ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ

Γιορτάσαμε τους αγαπημένους μας φίλους!!!

Φτιάξαμε τις αξιαγάπητες γατούλες μας

379890557 1393467401515689 6251458439111451332 n  387555215 230901649981916 3625031455603636423 n

τα γλυκά μας σκυλάκια

387342136 1131273651180431 1735077732200252237 n

 

Μάθαμε σωστούς τρόπους συμπεριφοράς απέναντι στα ζώα:

387606461 714725494033765 4706963371916004379 n

 

και κάναμε και τα μαγικά μας….φέραμε το αγαπημένο μας ζώο στην τάξη μας!!!

 

Δεν φοβάμαι το σεισμό!!!

Μάθαμε πολλά για το σεισμό και για τρόπους που μπορούμε να προστατευτούμε!!!

Ζωγραφίσαμε το τραγούδι του σεισμού

370058101 1383208265596212 6676027771501445782 n 387496540 845919180248235 5903505812149649150 n 387593638 316097331115033 3725714763995185032 n

κάναμε άσκηση σεισμού…

369054981 222374267299976 5651089974156442716 n

και επειδή τα κάναμε όλα τέλεια μας έδωσαν και βραβείο!!!!

387332495 707665188062217 5141936126885080880 n 1

Μαθαίνω το αρχικό μου γράμμα!!!

Πόσες φωνούλες έχει το γραμματάκι του ονόματός μου; Ας το χωρίσουμε πηδώντας τα στεφάνια387513805 337580088683676 8921618738765779247 n

το φτιάξαμε με πλαστελίνη…

370115133 865901818309774 4969595680835152750 n

το  βάψαμε με μπατονέτες…

387604082 7051461934865986 2926413631913420840 n

και το χρωματίσαμε με την τεχνική του Piet Mondrian

387487446 691465606200500 3109613055998542299 n370124619 1765906900548982 3910545307728362462 n

 

 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ – ΑΓΙΑΣΜΟΣ

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι η τέλεση του Αγιασμού θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 11/9/2023 και ώρα 9:00 π.μ. στον αύλειο χώρο του
Δημοτικού σχολείου (είσοδος από την κεντρική πόρτα του Δημοτικού). Αμέσως μετά θα ακολουθήσει μια μικρή ενημέρωση στο νηπιαγωγείο μας , σχετικά με την οργάνωση και τη λειτουργία μας. Σας ευχόμαστε ολόψυχα καλή σχολική χρονιά!

Με εκτίμηση,

Το Διδακτικό προσωπικό
του Νηπιαγωγείου Σεισίου

 

Ημερολόγιο Σχολικού Έτους 2022-2023

 

Επιμορφωτική Συνάντηση Γονέων

asdfasdasda 825x510 1
Στα πλαίσια του Σχεδίου δράσης που πραγματοποιείται φέτος στο Νηπιαγωγείο μας και αφορά την “Μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό σχολείο”, διοργανώθηκε επιμορφωτική συνάντηση με την Λογοθεραπεύτρια κ.Γιαννούλα Δέσποινα, όπου οι γονείς ενημερώθηκαν  σχετικά με τα βασικά κριτήρια σχολικής ετοιμότητας από την λογοθεραπευτική και όχι μόνο σκοπιά που συνδέονται άμεσα με την ομαλή προσαρμογή των παιδιών στην Ά Δημοτικού. Η ενημερωτική συνάντηση  αφορούσε όλους τους γονείς, νηπίων και προνηπίων αφού η έγκυρη διάγνωση και αντιμετώπιση των όποιων δυσκολιών  μπορεί να παρουσιάσει ένα παιδί κατά την ανάπτυξή του, μπορούν να εξασφαλίσουν την επιτυχημένη σχολική και κοινωνικοσυναισθηματική του πορεία.
Ευχαριστούμε θερμά την κ. Γιαννούλα για τις χρήσιμες συμβουλές της καθώς και την τόσο ενδιαφέρουσα και εποικοδομητική συζήτηση.
collage 1
collage 2

