#ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ….Αλλά είμαστε κοντά!!
Επικοινωνούμε με τους φίλους και τις δασκάλες μας!!
Ανταλλάσσουμε μηνύματα ζωγραφίζοντας πώς περνάμε στο σπίτι μας, προτείνουμε βιβλία που διαβάζουμε ή παρουσιάζουμε κατασκευές και συνταγές που μαγειρέψαμε όλες αυτές τις μέρες…
Τις ζωγραφιές και φωτογραφίες των παιδιών τις στέλνετε στο email του Νηπιαγωγείου μας.
Περιμένουμε με ανυπομονησία!!
Οι Δασκάλες σας
Καλωσόρισμα!!
Αγαπητοί γονείς και γλυκά μας παιδιά!
Σας καλωσορίζουμε στον διαδικτυακό τόπο του νηπιαγωγείου μας!!
Η αναστολή της λειτουργίας των σχολείων για τη διαφύλαξη της δημόσιας υγείας μας κράτησε, λίγο απότομα, μακριά. Μέσα από αυτή την ιστοσελίδα στοχεύουμε να κρατήσουμε την επικοινωνία ανάμεσα στα μέλη της σχολικής μας κοινότητας.
Όλοι οι εκπαιδευτικοί του νηπιαγωγείου μας θα αναρτούν, σε τακτά χρονικά διαστήματα, διασκεδαστικές και μορφωτικές μικρές δράσεις που θα βοηθήσουν να μειωθεί η απόσταση μεταξύ μας αυτή τη δύσκολη περίοδο.
Σας ευχόμαστε καλή πλοήγηση στην ψηφιακή μας παρεούλα και να είστε όλοι καλά!!
Οι Νηπιαγωγοί,
Μαρία Πόντα
Φωτεινή Ζαχαροπούλου
Ειρήνη Ψαρρά




