Feed
Άρθρα
Σχόλια

Επανέναρξη μαθημάτων δια ζώσης 10 Μαΐου 2021

Αγαπητοί Γονείς Χριστός Ανέστη!

Το  νηπιαγωγείο μας ξεκινά και πάλι το πρόγραμμά του στην τάξη, την Δευτέρα 10-5-2021 και ώρα 08:15-8:30 τηρουμένων όλων των γνωστών μέτρων όπως:

– η υποχρεωτική χρήση μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους,

– η χρήση αντισηπτικών,

– οι σχολαστικοί καθαρισμοί,

– οι τακτικοί αερισμοί των χώρων, ειδικότερα τώρα που και ο καιρός βοηθά,

Επιπλέον:

Είναι υποχρεωτική η διενέργεια αυτοδιαγνωστικού τεστ κορωνοϊού δύο φορές την εβδομάδα για κάθε μαθητή και εκπαιδευτικό του σχολείου, προκειμένου να εξασφαλιστεί η μέγιστη δυνατή προστασία.

Τα τεστ θα είναι απαραίτητα για την προσέλευση στο σχολείο τη Δευτέρα και την Πέμπτη. (θα γίνεται έλεγχος από την νηπιαγωγο κατά την προσέλευση το πρωί ).

Βάσει του ΑΜΚΑ τους, μαθητές και εκπαιδευτικοί των σχολείων θα προμηθεύονται δύο δωρεάν τεστ για κάθε εβδομάδα από το φαρμακείο.

Το self-testing είναι μία διαδικασία εύκολη και απλή. Τα βήματα είναι τα εξής:

(Βλέπε σχετικό βίντεο https://youtu.be/uqy9EtE1uuE)

1. Γονείς, κηδεμόνες  θα παραλαμβάνουν δωρεάν το self-test, μαζί με ενημερωτικό υλικό από το φαρμακείο, χρησιμοποιώντας τον ΑΜΚΑ του παιδιού.

2. Οι μαθητές θα κάνουν τα self-tests στο σπίτι τους.

3. Οι γονείς θα δηλώνουν το αποτέλεσμα του self-test μέσω τις πλατφόρμας self-testing.gov.gr, στην οποία θα εισέρχονται με τις κωδικούς taxisnet, καταχωρώντας συγκεκριμένα στοιχεία, το πατρώνυμο, μητρώνυμο, ΑΜΚΑ και το αποτέλεσμα του self-test.

4. Αν το self-test είναι αρνητικό:

1. Για τους μαθητές, θα εκδίδεται σχολική κάρτα μέσω τις πλατφόρμας self-testing.gov.gr Οι μαθητές θα φέρουν τη σχολική κάρτα μαζί τους όλη την εβδομάδα και οι γονείς θα την επιδεικνύουν  στη νηπιαγωγό κατά την ώρα της προσέλευσης  κάθε Δευτέρα και Πέμπτη. Στην περίπτωση που οi μαθητές μεταφέρoνται θα την έχουν στην τσάντα τους να την δείξουν στη νηπιαγωγό.

Εννοείται πως κάθε Δευτέρα και Πέμπτη θα πρέπει να ανανεώνεται με αντίστοιχη ημερομηνία και αποτέλεσμα τεστ.

2. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει πρόσβαση σε εκτυπωτή, οι γονείς θα μπορούν να γράφουν μια χειρόγραφη δήλωση που θα περιέχει τα ίδια στοιχεία με τη σχολική κάρτα/ τη δήλωση αρνητικού αποτελέσματος.

5. Αν το self-test είναι θετικό:

1. Θα εκδίδεται δήλωση θετικού αποτελέσματος μέσω τις πλατφόρμας self-testing.gov.gr για τη διενέργεια δωρεάν επαναληπτικού rapid test σε δημόσια δομή.

Η λίστα με τις δημόσιες δομές περιλαμβάνεται στην παραπάνω πλατφόρμα

2. Αν το επαναληπτικό τεστ είναι θετικό, θα ακολουθείται το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ. Αν το επαναληπτικό τεστ είναι αρνητικό, οι μαθητές/εκπαιδευτικοί θα λαμβάνουν σχετική βεβαίωση από το σημείο εξέτασης και επιστρέφουν στο σχολείο.