Embark on a journey of local flavours and projects-eTwinning

οθόνης 652
 Εtwinning έργο «Embark on a journey of local flavors and products» με σχολεία της Ελλάδας , Κύπρου και Ρουμανίας.
Και το ταξίδι ξεκινά……
 ➡  Πρώτη πρόκληση : Εντοπίζουμε τις χώρες μας στο χάρτη
Δημιουργούμε εννοιολογικό χάρτη στο πίνακα της τάξης μας.
  • Πως φανταζόμαστε αυτό το ταξίδι;
  • Που θα ταξιδέψουμε;
  • Τι θα δούμε;
  • Ποιους θα συναντήσουμε;
  • Πιθανά προβλήματα που θα αντιμετωπίσουμε
Πολλές οι απορίες, οι σκέψεις και οι επιθυμίες των παιδιών. Για αρχή ξεκινάμε εντοπίζοντας του εταίρους μας στον χάρτη. Πόσο μακριά μας είναι; Πως θα επικοινωνούμε; Τι είναι αυτό που μπορεί να ελαχιστοποιήσει τις αποστάσεις; Τα παιδιά ξέρουν, το “internet Κυρία και ο υπολογιστής”! Με την βοήθεια του υπολογιστή λοιπόν  ταξιδεύουμε και βλέπουμε τα σχολεία των συνεργατών μας!
337264292 1590520034756754 5138746330190328987 n  338445143 548081384134937 3932328127251702907 n 337490105 894269661627296 7940264402784864937 n  338507832 1475545226313273 535671525980909762 n
➡ Δεύτερη πρόκληση: Το λογότυπο του έργου μας
Ο κάθε έταιρος με την ομάδα των παιδιών ετοιμάζει το λογότυπο του έργου  όπως το έχει φανταστεί. Εμείς συζητήσαμε πολύ και τελικά μέσα από διάφορες ιδέες και γιατί μας αρέσει η μεταμφίεση αποφασίσαμε ότι η πιο αντιπροσωπευτική εικόνα είναι αυτή ενός μάγειρα που κρατάει στα χέρια του το γευστικό μας ταξίδι. Πάνω στην πιατέλα του είναι η γη και γύρω ένα αεροπλανάκι με τις σημαίες των συμμετεχόντων χωρών. Κόψαμε κολλήσαμε, εκτυπώσαμε και ζωγραφίσαμε. Ζητήσαμε βοήθεια από την κυρία των Αγγλικών γιατί θέλαμε να γράψουμε τα ονόματα των χωρών και στα αγγλικά. Και έτοιμη η δική μας πρόταση για λογότυπο!
328772605 933932017976689 4423443498736903764 n
337148898 3300471243596318 6971583830314802260 n 337264294 527851119520238 3283324175052516303 n 337699629 773678007710312 8439571702552142143 n 338316856 180888301403088 4321179161334609385 n 338408670 1310711022848856 6231090349479915711 n 338457448 208009865253137 2236681519457749467 n
Και όταν όλα τα λογότυπα ολοκληρώθηκαν , η διαδικασία της ψηφοφορίας γίνεται από τους ίδιους τους μαθητές μας με την εφαρμογή meltimeter ,στη διαδικτυακή συνάντηση όλων των σχολείων που συμμετέχουν στο έργο! Μαγεία και ανυπομονησία , όσο οι “μπάρες” ανεβαίνουν!!!!

Μετάβαση στο padlet.com

EmbarkΚαι νικητής ….το λογότυπο του 40th Kindergarten of Ploiesti- Romania !!!!

➡ Τρίτη πρόκληση: Συστηνόμαστε 

Δημιουργούμε μια αφίσα , στην οποία συστήνονται οι μαθητές μας και στέλνουν ένα ηχητικό μήνυμα στους νέους φίλους μας από Σάμο, Κύπρο, Κέρκυρα, Ρουμανία, Καβάλα!

Το κάθε παιδί ζωγραφίζει το εαυτό του. Στην συνέχεια χρησιμοποιούμε γλωσσοπίεστρα για να φτιάξουμε το σχολείο μας και συνθέτουμε την αφίσα με την οποία θα συστηθούμε στους νέους μας φίλους. Το κάθε παιδί συμπληρώνει ότι είναι γι΄ αυτό αντιπροσωπευτικό. Γράφουμε το ονόματά μας, βάζουμε ήλιο και ουράνιο τόξο που έχουμε φτιάξει με πλαστελίνη και δημιουργούμε το “χαρούμενο νηπιαγωγείο μας” όπως πολύ χαρακτηριστικά είπε ο Νίκος Τ.

