Feed
Άρθρα
Σχόλια

ΤΜΗΜΑΤΑ WEBEX

Στα πλαίσια της εξ’αποστάσεως εκπαίδευσης σας ανακοινώνουμε την κατανομή τμημάτων.

Προκειμένου να τα δείτε πατήστε παρακάτω και αποθηκεύστε το έγγραφο στην συσκευή σας για να τα δείτε:

Kατανομή τμημάτων webex

 

Κάτω από κάθε τμήμα υπάρχει ο σύνδεσμος σύνδεσης στην αίθουσα των νηπιαγωγών.

Με αφορμή τον πόλεμο του ’40,συζητήσαμε για το τι σημαίνει πόλεμος και τι ειρήνη.

Τα παιδιά χωρίστηκαν σε 2 ομάδες

μια για τον πόλεμο

και μια για την ειρήνη,

προσπαθώντας να αποκρυπτογραφήσουν το νόημα των εικόνων τους και να τις χαρακτηρίσουν με μια λέξη

Στη συνέχεια κάθε ομάδα παρουσίασε την δική της εκδοχή

και καθόλου δεν δυσκολεύτηκαν στο να αποδώσουν τις λέξεις Πόλεμος-Ειρήνη.

Απεικόνισαν με χρώματα τις δύο έννοιες

 

 

 

Κάναμε μια άσκηση φαντασίας….στην οποία οι απαντήσεις ήταν μοναδικές…..

Από το σύμβολο της ειρήνης,το περιστέρι

μάθαμε και το γράμμα Π,π

Το ορθογώνιο

Από το σχήμα της ελληνικής σημαίας γνωρίσαμε το ορθογώνιο.

Φτιάξαμε τον  κ. Ορθογώνιο Ορθογωνούλη

και γίναμε ζωγράφοι

Κοιτώντας τον πιο διάσημο πίνακα του Πητ Μοντριάν,«Σύνθεση σε κόκκινο, κίτρινο και μπλε» (1930)

χρησιμοποιώντας τέμπερες

σχεδιάσαμε ορθογώνια

και δημιουργήσαμε

τους δικούς μας πίνακες.

Ο κύκλος

Μιλώντας για τα φθινοπωρινά φρούτα κάναμε αναφορά στο σχήμα του κύκλου.

Με την κ. Πόπη γνωρίσαμε τον Κυκλάνθρωπο

και αρχίσαμε να ξεχωρίζουμε στερεά και επίπεδα σχήματα.

Ποιός κουβαλά  κύκλο

είναι και σπιτάκι

και το κουβαλά στην πλάτη του;

Το σαλιγκάρι!

 

Στην επετειακή γιορτή των 80 χρόνων από το 1940 ο κορωναϊός είχε το δικό του δώρο.

Χωρίς εκδηλώσεις,γιορτές,κατάθεση στεφανιών,παρελάσεις….

Στην τάξη μας προσπαθήσαμε να τα προσπεράσουμε αυτά κ μιλήσαμε όπως κάθε χρόνο για το ’40…έστω κι αν θα έλειπε η παρουσία των γονιών την παραμονή της επετείου….

Είπαμε το χρονικό του ελληνοϊταλικού πολέμου,είδαμε βίντεο και φωτογραφίες της εποχής και στη συνέχεια τα παιδιά έφτιαξαν τις δικές τους ζωγραφιές.

Μάθαμε λέξεις του ’40 και τις συνθέσαμε,(τα νήπια),σε φύλλο εργασίας.

Βάλαμε τους φαντάρους στο τρένο για το μέτωπο

και χαράξαμε τα μονοπάτια με τις γυναίκες της Πίνδου.

Μιλήσαμε για την μάχη της Κρήτης και τα γερμανικά αεροπλάνα

αλλά φτιάξαμε τα δικά μας ελληνικά αλεξίπτωτα

και ντύσαμε αλεξιπτωτιστές-μαγνητάκια την τάξη μας.

Με τέμπερες και χρώματα ελληνικά

γίναμε καπετάνιοι στην βάρκα της Ελλάδας

και φωνάξαμε δυνατά το δικό μας ΟΧΙ.

Με την κ. Πόπη τραγουδήσαμε το Παλιό Κανόνι

και φτιάξαμε Το Κανόνι της Ειρήνης.

« Πιο πρόσφατα Άρθρα - Παλιότερα Άρθρα »

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων