ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024 – 2025

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2024 2025

 

Εγγραφές στα Νηπιαγωγεία

(υπ. αριθ. Φ.6/18466/Δ1 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας)

 για το σχολικό έτος 2024- 2025 θα πραγματοποιηθούν από 

 1 εώς 20 Μαρτίου 2024

Στο νηπιαγωγείο μας εγγράφονται νήπια και πρόνηπια 

που έχουν γεννηθεί το 2019 & το 2020 

και διαμένουν στο Σείσι, Άνω Σείσι, Μίλατο, Βραχάσι και Αγία Βαρβάρα

Συνοπτικά:

  • Λαμβάνοντας υπόψη την περ. α’ της παρ. 4 του άρθρου 6, του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109) όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν. 4777/2021 (Α΄ 25) οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024.
  • Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109).
  • Σύμφωνα με το άρθρο 1 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020/8-5-2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.
  • Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
  • Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α’ 133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις νηπίων και προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.
  • Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109). Νήπια που δεν έχουν εγγραφεί και φοιτήσει στο νηπιαγωγείο και έχουν συμπληρώσει την ηλικία των 6 ετών (την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής) εγγράφονται στο δημοτικό με απόφαση του οικείου Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, που εκδίδεται ύστερα από σύμφωνη γνώμη του οικείου ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ή του οικείου Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου Νηπιαγωγών, διαφορετικά εγγράφονται στο νηπιαγωγείο, 3 (παρ. 1β του άρθρου 204 του ν. 4610/2019 (Α΄70)). Οι γονείς προσκομίζουν στο σχολείο μόνο αίτηση εγγραφής για το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα,  το τμήμα πρόωρης υποδοχής ή το αναβαθμισμένο πρόγραμμα (για όσους επιθυμούν την εγγραφή του παιδιού τους).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

 α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/τρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/τρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

 Στο Νηπιαγωγείο Προσκομίζονται

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

  • α) ΑΙΤΗΣΗ- ΔΗΛΩΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
  • β)➡ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟ/ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ/ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (για όσους επιθυμούν την εγγραφή του παιδιού τους). Αφορά και τις αυτεπάγγελτες επανεγγραφές.
  • γ)➡ Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.)-Συμπληρώνεται και υπογράφεται από Παιδίατρο
  • δ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25). 5 δ) Γνωμάτευση απόΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ. Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.
  • ε) ➡  ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ στην οποία δηλώνει ότι συμφωνεί στην εγγραφή του παιδιού του.
  • στ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. (εφόσον υπάρχει), σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
  • ζ) Πιστοποιητικό γέννησης του/της μαθητή/τριας, επίσημα μεταφρασμένο (μόνο για τους αλλοδαπούς μαθητές).

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/τρια – Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767).

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ
ΝΕΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής και στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/ντριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020 σχετική Εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ. Επίσης οι εγγραφές των μαθητών/τριών στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου γίνονται κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στη με αρ. πρωτ. 106012/Δ1/01-09-2022 σχετική Εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών /τριών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής
1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) προνήπια/νήπια.
3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17.30 για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Οδηγίες για γονείς για την υποβολή της Ηλεκτρονικής Αίτησης



Λήψη αρχείου

 

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ – ΚΑΙ Η ΓΗ ΓΥΡΙΖΕΙ

20240201 124742 1

 

Γειά σε όλους,

Εγώ είμαι ο Ζόνγκ Πόνγκ, ο εξωγήινος από τον Άρη και ύστερα από ένα τεράστιο ταξίδι με το διαστημόπλοιο μου προσγειώθηκα στη Γη, σε ένα μικρό νησί, την Κρήτη.

Σκοπός του ταξιδιού μου ήταν να γνωρίσω τους ανθρώπους, να γίνω φίλος μαζί τους και να τους μιλήσω για τη ζωή σε άλλους γαλαξίες.

Μόνο που… δεν ήξερα να μιλάω τη γήινη γλώσσα.

20240202 113619

 

 

 

Έτσι ο δρόμος μου με έβγαλε στο Νηπιαγωγείο του Σεισίου. Νήπια και προνήπια με υποδέχθηκαν με χαρά και προσφέρθηκαν να μου μάθουν να μιλάω, ταΐζοντας με λέξεις αλλά και γράμματα.

Ως αντάλλαγμα τους ταξίδεψα και εγώ στο… ΔΙΑΣΤΗΜΑ.

