Στα πλαίσια των Δράσεων για την ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο αλλά και του Ενεργού Πολίτη στην ενότητα <<Αγαπώ τα ζώα >>, πραγματοποιήσαμε εκδρομή στη σχολή ιππασίας Πατρών, μαζί με τους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου…
Οι εντυπώσεις μας από την επίσκεψη και η εμπειρία να γνωρίσουμε τα άλογα, να μάθουμε πληροφορίες και να ιππεύσουμε ήταν συναρπαστική!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.