Με ιδιαίτερη χαρά πραγματοποιήθηκε στο Νηπιαγωγείο μας η καθιερωμένη κοπή της βασιλόπιτας, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε ευχάριστο και εορταστικό κλίμα, δίνοντας την ευκαιρία σε όλους να ανταλλάξουμε ευχές για μια δημιουργική, υγιή και γεμάτη επιτυχίες νέα χρονιά.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την άψογη οργάνωση και τη στήριξή του στο έργο του σχολείου μας. Τέτοιες δράσεις ενισχύουν το πνεύμα συνεργασίας και τη σχολική μας κοινότητα.
Ευχόμαστε σε όλους καλή χρονιά, με πρόοδο, αισιοδοξία και όμορφες στιγμές!
![]() |
![]() |
![]() |