330134302 529402455948523 8566758290579981944 n

337170429 3412459415690671 8041629834871145002 n 337326010 234485175769492 4717712384871544425 n 337334878 230176689496393 629507626205736369 n 338363425 756122795896553 8396469738633463099 n 338423909 1667174387058445 1646594363060051620 n 338484581 1467757814032416 1566956318366968431 n 338545140 182337874587567 2832073552045534631 n 338589591 226394229926322 3593289726278028774 n 338597571 736294091272737 8974992657731504273 n

Στέλνουμε το χαιρετισμό μας στους εταίρους παρουσιάζοντας την ομάδα μας με τι άλλο; Μα με μια Μαντινάδα! Στην Κρήτη είμαστε!

Με μεγάλη μας χαρά μοιραζόμαστε μαζί σας το συνεργατικό ηλεκτρονικό βιβλίο που δημιουργήθηκε στα πλαίσια αυτής της πρόκλησης!
➡ Τέταρτη πρόκληση: Η μασκότ της τάξης μας
Η Παριζιάνα και το Τσικάλι Έμπνευση για την δική μας μασκότ ο μινωικός πολιτισμός. Αφού περιηγηθήκαμε εικονικά στο Αρχαιολογικό μουσείο του Ηρακλείου μέσα από βίντεο και επεξεργαστήκαμε ένα πλούσιο εποπτικό υλικό από εκθέματα που υπάρχουν εκεί καταλήξαμε στα παρακάτω.
334967051 1828936334160338 8892489333265741178 n
Η Παριζιάνα:Έτσι ονομάζουμε την κοπέλα που είναι μέρος μιας μεγάλης σύνθεσης. Η τοιχογραφία ειναι απο το ανάκτορο της Κνωσού. Ήταν το ιδεώδες της γυναικείας ομορφιάς της εποχής εκείνης. Εντύπωση έκαναν τα μεγάλα της μάτια,τα κυματιστά μαύρα μαλλιά ,τα κατακόκκινα χείλη καθώς και η προς τα πάνω μύτη. Η Παριζιάνα έγινε πάνω σε μια παλιά πάνινη κούκλα. Τα παιδιά βοήθησαν στο ράψιμο του φορεματός της, στο πλέξιμο των μαλλιών και έφτασαν τα κοσμήματά της.
Το τσικάλι:η μικρή πήλινη κατσαρολίτσα με τα τρία πόδια. Σκεύος πάνω απο 4000 ετών που ανακαλύφθηκε σε ένα χωριό στα ριζά του Ψηλορείτη, το Αποδουλού. Βρέθηκαν ίχνη ξυνόχοντρου (τραχανάς) κατά την ανάλυσή της. Τα παιδιά κατασκεύασαν την κατσαρολίτσα με καφέ πηλό και της έφτιαξαν το προσωπάκι. Της δώσαμε το όνομα “τσικάλι” =Κατσαρόλα. Και τα δύο αποτελούν εκθέματα στο Αρχαιολογικό μουσείο του Ηρακλείου.

λήψης
Η διαδικασία κατασκευής της μασκότ
334945157 1294482551438462 8392762341175629999 n 336780599 2145663528955631 1375497558049137285 n 337166440 977855339820453 8425085849729215851 n 337210975 1376913003084145 2193498685119554659 n 337215996 9337718269586575 9058594652121106430 n 337239059 944832690032776 8724529451573821550 n 338427005 198610629570052 4302801437407179561 n 338541163 164864109805746 8563153282379303390 n 338555121 241518174994110 1268570294681994069 n 338589597 730186008833540 5777312890865379434 n 338674827 174557965005017 847268157578494267 n 338757335 548610540741446 8990625675201530153 n338414777 630706488888787 8132735630552860706 n
Από τις μασκότ του κάθε εταίρου δημιουργήθηκε μια εκπληκτική ιστορία που έγινε βιβλίο στα ελληνικά και στα αγγλικά. Απολαύστε την παρακάτω:

book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

 