 

 

Παρατηρήσαμε λοιπόν όλους τους πλανήτες μέσα από εικόνες και βίντεο,

20240122 095842 20240123 095916

υπολογίσαμε την απόσταση τους από τον Ήλιο, τους ταξινομήσαμε στην ίδια σειρά όπου βρίσκονται στο διάστημα,

20240122 095237

ζωγραφίσαμε και κατασκευάσαμε με πηλό το ηλιακό μας σύστημα,

20240123 114348 20240124 124157 20240125 123537 20240125 125600 20240126 115110

ενώ μέσα από διάφορες ιστορίες και παραμύθια, μάθαμε πολλές πληροφορίες για κάθε έναν από αυτούς ξεχωριστά, δημιουργώντας τον δικό μας πλανήτη.

20240205 123429 20240125 095522 20240129 094710 20240221 203103 0000

Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μας, οι στιγμές δημιουργίας ήταν πολλές.

Εστιάσαμε στη θερμότητα που εκπέμπει ο Ήλιος ανακατεύοντας κόκκινα, κίτρινα και πορτοκαλί χρώματα

20240202 110135 IMG 29a41336678b85b534394ea641ffc539 V 20240202 104126 20240202 105913

και ανακαλύψαμε τον ρόλο της Σελήνης, ως δορυφόρος της Γης, παίζοντας με τις σκιές και χρησιμοποιώντας τέμπερες, αλουμινόχαρτα και χαρτόνια.

20240206 123829 20240208 121928 

20240206 101719 20240217 230959 0000 1 20240216 111824

20240205 094205 1 20240206 122229 20240219 080317

Παράλληλα, τονίσαμε τα σημαντικά εφόδια της Γης για την ανθρώπινη ζωή, όπως το νερό και το οξυγόνο μέσα από πιτσιλωτές εργασίες και πάζλ. Κάπου εδώ να σημειώσω ότι τα παιδιά δε ξέχασαν να μου μάθουν το γράμμα Γ και το γράμμα Α του πλανήτη μου.

20240124 101519 20240124 101434 20240124 102633 IMG 9aaaefb8f4772182694fbef2bc6f0c05 V 20240124 102628 20240125 120540 IMG df69cb9a2c1f8703d1b0fac2c2b9f739 V IMG ec84db035250f0fa9ac5eb1795fbd116 V                     20240122 112947 20240122 12331120240122 113435

Για αυτό και εγώ τους βοήθησα να γίνουν αστροναύτες και να συναρμολογήσουν τους δικούς τους πυραύλους, κατακτώντας έτσι την επίσημη ταυτότητα αστροναυτών της NASA.

Polish 20240224 190803157

20240201 124624 Polish 20240224 190539006 20240208 122348

Εκτός από τα παιδιά, έκανα και μια νέα φίλη τη Βee Bot, την μέλισσα, η οποία μπόρεσε και έκανε έναν προγραμματισμό στα ταξίδια μου στους άλλους πλανήτες μέσα από τις εντολές των παιδιών.

20240131 123703 20240131 123647 20240131 123022

Το επόμενο μου ταξίδι στη Γη δε θα είναι πάντως μια κρύα νύχτα του Χειμώνα, θα φροντίσω να είναι η Γη πιο κοντά στον Ήλιο και να είναι γυρισμένη από τη μεριά που το Σείσι θα έχει μέρα.

20240219 080357 IMG fb7d1a8a1d792a16b33eb7eb1060f2c8 V 20240202 094854

Α! και στο δρόμο θα ακούω τις 4 εποχές του Βιβάλντι, αφού πλέον μπορώ να σκανάρω τη μουσική τους μέσα από την κεραία μου.

20240216 111718 20240208 121351

Φεύγοντας πίσω για τον πλανήτη μου αναρωτιέμαι… άραγε πόσες λέξεις της γήινης γλώσσας έμαθα?

20240202 113944

Η πιο νόστιμη βασιλόπιτα 🥞

 

Στο Νηπιαγωγείο μας αποχαιρετήσαμε το 2023, κρατώντας τις πιο όμορφες αναμνήσεις και υποδεχτήκαμε το 2024, ετοιμάζοντας την πιο νόστιμη ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ.

IMG a7de0641b36b5d9204ba3e12b4303c57 V

Συγκεντρώσαμε λοιπόν τα απαραίτητα υλικά,     20240126 093539

οργανωθήκαμε και όλοι μαζί βήμα βήμα ακολουθήσαμε μια… μυστική συνταγή.

20240126 094355 20240126 094807 20240126 093801 1 20240126 094029 20240126 093702

Ένα ένα όλα τα υλικά ανακατεύτηκαν, στριφογύρισαν και έγιναν το πιο λαχταριστό μείγμα, στο οποίο “βυθίστηκε” το τυχερό φλουρί.

