Η δεύτερη αποστολή μας

Συνεχίζουμε με τη δεύτερη δράση του έργου “Μένουμε σπίτι … μαζί”.
Διαβάστε στα παιδιά το παρακάτω γράμμα.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε και ένα πολύ ωραίο  βιντεάκι για την 25η Μαρτίου.
Καθώς επίσης και το υπέροχο παραμύθι “Τα Ελληνάκια” της Φακίνου από το youtube.

Η τεχνολογία μας πάει σχολείο

 
Αγαπητοί γονείς, οι ιδιαίτερες συνθήκες που ζούμε τις τελευταίες μέρες με το κλείσιμο των σχολείων εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού έχει φέρει στο προσκήνιο την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας το νηπιαγωγείο Λιανοκλαδίου συμμετέχει στο e-twinning πρόγραμμα”Μένουμε σπίτι μαζί”. Οι ιδρύτριες του έργου Μαρίνα Ζαχαριά και Αριάδνη Ευαγγελοπούλου μαζί με 12 ακόμη νηπιαγωγούς -Καλλιόπη Παπουτσάκη, Κικιλία Τσουκαλά, Κατερίνα Ίλτσιου, Δήμητρα Γιάγκογλου, Κική Μιχαλάρου, Δέσποινα Παρταλά, Αγορίτσα Τζήμα, Μαργαρίτα Σαμουτιάν, Γρηγορία Θεοδωρίδου, Ελένη Χατζηστεφάνου, Αθηνά Ζησοπούλου, Μαρία Γιαννίκη-αποτελούν τη συντονιστική ομάδα του έργου. Στο ιστολόγιο του Νηπιαγωγείου θα αναρτώνται προτάσεις και δραστηριότητες για τους μικρούς μαθητές. Το μόνο που χρειάζεστε είναι το κινητό σας τηλέφωνο. Όλο το υλικό θα ανεβαίνει σε ένα padlet, έναν τοίχο δηλαδή όπου βάζουμε διάφορα πράγματα. Θα συνδεθείτε στο σύνδεσμο που στέλνουμε με το e-mail και θα ακολουθήσετε τις οδηγίες στις εικόνες που ακολουθούν. Αν κάποιος δυσκολεύεται μου στέλνει τη φωτογραφία με το κείμενο που θέλει και την ανεβάζω εγώ. Παρακαλώ προσπαθήστε στις φωτογραφίες να μην φαίνονται τα πρόσωπα των παιδιών. Καλή αρχή να έχουμε!

 

 

 

 

 

Ένα παραμύθι για τον κορονοϊό

Μια μικρή ιστορία που εξηγεί με απλά λόγια στα παιδιά τι είναι ο κορονοϊός. Πατώντας το βελάκι πάνω δεξιά στην παρακάτω εικόνα, η ιστορία εμφανίζεται σε πλήρη οθόνη και μπορείτε να εκτυπώσετε κάποιες σελίδες για να τις συζητήσετε με τα παιδιά.

ΕΟΔΥ – Οδηγίες για παραμονή παιδιών και εφήβων στο σπίτι

ΕΘΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ

 

Οδηγίες για παραμονή παιδιών και εφήβων στο σπίτι
στο πλαίσιο της Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την πρόληψη της διασποράς του νέου

 

κορωνοϊού SARSCoV-2 στις σχολικές μονάδες και την κοινότητα

 

11 Μαρτίου 2020
•        Αποφυγή των συναθροίσεων και του συγχρωτισμού οπουδήποτε (π.χ. καφετέριες, κινηματογράφοι)
•        Αποφυγή ομαδικών εξωσχολικών δραστηριοτήτων
•        Αποθάρρυνση συναντήσεων σε σπίτια φίλων, εστιατόρια ή εμπορικά κέντρα
•        Ενθάρρυνση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων εξ αποστάσεως (elearning)
•        Αποφυγή επαφής με άτομα που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες
•        Συχνό και καλό πλύσιμο των χεριών με νερό και σαπούνι ή αλκοολούχο διάλυμα
•        Κάλυψη του βήχα ή του φτερνίσματος με χαρτομάντιλο και απόρριψη στα απορρίμματα. Αν αυτό δεν είναι διαθέσιμο, με το εσωτερικό του αγκώνα
•        Αποφυγή αγγίγματος ματιών, μύτης και στόματος
•        Αποφυγή στενής επαφής (χειραψίες, αγκαλιές και φιλιά)
•        Αποφυγή επαφής με άτομα που έχουν συμπτώματα λοίμωξης
•        Σε περίπτωση εμφάνισης συμπτωμάτων, παραμονή στο σπίτι και επικοινωνία με ιατρό ή με τον ΕΟΔΥ.
Centers for Disease Control and Prevention. Coronavirus Disease 2019 (COVID-19). Interim Guidance for Administrators of US Institutions of Higher Education
ΕΘΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΛΟΙΜΩΔΗ ΝΟΣΗΜΑΤΑ

Τηλ. 2105212000 www.eody.gov.gr

 

 

Η ελιά

DSCN3954
Στις αρχές του Νοέμβρη συζητήσαμε για την ελιά στο σχολείο όπου είδαμε και πίνακες ζωγραφικής με ανάλογο θέμα. Μιλήσαμε για την σημασία που έχει το λάδι στη διατροφή μας και στη ζωή μας και επισκεφτήκαμε τη Χώρα τεχνών στα Λελέικα Υπάτης. Εκεί, αφού παρακολουθήσαμε ένα σχετικό βίντεο, μπήκαμε σε ένα ελαιώνα και μαζέψαμε ελιές. Στη συνέχεια τις βάλαμε σε μπουκάλι με νερό και αλάτι και τις πήραμε στο σπίτι με την υποχρέωση να το ανακατεύουμε που και που προκειμένου να φάμε σε λίγο καιρό τις δικές μας σπιτικές ελιές.

Κάναμε και δυο κατασκευές (ιδέες από το διαδίκτυο)