τραγούδια, παίζουμε και μαθαίνουμε για το σαλιγκάρι και το γράμμα Σσ με τις δραστηριότητες του παρακάτω padlet

Μετάβαση στο padlet.com

 

 

 

1η Ενημέρωση Γονέων

a

 

Αγαπητοί γονείς

Σας ενημερώνουμε ότι από αύριο Τετάρτη 30/11/2022 μπορείτε να προσέρχεστε με ραντεβού και έπειτα από συνεννόηση με τους εκπαιδευτικούς στο νηπιαγωγείο, προκειμένου να ενημερωθείτε για την πρόοδο του παιδιού σας.
 ➡  Τα ραντεβού μπορούν να κλειστούν μεταξύ 12:00μ.μ με 13:0Ο μ.μ. (Τμήμα 2) και 13:00 με 14:00 (Τμήμα 1)
Σας επισυνάπτουμε ένα φύλλο γνωριμίας το οποίο καλό θα ήταν να μας το φέρετε την ημέρα της συνάντησης συμπληρωμένο. Για όσους δεν έχουν την δυνατότητα να το εκτυπώσουν παρακαλώ ζητήστε το από το σχολείο.

Η παρουσία σας είναι σημαντική και απαραίτητη!!!



Λήψη αρχείου

 

 

 

 

 

 

 

Διεθνής Ημέρα Υπαίθριας Εκπαίδευσης

313010061 440443861505968 4468295992661058752 n

➡  Λίγα λόγια για την δράση:

«Υπαίθρια Εκπαίδευση»

 

Σκοπός της δράσης αυτής είναι η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση μαθητών κι εκπαιδευτικών, γονέων και τοπικής κοινωνίας κάθε σχολείου σχετικά με τη σημασία και τα οφέλη της υπαίθριας εκπαίδευσης. Στόχοι της δράσης είναι να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα σχετικά με την κλιματική κρίση, την σημασία της μείωσης των απορριμμάτων, της επαναχρησιμοποίησης, της ανακύκλωσης, της σωστής διαχείρισης του νερού και των φυσικών πόρων. Να  γνωρίσουν οι μαθητές τον πλούτο της τοπικής χλωρίδας και τη σημασία του για τη διατροφή μας, την υγεία, την οικονομία και την οικολογική ισορροπία και να ευαισθητοποιηθούν γι’ αυτά με βιωματικό τρόπο έξω στη φύση. Παράλληλα, στόχος είναι να αλλάξει η αυλή του σχολείου με την καλλιέργεια τοπικών φυτών, να πρασινίσει η σχολική αυλή και να καλλιεργηθούν δεξιότητες φροντίδας και χρήσης των φυτών σαν πολύτιμη παρακαταθήκη για το μέλλον.

Για το σκοπό αυτό, ορίστηκε με απόφαση των Συντονιστικών Επιτροπών των Περιφερειακών Δικτύων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Αλλάζω για το Κλίμα»«Αλλάξτε συμπεριφορές: ΑνακυκλωS.O.S.τε!» και «Ένας Κήπος στο σχολείο μου», η Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2022 ως κοινή ημέρα δράσης των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των σχολείων των Δικτύων και όχι μόνο, για την Υπαίθρια Εκπαίδευση.

Την ημέρα αυτή, μαθητές κι εκπαιδευτικοί οργανώνουν εκπαιδευτικές δραστηριότητες, στην αυλή του σχολείου ή σε υπαίθριο χώρο (π.χ. πάρκο, άλσος, παραλία) στη γειτονιά τους ή ευρύτερα.

Η Διεθνής Ημέρα Υπαίθριας Εκπαίδευσης ξεκίνησε στη Βρετανία το 2012 κι έχουν συμμετάσχει μέχρι σήμερα πάνω από 10 εκατομμύρια μαθητές σε 170 χώρες. Διεθνείς έρευνες έχουν δείξει ότι η υπαίθρια εκπαίδευση συμβάλλει στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών, ενισχύει τη δυνατότητα επίλυσης προβλημάτων και τις δεξιότητες δημιουργίας ομάδας και, βέβαια, είναι διασκεδαστική για τα παιδιά. Τα μαθήματα που γίνονται στην ύπαιθρο είναι μια σημαντική βιωματική εμπειρία που συχνά μας ακολουθεί μια ζωή. Το ενεργητικό και φυσικό παιχνίδι, το παιχνίδι στη φύση είναι ο πρωταρχικός τρόπος με τον οποίο μαθαίνουν τα παιδιά.

