Με ιδιαίτερη χαρά και ενθουσιασμό, οι μαθητές του σχολείου μας συμμετείχαν και φέτος στον καθιερωμένο στολισμό του χριστουγεννιάτικου δέντρου στην πλατεία του χωριού. Με πολύχρωμες χειροποίητες κατασκευές, στολίδια και λαμπερές δημιουργίες, τα παιδιά γέμισαν το κέντρο του χωριού με γιορτινή ατμόσφαιρα και ζεστασιά.
Την εκδήλωση πλαισίωσε χριστουγεννιάτικη μουσική, που έδωσε έναν ακόμη πιο μαγικό τόνο στην ημέρα, ενώ γονείς, κάτοικοι και επισκέπτες απόλαυσαν παραδοσιακά εδέσματα και γλυκίσματα που προσέφερε το Παραδοσιακό Καφενείο «Βονόρτα» και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας.
Ευχαριστούμε όλους όσοι συμμετείχαν και στήριξαν αυτή τη γιορτινή δράση. Ευχόμαστε σε όλη την κοινότητα καλές γιορτές, με υγεία, χαρά και δημιουργικότητα! 🎄✨
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |




















