Κοπή βασιλόπιτας στο Νηπιαγωγείο μας

Με ιδιαίτερη χαρά πραγματοποιήθηκε στο Νηπιαγωγείο μας η καθιερωμένη κοπή της βασιλόπιτας, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε ευχάριστο και εορταστικό κλίμα, δίνοντας την ευκαιρία σε όλους να ανταλλάξουμε ευχές για μια δημιουργική, υγιή και γεμάτη επιτυχίες νέα χρονιά.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την άψογη οργάνωση και τη στήριξή του στο έργο του σχολείου μας. Τέτοιες δράσεις ενισχύουν το πνεύμα συνεργασίας και τη σχολική μας κοινότητα.

Ευχόμαστε σε όλους καλή χρονιά, με πρόοδο, αισιοδοξία και όμορφες στιγμές!

IMG20260123110850 IMG20260123111821 IMG20260123114351

Δράση Αγωγής Υγείας από την 2η ΤΟΜΥ Αγρινίου

Το Νηπιαγωγείο  μας σήμερα ,είχε τη χαρά να φιλοξενήσει την επισκέπτρια υγείας από την 2η  Τοπική Ομάδα Υγείας (ΤΟΜΥ), η οποία πραγματοποίησε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και χρήσιμη ομιλία προς τους μαθητές μας με θέμα  τη «Στοματική υγεία και διατροφή».

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, τα παιδιά ενημερώθηκαν με τρόπο κατανοητό και βιωματικό για το πώς πρέπει να φροντίζουμε τα δόντια μας, για τα φαγητά που αγαπούν τα δόντια μας και αυτά που είναι βλαβερά για τα δόντια μας, για το πώς πρέπει να τα βουρτίζουμε και τη συμβαίνει στο στόμα μας όταν δεν τα βουρτίζουμε . Τέλος στα παιδιά δόθηκαν αφίσες τις οποίες και σχολίασαν με την επισκέπτρια υγείας.

Η δράση αυτή συνέβαλε ουσιαστικά στην ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα υγείας και εντάσσεται στο πλαίσιο της συνεργασίας του σχολείου μας με φορείς πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας. Ευχαριστούμε θερμά την κυρία Βλαχοπούλου Δήμητρα, επισκέπτρια υγείας της ΤΟΜΥ Γαβαλούς, για την πολύτιμη παρουσία και την ουσιαστική ενημέρωση που προσέφερε στα παιδιά.

IMG 20260114 150329 IMG 20260114 150026