 

 

Κατεβάστε την κάρτα μαθητή:

https://drive.google.com/file/d/1K-t4wpdKQ_FaGL-NB9cMVUBkc15qXWJZ/view?usp=sharing

Bάφεις αυγά στο webex?

Αν ήμασταν στην τάξη τα κόκκινα αυγά θα είχαν την δική τους ξεχωριστή μέρα για να βαφτούν,να γυαλίσουν και να μπουν στο πασχαλινό καλάθι των παιδιών.

Δυστυχώς φέτος το πασχαλινό καλαθάκι τους είχε μόνο σοκολατένια αυγουλάκια.

Όμως αυγά βάψαμε!

Όχι παραδοσιακά με κόκκινη βαφή, μα χρωματίζοντας ένα χάρτινο φίλτρο με μαρκαδόρους και  ταμπονάροντας με λίγο νερό στη συνέχεια….ιδού το αποτέλεσμα.

Το χάρτινο φίλτρο δεν το πετάξαμε, έγινε μια εντυπωσιακή πεταλούδα!

Ελένη

Δημήτρης

Μαρία και Ηλίας

Φρένια

Παναγιώτης

Χρήστος και Γωγώ

Με την κ. Πόπη τα παιδιά στόλισαν αυγά με ασπράδι και χαρτοπετσέτα με τη μέθοδο του ντεκουπάζ

Νίκος

Δημήτρης

Στη συνέχεια γυρνώντας τον πασχαλινό τροχό σχεδιάσαμε στο χαρτί τα αυγά μας και τα στολίσαμε ακολουθώντας τις οδηγίες.

Γωγώ και Χρήστος

Σειρά είχε η γνωριμία μας με τον Αναστάση το ραγισμένο κόκκινο αυγό,

που υπήρξε έμπνευση για κατασκευές και παιχνίδια

ο ραγισμένος ,με τσιρότο ,Αναστάσης της Φρένιας

ο μοντέρνος Αναστάσης του Παναγιώτη

ο παιχνιδιάρης Αναστάσης της Ελένης

και ο εντυπωσιακός Αναστάσης της Γωγώς και του Χρήστου

 

Δεν θα έλειπαν  φυσικά….

της Φρένιας

αλλα και της μαμάς της που είχε κέφια….

του Παναγιώτη

και της Ελένης με παγιέτα στο λαιμό!

από τον Χρήστο κ την Γωγώ

 

από τον Νίκο

Κι έπειτα προσπαθήσαμε να μάθουμε να σχεδιάζουμε λαγούς και κοτοπουλάκια…

Αλλά περίμενε…μήπως να γίνουμε κι εμείς λαγοί??!!

Κάποιοι προτίμησαν να στείλουν το μήνυμα της αγάπης με μια καρδιά…

Γωγώ και Χρήστος

 

Παναγιώτης

Ελένη

 

Ηλίας και Μαρία

 

Δημήτρης

 

Χρήστος και Γωγώ

ο Νίκος

Αφού είχαμε ήδη μιλήσει για την ανάσταση του Λαζάρου,είδαμε τα παρακάτω βιντεάκια απο το You Tube

και φυσικό ήταν να δοκιμάσουμε να κάνουμε…..

….Λαζαράκια!!!

Τα παραδοσιακά ψωμάκια του Λαζάρου-ακόμη κάτι νέο που προέκυψε από το webex……

Με πολύ όρεξη και κέφι ετοιμάστηκαν και τα πρόσφεραν……

η Ελένη ντυμένη αστραφτερά στην μοντέρνα εκδοχή τους

ο Δημήτρης με δικά του σχέδια

ο Νίκος με στυλ σεφ….

…. Φουρνισε!

κι ο Χρήστος με την Γωγώ σερβίρουν!

Η βασική συνταγή αντλήθηκε απο το Περιβόλι της Παναγιάς

Ακούσαμε πρώτα αυτό το όμορφο παραμύθι

και στη συνέχεια προσπαθήσαμε κι εμείς να δούμε τι συμβαίνει αν βραχεί το μπλε και το κόκκινο…

ο Παναγιώτης

ο Δημήτρης

η Ελένη

η Φρένια

….Μωβ?!

Και στη συνέχεια έκανε ο καθένας όπως ήθελε το δικό του αβγό!

Φρένια

Νίκος

Φρενια

Παναγιώτης

 

Χρήστος κ Γωγώ

« Πιο πρόσφατα Άρθρα - Παλιότερα Άρθρα »

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων