Σσσς!!!Τα ζώα κοιμούνται….
Το υπέροχο ουκρανικό παραμύθι << Το γάντι >> Πρόκειται για παραδοσιακό ουκρανικό παραμύθι που χάνεται στον 19ο αιώνα, που το εντοπίσαμε ως τυπωμένο στη Μόσχα το… σοβιετικό έτος 1951, από τις εκδόσεις Detgiz, γίνεται αφορμή να μιλήσουμε για τη χειμερία νάρκη και φυσικά για όμορφες αξίες που αναδεικνύει, όπως η ενσυναίσθηση, η αποδοχή, η συνεργασία ,η αλληλοβοήθεια.
Ας το θυμηθούμε μ’ ένα διαφορετικό βίντεο…
Δραματοποίηση του παραμυθιού και σειροθέτηση των ζώων με τη σειρά που μπήκαν στο γάντι.
Εργαζόμαστε ατομικά και ομαδικά…
Αριθμητικά επίθετα και ταύτιση των ζώων με τους αριθμούς από το ένα ως το επτά.
Η αρκούδα Αμαλία με τη φίλη της την Ασπασία ετοιμάζονται να μπουν στις φωλιές τους. Ποια θα φτάσει πρώτη… ένα επιδαπέδιο παιχνίδι με το ζάρι θα μας μάθει να δουλεύουμε συνεργατικά, ομαδικά και να εξοικειωθούμε με τους αριθμούς από το ένα ως το δέκα!


Ήρθε όμως η ώρα τα ζωάκια να πέσουν για ύπνο…





























































































