 ➡ Συμμετέχουμε ενεργά στην δράση!

H τάξη μας μεταφέρετε στην αυλή του σχολείου! Στα πλαίσια της θεματικής ενότητας για την «Σπορά» μαζί με τα παιδιά φτιάξαμε «ανακυκλώσιμες ζαρντινιέρες» και  φυτέψαμε τους δικούς μας σπόρους και φυτά. 
Με αφορμή επίσης το γεγονός ότι η σχολική επιτροπή Αγίου Νικολάου ικανοποίησε το αίτημα του Νηπιαγωγείου μας που έχει υποβληθεί εδώ και ένα χρόνο, και προχωρά στην διαμόρφωση του μπροστινού αύλειου χώρου ώστε ο προαυλισμός των παιδιών να είναι ασφαλής, θέτουμε ως στόχο μας να πρασινίσουμε και να ζωντανέψουμε την σχολική αυλή με διάφορα φυτά και λουλούδια.

Τα παιδιά έφεραν από το σπίτι τους

1)Διάφορους σπόρους, βολβούς ή σπορόφυτα λαχανικών ή λουλούδια εξωτερικού χώρου  που μπορούσαμε να φυτέψουμε αυτήν την εποχή και φωτόχωμα

2)Οτιδήποτε μπορεί να χρησιμοποιηθεί/μεταμορφωθεί σε ζαρντινιέρα (π.χ παλιές γαλότσες, τενεκές λαδιού, ξύλινα κουτιά, παλιά μαγειρικά σκεύη, άχρηστα πλαστικά αντικείμενα, τσίγκινες συσκευασίες προϊόντων κτλ). 

 ➡  Τα παρατηρήσαμε και τα ονοματίσαμε ένα ένα, επεξεργαστήκαμε τα διάφορα αντικείμενα και σκεφτήκαμε σε τι θα μπορούσαμε να μεταμορφώσουμε κάποια από αυτά και πιάσαμε δουλειά. Χωριστήκαμε σε 2 ομάδες. Η μια ανέλαβε το βάψιμο των αντικειμένων και η άλλη το φύτεμα. Φυσικά δεν προλάβαμε σε μια μέρα να τα τελειώσουμε όλα. Την επόμενη οι ομάδες άλλαξαν εργασίες. Το αποτέλεσμα ενθουσίασε τα παιδιά!

315894001 802721180804897 2302404190590004840 n 315987698 692087548979928 5633508453267607527 n 315443061 446196434342942 7660291776197254782 n 315520619 655606286042331 8313540839800993064 n 315521043 1114826955834236 2974537877353409814 n 315928186 455110143438483 5051829864323267721 n 315942425 433737025575894 4256956953741000830 n 315958507 1532488217197625 8520993478853663415 n 315963077 701374381457377 7002940293197563796 n 316019531 539830464627400 1610153027203291273 n 316036665 1292304228219465 429983387544699791 n 316081586 458602853010628 4659358271869923943 n 316135947 3558928834334700 2158864354683172030 n 1 316174000 678113087052367 3603974329604776767 n

314072951 5504906066298241 8838072135587515666 n 314395403 707937040757048 8512745992045301688 n

313363610 446067737456948 5557479449153059002 n 314432762 3060371154254581 821628488065273845 n316034361 657419539090402 6879583143432212269 n

313010061 440443861505968 4468295992661058752 n 1 313904676 821639322482619 6791202456016820586 n 314359484 820942602494013 5168553397636673229 n 314437555 3458253967737912 5698292453875856443 n 314532532 506089414770074 5136533094745176506 n

 ➡  Φτιάξαμε και σκιάχτρα για να μην έρθει κανένα πουλάκι και μας πάρει τα σποράκια

313487462 571712834714912 5417577474831749392 n 314647163 1644389369323830 4981572803040922540 n 1 314901131 654480236063312 4934519080416689317 n 314930602 863382365016044 2391816403475760110 n

 ➡  Τα προσέχουμε πολύ τα φυτά μας! Τα ποτίζουμε καθημερινά και παρατηρούμε πως μεγαλώνουν! Όταν θα μεγαλώσουν αρκετά θα σας δείξουμε κι άλλες φωτογραφίες! Άλλωστε έχουμε και συνέχεια. Μεγάλες ρόδες μας περιμένουν να τις δώσουμε χρώμα και να τις μεταμορφώσουμε σε πολύχρωμες γλαστρούλες!

