Ξεκινήσαμε το συγκεκριμένο εργαστήριο με ενθουσιασμό αφού είναι ένα θέμα προσφιλές για τα παιδιά
Στόχος του προγράμματος να κατανοήσουν την σχέση αλληλεξάρτησης ανάμεσα στον άνθρωπο και τα ζώα .Επίσης ότι ο άνθρωπος πρέπει να σέβεται τα ζώα και να έχει ευθύνη γιαυτά τηρώντας την διακήρυξη δικαιωμάτων των ζώων
Καλλιεργούνται οι εξής δεξιότητες
-Δεξιότητες μάθησης: Επικοινωνία, συνεργασία, κριτική σκέψη, δημιουργικότητα
-Δεξιότητες Ζωής: Κοινωνικές δεξιότητες, Ενσυναίσθηση και Ευαισθησία, Υπευθυνότητα
-Δεξιότητες του νου: δημιουργική, παραγωγική, ολιστική σκέψη, αναστοχασμός
-Ψηφιακές δεξιότητες
Ξεκινώντας ξανασυστηθήκαμε και ξαναθυμηθήκαμε τους κανόνες της ομάδας μας. Μιλήσαμε για τα συναισθήματά μας
Ενημερώθηκαν τα παιδιά για το θέμα που θα ασχοληθούμε και όλα είχαν κάτι να πουν για τα ζώα
Συζητήσαμε για την προσφορά των ζώων στον άνθρωπο και ποιά είναι αυτά που μας δίνουν
Επίσης τι προσφέρει ο άνθρωπος στα ζώα
Καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι υπάρχει μιά στενή κι αλληλένδετη σχέση ανάμεσα στα ζώα στον άνθρωπο και στο περιβάλλον
Παρατηρήσαμε κι επεξεργαστήκαμε τον πίνακα του Σαγκάλ <<Εγώ και το χωριό>> ο οποίος μας τονίζει τη σχέση αλληλεξάρτησης μεταξύ ανθρώπου και ζώων
Προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε τους δικούς μας πίνακες αποτυπώνοντας το μήνυμα που ήθελε να περάσει ο Σαγκάλ
Μιλήσαμε για το ζώο που θα ήθελε το κάθε παιδί να φροντίσει και το αιτιολογήσαμε. Ατομική εργασία
Σεβόμαστε τα ζώα και δεν τα υπερεκμεταλλευόμαστε
Να αντιληφθούν ότι η στάση σεβασμού απέναντι στα ζώα είναι μια στάση που ενισχύει το αίσθημα ευθύνης.
Τα παιδιά παρατηρούν, συγκρίνουν, σκέφτονται, συζητούν.
Και τα ζώα έχουν δικαιώματα-Μαθαίνουν τα άρθρα της οικουμενικής διακήρυξης των ζώων
Ατομική εργασία
Κάθε παιδί διαλέγει ένα δικαίωμα από την διακήρυξη και δημιουργούμε μία αφίσα με τίτλο <<Τα παιδιά προστατεύουν τα ζώα>>




















