Εορτασμός της Εθνικής Επετείου της 28ης Οκτωβρίου

Τη Δευτέρα 27 Οκτωβρίου, το σχολείο μας τίμησε με σεβασμό και περηφάνια την Εθνική Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940, ημέρα που ο ελληνικός λαός είπε το ηρωικό «Όχι» στις δυνάμεις του φασισμού και υπερασπίστηκε την ελευθερία και την αξιοπρέπεια της πατρίδας μας.

Η εορταστική εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου και περιελάβανε ομιλίες, απαγγελίες ποιημάτων, θεατρικά δρώμενα και προβολή ιστορικού υλικού που ετοίμασαν με μεράκι οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί τόσο του Νηπιαγωγείου όσο και του Δημοτικού σχολείου. Ιδιαίτερη συγκίνηση προκάλεσαν οι μαθητικές παρουσιάσεις που ανέδειξαν το θάρρος και την ενότητα των Ελλήνων εκείνης της εποχής.

Την επομένη, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν με υπερηφάνεια στη μαθητική παρέλαση, εκπροσωπώντας επάξια το σχολείο και τιμώντας τους ήρωες του 1940. Με την ελληνική σημαία να κυματίζει ψηλά και το κεφάλι υψωμένο, απέδωσαν φόρο τιμής σε όσους αγωνίστηκαν για την ελευθερία της πατρίδας μας.

Η ημέρα αυτή μάς υπενθυμίζει ότι η ελευθερία, η ειρήνη και η δημοκρατία είναι αξίες που οφείλουμε να διαφυλάττουμε καθημερινά.

giorth IMG 20251102 193326 IMG 20251102 192253

Ένα μάθημα αλλιώτικο από τα άλλα είχαν την ευκαιρία να ζήσουν οι μαθητές μας στο μαγευτικό καστανοδάσος του Άνω Κερασόβου.

Ένα μάθημα ζωής: για την καλλιέργεια του κάστανου, τη φιλοξενία, την ευγένεια, την επικοινωνία και, πάνω απ’ όλα, τη σημασία της προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος. Δάσκαλοι σε αυτό το μοναδικό «σχολείο» ήταν το ίδιο το δάσος και οι δραστήριοι, φιλόξενοι και εμπνευσμένοι κάτοικοι του Άνω Κερασόβου.

Την Τετάρτη 15 Οκτωβρίου, το σχολείο μας (Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο) πραγματοποίησε περιβαλλοντική εκπαιδευτική επίσκεψη στο καστανοδάσος της περιοχής. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στο χώρο από την κυρία Γιώτα  Καλογεράκη και την κυρία Μιχαλοπούλου Κλεάνθη, να συμμετάσχουν στο τίναγμα της καστανιάς και να συλλέξουν κάστανα. Ενημερώθηκαν για την καλλιέργεια και τη διατροφική αξία του καρπού, εμβαθύνοντας έτσι στη γνώση μέσα από την εμπειρία.

Ακολούθησε περίπατος μέχρι το Άνω Κεράσοβο,  όπου επισκεφτήκαμε  το Πνευματικό Κέντρο και τον Ιερό Ναό της Κοίμησης της Θεοτόκου. Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με γευστικά γλυκίσματα από κάστανο!

Ευχαριστούμε θερμά όλους για την ανοιχτή αγκαλιά, τη ζεστή υποδοχή και την αυθεντική φιλοξενία που μας προσέφεραν!

thumbnail 6 thumbnail 7 thumbnail 3 thumbnail 2
thumbnail 4 thumbnail 1 IMG20251015115005 IMG20251015110554