20240126 093855 20240126 094932 20240126 095137

Σαν την βάλαμε στο φούρνο να ψηθεί, καταγράψαμε και εικονογραφήσαμε τις σωστές δοσολογίες της ζάχαρης, τον αριθμό των αυγών, τις ανάλογες κούπες χυμού, το αλεύρι και ότι άλλο χρειαστήκαμε…

20240126 110108 20240126 110712 20240126 111637

Όταν ξαφνικά μας συνεπήρε η μυρωδιά της ψημένης βασιλόπιτας! Την πασπαλίσαμε με άχνη, μετρηθήκαμε και πήρε ο καθένας το δικό του κομμάτι αναζητώντας το φλουρί.

20240126 112816 1

Μπορεί η τυχερή που κέρδισε το φλουρί να ήταν η Μαρία μας, αλλά όλα τα παιδάκια μας βγήκαν κερδισμένα που μπόρεσαν να πετύχουν να φτιάξουν την πιο νόστιμη βασιλόπιτα.

😃Tip συνταγής —> Εκτός από τα σωστά υλικά, να προσθέτετε σε κάθε συνταγή σας την καλή σας διάθεση και μπόλικη αγάπη 🫶 .

Μύρισαν… Χριστούγεννα!

Η περίοδος πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων, δε θα μπορούσε να μη περιέχει πολύχρωμες κατασκευές, χριστουγεννιάτικες δράσεις αλλά και μπόλικη… χρυσόσκονη!

Καλωσορίζοντας, λοιπόν, το Δεκέμβρη, στολίσαμε το χριστουγεννιάτικό μας δέντρο και γράψαμε γράμμα στον Αι Βασίλη.

IMG ac71331310a03baf0a6275086b7f5f17 V 1 IMG f817136dfa99899c411259c66c230c70 V IMG 20231128 120358 1IMG 5806b6826e9a6383172f3218261f0c49 VIMG 4349da1eb6e5475324e1b055a4ff8871 V

Στη συνέχεια, σηκώσαμε μανίκια και χρησιμοποιώντας κόλλες, pom pom, κουδουνάκια, βαμβάκια, γλωσσοπίεστρα, μαρκαδόρους, τέμπερες και χαρτόνια, φτιάξαμε τις κάρτες των χιονάνθρωπων, τα ημερολόγια των νάνων, τρισδιάστατα τοπία, μάσκες του Αι Βασίλη, φάτνες και πήλινα κεριά.20231211 102714 20231211 103125 20231219 113720 IMG 84001a9f34b123da39534bd3f39458e1 V 20231207 095714 IMG ad4db55332d489eaa22ed6c0c32bbad1 V 20231221 080155 20231221 075336

Σχετικά με τις δράσεις μας, την χριστουγεννιάτικη αυτή περίοδο, ανοίξαμε τις πόρτες του σχολείου μας, σε πολλούς ιδιαίτερους καλεσμένους. Φιλοξενήσαμε το κουκλοθέατρο ΑΡΙΜΑ με την παράσταση “Το φωτεινό αστέρι” και συμμετείχαμε στο θεατρικό δρώμενο ” Τα δώρα της Αγάπης” της εκπαιδευτικού Ιωάννας Τζαγκαράκη.

IMG 9f25794627bb9a7c840c34da059b8d38 V IMG baf088a04b13d959203658712e55e15e V IMG c69a8438c6e2c31b5dd27ef53fc2cef6 V IMG c536c2daac0188fb1c1e382d3d49671a V IMG 9fc419588a07a06a0098b68886830391 V IMG 2915775a29f9bc3c2eec9525db6dd31e V Polish 20231206 122441574 Polish 20231208 100408581 Polish 20231208 100854993 Polish 20231208 101040085 1

Την ημέρα της χριστουγεννιάτικης γιορτής μας, οργανώθηκαν εργαστήρια μαγειρικής και παιχνιδιών. Μικροί και μεγάλοι, λοιπόν, έπλασαν και έψησαν κουλουράκια, ενώ λάβανε μέρος σε χριστουγεννιάτικα παιχνίδια μνήμης και σε ΑΧΝΗ-στές σκυταλοδρομίες.

20231221 095745 20231221 100745 20231221 095842 20231221 105930 20231221 105805 20231221 105732

Ένας καλεσμένος έκπληξη, φορτωμένος δώρα, περίμενε τα παιδιά του νηπιαγωγείου την τελευταία μέρα για το 2023. Άραγε μοίρασε σε όλους πακέτα ή βρήκε κάποιους ζαβολιάρηδες τους οποίους πήρε μαζί του για να τους μεταμορφώσει σε ξωτικά;

20231222 113124 20231222 112711

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΠΡΟΣΕΧΩ…ΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ

Ξεκινώντας τα εργαστήρια δεξιοτήτων στο νηπιαγωγείο μας διαπιστώσαμε με μεγάλη χαρά την όμορφη ανταπόκριση των παιδιών προς το θέμα, καθώς και την ενεργή συμμετοχή τους.  Eπιδιώξαμε τα παιδιά να αναπτύξουν την αυτοπειθαρχία, τη θέληση της υπευθυνότητας, της συνεργασίας και της ομαδικότητας. Να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας, αλληλοβοήθειας και επικοινωνίας. Να καλλιεργήσουν την κριτική τους σκέψη. Να ενσωματώσουν τη σωματική δραστηριότητα στην καθημερινότητά τους για τη διατήρηση της καλής υγείας. Να κατανοήσουν την προέλευση των τροφών, την αξία τους και τις επιδράσεις τους στην υγεία. Και τέλος να ευαισθητοποιηθούν σε ζητήματα διατροφής, όπως η μεσογειακή.