➡ Πέμπτη πρόκληση: Έρευνα για τις γνώσεις μας γύρω από τα τοπικά προϊόντα
Πολύ συχνά οι μαθητές στο πρωινό τους έχουν τοπικά προϊόντα , όπως ελιές, λυχναράκια, ανεβατά καλιτσούνια , χορτοπιτάκια. Ο Δράττοντας λοιπόν την ευκαιρία ξεκίνησε μια συζήτηση με αφορμή το πρωινό κάποιων παιδιών σχετικά με τα τοπικά προϊόντα της Κρήτης, τα φαγητά και τα γλυκά. 
  • Τι ξέρουμε για τα προϊόντα και τις γεύσεις του τόπου μας;
  • Τι θα θέλαμε να μάθουμε;
  • Ποιος μπορεί να μας βοηθήσει σε αυτό;
Τα παιδιά φάνηκαν να ξέρουν αρκετά από αυτά. Έχοντας λοιπόν σαν αποστολή να παρουσιάσουμε στους εταίρους  τις γεύσεις και τα προϊόντα του τόπου μας ζητήσαμε τη βοήθεια των γονέων αυτή τη φορά. Το κάθε παιδί ανέλαβε να φέρει κάτι αντιπροσωπευτικό μαζί με κάποιες πληροφορίες για τις οποίες θα είχε κάνει την σχετική έρευνα με τον γονέα του και να παρουσιάσει στην ολομέλεια. Την επόμενη μέρα στήσαμε μια έκθεση από Κρητικά καλούδια! Κάποια από τα παιδιά έφεραν συνταγές, άλλα μας είπαν πως παράγεται ένα προϊόν (π.χ ρακί) και άλλα είχαν μαγειρέψει μαζί με τους γονείς και τους παππούδες τους .
Φυσικά και δοκιμάσαμε! Φωνάξαμε και τα παιδιά του άλλου τμήματος για να δουν την έκθεση των τοπικών προϊόντων που στήσαμε και μετά γευτήκαμε τα καλούδια!
collage
333006078 1102813010678388 6849532857935317057 n 333581061 665741408658132 1982872821928382442 n 335064615 894278435261453 4350192474870552989 n 335066662 899143261368550 9140784561160881873 n 335074600 964535721367174 6950291260676603917 n 335133562 3484141391871895 2174902177287247645 n 335141104 754875239295660 7287161404440192468 n 335144712 129644796539813 3677045095159169372 n 335158342 6377777935605888 9098822500714985974 n 335257798 3511734642380705 6149004850022286495 n 335331533 730483968740153 4946225163121663005 n 335573305 759308292568106 6370253122732168408 n
336606706 1669067590180236 412795607282365267 n
337098599 106149675764008 5919952871639100462 n 337149929 604586258189165 6420573197854975807 n 337167833 543309064644515 8691576422068617184 n 338326892 1510876229321810 8148915636497784962 n 338393660 3339318356322322 900146522539161582 n 338399011 944349750034433 8788303309342220043 n
Παρακάτω η παρουσίασή μας

Εμπλουτίζουμε την γωνιά μας με φωτογραφίες και άλλων τοπικών προϊόντων  τα οποία αναζητήσαμε στο διαδίκτυο, εκτυπώσαμε τις φωτογραφίες και τα ενώσαμε σε κολάζ! Έτσι για να μην μείνει η γωνιά μας άδεια τώρα που τα περισσότερα τα φάγαμε!

349622432 145887535144163 5975505207039190349 n 349630196 203783439162133 7943802983052743409 n 349863946 223546657097627 7813617428717970512 n 350104710 3359953647580174 755105364967379051 n 350121699 275248328295146 2451267125555908021 n

 

➡  Έκτη Πρόκληση: Γινόμαστε σεφ και δημιουργούμε το δικό μας μενού με πιάτα από την παραδοσιακή κουζίνα. Όπως ένα μενού σε ένα εστιατόριο. 

Ψάχνοντας σε μενού κρητικών εστιατορίων και με την βοήθεια γονέα που διατηρεί ταβέρνα με τοπικά εδέσματα φτιάχνουμε ένα μενού ημέρας άκρως κρητικό και γευστικό. Βρίσκουμε φωτογραφίες των φαγητών, γράφουμε τις ονομασίες και δημιουργούμε ένα μενού που θα μπορούσε κάλλιστα να πάρει αστέρι michelin!

342878464 3435695530015733 9180700961682693818 n 342951860 1980137195653694 2695826593117869718 n 343271923 190898720541391 3823137394601443234 n 343286810 187156500461121 7852386022735878875 n 343787530 566194475621688 815084898553171811 n

➡  Έβδομη Πρόκληση:  Οι μαθητές μας ψηφίζουν για το καλύτερο μας full μενού ημέρας ανά τμήμα που θα περιλαμβάνει ορεκτικό, ένα κυρίως πιάτο και ένα γλυκό και θα γράψουμε το αντίστοιχο συνταγές και φτιάχνουμε ένα αντιπροσωπευτικό βιβλίο συνταγών στο τέλος.

