Τη Δευτέρα 27 Οκτωβρίου, το σχολείο μας τίμησε με σεβασμό και περηφάνια την Εθνική Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940, ημέρα που ο ελληνικός λαός είπε το ηρωικό «Όχι» στις δυνάμεις του φασισμού και υπερασπίστηκε την ελευθερία και την αξιοπρέπεια της πατρίδας μας.
Η εορταστική εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου και περιελάβανε ομιλίες, απαγγελίες ποιημάτων, θεατρικά δρώμενα και προβολή ιστορικού υλικού που ετοίμασαν με μεράκι οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί τόσο του Νηπιαγωγείου όσο και του Δημοτικού σχολείου. Ιδιαίτερη συγκίνηση προκάλεσαν οι μαθητικές παρουσιάσεις που ανέδειξαν το θάρρος και την ενότητα των Ελλήνων εκείνης της εποχής.
Την επομένη, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν με υπερηφάνεια στη μαθητική παρέλαση, εκπροσωπώντας επάξια το σχολείο και τιμώντας τους ήρωες του 1940. Με την ελληνική σημαία να κυματίζει ψηλά και το κεφάλι υψωμένο, απέδωσαν φόρο τιμής σε όσους αγωνίστηκαν για την ελευθερία της πατρίδας μας.
Η ημέρα αυτή μάς υπενθυμίζει ότι η ελευθερία, η ειρήνη και η δημοκρατία είναι αξίες που οφείλουμε να διαφυλάττουμε καθημερινά.
![]() |
![]() |
![]() |