 

Τα φυτά μας μεγαλώνουν! Έχουμε φρέσκα κρεμμυδάκια, κουκιά και σπανάκι! Και πανέμορφα λουλούδια φυσικά!

316752782 8709997752407554 4277264049529985808 n 325187371 1305514086678264 6093069292547954825 n 325276340 1308871656353969 6670776924817790463 n 325521504 789291276103139 3921070759253848927 n 325601565 1223100298608428 8208643056425553170 n 325605652 2376339965877505 6629059968819899110 n

 

 

οθόνης 496

 

 

28η Οκτωβρίου

 ➡  Παρακολουθούμε την θεατρική παράσταση “Το κανόνι της Ειρήνης”

Τι είναι η Ειρήνη;

Τι είναι ο πόλεμος;

Γιατί οι άνθρωποι κάνουν πόλεμο;

Οι απόψεις των παιδιών πολλές και ενδιαφέρουσες.

Το παρακάτω βίντεο μας βοηθάει να καταλάβουμε λίγο καλύτερα τις έννοιες

 ➡  Τα σύμβολα της Ειρήνης

Symbols of Peace α ειρήνης 48212727

 ➡  Η ειρήνη και ο πόλεμος μέσα από έργα τέχνης

παιδί με το περιστέρι Πικάσο 7e1fdc94500065ce8465dec9588a3370

image275 4 guernica 2

Εντοπίζουμε τις διαφορές

Πως μας κάνουν να αισθανόμαστε;

 ➡  Τι λέμε στο Πόλεμο; Τι λέμε στην Ειρήνη;

43743611 1846902468739926 6116056995989553152 n

 ➡  Το τραγούδι της ειρήνης

9318f9c7bc9758781e529a1cedb79bc1 preschool

 ➡  Παρατηρούμε έργα και δράσεις παιδιών από διάφορα σχολεία που σκοπό έχουν να μεταδώσουν το μήνυμα της ειρήνης όσο πιο μακριά μπορούν

276141575 1968515213341554 4518429948094675060 n ANTIPOLEMIKI DRASIDSC01020

 

 ➡  Φτιάχνουμε κι εμείς τα δικά μας σύμβολα ειρήνης .

313077958 3456205137946127 8272730039086021553 n 314607575 1125813894970918 117080677338391879 n 314632472 622648832920112 748722220272117056 n

313360743 822936515695556 1435896444482843771 n 314380335 520917896297402 258825086066732038 n 314401439 810355840071530 2514195259966104367 n 314592963 1258006991716567 7898564450208712716 n 314594018 524087372594274 1670553098347459523 n 314700593 1246795745885580 4094276435780417667 n

314527325 507389864741231 5607957060208251792 n

314541792 2917187505256333 8033180922467864418 n 314554847 2443764549105253 8475751259177654182 n 314590426 843326737015573 7116412455138348335 n 313919791 6195352763827276 2890186032544536523 n314424741 527898292159980 1067178154417368386 n

 ➡  Τι Γιορτάζουμε την 28η Οκτωβρίου;

Τοποθετούμε στον πίνακα εποπτικό υλικό που μας βοηθάει να κατανοήσουμε και να θυμάμαστε τα γεγονότα

314698517 612751973873956 1311232847886958994 n

Το ηρωικό ΟΧΙ !

314463839 523902842608219 7535407695010266696 n 314589305 1175513816673947 6841995052363146591 n

Ακούμε τα τραγούδια που εμψύχωναν τους στρατιώτες μας !

 

➡  Στην γιορτούλα μας για την επέτειο του  “ΟΧΙ” μας περίμενε μια έκπληξη!

Στην τάξη μας ήρθε ένα περιστέρι! Όχι ένα οποιοδήποτε περιστέρι όμως. Ήταν αυτό της Ειρήνης και ήρθε να μεταδώσει το σημαντικό του μήνυμα!

Θεατρικό δρώμενο από την Νηπιαγωγό του σχολείου μας  κ. Ιωάννα Τζαγκαράκη που ενθουσίασε τα παιδιά! Το δρώμενο ξεκίνησε μέσα στην τάξη και συνεχίστηκε στην αυλή.