Ας το διασκεδάσουμε για άλλη μια φορά αγαπητοί φίλοι!!!!

Διαλέγουμε από όλα τα τοπικά φαγητά και εδέσματα τα δυο επικρατέστερα και τα θέτουμε σε ανοιχτή ψηφοφορία.

345103533 260313356579958 8513013781091865364 n 349435975 161097803417850 1799367052842241728 n

Βρίσκουμε τις συνταγές με αναζήτηση στο google και με το πρόγραμμα ThingLink δημιουργούμε το δικό μας μενού ημέρας που προτείνουμε στους φίλους μας ανεπιφύλακτα! Για να το διαβάσουν όμως θα πρέπει πρώτα να σκανάρουν το QRCode!

349217550 1371823790335132 2967633133021570224 n

 

 

«Διαχείριση τραύματος και παροχή πρώτων βοηθειών στον τόπο του συμβάντος».

.jpg

Γονείς και εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου  και Δ.Σ Σεισίου παρακολούθησαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, τη Δευτέρα 20 Μαρτίου 2023, επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: «Διαχείριση τραύματος και παροχή πρώτων βοηθειών στον τόπο του συμβάντος». Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε από τη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας της 7ης Υ.ΠΕ Κρήτης, σε συνεργασία με το Νηπιαγωγείο Σεισίου.

Ευχαριστούμε θερμά τις εισηγήτριες, κ.Μακράκη Ειρήνη, του κλάδου ΠΕ Νοσηλευτικής και συντονίστρια ειδικότητας νοσηλευτικής Δημόσιας Υγείας/Κοινοτικής Νοσηλευτικής της 7ης ΥΠΕ Κρήτης, κ. Μεϊντάνη Φλώρα, του κλάδου ΤΕ Νοσηλευτικής της 7ης ΥΠΕ Κρήτης όπως επίσης και τον πιστοποιημένο  εθελοντή διασώστη του Εκάβ για τις πολύτιμες πληροφορίες και γνώσεις που μοιράστηκαν μαζί μας.Ευχαριστούμε επίσης την Διευθύντρια του Δ.Σ Σεισίου για την παραχώρηση της αίθουσας και την φιλοξενίας αλλά και όλους τους παρευρισκόμενους γονείς και εκπαιδευτικούς.

Το εκπαιδευτικό/επιμορφωτικό σεμινάριο εντάσσεται στο πλαίσιο ανάπτυξης προγραμμάτων αγωγής και προαγωγής υγείας της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας, απευθύνεται αποκλειστικά σε ενήλικες, έχει διάρκεια τρείς (3) ώρες και περιλαμβάνει θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση στις ακόλουθες ενότητες:

·         Καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση-ΚΑΡΠΑ

·         Χρήση αυτόματου εξωτερικού απινιδωτή

·         Θέση ανάνηψης

·         Πνιγμονή

·         Αναφυλαξία

·         Κακώσεις Μυοσκελετικού Συστήματος (Διάστρεμμα, Εξάρθρωμα, Κατάγματα, κ.α.)

·         Εγκαύματα

·         Τραύματα και αιμορραγίες

·         Ηλεκτροπληξία

·         Δήγματα (Δαγκώματα, τσιμπήματα εντόμων, ερπετών, κ.α.)

 ➡  Στόχος του προγράμματος είναι, μέσω της κατάλληλης εκπαίδευσης παροχής πρώτων βοηθειών, η απόκτηση ενός σημαντικού εφοδίου προστασίας της ανθρώπινης ζωής, της δημόσιας υγείας και κοινωνικής ασφάλειας. Η παροχή γνώσεων για τις άμεσες ενέργειες στις οποίες μπορούμε να προβούμε στο σημείο του ατυχήματος και τα πλαίσια στα οποία μπορούμε να ενεργούμε, όταν δίνουμε πρώτες βοήθειες, με σκοπό τη διατήρηση ή τη σταθεροποίηση της ζωής μέχρι την άφιξη των ειδικών και την ελαχιστοποίηση των συνεπειών του ατυχήματος.

