Το σχολείο μας είχε τη χαρά να παρακολουθήσει στο ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου τη θεατρική παράσταση «Χάιντι, το κορίτσι των βουνών», ένα έργο βασισμένο στο κλασικό παιδικό μυθιστόρημα της Γιοχάνα Σπίρι. Η παράσταση μάς ταξίδεψε στις Άλπεις και στη ζεστή, τρυφερή ιστορία της μικρής Χάιντι, που με την καλοσύνη και την αγάπη της αλλάζει τις ζωές των ανθρώπων γύρω της.
Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν από την όμορφη σκηνοθεσία και τα ζωντανά σκηνικά, που αναπαριστούσαν με εντυπωσιακό τρόπο τη φύση, το ορεινό τοπίο και το σπιτάκι του παππού. Οι ηθοποιοί απέδωσαν με συναίσθημα και αυθεντικότητα τους χαρακτήρες, μεταδίδοντας την παιδική αθωότητα της Χάιντι, την αυστηρότητα αλλά και την αγάπη του παππού, καθώς και τη φιλία της με τον Πέτερ και τη Κλάρα.
Ιδιαίτερα συγκινητικές ήταν οι σκηνές όπου η Χάιντι βοηθά τη μικρή Κλάρα να ξεπεράσει τους φόβους της και να ξαναβρεί τη χαρά της ζωής. Μέσα από το έργο αναδείχθηκαν σημαντικές αξίες, όπως η φιλία, η καλοσύνη, η δύναμη της φύσης και η σημασία της οικογένειας.
Η παράσταση καθήλωσε όλους τους μαθητές, που παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον και συμμετείχαν ενεργά στις συζητήσεις που ακολούθησαν. Ήταν μια υπέροχη εμπειρία, που συνδύασε την ψυχαγωγία με την παιδαγωγική αξία και μας έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσουμε καλύτερα αυτή τη διαχρονική ιστορία.
Ανυπομονούμε για την επόμενη θεατρική μας επίσκεψη!
![]() |
![]() |
![]() |