Παρατηρήσαμε τις ομάδες τροφών, επιλέξαμε το αγαπημένο μας πρωινό, ταξινομήσαμε τις τροφές σε ομάδες, γνωρίσαμε την πυραμίδα της Μεσογειακής διατροφής. Ακόμη, ξεχωρίσαμε τα φρούτα και τα λαχανικά και φτιάξαμε το καλάθι της υγιεινούλας και της ανθυγιεινούλας. Μιλήσαμε για την προέλευση των τροφών , για τους ανθρώπους ως τροφοσυλλέκτες, κυνηγούς, γεωργούς και κτηνοτρόφους στο πέρασμα των χρόνων, τη διατροφή των Μινωιτών και παίξαμε σχετικά παιχνίδια με το bee bot. Συνδέσαμε την διατροφή με την στοματική και σωματική υγιεινή και τον ρόλο της στην υγεία μας.

 

416775590 214671611711424 5466047622461955339 n 416750658 336772049168349 8924843130414829657 n 416677985 346397714998931 1278384026611242745 n 414569442 7315684598450950 550926062740182925 n 413176147 918312719946580 8924973463777679763 n 411230311 2382236395292847 3081558641698456908 n 411191147 322595827425096 7227790290444080149 n 411178665 1019464499147469 2059954799689371066 n 411178663 1071190860883450 2843493019737632143 n 410842215 699984628941840 7165307169092891174 n 387513805 337580088683676 8921618738765779247 n 416960099 1078164390049105 1506530612969810237 n 1 412371513 674103821572237 1890322456154767551 n

Εδώ Πολυτεχνείο….εδώ Πολυτεχνείο!!!

Εδώ πολυτεχνείο…εδώ πολυτεχνείο…

Η επέτειος του Πολυτεχνείου μας έδωσε την αφορμή να ασχοληθούμε με βαθύτερες έννοιες όπως είναι αυτή της  δημοκρατίας, της δικτατορίας, της ελευθερίας και της ειρήνης.

Μιλήσαμε για το χρονικό και παρακολουθήσαμε σχετικό βίντεο:

https://www.youtube.com/watch?v=vT71KeoA8pk

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.    Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.  Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Στη συνέχεια αναπαραστήσαμε τα γεγονότα φτιάχνοντας τον δικό μας ραδιοφωνικό σταθμό

Άνοιγμα φωτογραφίας      Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Φωνάξαμε συνθήματα και φτιάξαμε το περιστέρι της Ειρήνης

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή. Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή. Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Μάθαμε το τραγούδι “Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο” και κάναμε ατομικές και ομαδικές εργασίες

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.  Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.   Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

και προσφέραμε στους φοιτητές μας ένα κόκκινο γαρύφαλλο ως δείγμα της ευγνωμοσύνης μας για την θυσία τους…

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ

Γιορτάσαμε τους αγαπημένους μας φίλους!!!

Φτιάξαμε τις αξιαγάπητες γατούλες μας

379890557 1393467401515689 6251458439111451332 n  387555215 230901649981916 3625031455603636423 n

τα γλυκά μας σκυλάκια

387342136 1131273651180431 1735077732200252237 n

 

Μάθαμε σωστούς τρόπους συμπεριφοράς απέναντι στα ζώα:

387606461 714725494033765 4706963371916004379 n

 

και κάναμε και τα μαγικά μας….φέραμε το αγαπημένο μας ζώο στην τάξη μας!!!

 

Δεν φοβάμαι το σεισμό!!!

Μάθαμε πολλά για το σεισμό και για τρόπους που μπορούμε να προστατευτούμε!!!

Ζωγραφίσαμε το τραγούδι του σεισμού

370058101 1383208265596212 6676027771501445782 n 387496540 845919180248235 5903505812149649150 n 387593638 316097331115033 3725714763995185032 n

κάναμε άσκηση σεισμού…

369054981 222374267299976 5651089974156442716 n

και επειδή τα κάναμε όλα τέλεια μας έδωσαν και βραβείο!!!!

387332495 707665188062217 5141936126885080880 n 1