336279849 946575763366618 7301093604709894014 n 336399590 803127167812282 5953587455350805420 n 336592389 555464443084819 4814459261673831660 n   336586297 1063422697790032 8095213659016561855 n

336428863 1140394259973681 1352335058419334856 n 336310651 1636968383383358 5239162044170581239 n 336357962 5812982825497411 9103841418426256335 n 336415757 3464051757171595 2285126495282324868 n 336623000 591225336048607 2963418651534151375 n

336592175 137512885935714 2027969193779115462 n 336344943 463471859257560 497049099484813163 n 336354138 548738364081960 6844870233719364372 n

336447754 929179731749588 2578399098141652571 n 336512917 710519140850777 6166716578876161173 n

336402521 1381275302620567 5937859178982016218 n 336415757 614564640540223 3696616166372732442 n

 

Βιβλία σε ρόδες

BOOKSONWHEELS1

Βιβλία σε ρόδες

Υποδεχτήκαμε τα “ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ” ????!!
Μια βαλίτσα γεμάτη με θησαυρούς έτοιμους να τους εξερευνήσουμε!
Το περιεχόμενο της βαλίτσας μας εντυπωσίασε περισσότερο. Βιβλία, πολλά βιβλία και σελιδοδεικτες και ζωγραφιές που μας έστειλαν τα παιδία του 14ου Δ.Σ Ν.Ιωνίας !!Εκεί ήταν η βαλίτσα πριν από εμάς!
~~~~~~~~~~~~
➡️ Τα ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ® είναι ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα που φέρνει μικρές, κινητές, θεματικές και δανειστικές βιβλιοθήκες στις τάξεις των δημόσιων δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων σε όλη την Ελλάδα. Δημιουργήθηκαν το 2012 από την πολιτιστική εταιρεία Η ΠΥΡΝΑ με τη συνεργασία του Γραφείου Περιβάλλοντος της Α’ Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αθηνών.
➡️Σκοπός του προγράμματος είναι να ενθαρρύνει τα παιδιά να ξεφυλλίσουν, να ακούσουν ή να διαβάσουν τα βιβλία και να «ταξιδέψουν» μαζί τους, να αναγνωρίσουν τις σκέψεις και τα συναισθήματα που τους προκαλούν και να τα μοιραστούν. Η ύπαρξη διαφορετικών βιβλίων γύρω από το ίδιο θέμα προσφέρει στα παιδιά ποικιλία πληροφοριών και ερεθισμάτων δίνοντάς τους τη δυνατότητα να αναπτύξουν κριτική σκέψη, ενώ το έργο καταξιωμένων εικονογράφων καλλιεργεί την αισθητική τους και προάγει μορφές επικοινωνίας όπως η μη λεκτική. Τα βιβλία φθάνουν στο σχολείο μέσα σε μια βαλίτσα με ρόδες και παραμένουν στη σχολική τάξη επί 4 εβδομάδες, ώστε να υπάρχει χρόνος για δανεισμό και για διάφορες δραστηριότητες όπως ομάδα ανάγνωσης, εικαστικό και θεατρικό εργαστήρι, επισκέψεις, εκθέσεις κ.ά.
 ➡  Τα παιδιά δανείστηκαν όποιο βιβλίο ήθελαν για μια εβδομάδα. Πριν όμως από αυτό είχαμε διαβάσει τους κανόνες του δανεισμού και είχαμε υποσχεθεί ότι θα τους τηρήσουμε όλοι. Έτσι και έγινε. Όλα τα παιδιά γύρισαν τα βιβλία τους την καθορισμένη ημερομηνία σε άψογη κατάσταση. Το κάθε παιδί μας είπε δυο λογάκια για την ιστορία του βιβλίου του και παρουσίασε στην ολομέλεια την ζωγραφιά που έκανε για αυτό. Όλες οι ζωγραφιές των παιδιών μπήκαν στον φάκελο που θα ταξιδέψει μαζί με την βαλίτσα. Είναι το δώρο μας στους επόμενους τυχερούς αναγνώστες.
ΑΡΑΓΕ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΑΥΤΗ Η ΒΑΛΙΤΣΑ;
331197004 5922379141187694 6926271299379660963 n 332108287 766149464845039 6711126451815635863 n 332114576 916988229496327 7923592444700849593 n 332876600 492834573061878 1585978955760642136 n 335468172 137810679228447 5630174998285381154 n