Πικ Νικ στην Αυλή του Σχολείου μας!

Μια όμορφη και ξεχωριστή εμπειρία είχαν την ευκαιρία να ζήσουν οι μικροί μας μαθητές, συμμετέχοντας σε ένα απολαυστικό πικ νικ στην αυλή του νηπιαγωγείου μας!

Με τις κουβερτούλες τους στρωμένες στο γρασίδι και τα καλαθάκια γεμάτα με υγιεινά και νόστιμα σνακς, τα παιδιά απόλαυσαν μια διαφορετική ημέρα  στην αγκαλιά της φύσης. Μέσα σε κλίμα χαράς και ξεγνοιασιάς, μοιράστηκαν λιχουδιές, συζήτησαν, γέλασαν και πέρασαν όμορφες στιγμές με τους φίλους τους.

Η δράση αποτέλεσε μια ευκαιρία για τα παιδιά να καλλιεργήσουν δεξιότητες συνεργασίας, να μάθουν κανόνες καλής συμπεριφοράς σε κοινόχρηστους χώρους και να απολαύσουν τα οφέλη της επαφής με το φυσικό περιβάλλον. Παράλληλα, συζητήσαμε για τη σημασία της υγιεινής διατροφής, της καθαριότητας και του σεβασμού προς το περιβάλλον, φροντίζοντας όλοι μαζί να διατηρήσουμε την αυλή μας καθαρή, μετά το τέλος του πικ νικ.

Ήταν μια απλή, αλλά ιδιαίτερα ευχάριστη δράση, που γέμισε την ημέρα μας με χαμόγελα, όμορφες εικόνες και αξέχαστες στιγμές!

Ανυπομονούμε για την επόμενη υπαίθρια περιπέτειά μας!

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

ΜΠΑΤΣΙΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ-ΣΙΑΜΑΝΤΗ ΡΑΦΑΕΛΛΑ-ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