ΑΣΚΗΣΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΕΙΣΜΟΥ
Ο Σεισμός είναι ένα φυσικό φαινόμενο που εκδηλώνεται συχνά στη χώρα μας. Μιλήσαμε με τα παιδιά, τι είναι σεισμός, πως και γιατί εκδηλώνεται και πως μπορούμε να προστατευτούμε αν συμβεί.
Παρακολουθήσαμε στο Youtube βίντεο που υπάρχουν στην ιστοσελίδα του ΟΑΣΠ.
Είδαμε αφίσες και συζητήσαμε για το φαινόμενο του σεισμού.
Ακούσαμε και μας άρεσε πολύ το τραγούδι “Σεισμός” από τα Ημισκούμπρια.
Όπως κάθε χρόνο και σύμφωνα με την οδηγία του υπουργείου, πραγματοποιήσαμε στο Νηπιαγωγείο μας άσκηση ετοιμότητας σεισμού, η οποία θα επαναλαμβάνεται σε τακτά διαστήματα.






