Η Άνοιξη είναι εδώ και το νηπιαγωγείο μας «άνθισε»!
Αυτή την περίοδο, η φύση γίνεται ο καλύτερος δάσκαλός μας και μας προσκαλεί να ανακαλύψουμε τα μυστικά της.
Με αφορμή τον ερχομό της Άνοιξης και της Πρωτομαγιάς, οι μέρες μας γέμισαν με χρώματα και νέες εμπειρίες:
-
- Παρατηρήσαμε τα λουλούδια να ανθίζουν και μάθαμε για τη σημασία τους στο περιβάλλον.
- Μιλήσαμε για την αναγέννηση της φύσης και τα έθιμα που συνοδεύουν τον ερχομό του Μαΐου.
- Δημιουργήσαμε τις δικές μας κατασκευές, εμπνευσμένοι από την ομορφιά γύρω μας.
Μέσα από το παιχνίδι και τη δημιουργία, τα παιδιά έρχονται σε επαφή με τον κόσμο των φυτών, μαθαίνουν να σέβονται το περιβάλλον και χαίρονται την κάθε στιγμή αυτής της φωτεινής εποχής.