315355187 469011765106587 4470066469827937912 n 315494501 854074952574347 1896752888041936323 n 315523255 441397371483082 3809718136598953454 n

314424741 811062256966878 3914664123454580564 n 314594374 1506407029859207 78902506259927703 n 314597141 633197214945792 216870138988054839 n 314603892 1232979850580497 3015247285256585675 n 314639178 652358419606344 8206889488380807486 n 315374618 580034120551567 5430586473616515321 n

 ➡  Συμμετέχουμε στον εκκλησιασμό, την κατάθεση στεφάνων και την παρέλαση σύμφωνα με το εορταστικό πρόγραμμα του Δήμου Βραχασίου

322841101 909998437097923 5704218889128015697 n 322855939 437060991880466 9088976530574792137 n 322995918 603319054940972 1258424529584881543 n 323118984 864226938159254 5585766306633293907 n 323358130 844051533564356 1328547092044517236 n.jpg

 

 

 

 

Η Οικογένειά μου

γελαστή οικογένεια ανθολόγιο 1

Με αφορμή το ποιήμα συζητάμε για την οικογένεια

 

  • Τι είναι η οικογένεια;
  • Από ποια άτομα αποτελείται;
  • Πόσα άτομα έχει η δική μου οικογένεια;

 ➡  Τα παιδιά παρουσιάζουν την οικογένειά τους στην ολομέλεια. Ονοματίζουν τα μέλη της και μοιράζονται τι τους αρέσει να κάνουν μαζί με την οικογένειά τους περισσότερο.

shmasia oikogeneias 2 elliniki oikogeneia demenoi exartimenoi

big family

Images about family on airplane pilot gaia clipart29171 family 590 2016 2 19 9 48 44 b

  • Τι κάνουμε με την οικογένειά μας;
  • Πως ζούμε μαζί;
  • Tι μας προσφέρει η οικογένειά μας;
  • Tι προσφέρουμε εμείς στην οικογένειά μας;

ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΑΣ .pdf Σελίδα 1 ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΑΣ .pdf Σελίδα 2 ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΑΣ .pdf Σελίδα 4

mama mageirema 4 mpampas paidia paixnidi mpampas paizei me agori

  • Όλοι κάνουν κάτι μέσα στην οικογένεια, δηλαδή έχουν ρόλους. Κάθε οικογένεια έχει κανόνες και όλοι βοηθάνε έτσι ώστε να ζουν αρμονικά.
  • Μπορώ να θυμηθώ έναν κανόνα της δικής μου οικογένειας;

 ➡ Κάθε παιδί έχει την δική του οικογένεια . Όλες οι οικογένειες δεν είναι ίδιες

οθόνης 490οθόνης 491οθόνης 493οθόνης 492

πηγή: https://www.kindykids.gr/teachers-material/various-topics/384-oikogeneia.html

  • Οικογένειες υπάρχουν σε όλο τον κόσμο

219 204193 675x450 multigenerationfamily eskimo 2 

 ➡  Παίζουμε το παιχνίδι Ίδιο-Διαφορετικό.
Σε τι μοιάζουν οι οικογένειες που φαίνονται στις φωτογραφίες;
Σε τι διαφέρουν;

➡ Οικογένειες έχουν μόνο οι άνθρωποι;

Βλέπουμε οικογένειες ζώων και τις συγκρίνουμε με αυτές των ανθρώπων

animal15 zoa 26οθόνης 494 οθόνης 495nido rondine01

 ➡  Αφού είπαμε και είδαμε τόσα πολλά για την οικογένεια ώρα να κάνουμε και μια κατασκευούλα. Τι πιο ωραίο από τις οικογενειακές φωτογραφίες. Αποτυπώνουμε στιγμές που ζήσαμε και μπορούμε να τις θυμόμαστε για πάντα. Τραβάμε με την φαντασία μας μια φωτογραφία σε κάθε ένα από τα μέλη της οικογένειάς μας. Μετά το ζωγραφίζουμε. Και έτοιμο το φιλμ με την οικογένειά μας!

314398064 956434702426732 6942711350400023441 n 314591243 809220633703772 8769616504149252292 n 314598394 1542151429641650 1019734793909721724 n 1 314672518 387482203511666 1526465502741769946 n 1

 ➡  Με αφορμή ομοιοκατάληκτη ιστορία με επίθετα φτιάχνουμε την δική μας αστεία ιστορία με τα επίθετα των οικογενειών.

img20221108 22562993

Έγινε μια πρώτη προσέγγιση στην έννοια της ομοικαταληξίας και τα παιδιά χάρηκαν πάρα πολύ την διαδικασία  κατά την οποία γελάσαμε πολύ αν και μας δυσκόλεψε αρκετά.  Το κάθε παιδί παίρνει το δικό τους σπιτάκι της αστείας ιστορίας για να θυμάται την φετινή μας χρονιά!

img20221108 22581458